Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 16 september 2018, 10:52   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard Bobbejaanland gesloten

Citaat:
Het pretpark Bobbejaanland in Lichtaart (Kasterlee) blijft zondag een hele dag gesloten omwille van veiligheidsredenen. Dat meldt de directie via de sociale media. De beslissing werd genomen met de betrokken veiligheidsdiensten. Bron.
Ook in de Middenstatie in Antwerpen liepen veel meer veiligheidsmensen dan ik gewoon ben rond.

(Van de autovrije zondag heb ik dan weer niets gemerkt in Antwerpen. Zelfs in de fietsstraten werd ik voorbij gevlamd door stinkende lawaaierige kankerverspreidende lelijke blikken op wielen.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 3 november 2018, 13:02   #2
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ook in de Middenstatie in Antwerpen liepen veel meer veiligheidsmensen dan ik gewoon ben rond.

(Van de autovrije zondag heb ik dan weer niets gemerkt in Antwerpen. Zelfs in de fietsstraten werd ik voorbij gevlamd door stinkende lawaaierige kankerverspreidende lelijke blikken op wielen.)
Waar bleef de politie?
Sukkelaar is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be