Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2018, 09:38   #521
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k Merk dat je op mijn bericht hebt gereageerd, Fred. Dat heeft geen zin, je staat op mijn negerlijst.
Och ja da's waar je bent één van die bangerds die kwaad gaan lopen als ze geen gelijk krijgen. Trek het U niet aan niks heeft hier eigenlijk zin.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2018 om 09:49.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 09:17   #522
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Och ja da's waar je bent één van die bangerds die kwaad gaan lopen als ze geen gelijk krijgen. Trek het U niet aan niks heeft hier eigenlijk zin.


Feitelijk heb je gelijk Fred. Niks heeft hier zin. Maar waarom je dan iedere topic vol klad met onzinnige reacties is een vraag die ik noch anderen ooit zullen kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het dus uw bedoeling om van dit forum iets te maken waar niks eigenlijk nog zin heeft?
Maar goed. Doe maar verder. Je bent zelfs goed bezig zelfs.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 09:21   #523
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Feitelijk heb je gelijk Fred. Niks heeft hier zin. Maar waarom je dan iedere topic vol klad met onzinnige reacties is een vraag die ik noch anderen ooit zullen kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het dus uw bedoeling om van dit forum iets te maken waar niks eigenlijk nog zin heeft?
Maar goed. Doe maar verder. Je bent zelfs goed bezig zelfs.
Dank U ......ik kan ook niet meer dan mijn best doen. Nog een goedemorgen daar. Niet te koud vandaag ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 09:39   #524
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dank U ......ik kan ook niet meer dan mijn best doen. Nog een goedemorgen daar. Niet te koud vandaag ?


Twee graden kouder dan in uw bidonville. Dat is normaal. Waar ik woon is het meer de zandgrond van de Kempen en die streek ligt ook verder van de zee.
Maar de grootste oorzaak is het feit dat er in Brussel te veel composthopen liggen en de vertering ervan warmt op in de Winter.
En nu sluit ik af. Doe maar verder uw best.

Laatst gewijzigd door werkman : 22 maart 2018 om 09:40.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 12:27   #525
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Och ja da's waar je bent één van die bangerds die kwaad gaan lopen als ze geen gelijk krijgen. Trek het U niet aan niks heeft hier eigenlijk zin.

Ik denk dat er weer iemand anders is gaan lopen!
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 23:14   #526
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik denk dat er weer iemand anders is gaan lopen!
Fred, waar blijf je vent?
Moet ik Skobelev gaan roepen?
Och ja; het is waar ook. Je staat op zijn negeerlijst.
Spijtig toch! Het werd hier juist plezant. Kom terug Fred.
Ik sta ook bij velen op de negeerlijst. Kunnen we het effe hebben over koetjes en kalfjes. Ben je al in Zwitserland geweest Fred? En heb je de koeien in de Alpenweiden al gezien? Nog niks opgevallen Fred? Neen?
Wel Fred; als je heel goed kijkt zal je merken dat die koeien vooraan kortere pootjes hebben dan achteraan. Laat hen toe om beter te grazen tegen de bergflanken. Zou het wel echt helpen Fred? Wat denk jij?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 06:56   #527
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Brussel is populair....vooral bij transmigranten.

uit hln :
Sinds de opvangcentra twee weken geleden de deuren sloten, trekken dagelijks zo’n 300 transitmigranten en daklozen opnieuw naar het Noordstation. En dat brengt heel wat vuiligheid met zich mee. Voor de chauffeurs van De Lijn en hun reizigers is de situatie niet meer te harden. “Deze mensen hebben het niet gemakkelijk en proberen alleen maar te overleven. Toch voelen we ons niet meer veilig”, getuigt Patrick Van Camp (54) uit Vilvoorde. Al 20 jaar werkt hij als buschauffeur en dagelijks houdt hij zo’n 7 keer halt in de tunnel onder het Noordstation. “Er breken vechtpartijen uit, of mensen gooien voorwerpen vanop het bruggetje op de bus. Het station ligt er degoutant bij. Ondanks de urinoirs, plassen ze in het wilde weg tegen de muren. Dan kom je als buschauffeur na een lange rit toe, wil je je boterhammen opeten en de deur openzetten voor wat frisse lucht, maar een enorme walm van stank waait binnen. En ook na de voedselbedeling door verschillende vzw’s blijft vaak enorm veel zwerfvuil achter.”

En wie ruimt het stinkend boeltje op? Niemand? Wanneer breekt er een of andere vieze ziekte uit? Als het station als openbaar toilet en stort wordt gebruikt moet dat er ooit van komen.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 10:58   #528
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Brussel is populair...ook bij de europa ambtenaren:

uit Metro:

Citaat:
Europees Commissievoorzitter Jean-Claude Juncker heeft de Belgische premier Charles Michel opgeroepen om “genereus” te zijn tegenover Britse euroambtenaren die de Belgische nationaliteit willen verwerven. Juncker zong tijdens een debat in het Europees Parlement met premier Michel de lof van België als gastland van de Europese instellingen. “België ontvangt ons met veel generositeit, vooral de Brusselaars. Deze generositeit maakt elke dag indruk op mij”, zei de Luxemburger. Juncker hoopt dat België “dezelfde generositeit” aan de dag zal leggen voor Britse ambtenaren die werken in de Europese instellingen en tegen de achtergrond van het Britse vertrek uit de Europese Unie de Belgische nationaliteit zouden willen verwerven. “Ze verdienen dit”, stelde de Commissievoorzitter.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 11:03   #529
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.223
Standaard

Ik hoorde deze morgen ook het interview met Pascal Smet en het antwoord van Theo Fracken.
Naar mijn mening heeft Francken 100% gelijk in dit dispuut. België moet zich strikt houden aan de asielconventie, maar wie geen asiel wil hoeft op geen enkele hulp te rekenen en moet in eerste instantie door de politie opgepakt te worden. Er zijn structuren om enerzijds mensen die asiel vragen op te vangen, en anders zijn er de terugkeercentra.
Maar ze los laten lopen, zelf in brussel beslissen om de noodopvangruimte te sluiten en dan een de facto smeerboel in het noordstation organiseren om dan via de pers de federale regering de zwarte piet toe te schuiven is lulkoek.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 12:00   #530
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik hoorde deze morgen ook het interview met Pascal Smet en het antwoord van Theo Fracken.
Naar mijn mening heeft Francken 100% gelijk in dit dispuut. België moet zich strikt houden aan de asielconventie, maar wie geen asiel wil hoeft op geen enkele hulp te rekenen en moet in eerste instantie door de politie opgepakt te worden. Er zijn structuren om enerzijds mensen die asiel vragen op te vangen, en anders zijn er de terugkeercentra.
Maar ze los laten lopen, zelf in brussel beslissen om de noodopvangruimte te sluiten en dan een de facto smeerboel in het noordstation organiseren om dan via de pers de federale regering de zwarte piet toe te schuiven is lulkoek.
ik snap absoluut niet wat de Brusselse coalitie en de burgemeester hiermee denken te zullen bereiken ... buiten winst voor Francken en MR dan ...

echt, deze begrijp ik gewoon niet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 12:16   #531
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik hoorde deze morgen ook het interview met Pascal Smet en het antwoord van Theo Fracken.
Naar mijn mening heeft Francken 100% gelijk in dit dispuut. België moet zich strikt houden aan de asielconventie, maar wie geen asiel wil hoeft op geen enkele hulp te rekenen en moet in eerste instantie door de politie opgepakt te worden. Er zijn structuren om enerzijds mensen die asiel vragen op te vangen, en anders zijn er de terugkeercentra.
Maar ze los laten lopen, zelf in brussel beslissen om de noodopvangruimte te sluiten en dan een de facto smeerboel in het noordstation organiseren om dan via de pers de federale regering de zwarte piet toe te schuiven is lulkoek.
Ik vraag mij trouwens af waarom nu ineens al die heisa... De situatie in het Noordstation is al maaaaanden problematisch... Niet alleen van de zwarten trouwens, maar ook van de bedelaars... om de vijf meter heb heb er één, met kind en al (wat totaal verboden is, btw). Zo erg heb ik het nog nooit geweten.

En het ergste is: er patrouilleren daar iedere dag zowel flikken als militairen...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 17:56   #532
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Brussel is populair...ook bij de europa ambtenaren:

uit Metro:
Ja, maar die rijden niet met de bus.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 18:09   #533
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik vraag mij trouwens af waarom nu ineens al die heisa... De situatie in het Noordstation is al maaaaanden problematisch... Niet alleen van de zwarten trouwens, maar ook van de bedelaars... om de vijf meter heb heb er één, met kind en al (wat totaal verboden is, btw). Zo erg heb ik het nog nooit geweten.

En het ergste is: er patrouilleren daar iedere dag zowel flikken als militairen...
Inderdaad. Wordt totaal genegeerd.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2018, 18:44   #534
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Inderdaad. Wordt totaal genegeerd.

Maar de Brusselse baronnen zijn toch groots in één zaak... Handje omhoog en geld, veel geld bedelen... Veel van dat geld blijft aan hun vingers hangen...
Vraag maar aan de Brusselse exburgemeester die toch zo veel goeds heeft gedaan...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 mei 2018 om 18:45.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 16:37   #535
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Met kapotte tunnels, slechte wegen, een vuile voetgangerszone, rood prutsbeleid op mobiliteit, foefelende VZW's en 19 politiezones...
Vergeet de Brusselse no go zones niet en al die keren dat Brussel in de fik wordt gezet en hele buurten werden geplunderd en afgebroken.

Gelukkig vergoede de Brusselse PS al die mensen wiens winkels werden geplunderd en vernield en wiens auto's in de fik werden gestoken. Daarom bedelt Brussel bij de federale regering voor geld om illegalen van de straat en onder de pannen te krijgen.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 mei 2018 om 16:40.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 16:55   #536
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik vraag mij trouwens af waarom nu ineens al die heisa... De situatie in het Noordstation is al maaaaanden problematisch... Niet alleen van de zwarten trouwens, maar ook van de bedelaars... om de vijf meter heb heb er één, met kind en al (wat totaal verboden is, btw). Zo erg heb ik het nog nooit geweten.

En het ergste is: er patrouilleren daar iedere dag zowel flikken als militairen...
De PS politici doen dat zeer goed ,
hoe sneller Brussel verloedert ,
hoe vlugger Vlaanderen onafhankelijk zal zijn.
Witte Kaproen is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 22:35   #537
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
De PS politici doen dat zeer goed ,
hoe sneller Brussel verloedert ,
hoe vlugger Vlaanderen onafhankelijk zal zijn.
Naar mijn mening doet de NVA het nog beter. Hoe sneller Antwerpen verloedert hoe vlugger we er een muur kunnen rondbouwen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 22:52   #538
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Onze hoofdstad is nog steeds erg geliefd op economisch gebied. Ondanks alles een toppertje op wereldgebied. Ik zou zeggen hoera voor Brussel
Dan vraag ik me toch echt wel af hoe het komt dat de werkloosheid in Brussel toch zo hoog is...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2018, 11:09   #539
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan vraag ik me toch echt wel af hoe het komt dat de werkloosheid in Brussel toch zo hoog is...
Bruxelles kan zijn "jongeren" toch niet verplichten om illegalenstront op te kuisen in het Noordstation?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2018, 08:42   #540
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
De PS politici doen dat zeer goed ,
hoe sneller Brussel verloedert ,
hoe vlugger Vlaanderen onafhankelijk zal zijn.
Graag wat uitleg; ik snap het verband niet
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be