Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2011, 19:58   #41
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Rustig blijven. Zich zo boos maken over euuuh, niets eigenlijk, is ontzettend slecht voor de gezondheid. Echt waar, hoor!
Boos??? Waar lees of bemerk jij dan boosheid?

Blijkbaar kan u inhoudelijk niet antwoorden en dan post u maar dergelijke nonsens?
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 20:01   #42
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Dat is dan ook wat ik denk. Plus dat hij (vanuit zijn oogpunt gezien) vreest dat het niet meer landelijk op te lossen valt. Voor hem zijn de moslims de grootste vijand. Als dat wilt zeggen dat je een verbond moet aangaan, die misschien electoraal niet zo correct is, met anderen die ook openlijk jouw vijand ook als hun vijand zien en dan ook nog veel invloed hebben dan versta ik zijn standpunt wel.
Wat mij wel voor een raadsel stelt zijn de Indiërs.

Edit: Ach ok het zijn de hindoes. Nou dat verklaart toch veel. Beide groepen zijn rijk, machtig en fervente anti moslims. Politiek dus.
Dat is een begrijpelijke uitleg, maar dat betekent dat hij de politiek politicienne belangrijker acht dan idealisme en politieke rechtlijnigheid. En dat zet de deur open naar veel politieke smeerlapperij zoals we dat al decennia zien bij de traditionele partijen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 20:33   #43
Erwinvds
Gouverneur
 
Erwinvds's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Dat is een begrijpelijke uitleg, maar dat betekent dat hij de politiek politicienne belangrijker acht dan idealisme en politieke rechtlijnigheid. En dat zet de deur open naar veel politieke smeerlapperij zoals we dat al decennia zien bij de traditionele partijen.
Jo, ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt hier net de definitie van politiek gegeven.
Ik vind dat net zo spijtig als jij maar het is niet anders.
Moest die oenen in brussel een moment verder kunnen gekeken hebben dan hun neus lang was hadden ze de VB nooit achter een cordon gestoken. Dan liepen die al lang in de pas net zoals de rest. Het cordon is de enige reden waarom ze het nog zo lang uitgehouden hebben.
Waarom denk je dat de NVA deze maal nog niet achter een cordon zit? Blijkbaar hebben ze toch nog iets geleerd. Spijtig genoeg plooit de NVA nog niet, en dat maakt hun bang.
Dus moet flupke iets anders uit de kas halen. Als dat betekent dat hij zijn "rechtlijngheid en idealisme efkes op een lager pitje moet zetten......nou ja, zoals ik het al zei, politiek dus.
Kijk maar eens naar die andere partijen die decennia constant de pijn in de nek waren, zijn die aan het bijdraaien? Ja of ja?
Idealisme en rechtlijnigheid zijn in de politiek zéér rekbare begrippen.
Waarom zijn er zoveel mensen compleet apolitiek geworden denk je?
De meeste denken echt " 't zal mij een worst wezen, ze zijn er toch niet voor ons. Enkel voor hun zelf"
Er zijn slechts twee dingen waar de heren en dames politiekers echt bang voor zijn. Echte democratie en burgers die gewapend zijn. Daarom dat dat dan ook met man en macht door ALLE partijen bevochten wordt.
Jij gelooft toch niet echt dat we in een democratie leven?

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 18 januari 2011 om 20:34.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 18:17   #44
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Jo, ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt hier net de definitie van politiek gegeven.
Ik vind dat net zo spijtig als jij maar het is niet anders.
Ik denk dat het hier vooral gaat om typische partijpolitiek, praktijken die eigen zijn aan het parlementarisme.

Citaat:
Moest die oenen in brussel een moment verder kunnen gekeken hebben dan hun neus lang was hadden ze de VB nooit achter een cordon gestoken. Dan liepen die al lang in de pas net zoals de rest. Het cordon is de enige reden waarom ze het nog zo lang uitgehouden hebben.
En uiteindelijk lopen ze nu zelfs mét cordon en zonder ook ooit maar één keer aan de macht te zijn geweest, toch mooi in de pas. Wat zal men er nog allemaal voor over hebben om salonfähig te worden zodat men als een hoer aanvaardbaar is voor de corrupte partijpolitiek?

Citaat:
Waarom denk je dat de NVA deze maal nog niet achter een cordon zit? Blijkbaar hebben ze toch nog iets geleerd. Spijtig genoeg plooit de NVA nog niet, en dat maakt hun bang.
Met de N-VA valt voorlopig nog te praten om belgië te redden en de financiële belangen van de elite die belgië in haar greep heeft voorlopig nog veilig te stellen.
Citaat:
Dus moet flupke iets anders uit de kas halen. Als dat betekent dat hij zijn "rechtlijngheid en idealisme efkes op een lager pitje moet zetten......nou ja, zoals ik het al zei, politiek dus.
Dus is men niet anders dan de rest, dan is FDW evengoed een kontdraaier.
Citaat:
Kijk maar eens naar die andere partijen die decennia constant de pijn in de nek waren, zijn die aan het bijdraaien? Ja of ja?
Idealisme en rechtlijnigheid zijn in de politiek zéér rekbare begrippen.
Waarom zijn er zoveel mensen compleet apolitiek geworden denk je?
De meeste denken echt " 't zal mij een worst wezen, ze zijn er toch niet voor ons. Enkel voor hun zelf"
Dat is juist en terecht. De afkeer zou nog veel groter mogen worden, zo groot wat mij betreft dat zowat alle politici moeten vrezen wat vorige week een -dacht ik Catalaanse deelstaat- minister overkwam: aangevallen worden op straat. Voor mijn part mag het politiek gespuis zich nergens in het openbaar nog veilig voelen.
Citaat:
Er zijn slechts twee dingen waar de heren en dames politiekers echt bang voor zijn. Echte democratie en burgers die gewapend zijn. Daarom dat dat dan ook met man en macht door ALLE partijen bevochten wordt.
Jij gelooft toch niet echt dat we in een democratie leven?
Uiteraard niet. Een plutocratie.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2011, 11:29   #45
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Boos??? Waar lees of bemerk jij dan boosheid?

Blijkbaar kan u inhoudelijk niet antwoorden en dan post u maar dergelijke nonsens?
Bwa, uw irritatie en frustratie druipt ervan af. Ik maakte daar uit beleefdheid 'boosheid' van.

Maar goed, inhoudelijk dan: wat is uw probleem eigenlijk?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2011, 22:04   #46
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Bwa, uw irritatie en frustratie druipt ervan af.
Dan weet jij niet zo goed wat frustratie en irritatie betekent me dunkt. maar dat zal wel niet het enige zijn dat je niet weet.

Citaat:
Maar goed, inhoudelijk dan: wat is uw probleem eigenlijk?
Ik heb helemaal geen probleem, ik merk gewoon op dat FDW zich tegenwoordig als een nepnationalist voorstelt die duidelijk niet langer het beste voor heeft met z'n eigen volk.

Laatst gewijzigd door -Jo- : 21 januari 2011 om 22:04.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2011, 18:41   #47
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Het huidige VB kiest onomwonden voor israël en vor een wereldwijd anti-islamisme 'wat iets helemaal anders is dan de nationalistische strijd tegen vervreemding (waar islam een deeltje van uitmaakt) hier op ons grondgebied.

Feit is en blijft: waarom verdedigt iemand als dewinter, die zichzelf nog steeds identitair volksnationalist noemt (naar mijn mening ten onrechte), openlijk vervreemding in Vlaanderen en gaat hij buiten Europa mensen gaan steunen die openlijk zeggen dat alle andere volkeren dienaars van hen moeten zijn? Toevallig gaat het hier om de twee volkeren die in de wereld het meeste van allemaal betrokken zijn in de diamanthandel.
Groot gelijk met uw betoog, over de ganse lijn overigens.

Het is trouwens net hetzelfde met Wilders. En ik heb hier al een paar rabiate blokkers / islamhaters ontmaskert als zijnde zionisten.



.
__________________
6666. Closing off.

Laatst gewijzigd door straddle : 23 januari 2011 om 18:43.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2011, 19:01   #48
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Misschien nog meer dan de politieke leiding die geen vuist durft en wil maken, is het de heersende ideologie die de hoofdoorzaak is van massaimmigratie, ontworteling, sociale afbraakpolitiek,... en bijgevolg ook tot een logische groei van het racisme.
Ook volledig mee eens. Overigens, wat mij betreft heeft uw beweging het bij het rechte eind op ideologisch vlak over zowat de ganse lijn. Maak alvast de website wat aantrekkelijker en het komt wel goed

.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 23:32   #49
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Het is trouwens net hetzelfde met Wilders. En ik heb hier al een paar rabiate blokkers / islamhaters ontmaskert als zijnde zionisten.
.
Blij dat er nog sommigen zijn die dat stilaan beginnen te beseffen.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 23:45   #50
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Dat is dan ook wat ik denk. Plus dat hij (vanuit zijn oogpunt gezien) vreest dat het niet meer landelijk op te lossen valt. Voor hem zijn de moslims de grootste vijand. Als dat wilt zeggen dat je een verbond moet aangaan, die misschien electoraal niet zo correct is, met anderen die ook openlijk jouw vijand ook als hun vijand zien en dan ook nog veel invloed hebben dan versta ik zijn standpunt wel.
Zijn keuze is duidelijk maar opportunistisch is ze wel. Een keuze die trouwens ook vermijdbaar is, wanneer je niet zo vastzit in dat vijanddenken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds
Wat mij wel voor een raadsel stelt zijn de Indiërs.

Edit: Ach ok het zijn de hindoes. Nou dat verklaart toch veel. Beide groepen zijn rijk, machtig en fervente anti moslims. Politiek dus.
Uiteraard, daar gaat het om: geld!
Of dat anti-islamaspect hier meetelt weet ik niet. Demografisch stellen die Indiërs hier niet veel voor en of alle hindoes zo anti-islam zijn, betwijfel ik ook nogal (al zou het me niet verbazen dat Dewinter in zijn denkwijze daarop hoopt of rekent).
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 00:00   #51
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Groot gelijk met uw betoog, over de ganse lijn overigens.

Het is trouwens net hetzelfde met Wilders. En ik heb hier al een paar rabiate blokkers / islamhaters ontmaskert als zijnde zionisten.



.
Inderdaad.

Een foto van de fractiekamer van Wilders z'n PVV in het Nederlandse parlement:



Dat zijn dan de mensen die de Nederlandse identiteit wel zullen beschermen tegen de islamisering. Juist ja... Getuigt van weinig loyauteit jegens Nederland, en des te meer jegens die zionistische terreurstaat.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be