Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 oktober 2015, 21:37   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard Luikse FGTB vakbond is verantwoordelijk voor autobusongeval Z Frankrijk met 42 doden

Ge zoudt nu zeggen dat de Schoof aan het lollen is, of aan het doortrappen is, of helemaal zot geworden.

Toch niet !!


Want diene camioneur heeft dus blijkbaar 5 uur tijd verloren, en reed daarom te snel, met alle gevolgen vandien.

De fgtb-adel heeft dus een mede-simpele-chauffeur zodanig gekloot, dan dit er van gekomen is: 42 doden.

Lees mee:
titel: La FGTB responsable de l’accident de car du Sud de la France: 42 morts.
link: http://nordpresse.be/la-fgtb-respons...ance-42-morts/

Citaat:
L’accident de car qui s’est produit ce matin �* Puisseguin, près de Libourne en Gironde, et qui a fait au moins 42 morts, serait dû �* une action de la FGTB, selon de nombreux observateurs sur Facebook.

Les premiers éléments du dossier montrent que le car a percuté un camion conduit par un conducteur originaire du nord de la France. Le conducteur, Emilien Fourneau, âgé de 42 ans, avait ce lundi été bloqué pendant 5h dans les embouteillages causés par la FGTB dans la province de Liège en Belgique.
A cause de ce retard, le chauffeur du camion a perdu de nombreuses heures sur son planning et a dû les rattraper en roulant excessivement vite pour retourner dans le Sud de la France et ce sans dormir.

Un nouveau drame �* mettre sur le dos de l’organisation syndicale qui semble n’avoir plus aucune limite dans l’ignominie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2015, 21:45   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

En nog erger ...

Die brave maar gedreven militant maakte een hartaanval door.
Helaas was zijn huisarts in staking tegen een beslissing van Maggie.

Gelukkig zet de (h)orde van artsen zijn lid uit de wind:
patiënten kunnen perfect een spoedarts oproepen, als hun huisarts staakt.

Allez, g'hebt het door ondertussen.

titel: Un syndicaliste FGTB meurt d’une crise cardiaque: Son médecin était en grève
link: http://nordpresse.be/un-syndicaliste...tait-en-greve/

Citaat:
Un membre du syndicat FGTB est décédé ce matin des suites d’un infarctus. Rapidement conscient de son attaque, il a appelé son médecin de famille, le docteur Michel, qui habite �* 200m de chez lui. Malheureusement, celui-ci avait laissé un message sur son répondeur indiquant qu’il était en grève pour contester les mesures prises par la ministre de la santé Maggie de Block.

Le syndicaliste, Roger, 52 ans, n’a pas pu être sauvé �* temps et a été retrouvé dans un état de mort avancé par sa compagne le soir venu.
Sur le message laissé sur le répondeur de son médecin, on peut y entendre roger dire ceci:

J’ai besoin d’aide, s’il vous plait venez m’aider, je fais une attaque, vous ne pouvez pas faire grève aujourd’hui. AaaaaaaaaaaaaaaargH. Arrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhh. Che Guevara, No pasaran !
De son côté, l’ordre des médecins explique qu’on ne peut imputer la responsabilité au médecin qui a parfaitement le droit de faire grève et qu’il convient aux malades d’avoir un médecin de secours en cas d’attaque cardiaque.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2015, 11:05   #3
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

U hebt een probleem? Dat nen ander het voor u oplost hè jong. Stel u voor dat ik zou moeten werken. Pffff.
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2015, 11:19   #4
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Die smerige sossen maken het te bont en moeten buiten de wet of toch minstens aansprakelijk worden gesteld.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2015, 16:17   #5
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Goblet zong heel wat toontjes lager deze morgen op TV.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2015, 16:45   #6
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Die smerige sossen maken het te bont en moeten buiten de wet of toch minstens aansprakelijk worden gesteld.
Over lijken lopen is nu éénmaal hun manier om 'hun' gelijk te verkrijgen.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2015, 17:59   #7
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge zoudt nu zeggen dat de Schoof aan het lollen is, of aan het doortrappen is, of helemaal zot geworden.

Toch niet !!


Want diene camioneur heeft dus blijkbaar 5 uur tijd verloren, en reed daarom te snel, met alle gevolgen vandien.

De fgtb-adel heeft dus een mede-simpele-chauffeur zodanig gekloot, dan dit er van gekomen is: 42 doden.

Lees mee:
titel: La FGTB responsable de l’accident de car du Sud de la France: 42 morts.
link: http://nordpresse.be/la-fgtb-respons...ance-42-morts/
Blokkade was op maandag 19/10 en het ongeval op vrijdag 23/10, dus dat die twee verbonden zijn lijkt wel erg straf.
http://www.lefigaro.fr/actualite-fra...en-suspend.php
Citaat:
Jeudi, «Cyril s'est rendu en Mayenne, pour prendre chez un client le plateau chargé de bois» qu'il a accroché au tracteur, a expliqué la direction de l'entreprise de transport. «Il a fait la route jeudi et s'est arrêté quelque part en Gironde, �* 18h30. Il est reparti vendredi matin �* 05h30 pour livrer le bois». L'accident s'est produit deux heures plus tard «alors qu'il repartait vers l'Orne», avec son fils de 3 ans �* bord. Tous deux ont été tués.
Er is nog niet veel geweten over de omstandigheden, dus waar die nordpress.be dat is gaan halen van overdreven snelheid en te lange rijtijd lijkt me nogal een twijfelachtige bron.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2015, 12:43   #8
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge zoudt nu zeggen dat de Schoof aan het lollen is, of aan het doortrappen is, of helemaal zot geworden.

Toch niet !!


Want diene camioneur heeft dus blijkbaar 5 uur tijd verloren, en reed daarom te snel, met alle gevolgen vandien.
en dat mag niet.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2015, 12:59   #9
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

9/11 ook Schuld van de Fgtb
Fukushima ook fout van de Fgtb
Oorlog in Syrie = Fgtb
Titanic was ook de schuld van de Fgtb , had ik nog vergeten


nu zin ze echt dolgedraaid in het zwart geele clubke
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 27 oktober 2015 om 13:09.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2015, 20:05   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En nog erger ...

Die brave maar gedreven militant maakte een hartaanval door.
Helaas was zijn huisarts in staking tegen een beslissing van Maggie.

Gelukkig zet de (h)orde van artsen zijn lid uit de wind:
patiënten kunnen perfect een spoedarts oproepen, als hun huisarts staakt.

Allez, g'hebt het door ondertussen.

titel: Un syndicaliste FGTB meurt d’une crise cardiaque: Son médecin était en grève
link: http://nordpresse.be/un-syndicaliste...tait-en-greve/



De son côté, l’ordre des médecins explique qu’on ne peut imputer la responsabilité au médecin qui a parfaitement le droit de faire grève et qu’il convient aux malades d’avoir un médecin de secours en cas d’attaque cardiaque.
Een paar mensen hebben dat ene zinnetje over het hoofd gezien.

Dat was allemaal niet waar hé gasten. Dat was fake.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2015, 21:53   #11
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een paar mensen hebben dat ene zinnetje over het hoofd gezien.

Dat was allemaal niet waar hé gasten. Dat was fake.

.
daarom denk ik dat heel die affaire met die spoedarts in scène gezet is



ik ga nog gelijk krijgen denk ik
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2015, 22:01   #12
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
daarom denk ik dat heel die affaire met die spoedarts in scène gezet is



ik ga nog gelijk krijgen denk ik
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2015, 11:48   #13
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Er is nog niet veel geweten over de omstandigheden, dus waar die nordpress.be dat is gaan halen van overdreven snelheid en te lange rijtijd lijkt me nogal een twijfelachtige bron.
Dat is trouwens de verantwoordelijkheid van de chauffeur én van zijn werkgever. Als er nu één categorie van volk verantwoordelijk is voor ongevallen met vrachtwagens, dan zijn het wel de ondernemers die hun chauffeurs onrealistische doelstellingen opleggen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2015, 13:01   #14
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat is trouwens de verantwoordelijkheid van de chauffeur én van zijn werkgever. Als er nu één categorie van volk verantwoordelijk is voor ongevallen met vrachtwagens, dan zijn het wel de ondernemers die hun chauffeurs onrealistische doelstellingen opleggen.
En, stel je voor, met een camion laten rijden.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2015, 15:51   #15
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
En, stel je voor, met een camion laten rijden.
Nog nooit van "just in time" gehoord? In de openingspost wordt er trouwens beweerd dat de chauffeur de verloren tijd a.g.v. een blokkade moest inhalen-waarom moest hij die tijd dan inhalen en daarbij de verkeersveiligheid uit het oog verliezen? Omdat hij thuis moest zijn omdat zijn vrouw goesting had of zo? Of voelde hij de hete adem van zijn baas in zijn nek?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 11 december 2015 om 15:52.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 16:10   #16
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Ik denk dat volgens de schoofzak de Luikse vakbonden ook verantwoordelijk zijn voor de opwarming van de aarde.
Want het is een hete strijd.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Hete strijd.jpg‎
Bekeken: 85
Grootte:  81,3 KB
ID: 100910  


Laatst gewijzigd door Patrick M. : 15 december 2015 om 16:12.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 17:48   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik denk dat volgens de schoofzak de Luikse vakbonden ook verantwoordelijk zijn voor de opwarming van de aarde.
Want het is een hete strijd.
Vind jij die brandstichtingen ecologisch verantwoord ?

Wat hoorde ik daar op het nieuws: zelfs bbq wordt afgeraden in Leuven ?


Verder moet ik nog eens herhalen dat de verhaaltjes die de aanleiding waren van deze draad, fictief zijn en verzonnen. Ze dienen enkel om iets te illustreren.

.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  wie wacht op jou.jpg‎
Bekeken: 93
Grootte:  33,9 KB
ID: 100911  

__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 17:52   #18
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Als het word af geraden dan kun je nog altijd doen.
Ik heb deze nacht eens rond gevraagd aan het werkvolk dat aan het werken was bij ons, en er zijn een heleboel die een BBQ'ke zien zitten.
Jullie mogen nog altijd meedoen, maar dan moeten we wel de plaats en tijd afspreken.
Vorige staking van de onafhankelijke spoorbond heb ik een lekker ontbijtje gehad.
Spek met eieren en een goei tas koffie.
En ik ben nochtans niet aangesloten met die vakbond maar dat noem ik solidariteit.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2015, 17:24   #19
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Volgens mij is de schoof verantwoordelijk voor de overstromingen in het noorden van Engeland.
Met zijn gezever altijd.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be