Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 december 2013, 21:39   #1
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard Geef de wagen terug haar verdiende plaats

Ik ben het grondig kotsbeu met die files van tegenwoordig in Belgie overal files, ring van antwerpen,

Zelfs om 22 uur aan de Kennedy Tunnel files, het is gewoon godgeklaagd, wat is er aan de hand met die fucking politiekers, zijn ze aan het slapen of zo?


Ze zitten de automobilisten te pesten met allerlei wetjes, een persoon die een accident heeft begaan, wordt erger dan een crimineel gezien, terwijl echte moordenaars gewoon vrij en ongestraft rondlopen dit kan toch zo niet meer verder


Crevits wil zelfs de maximum snelheid begrenzen tot 70 Kms per uur, alé joeng, dit is toch gewoon een schande, hoe lager de snelheid hoe hoger de kans op boetes op te leggen en te innen om de bodemloze schatkist te vullen, bende zakkenvullers,

In plaats van een prioriteit te maken van de "filebestrijding" neen juffrouw Crevitske zit gewoon te lullen op televisie en gewoon onzin te verkopen


Hebben jullie de toestanden gezien op de grote wegen en op de regionale wegen, gewoon een lachertje, waar is al het geld om de wegen te onderhouden, wij betalen voor niks belasting? Of wa?

Geld vergokt bij Dexia en Arcopar ?



En het openbaar vervoer zoals trein en bussen, echt belachelijk haha, en hun arrogante houding, hebben jullie gezien hoe arrogant, treinpersoneel is, je probeer te vluchten van de files op de baan, en zoek je uitweg bij de treinen maar daar is het zelfs nog erger...dus je zit vast, moet je met de fiets dan van thuis naar het werk?


Ze willen dat mensen minder de wagen willen nemen maar hoe kan je dat doen, als je constant vertragingen hebt en constant afgelaste treinen hebt?

Is dit de hoofdstad van Europa? Belgie moest zich doodschamen, haha,

Wat is er aan de hand met de burgers, zo laf en zo tam, waar is Touring? Waar is de grens?

De mensen moeten beseffen dat het onmogelijk is om alle verkeersdoden te bannen uit deze wereld, je mag zeggen wat je wilt en je mag het keren en draaien hoe je het wilt maar er zullen altijd verkeersdoden zijn,


Wat Crevits moet doen is stoppen met het pesten van de automobilisten, en ook de burgemeesters van de gemeenten en steden PUSHEN om hun wegen te herstellen en met betere kwaliteit herstellen

Hoeveel geld verliest de Belgische economie aan de files, wanneer auto's vastzitten en wanneer er geen vloeiende en gemakkelijke doorstroming is van de wagens dan is het alsof de motor stilvalt, en hoe minder files hoe beter alles verloopt en hoe minder stress en hoe minder zieken enzo


De Belgen en al de burgers moeten echt in opstand komen en moeten op straat komen, het wordt tijd

Laatst gewijzigd door Moor : 12 december 2013 om 21:58.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 21:46   #2
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Tja we zijn al met 11 miljoen en er komen dank zij 'progressieve' politici steeds maar meer 'Belgen' bij in dit kleine landje. En die willen allemaal een auto hebben en voldoende ruimte.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 12 december 2013 om 21:46.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:03   #3
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Tja we zijn al met 11 miljoen en er komen dank zij 'progressieve' politici steeds maar meer 'Belgen' bij in dit kleine landje. En die willen allemaal een auto hebben en voldoende ruimte.

Ik begrijp het niet, er zijn zoveel technocraten, zoveel zogezegde slimme mensen, konden zij dit niet weten?

Toen zij de autosnelwegen bouwden hadden zij gewoon 5 rijstroken moeten bouwen en hadden zij stoplichten anders moeten aanpakken, gewoon meer kleine brugskes zodat je niet telkens gepest wordt door de stoplichten die vol flitsers zijn


En ik vind dat de maximum snelheid naar 140 kilometer moet verhoogd worden op de autosnel wegen

Ofwel verhoog je de maximum snelheid ofwel laat je al de auto's BEGRENZEN NIET HYPOCRIET ZIJN WEES GEWOON EERLIJK


IK HERHAAL OFWEL VERHOGEN MAXIMUM SNELHEID OFWEL AUTO'S VOLLEDIG BEGRENZEN TOT 120 kilometer per uur waarom LAAT BELGIE DE WAGEN CONSTRUCTEURS WAGENS MAKEN MET SNELHEDEN DIE TOT 300 kilometers gaan en dan DOEN ZE ALSOF ER IK WEET NIET WAT IS GEBEURD WANNEER IEMAND GEPAKT IS MET EEN HOGE SNELHEID BEGRENS DAN DE WAGENS VERDOMME BEGRENS DE WAGENS PUNT AAN DE LIJN MAAR JA DAT KAN BELGIE NIET OMDAT DE SCHATKIST GELD NODIG HEEFT BENDE DIEVEN

VERBIED DAN DE LAMBORGHINIS EN PORSCHE WAGENS, verbied dan de productie van wagens met hoge snelheden, maak enkel een wagen dat maximaal tot 140 duizend kilometer gaat, en zorg voor een wagen dat op de één of andere manier enkel kan rijden wanneer je nuchter bent, de TECHNOLOGIE IS ER , maar de POLITICI WILLEN GELD om de bodemloze put te vullen....

Laatst gewijzigd door Moor : 12 december 2013 om 22:22.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:07   #4
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Denk je dat het Crevits of Wathelet ook maar één bal kan schelen dat we met zijn allen zo lang in de file staan, dat we ons blauw betalen om met de auto te rijden en daar bovenop nog eens volledig worden uitgeperst met boetes en onnozele regeltjes allerhande?

De Belgische wegen liggen bezaaid met potholes en Crevits komt doodleuk op tv vertellen hoeveel de wegen verbeterd zouden zijn... De gemeentes hebben verder geen rotte cent over om wegen te vernieuwen dus daar zou ik zeker niet op hopen.

Het feit dat dit land uit twee verschillende stukken bestaat en geregeerd wordt door partijen en mensen die enkel in zichzelf geïnteresseerd zijn helpt ook al niet.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:09   #5
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Denk je dat het Crevits of Wathelet ook maar één bal kan schelen dat we met zijn allen zo lang in de file staan, dat we ons blauw betalen om met de auto te rijden en daar bovenop nog eens volledig worden uitgeperst met boetes en onnozele regeltjes allerhande?

De Belgische wegen liggen bezaaid met potholes en Crevits komt doodleuk op tv vertellen hoeveel de wegen verbeterd zouden zijn... De gemeentes hebben verder geen rotte cent over om wegen te vernieuwen dus daar zou ik zeker niet op hopen.

Het feit dat dit land uit twee verschillende stukken bestaat en geregeerd wordt door partijen en mensen die enkel in zichzelf geïnteresseerd zijn helpt ook al niet.
Dan wordt het tijd voor een CLAXONSTAKING iedereen vollen bak claxxoneren iedereen in elke stad,

Inderdaad de Belgische wegen liggen bezaaid met putten, enzo, en dit is zogezegd de hoofdstad van Europa, ik vind dat men die politiekers eens bij hun oren moeten vastpakken,


Bende apen
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:10   #6
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Er zijn tal van maatregelen en dingens die kunnen uitgevoerd worden om de files te vermijden maar daar wordt niks aan gedaan

zoals werken van thuisuit enzo
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:16   #7
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
http://www.gva.be/regio-waas/waasmun...ut-in-weg.aspx

Vlaanderen voor rechter voor dodelijk ongeval door put in weg

Volgens de verdediging van de vrachtwagenbestuurder verloor de man de controle over het stuur toen hij in een put in het wegdek reed, en had een ambtenaar van Wegen en Verkeer Oost-Vlaanderen de put eerder al moeten laten herstellen.

Het ongeval gebeurde op 4 april 2011 op de N446 in Waasmunster. Een vrachtwagen die in de richting van Dendermonde reed, week af van zijn rijvak en botste frontaal op een tegenligger. De bestuurder van het aangereden voertuig raakte zwaargewond en moest bevrijd worden door de hulpdiensten. Die probeerden de man nog te reanimeren, maar hij overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.

Het parket van Dendermonde stelde een verkeersdeskundige aan, en die bevestigde dat het ongeval te wijten is door een put van 10 centimeter diep en 1 meter lang.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 12 december 2013 om 22:24.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:23   #8
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

VERBIED DAN DE LAMBORGHINIS EN PORSCHE WAGENS, verbied dan de productie van wagens met hoge snelheden, maak enkel een wagen dat maximaal tot 140 duizend kilometer gaat, en zorg voor een wagen dat op de één of andere manier enkel kan rijden wanneer je nuchter bent, de TECHNOLOGIE IS ER , maar de POLITICI WILLEN GELD om de bodemloze put te vullen....
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:25   #9
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
De vrachtwagenbestuurder zelf reed te snel op het ogenblik van het ongeval en wordt beschuldigd van onopzettelijke doding
Je moet ten allen tijde je voertuig kunnen controleren en aanpassen aan de omstandigheden
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:27   #10
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Het parket van Dendermonde stelde een verkeersdeskundige aan, en die bevestigde dat het ongeval te wijten is door een put van 10 centimeter diep en 1 meter lang.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:35   #11
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik begrijp het niet, er zijn zoveel technocraten, zoveel zogezegde slimme mensen, konden zij dit niet weten?
De snelwegen zijn aangelegd in de nog goede jaren 70 toen het bevolkingsaantal dalende was. Slimme mensen rekenden toen uit dat de Belgische bevolking de kaap van 9 miljoen nooit zouden bereiken. Die slimme mensen konden echter niet voorspellen dat vroeg of laat 'progressieve' politici de zaken zouden veranderen met alle negatieve gevolgen vandien.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 22:57   #12
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

30 jaar geleden was er maximaal één auto per gezin. Nu heeft een gezin soms 3 auto's. Voor het minste neemt men hun blikken dozeke en rijden 15 km ver, omdat daar de asperges 1,5 euro goedkoper zijn. Stop al eens met dat nutteloos rondrijden. En denk er ook eens aan dat de auto het milieu zwaar belast: uitlaatgassen, lawaai en ongevallen. Er bollen veel te veel auto's in België, zo simpel is dat. Moeten zij dan heel België gaan asfalteren?
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 23:50   #13
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
30 jaar geleden was er maximaal één auto per gezin. Nu heeft een gezin soms 3 auto's. Voor het minste neemt men hun blikken dozeke en rijden 15 km ver, omdat daar de asperges 1,5 euro goedkoper zijn. Stop al eens met dat nutteloos rondrijden. En denk er ook eens aan dat de auto het milieu zwaar belast: uitlaatgassen, lawaai en ongevallen. Er bollen veel te veel auto's in België, zo simpel is dat. Moeten zij dan heel België gaan asfalteren?
Hoeveel % asfalt/beton of verhard wegennet ligt er dan in België denk je ?

In Vlaanderen is het 4,3 % van de oppervlakte.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=26
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 12 december 2013 om 23:58.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 23:57   #14
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Ik wordt eerlijk gezegd gek van die files

Ik heb vandaag constant in de files gezeten, je kan gewoon niet meer ontsnappen aan die files, van Antwerpen naar Brussel, ik had 45 minuten nodig om eindelijk de E19 te bereiken dan wanneer ik vanuit Brussel terug richting Antwerpen wil oprijden op de E19, werd een rijstrook door zo'n camionnetje van de brandweer versperd, het was een rode wagen, en het was ergens in Mechelen, en tegelijk zag ik politiewagens de pechtstrook afschuimen, ik heb nergens werken gezien, nergens een autoöngeval, dit noem ik een "rondje de automobilist pesten"

Dus om van Brussel stad naar E19 had ik 20 min nodig dan aangekomen op de E19 met de hoop eindelijk eens door te trekken moet je ineens aanschuiven op de E19, du JAMAIS VU, daar waar je 20 minuutjes over doet van Brussel naar Antwerpen heb ik er zeker 40 minuten over gedaan, rondje pesten noem ik dat


Indien men de files wilt aanpakken moet men gewoon een stapje verder gaan met zaken die er al zijn zoals, zoals "wettelijk verplichten of zo" ik weet niet maar doe gewoon iets bende luiepolitici,


-Thuiswerk stimuleren en financieel aantrekkelijk maken
-Treintickets en abonnementen verlagen
-Bustickets verlagen
-Meer en grotere bussen
-Fietsen aantrekkelijker maken (extra fietsvergoeding)
-Glijdende uren overal invoeren


In Brazilie werd hoofstad Brasilia from scratch gebouwd en werd alles tot in de puntjes gebouwd, en men heeft ook gelet op de demografische ontwikkeling enzo, waarom kan dat hier niet in Belgie?

Zo'n files kunnen echt een domper in je dagelijkse routine zijn en op je gemoed, het is zelfs zo erg geworden dat mensen hun dagindeling afstemmen op de files...


Als ik soms pendelaars zo heel braafjes zie aanschuiven in de files dan vraag ik me af waarom ze zo slaafs zijn geworden.....

Laatst gewijzigd door Moor : 13 december 2013 om 00:14.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 23:58   #15
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De snelwegen zijn aangelegd in de nog goede jaren 70 toen het bevolkingsaantal dalende was. Slimme mensen rekenden toen uit dat de Belgische bevolking de kaap van 9 miljoen nooit zouden bereiken. Die slimme mensen konden echter niet voorspellen dat vroeg of laat 'progressieve' politici de zaken zouden veranderen met alle negatieve gevolgen vandien.
Laten we aub hier weeral geen "immigratie" onderwerp van maken

en trouwens in de jaren 70 was de immigratie al begonnen
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2013, 00:04   #16
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Amai, toch weinig mensen hier die de wegenaanleggeschiedenis van Be kennen:
(zijn wslk alemaal na de oliecrisis van 1973 geboren ? )

veel leesplezier:

http://wegen-routes.be/hist/histn.html

verschiet niet bij deze planningskaart van 1973:



Zoek de verschillen met het Belgisch snelwegnet van 40 jaar later...


http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v..._autosnelwegen
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 13 december 2013 om 00:10.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2013, 00:08   #17
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

De meeste zaken die ik wilde aanhalen zijn hier al geopperd om het fileleed te beperken (beter en goedkoper openbaar vervoer, thuiswerk stimuleren, ...). En mensen moeten wel degelijk minder met de auto gaan rijden.

Toch zal men pas echt een gedragsverandering teweeg kunnen brengen als men de mensen in hun portefeuille gaat zitten. Dat is jammer maar helaas de barre realiteit. Enkel maar 'stimulerende' maatregelen nemen om andere vervoersvormen te promoten en te optimaliseren zal de meeste mensen er nog niet toe nopen hun wagen aan de kant te laten. Er is ook financiële 'ontmoediging' nodig, bijvoorbeeld door een tweede of derde auto binnen hetzelfde gezin veel zwaarder te gaan belasten. Een beetje naar analogie van een 'tweede verblijfstaks'. In de invoering van een eventuele kilometerheffing kan men beter ook een onderscheid gaan maken tussen chauffeurs die de auto instappen omdat ze die echt nodig hebben (bijvoorbeeld om naar hun afgelegen werk te gaan) en chauffeurs die de auto puur als luxe gebruiken (bijvoorbeeld om op daguitstap te gaan of omdat men het vertikt het OV te gebruiken zelfs indien er goede verbindingen aanwezig zijn). Ik zie bijvoorbeeld niet in waarom een werknemer die woont in Antwerpen Centrum met de auto naar het werk in het centrum van Brussel zou moeten rijden, daar zijn immers treinen voor.

In plaats van de wagen 'haar verdiende plaats' (?) terug te geven, pleit ik voor een respectvol verkeer waarin alle gangbare vervoersmiddelen hun plaats kunnen opeisen. Als iedereen wat meer de regeltjes zou volgen en wat hoffelijker naar de andere toe zou zijn (niet enkel auto's, maar dus ook fietsers, voetgangers, bromfietsen, trams/bussen, ...), zou er al veel opgelost kunnen worden.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2013, 00:19   #18
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Amai, toch weinig mensen hier die de wegenaanleggeschiedenis van Be kennen:
(zijn wslk alemaal na de oliecrisis van 1973 geboren ? )

veel leesplezier:

http://wegen-routes.be/hist/histn.html

verschiet niet bij deze planningskaart van 1973:



Zoek de verschillen met het Belgisch snelwegnet van 40 jaar later...


http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v..._autosnelwegen


Geen verschil inderdaad

Ze zijn nog steeds aan het talmen met die Oosterweel en Meccano dingens, komaan jongens toch, alé joeng is dat na zo moeilijk om gewoon een tunnel of een brug te bouwen, ze moesten er ondertussen al 2 gebouwd hebben stelletje LAMZAKKEN, echt scheve politici


Antwerpen is gewoon een RAMP, het is gewoon een KWELLING om in de Antwerpse Ring vast te komen zitten, ik vermijd de Antwerpse ring gelijk de pest

Wanneer ik in de file vastzit dan krijg ik claustrofobische neigingen en wordt ik gewoon ni goed,

Laatst gewijzigd door Moor : 13 december 2013 om 00:21.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2013, 10:14   #19
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Geen verschil inderdaad
Cynisch bedoelt neem ik aan, of je zijt blind voor de groene lijnen.

Citaat:
Ze zijn nog steeds aan het talmen met die Oosterweel en Meccano dingens, komaan jongens toch,
Stond er in 1973 al op, ook het doortrekken van Ranst tot achter St-Niklaas ten zuiden van Antwerpen.

De noordelijke overbrugging van Leuven en Brussel staat er ook op tot achter Aalst.

Daarnaast nog 3 of 4 N-Z snelwegen die nooit begonnen zijn, of waar er een paar restantjes liggen onder de vrom van expresswegen-autoweg 2+2 middenberm (o.a stukje autoweg Noord-Zuid in Limburg (~ Hechtel tot aan de NL-grens)

Waren de plannen van 1973 ook maar voor 30 % uitgevoerd vooral de Oost-West-snelwegen rondom Antwerpen en Bxl-Leuven (moesten er al lang liggen), dan hadden we nu quasi geen files, simpel as that. Ook de as Bxl-Mechelen-Antwerpen tel ik daarbij die er niet ligt.

De kiekens deden in hun broek voor een half jaar oliecrisis en nu hebben ze nog altijd geen verse onderbroek aan (grijns).
Wat in andere landen geen discussie is en op 3-5 jaren aangelegd wordt, in da-kan-nie-Belgie-Vlaanderen moeten we er blijkbaar eeuwig mee leven.
Mooie filerecords weer van het achterlijke stilstandland-BE of nu -VL.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 13 december 2013 om 10:21.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2013, 10:20   #20
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Hoeveel % asfalt/beton of verhard wegennet ligt er dan in België denk je ?

In Vlaanderen is het 4,3 % van de oppervlakte.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=26
Is dat niet genoeg? Of wilt u nog een weg links, rechts en achter uw huis?

Er moet gewoon een mentaliteitswijziging komen bij de mensen. De meesten willen ook in een rustige buurt, op het platteland, wonen. Voor het minste hebben zij echter hun auto nodig. Schatje, ik pak even de auto want ik moet nog een brood gaan halen. Een uur later springen zij terug in hun auto om een pakje boter te aan kopen. Een uur later springen zij nog eens in de auto om naar de fitness te rijden. Hadden zij twee uur daarvoor met de fiets een brood gaan halen, dan was die fitness overbodig geweest.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 december 2013 om 10:34.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be