![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof je in de huidige evolutietheorie ? | |||
Volledig |
![]() ![]() ![]() |
117 | 67,24% |
Enkel als intelligent ontwerp |
![]() ![]() ![]() |
10 | 5,75% |
Creationist op religieuze basis |
![]() ![]() ![]() |
6 | 3,45% |
Creationist op wetenschappelijke basis |
![]() ![]() ![]() |
18 | 10,34% |
Twijfels alom |
![]() ![]() ![]() |
23 | 13,22% |
Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4201 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4203 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als atheist heb ik me al lang neergelegd bij de eindigheid van het leven. Al hoop ik dat ik een lang en gelukkig leven kan leiden voordat de dood uiteindelijk komt. Imaginaire marsmannetjes of chakra's boezemen dan ook hoegenaamd geen angst in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4204 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Eén van mijn favoriete bands ook al ben ik het niet eens met de dingen waarover ze zingen. Jij gaat het echter vast geweldig vinden. Luister bv. eens naar het nummer "internal landscapes" en je zal zien wat ik bedoel. Ook al komen we totaal niet overeen in dit topic, ik wil je dit toch niet onthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4205 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar al dat gespartel waar overigens niemand van onder de indruk is, behalve het huisgedrocht Pindar, die zoals gewoonlijk blij is met elk kruimeltje dat van tafel valt terwijl hij zijn genitalien likt en schurftig rondkijkt. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 februari 2013 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4206 | |
|
![]() Citaat:
Onze realiteit is een specifieke leerschool voor ontplooiend bewustzijn. Voor je hogere zelf, is niet het belangrijkste hoe goed je kan rekenen of hoeveel kennis of geld je hebt, maar de ervaringen die je hier opdoet, de groei van je als ziel, en de oncondiontonele liefde dat je leert. Het is geen toeval dat het grootste percentage van de mensen die een bijna-dood-ervaring hebben gehad, zeggen dat ze ontvangen werden in onvoorwaardelijke liefde aan de andere kant.
![]() |
![]() |
![]() |
#4207 | |
|
![]() Citaat:
Het vraagt veel meer ballen om gans je wereldbeeld te veranderen, dan om te geloven in een materisitische visie, die toch algemeen geaccepteerd is in onze maatschappij.
![]() |
![]() |
![]() |
#4208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neem nog een joint, man... http://www.youtube.com/watch?v=t_e_64qoK3s
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 18 februari 2013 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4210 | ||
|
![]() Citaat:
Een band die ik zeer goed vind en die zeer goede teksten heeft is Tool. Zij weten waar het om gaat: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 18 februari 2013 om 19:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4211 | ||
|
![]() Citaat:
Jij zit volledig gevangen in de matrix, om het zo te zeggen. Jij ontkent je eigen spirituele zelf. Maar geen nood, je zal het ooit wel eens beseffen dit is een zekerheid. Ziehier wat Michael Roads erover te zeggen heeft: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4212 | |
Banneling
|
![]() De moslims lijken stilaan een Galileo-moment te naderen.
![]() http://www.huffingtonpost.com/usaama...p_ref=religion Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4213 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door JBM : 19 februari 2013 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4214 |
Staatssecretaris
|
![]() De band speelde ooit wel metal, maar nu toch al een jaar of 15 niet meer. De laatste 2 cd's worden meestal onder de noemer progressieve rock geschaard. Ik zou zeker eens naar "internal landscapes" luisteren, omdat aan het begin van het nummer ook iemand getuigt over zijn bijna dood ervaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4215 | |
|
![]() Citaat:
De muziek zelf is goed, maar iets te zweverig voor mij ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2013 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4216 |
Super Moderator
|
![]() Mag ik nogmaals met aandrang vragen om niet meer te reageren op de berichten van de zoveelste reïncarnatie van Pindar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in deze kleine sub-discussie lukt het je niet op je eigenste waanbeeld van big-conspiracy even ter zijde te leggen. Moest je dat wel lukken dan kan je niet anders dan tot een logische conclusie te komen dat beiden onafhankelijk van elkaar zijn owille van de redenen die gegeven zijn. Daarna ben je nog steeds vrij je mantra terug op te halen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De evolutietheorie ( de idee, de eventuele juistheid, etc ), en bij uitbreiding elke wetenschapstak, kan zich nooit uitspreken over het al dan niet bestaan van een god of de mindere kans erop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4219 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar dat krijg je er bij hem niet in.
![]() |
![]() |
#4220 |
Staatssecretaris
|
![]() Wetenschap kan toch erg boeiend zijn. Onbegrijpelijk dat er nog altijd mensen zijn die beweren dat evolutie niets bijdraagt tot bv. de medische wetenschap:
http://www.sciencedaily.com/releases...0219161301.htm Of hoe evolutie een licht kan werpen op problemen waar we vandaag mee geconfronteerd worden, in dit geval de opwarming van de aarde: http://www.sciencedaily.com/releases...0219140508.htm En we zijn weer een stapje dichter bij het onrafelen van de mechanismen achter evolutie: http://www.sciencedaily.com/releases...0219172155.htm |
![]() |
![]() |