Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Bart Staes (Groen!) (18 t.e.m. 24 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart Staes (Groen!) (18 t.e.m. 24 mei) Regent van opleiding, oorspronkelijk actief bij de Volksunie jongeren, later in het VU-partijbestuur, stapte in 2002 over naar Groen!. Sinds 1999 is hij Europees parlementslid, eerst voor de VU, later voor Groen!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2009, 14:22   #1
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard Groene economie

Ik ben niet echt goed op de hoogte, volg de media maar weinig meer, maar ik heb toch weeral van die rare dingen gelezen en ook veel niet gelezen.Waar haalt bijvoorbeeld electrabel zijn groene energie vandaan (niet gelezen). Hoe zit dat juist met Vandelanotte en dat ABX geld dat uiteindelijk zou zijn terechtgekomen bij een firma die dat windmolenpark voor de kust van Oostende opricht (ergens gelezen). Het merendeel van wat ik totdusver al gelezen en niet gelezen heb lijkt gewoon weer dezelfde corrupte boel als anders. Weinig transparantie, vette winsten die niet geïnvesteerd worden, ... . Is het waar dat onze kerncentrales die met openbare middelen zijn gebouwd, nu private winsten leveren, terug met openbare middelen zullen moeten afgebroken worden ?
Klopt het dat ze nu groene energie gaan gebruiken voor de straatverlichting 's nachts terwijl ons altijd is wijsgemaakt dat de nachtverlichting vooral was om het nachtelijk overschot aan electriciteit kwijt te raken ?
Ik had eigenlijk een beetje gehoopt enkele toekomstvisies (alla Rifkin) die ik gelezen had bewaarheid zouden worden (iedereen min of meer energiezelfvoorzienend, het einde van de grote multinationals, ... )
Enfin u heeft mijn stem voor Europa. Ik hoop dat u er iets mee kan doen.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 18:56   #2
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Ok
Ook nog een pamfletje en een debat gezien ondertussen en van gedacht veranderd. Geen idee wie mijn stem dan wel zal krijgen voor Europa. Staes in ieder geval niet.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be