Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 16 september 2002, 19:12   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Bourgeois versus Vlaams Blok

Waaraan Bourgeois het verdiend heeft om zo vaak in positieve zin in het nieuws te komen is mij een raadsel, mag het ook even anders? Wanneer men hem de vraag stelt wat er nu zo onverteerbaar aan het programma van het Vlaams Blok is, dan kan of durft hij geen enkel concreet punt aanhalen. Ook zijn website brengt geen verduidelijking.
Toch noemt hij het Vlaams Blok ondemocratisch en is een samenwerking met hen uit den boze. Wel, mijnheer Bourgeois, misschien heb ik niet goed opgelet. Toon het ons, wie weet? Of moet ik maar leren aanvaarden dat politiek nu eenmaal mensenwerk is dat bol staat van plat opportunisme en schijnheilig bedrog?
Kijk duimpje, VDB wist het al: "trop is teveel en teveel is trop". Het Vlaams Blok heeft zijn onafhankelijheidsthema niet meer als prioriteit. Bekijk Dewinter als hij zijn zegje doet en je weet genoeg. Zijn islamVRETERIJ is er teveel aan. Naar doordrammers wordt trouwens zelden geluisterd. Integendeel, zij stoten meestal de mensen af.

Het Vlaams Blok heeft niet altijd ongelijk maar de strekking Dewinter heeft wel degelijk ongelijk...en zij heeft het voor het zeggen in de partij zoals ooit Bertje de Brusselaar het voor het zeggen had in de ex.VU...

Ik ken persoonlijk mensen die het Vlaams Blok hielpen opstarten en die uitgerekend om die reden er ook weer uitstapten. Zij zullen wel het beste weten wat er verkeerd liep in die partij zeker? In alle geval véééééél beter dan het jonge grut (en af en toe ook het oudere) dat in aanbidding voor Dewinter neerknielt omdat hij de euvele moed heeft te zeggen "wat jullie denken".

Ik erken het gevaar van de islam. Aster Berkhof voorspelde dit al meer dan een kwart eeuw geleden maar ik hou me in het geval van het Vlaams Blok toch liever aan die toepasselijke uitspraak van VDB: trop is teveel...
Knuppel is offline  
Oud 16 september 2002, 22:47   #22
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Beste knuppel


Bedankt voor je ‘verhelderende’ en zeer merkwaardige informatie. Volgens jou zou het Vlaams Blok zijn onafhankelijkheidsthema niet meer als prioriteit aanvoeren. Arme ik, die het voorbije jaar zo’n duizenden pamfletten met “Vlaanderen Onafhankelijk” heb aangeplakt en bij elke toespraak van Dewinter deze slogan wel tientallenmalen kan aanhoren. Ik voel me echt door Filip in mijn kruis genomen. Knuppel, kom jij dan echt van een andere planeet?
En wat de die islamvreterij betreft, blijf je al even vaag als sfinx Bourgeois. Jullie zijn werkelijk meesters om met veel woorden niets te zeggen en de indruk te geven om alles gezegd te hebben. Nu weet ik nog altijd niet wat de Nutteloze Vlaamse Arrogantie ons Antwerps boegbeeld verwijt.
Uiteraard ben ik maar een simpele ziel, maar in alle bescheidenheid, als ik van jouw betoog geen fluit begrijp, zullen er nog veel in dat geval zijn. Wellicht beogen jullie een kiespubliek dat van mars komt. En wie weet… ’t schijnt dat daar leven mogelijk is.
Duym is offline  
Oud 17 september 2002, 10:06   #23
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Inderdaad één ieder een beetje vertrouwd met het VB weet dat de grootste campagne op dit moment (en al een tijdje) Vlaanderen Onafhankelijk is. Kijk naar de VVB betoging vorig jaar in Gent => 3.000 VB'ers met de slogan Vlaanderen Onafhankelijk. Ik zelf heb op de IJzerbedevaart heel de dag de Vlaanderen Onafhankelijk-stand bemand! Kijk maar naar de komende betoging 29 september 2002! En in Leuven trouwens met het eredoctoraat, met de komst van de prins in het VP, met de 11 juli viering, ...

J.N.
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline  
Oud 17 september 2002, 16:15   #24
Robrecht
Burger
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 176
Standaard

Beste Jörgen ik was nooit geen kei in wiskunde maar ik ga nog eens proberen.
10% van 600000 is 60 000? Juist?
Wel u moogt mij altijd proberen te overtuigen dat slechts 10% van de VB kiezers het Vlaamse thema prioritair stellen.
Misschien wilt u nog een groter percentage dit toeschrijven, maar ik hou het nu eens op 10%.
Wel hoe komt het dat er geen 60 000 man in Diksmuide staan? Op welke oever dan ook?
Hoe komt het dat er op het Nat. Zangfeest geen 60 000 man te vinden zijn?
U heeft gelijk dat het VB onlangs nog eens een Vlaams stuiptrekkingetje deed ivm "Vlaanderen onafhankelijk", in hun propaganda onkosten.
Een zoethoudertje om toch maar niet de laatste Vlaamsnationalisten naar die andere partij te zien vertrekken. Er waren al namelijk voor hun.

Tenslotte nog dit, een VVB manifestatie is partijongebonden.
Deze akties proberen te gebruiken voor Vlaamsnationalistische rekuperatiepogingen van het VB is tegen alle principes van de Vlaamse Volksbeweging zelve.
Het is voor mij gemakkelijk om hier ook argumenten te gebruiken ivm VVB-ers en hun politieke aversie voor het VB.
Doch wanneer men het over de VVB heeft, dan is het een eerste vereiste om geen partijgebonden voordelen te proberen halen.
Nog dit, sinds wanneer is "Vlaanderen onafhankelijk" een VB-slogan?
Of wordt dit de nieuwe leuze voor de komende verkiezingen bij het VB, in navolging van "eigen volk eerst"?
Krijgen we dan ook andere symbolen in de VB-campagne? Ipv. een bezem en bokshandschoen? Of zijn dit ook Vlaamse symbolen geworden?
Ik hou je alvast op de hoogte wanneer de verkiezingsstrijd losbarst.
Ik hou de VB-folders dan in de gaten en zal persoonlijk letten hoeveel keer de Vlaamse staatkundige en communautaire thema's aangehaald worden.
Al vrees ik, dat alweer de alomgekende VB-thema's de bovenhand zullen halen. Waarschijnlijk zal het dan weer de schuld zijn van de pers, nietwaar?
Robrecht is offline  
Oud 18 september 2002, 08:48   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Niet alleen in de VB-folders maar ook in hun ledenblad (dat ik een jaar lang las!) zie je overduidelijk wat prioriteit heeft voor het Vlaams Blok. Zelfs toen ze hun onafhankelijkheidsthema nog eens nieuw leven inbliezen bleef het ledenblad hoofdzakelijk gevuld met hun "lievelingsthema".
Simpelweg de bladzijden tellen die er gespendeerd worden aan het vreemdelingenthema en die van het onafhankelijkheidsthema dus, en je weet genoeg. Wat Dewinter kwijt kan op tv komt beklemtoont dit alleen maar. Jammer...
Knuppel is offline  
Oud 2 oktober 2002, 09:01   #26
Wim Van Osselaer
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 13 mei 2002
Berichten: 3
Standaard

Zielige NVA'ertjes. Weten jullie dan niet dat jullie voorzitter nu al aan het kwijlen is bij de gedachte aan een ministerpost in de volgende regering, waarbij de NVA dan in aloude VU-stijl Vlaanderen weer kan verraden? Jullie geloven toch echt niet dat hij de VU heeft opgeblazen uit Vlaams-nationale overwegingen? Laat me niet lachen!
Wim Van Osselaer is offline  
Oud 2 oktober 2002, 09:26   #27
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Best partijgenoot. Voor 100% akkoord, de nagel op de kop, helaas op één ding na: zo zielig vind ik Knuppeltje niet, integendeel. Het zou een grote aanwinst voor onze partij zijn om zulke vrouw in ons midden te hebben. Let op uw woorden hé makker!

Vriendelijke groetjes
Duym is offline  
Oud 2 oktober 2002, 11:59   #28
Moi
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2002
Berichten: 827
Standaard

Het is toch duidelijk: de regering is tegen Vlaamse onafhankelijkheid, Bourgeois is voor; de regering is tegen migrantenstemrecht, Bourgeois is voor.
Hij leidt gewoon een anti-partij en zijn ideeën zijn gewoon tegen de regering, als morgen de regering wel migrantenstemrecht wil, wil Bourgeois er geen. En als Vlaanderen onafhankelijk zou worden, dan richt hij de NBA op, hahaha.
Moi is offline  
Oud 2 oktober 2002, 12:14   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Van Osselaer
Zielige NVA'ertjes. Weten jullie dan niet dat jullie voorzitter nu al aan het kwijlen is bij de gedachte aan een ministerpost in de volgende regering, waarbij de NVA dan in aloude VU-stijl Vlaanderen weer kan verraden? Jullie geloven toch echt niet dat hij de VU heeft opgeblazen uit Vlaams-nationale overwegingen? Laat me niet lachen!
Best Wim,

Eerstens ben ik geen N-VA-ertje (meer). Evenmin een Vlaams Blokker trouwens maar wél een Vlaams-nationalist!!! Ben ik zielig omdat ik geen enkele partij meer aanhang?

Laat ze elkaar verstaan en ik zal de eerste zijn om in de eendrachtige partij te stappen. Intussen leg ik mijn oor regelmatig te luisteren bij het "Nutteloze Verbond"...

Het kan best zijn dat Bourgeois geilt op een ministerspostje. Daar kan je nu eenmaal meer bewerkstelligen dan ernaast of erachter. Of hij ook de Vlaamse zaak zal verraden, zoals de VU destijds, zal waarschijnlijk altijd een gissing blijven omdat de kans dat de N-VA de 5% kiesdrempel haalt nogal twijfelachtig blijft. Mét het glansrijke overschrijden van die kiesdrempel door het Vlaams Blok zullen we echter misschien ook nooit weten wat deze partij er zou van bakken eens ze aan de macht zou zijn. Mensen blijven immers mensen, ook, en vooral in de politiek!

Ik vind Geert Bourgeois een excellent parlementair maar een zwakke partijvoorzitter. Een man die niet echt contact heeft met zijn "voetvolk" en weinig of geen persoonlijke steun verleent aan hard werkende idealisten uit de dagen van weleer, toen er afgehaakt werd omdat de VU ontspoorde. Een man wellicht ook, die zich té vaak laat leiden door de angst eveneens achter een schutkring terecht te komen.
Van één zaak ben ik echter wel zeker: de VU splitste NIET terwille van één persoonlijk, toekomstig postje maar wel degelijk uit Vlaams-nationalistische overwegingen. En diezelfde overwegingen hadden toch wel een groter aantal mensen dan alleen Geert Bourgeois.
Ik vind het al een wonder dat deze man, met de persoonlijkheid hem eigen, de moed en kracht vond om, ondanks alles, nogmaals aan een nieuwe kar te gaan trekken. Zoals ik het doodjammer vind, maar ook zeer begrijpelijk, dat hij "die andere" Vlaams-nationalisten (hopelijk alleen voorlopig?) uit de weg gaat.
Knuppel is offline  
Oud 3 oktober 2002, 11:47   #30
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Van Osselaer
Zielige NVA'ertjes. Weten jullie dan niet dat jullie voorzitter nu al aan het kwijlen is bij de gedachte aan een ministerpost in de volgende regering, waarbij de NVA dan in aloude VU-stijl Vlaanderen weer kan verraden? Jullie geloven toch echt niet dat hij de VU heeft opgeblazen uit Vlaams-nationale overwegingen? Laat me niet lachen!

Euhm het zal u ontgaan zijn, maar volgens mij kan de N-VA niet gewoonweg niet deelnemen aan een federale regering. Zo bepaalden de leden althans tijdens het congres. Zelfs al staat Bourgeois zo machtsgeil als een rasechte VLD-er, dan nog moet hij een 2/3 meerderheid bij elkaar harken tijdens een algemeen ledencongres.

Maw de radicale basis heeft haar lesje geleerd uit de VU-geschiedenis met de Vlaamse uitverkopers uit de clan van de Ansjookes en Schilzen...

Maak je huiswerk vooraleer je hier uit je nek komt lullen; wil je?
__________________
stijnVL is offline  
Oud 3 oktober 2002, 11:55   #31
Moi
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2002
Berichten: 827
Standaard

Wat staat jullie toch te zeveren over die stomme NVA. Die zullen toch nooit de kiesdrempel halen en binnen de 5 jaar zit Bourgeois bij een andere partij (maar niet die van Anciaux). Waarom zal de NVA de kiesdrempel niet halen? Omdat Belgen slimmer en talrijker zijn dan flaminganten!
Moi is offline  
Oud 3 oktober 2002, 12:11   #32
stijnVL
Provinciaal Statenlid
 
stijnVL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2002
Locatie: Leuven
Berichten: 712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moi
Wat staat jullie toch te zeveren over die stomme NVA. Die zullen toch nooit de kiesdrempel halen en binnen de 5 jaar zit Bourgeois bij een andere partij (maar niet die van Anciaux). Waarom zal de NVA de kiesdrempel niet halen? Omdat Belgen slimmer en talrijker zijn dan flaminganten!
Wat staan jullie...

Maar soit, de kans dat Bourgeois en de zijnen de kiesdrempel niet halen is zeer realistisch. Volgens mij gaan ze dan gewoon voort, zonder middelen weliswaar. Nuja in eerste instantie kunnen ze het partijsekretariaat nog verkopen of zo.

Trouwens als de nood het hoogst is keert men terug naar het militantisme, dat men volgens mij nu al vreest op het Barrikandenplein. Het gevaar van individuele acties vanuit de basis, brrrr ik zie Bourgeois zijn voorhoofd al fronsen.

Kijk maar eens naar die andere Vlaams nationale partij die in lang vervlogen tijden geen madaten en geen dus dotaties had. Ze zijn nu de derde grootste partij in Vlaanderen! Ze werden groot gemaakt door de onstuitbare kracht van partijmilitanten die plots de nood voelden om terug de straat op te gaan.

De PvdA trouwens ligt ook nog altijd niet op haar gat, veel verkozenen en partijsubsisdies hebben die nochtans ook niet dacht ik. Toch blijven die "believers" keer op keer propaganda maken en deelnemen aan de verkiezingen: goed dat er nog komunisten zijn...

Wie maalt erom die kiesdrempel? Halen ze het niet, spijtig, de niet-partijpolitieke Vlaamse beweging kan er maar wel bij varen: terug in het verzet! Halen ze het wel, zoveel te beter: dan breken we over partijgrenzen heen ooit misschien nog eens de belgische staat.
__________________
stijnVL is offline  
Oud 3 oktober 2002, 13:23   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnVL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Van Osselaer
Zielige NVA'ertjes. Weten jullie dan niet dat jullie voorzitter nu al aan het kwijlen is bij de gedachte aan een ministerpost in de volgende regering, waarbij de NVA dan in aloude VU-stijl Vlaanderen weer kan verraden? Jullie geloven toch echt niet dat hij de VU heeft opgeblazen uit Vlaams-nationale overwegingen? Laat me niet lachen!

Euhm het zal u ontgaan zijn, maar volgens mij kan de N-VA niet gewoonweg niet deelnemen aan een federale regering. Zo bepaalden de leden althans tijdens het congres. Zelfs al staat Bourgeois zo machtsgeil als een rasechte VLD-er, dan nog moet hij een 2/3 meerderheid bij elkaar harken tijdens een algemeen ledencongres.

Maw de radicale basis heeft haar lesje geleerd uit de VU-geschiedenis met de Vlaamse uitverkopers uit de clan van de Ansjookes en Schilzen...

Maak je huiswerk vooraleer je hier uit je nek komt lullen; wil je?
Voor zover ik weet wilde Bourgeois zelfs niet in de huidige "Vlaamse" regering stappen omdat er veel te weinig garanties geëist werden door welbepaalde, anders- "voelende" (of was het dénkende, Linus?) partijkanonnen.... en dat terwijl er een gouden sleutel op de deur stak.

Ik weet het: de Franstaligen hebben de centen voor hun onderwijs binnen maar over de splitsing van de sociale zekerheid hoor ik vandaag (toevallig?) niemand van de regeringspartijen meer praten. Ook niet die op Vlaams niveau. De resoluties van het "Vlaams" parlement zijn met al te groot gemak vergeten.

Wat Bourgeois als mens of politicus ook mankeert, d�*t kan je hem alleszins niét verwijten.
Knuppel is offline  
Oud 2 november 2002, 13:31   #34
VL
Gouverneur
 
VL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: Izegem, VLAANDEREN
Berichten: 1.338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Van Osselaer
Zielige NVA'ertjes. Weten jullie dan niet dat jullie voorzitter nu al aan het kwijlen is bij de gedachte aan een ministerpost in de volgende regering, waarbij de NVA dan in aloude VU-stijl Vlaanderen weer kan verraden? Jullie geloven toch echt niet dat hij de VU heeft opgeblazen uit Vlaams-nationale overwegingen? Laat me niet lachen!
Helaas, Wim! Bourgeois heeft al duidelijk gemaakt dat hij geen ministerpost ambieert! Hij stelt het burgemeesterschap in Izegem als hoogste prioriteit.

En moest het van Bourgeois afgehangen hebben, dan zat de (toenmalige) VU niet in de Vlaamse Regering. Alleen wilde de strekking van Anciaux dat wél. Vind je het niet raar dat de ministers van de Volksunie in deze regering allemaal van Spirit-strekking zijn? (Met uitzondering van Sauwens dan)?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moi
Het is toch duidelijk: de regering is tegen Vlaamse onafhankelijkheid, Bourgeois is voor; de regering is tegen migrantenstemrecht, Bourgeois is voor.
Hij leidt gewoon een anti-partij en zijn ideeën zijn gewoon tegen de regering, als morgen de regering wel migrantenstemrecht wil, wil Bourgeois er geen. En als Vlaanderen onafhankelijk zou worden, dan richt hij de NBA op, hahaha.
Helaas Moi! Bourgeois is voor het inburgeringsproject voor migranten. De VLD heeft dat standpunt in den lijve van Dewael overgenomen. En Bougeois steunt het voorstel! Hij is er niet tegen! Allen vreest hij een beetje dat het bij woorden zal blijven...

VL
VL is offline  
Oud 2 november 2002, 13:57   #35
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

VL,


Op dergelijke uitlating is het soms beter niet te reageren. Ze willen duidelijk verkeerd geïnformeerd zijn om zo tegen tienduizenden schenen te schoppen. Laat ze doen. De verrassing zal des te groter zijn op 15/06/2003. Laat ze nog niet ontwaken uit hun dromen!!!
__________________
Politiek is vloeibare geschiedenis, geschiedenis is gestolde politiek
Pieterjan is offline  
Oud 2 november 2002, 14:26   #36
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
VL,


Op dergelijke uitlating is het soms beter niet te reageren. Ze willen duidelijk verkeerd geïnformeerd zijn om zo tegen tienduizenden schenen te schoppen. Laat ze doen. De verrassing zal des te groter zijn op 15/06/2003. Laat ze nog niet ontwaken uit hun dromen!!!
Zeg vanwaar die zelfzekerheid? Of hebben jullie nog andere opiniepeilingen

Maar goed, ik geef toe, die van Dimarso trekken op geen kl...ten.
Duym is offline  
Oud 2 november 2002, 18:31   #37
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym

Zeg vanwaar die zelfzekerheid? Of hebben jullie nog andere opiniepeilingen


SPIRIT heeft de naam, wij de faam!!!
__________________
Politiek is vloeibare geschiedenis, geschiedenis is gestolde politiek
Pieterjan is offline  
Oud 2 november 2002, 18:37   #38
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym

Zeg vanwaar die zelfzekerheid? Of hebben jullie nog andere opiniepeilingen


SPIRIT heeft de naam, wij de faam!!!
Is het niet veeleer:

SPIRIT is naar de maan, en wij gaan er eveneens aan
Duym is offline  
Oud 2 november 2002, 19:59   #39
VL
Gouverneur
 
VL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: Izegem, VLAANDEREN
Berichten: 1.338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Is het niet veeleer:

SPIRIT is naar de maan, en wij gaan er eveneens aan
Ik moet je teleurstellen. Zomaar 11.000 leden bedriegen doe je niet...
VL is offline  
Oud 2 november 2002, 23:56   #40
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Is het niet veeleer:

SPIRIT is naar de maan, en wij gaan er eveneens aan
Ik moet je teleurstellen. Zomaar 11.000 leden bedriegen doe je niet...
11.000 leden = 11.000 kiezers, toch wat weinig
Duym is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be