Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 maart 2019, 23:40   #41
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Moeilijk he, niet schelden? Dat klakkeloos overnemen van wat de boreale helden naar voren brengen is heel spijtig. Je mag nog zoveel geleende woorden naar boven halen als je wil in de hoop door hun gefluister wat meer bagage te lijken dragen, niets bewijst iets anders dan gedweeë geloof in een nepcultuur die zogezegd bedreigd wordt. Culturen vloeien continu in fase en fase. En de hoofdcultuur is democratie en liberalisme. En natuurlijk is wie het daar moeilijk mee heeft overtuigd dat dat geen cultuur is. Maar dat is niet origineel. Mensen cultuurmarxist, linkiewinkie of poco noemen maakt onze maatschappij niet boreaal maar iets meer marginaal. Het westen is niet gegroeid tot de beschaving die ze is op basis van pseudo denkbeelden en ongeloof in wetenschap. Cultuurmarxisme is een chique klinkend woord voor de intelectuele volksvijand. Voor alles wat onbereikbaar vreemd of te complex overkomt. En de enige oplossing lijkt voor hen de vernietiging er van. Maar het is niets anders dan een uiting van onmacht en de onwil om te begrijpen. Dat heeft niets met duistere kliekjes of islamknuffelen te maken.
Don't shoot the messenger...

Ik vroeg je om de bovenstaande tekst van Cliteur te ontkrachten met onderbouwde argumenten, iets wat je nogal doorzichtig probeert te vermijden, al is dat niet de eerste keer.
Ik vraag me dus gewoon af - los van je huilie huilie over m'n zgn 'gescheld' - of je echt wel die intellectuele bollocks hebt, da's al.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 23:49   #42
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Jij zuigt liever aan besneden islamitische lullen? Je zal er niet bruiner van worden.
Posts met een homo erotische ondertoon, het begint bij u een opvallend patroon te worden.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 23:52   #43
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Haha, het loopt de intellectuele lafaards dunnetjes door de broek:

200 academici ondertekenen brief tegen meldpunt: 'FvD zet ons neer als vijand'

https://nos.nl/artikel/2278135-200-a...ls-vijand.html

Eaujee, huilie huilie, wat een nazi is die Thierry toch, snif snif…, terwijl deze intellectuele lafaards zelf decennia lang de fascistische boventoon van het cultuurmarxisme hebben gezet en dat nog steeds doen, by all means.
Iedereen die niet spoort met hun oikofobische doctrine, is heel politiek-correct monddood gemaakt, buitengepest, processen op hun dak, fysiek bedreigd en/of ontslagen uit hun functie.

En nu ze zelf keizers zonder kleren dreigen te worden, gaan ze wat onnozel beginnen doen.
Gaan die gasten ooit wel eens in publieke discussie met mensen zoals Cliteur ea mensen met gezond verstand ?
Gebrek aan bollocks, vermoed ik.

Trouwens, FvD heeft z’n mosterd voor dat meldpunt gehaald bij de rechtsgeleerde en filosoof Paul Cliteur, die daar al eventjes terug een mooi voorstel over heeft gedaan, kwestie van de collectieve culturele zelfmoordtendens om te keren en hoé:

Over occidentofobie: haat tegen westerse cultuur

'Nuttige idioten die wij zijn, zijn we gaan denken dat onze eigen cultuur 'relatief' is'

“Cultuuroffensief: Ter bestrijding van occidentofobie zou een groot cultuuroffensief nodig zijn. Je zou dat zelfs als een expliciete doelstelling van de EU of van de Raad van Europa kunnen zien. De EU denkt nu dat ze ‘islamofobie’ of ‘racisme’ moet bestrijden. Maar vanuit het Europees mensenrechtenperspectief zou men ‘islamofobie’ of ‘religiofobie’ (in het bijzonder ‘monotheïsmofobie’) als een uiterst rationeel en wenselijk verschijnsel moeten waarderen.

Moet ik dit nog verder beargumenteren? Dat zal toch nauwelijks nodig zijn? De grote wereldreligies van jodendom, christendom en islam hebben namelijk verschillende uitgangspunten die deze religies moeilijk verenigbaar maken met democratie, rechtsstaat en mensenrechten. Angst voor, of afkeer van, theïsme of religie in het algemeen zou men derhalve veel positiever moeten waarderen dan gebruikelijk is.”

“Meldpunten voor occidentofobie: Heel praktisch? Ik zou denken aan meldpunten voor occidentofobie. Misschien ook criminalisering van occidentofobie. Misschien nog niet de occidentofobie zelf strafbaar maken, maar dan toch het aanzetten daartoe. Verder voorlichting op scholen over de zegeningen van de westerse cultuur. Het presenteren van statistieken waaruit blijkt dat in de westerse cultuur mensen rijker, gezonder en gelukkiger zijn dan in niet-westerse culturen.

Natuurlijk weet men dit wel in niet-westerse culturen, want dat is ook de reden waarom mensen uit niet-westerse culturen naar het westen komen en niet omgekeerd. Maar toch wordt in het Westen ook voortdurend de occidentofobie aangewakkerd door de overmatige beklemtoning van de minder goede kanten van de westerse cultuur: nadruk op slavernijverleden, kolonialisme, twee wereldoorlogen et cetera. Er wordt door de occidentofoben geen middel geschuwd om de haat jegens het Westen aan te wakkeren.”

https://politiek.tpo.nl/column/prof-...terse-cultuur/

Rake argumenten, moeilijk te weerleggen.
Aan de Stebens, nuttige idioten ea balzakloze linkslullers van deze wereld, om het tegendeel van bovenstaande aan te tonen.
Of zijn jullie intellectuele bollocks ook al gecastreerd door het oikofobisch gescherpt scalpel van het cultuurmarxistische diktat ?


Wat een verwarde uitleg.

Mag ik u erop wijzen dat uw standpunt ivm cannabis puur links is. En uw visie op persoonlijke verantwoordelijkheid tov gemeenschappelijke verantwoordelijkheid puur communistisch is?

Ik den dat ge niet goed beseft in welk politiek vakje ge zit. Ik weet het wel, gij blijkbaar niet.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2019, 23:55   #44
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Zolang het een apparte zuil is, geen probleem. Voor de rest kunnen Borealis inteelt types flink onder elkaar aan hun lul zuigen. Het is niet bewezen dat ze daarvan witter zullen worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Posts met een homo erotische ondertoon, het begint bij u een opvallend patroon te worden.
Zeg dat tegen diegene die er over begonnen is.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 00:29   #45
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Seg Anna, dat gaan we toch eens doen he.

Alt-right vs Alt-left

Big fun


__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 00:39   #46
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht


Wat een verwarde uitleg.

Mag ik u erop wijzen dat uw standpunt ivm cannabis puur links is. En uw visie op persoonlijke verantwoordelijkheid tov gemeenschappelijke verantwoordelijkheid puur communistisch is?

Ik den dat ge niet goed beseft in welk politiek vakje ge zit. Ik weet het wel, gij blijkbaar niet.
Och.... Laat hem maar in zijn bekrompen (pseudo intellectueel) wereldje leven. Niet aantrekken.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 07:34   #47
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Och.... Laat hem maar in zijn bekrompen (pseudo intellectueel) wereldje leven. Niet aantrekken.
Dat is het hem net.
Al dat cultuurmarxisme is een lege doos. Het is gewoon een zoveelste prietpraat voor maatschappelijk gefrustreerden.
De eeuwige jood, de moslim, de linkiewinkie, de cultuurmarxist. Zucht. Säure macht unfrei. En ondertussen is het stof en de roest in Brussel onaangetast.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 30 maart 2019 om 07:42.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 07:39   #48
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Don't shoot the messenger...

Ik vroeg je om de bovenstaande tekst van Cliteur te ontkrachten met onderbouwde argumenten, iets wat je nogal doorzichtig probeert te vermijden, al is dat niet de eerste keer.
Ik vraag me dus gewoon af - los van je huilie huilie over m'n zgn 'gescheld' - of je echt wel die intellectuele bollocks hebt, da's al.
Huilie huilie geldt niet voor wie van vele zaken geen probleem maakt. Laat het duidelijk zijn: Er zijn veel zaken wel eens mis anders zou politiek overbodig zijn maar ook vele zaken niet. Verwijzen naar cultuurmarxisme en boreale zaken is de grootste - vrij succesvolle - georganiseerde huilie huilie die er bestaat. En er zijn er wel wat die onbewust heel dankbaar zijn dat het wat meer zin geeft aan hun gejammer in het leven.
Ik merk dat wel ook heel gemakkelijk de betekenis van sommige zaken in de wind worden geslagen. Zoals gescheld bv. Uitschelden en dan zeggen dat het geen gescheld is is wel heel gemakkelijk. Dan heeft iedereen gelijk. Laten we dan allemaal blij zijn toch?

De grote verwarring - of is het bewuste manipulatie - zit hem in het beeld op het westen dat o zo hard bedreigd zou worden. Men noemt dat boreaal. Maar ik zie daar heel concreet enkel een soort Bokrijk in. Het westen is al een tijdje de maatschappij geworden die velen zo hard weg willen. De grootste anti-westerse beweging valt in grote lijnen gewoonweg samen met reactionaire rechtse oprispingen. Deze bewegingen en partijen zorgen zelf heel hard voor het inhoudelijk samenvallen van "occidentofobie" en islamofobie en de strijd tegen cultuurmarxisme. Heel simpel gezegd: "ik vind het niet leuk meer, ik voel me niet goed, ik ben bang en het ligt zeker niet aan mezelf, dus het zijn de anderen." Ergo neologismen en allerlei beeldintroducties. Verbloemingen van oude afgezaagde tradities zoals haat tegen intellectuelen, academici, vreemde culturen, succesvolle mensen.


Kijk ik haal er hier even het laatste stukje uit:

Citaat:
Occidentofobische delicten zullen moeten worden gestraft. Occidentofobische partijen zullen, als in strijd met de openbare orde en de goede zeden, moeten worden verboden. We moeten ook een cordon sanitaire bouwen rond occidentofobische partijen en we zullen op zijn minst de adverteerders in occidentofobische kranten moeten waarschuwen dat zij een bijdrage leveren aan de Untergang des Abendlandes.
"Occidentofobisch delict"? Menen sommigen nu echt dat dit de "intellectuele bollocks" van de dag zijn? Een zoveelste drogredenering die neerkomt op meningsuitingen gaan verbieden. En dit in een stukje tekst die bol staat van "zouden" en "moeten" en 'zouden moeten". Dit is een reactionair vodje papier van de bovenste plank. Het eerste waar ik aan denk als ik de essentie van de oproep koppel aan een mogelijke reële periode in de boreale geschiedenis is de contrareformatie. Toen heeft men ook anti-westerse ideeën verboden.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 30 maart 2019 om 08:09.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 10:17   #49
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zeg dat tegen diegene die er over begonnen is.
meester, hij is begonnen! snotter snotter
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 10:42   #50
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Moeilijk he, niet schelden? Dat klakkeloos overnemen van wat de boreale helden naar voren brengen is heel spijtig. Je mag nog zoveel geleende woorden naar boven halen als je wil in de hoop door hun gefluister wat meer bagage te lijken dragen, niets bewijst iets anders dan gedweeë geloof in een nepcultuur die zogezegd bedreigd wordt. Culturen vloeien continu in fase en fase. En de hoofdcultuur is democratie en liberalisme. En natuurlijk is wie het daar moeilijk mee heeft overtuigd dat dat geen cultuur is. Maar dat is niet origineel. Mensen cultuurmarxist, linkiewinkie of poco noemen maakt onze maatschappij niet boreaal maar iets meer marginaal. Het westen is niet gegroeid tot de beschaving die ze is op basis van pseudo denkbeelden en ongeloof in wetenschap. Cultuurmarxisme is een chique klinkend woord voor de intelectuele volksvijand. Voor alles wat onbereikbaar vreemd of te complex overkomt. En de enige oplossing lijkt voor hen de vernietiging er van. Maar het is niets anders dan een uiting van onmacht en de onwil om te begrijpen. Dat heeft niets met duistere kliekjes of islamknuffelen te maken.

De Stebens leven graag op deze planeet en hebben geen nood aan boemannen of zelfhulpgroepen zoals schild en vriend of FvD. De Stebens zijn blij vandaag te leven en vrij te kunnen chatten op fora zoals deze. Het kan ons geen fluit schelen of we boreaal zijn of omhooggevallen. De Stebens zijn onderdeel van de samenleving waar we in leven. En als men het anders wil zal men weerstand ondervinden. Punt uit.
Dat is één van de basiseigenschappen van alt-right: niet in staat zijn een intelligente discussie te voeren. Eens de slogans opgebruikt zijn hebben ze niks meer in te brengen.

En dan gaan ze schelden.

Grappig eigenlijk.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 14:10   #51
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht



...nepcultuur...

De Stebens leven graag op deze planeet...

De Stebens zijn blij vandaag te leven en vrij te kunnen chatten op fora zoals deze....

De Stebens zijn onderdeel van de samenleving waar we in leven. En als men het anders wil zal men weerstand ondervinden. Punt uit.
Met andere woorden; de Stebens zijn blij te leven in onze leefwereld, onze samenleving, in onze cultuur, met onze waarden en normen van vrijheden & rechten, verworven in ons verleden, onze historie, onze geschiedenis,
Vrijheden & rechten waarvan de Stebens vrij gebruik van kunnen & mogen maken.

Er zijn plaatsen op deze aarde waar dat allemaal niet zo evident is, en hoogstwaarschijnlijk zouden de Stebens daar heel wat minder blij en gelukkig zijn, deel te zijn van dat deel van deze planeet, van dat soort "cultuur".

Wat de Stebens echter niet begrijpen is dat die vrijheden en rechten niet zomaar verkregen zijn zonder moeite of strijd, en dat de strijd om ze te behouden dagelijks opnieuw gestreden moet worden.

En exact dat is wat die mensen, waar jij zo'n hekel aan hebt, willen en zullen bewerkstelligen. Niet de Stebens!
Want er zijn er reeds tallozen die 't anders willen, en zij zijn de weerstand daartegen.

Want, die vrijheden behoud je niet door 't invoeren & faciliteren van andere culturen die geeneens 'n begin gemaakt hebben van rechten, vrijheden, humanisme et al. Die daar zelfs geen benul van hebben.
En ook niet door jarenlange linkse indoctrinatie (alle culturen zijn gelijkwaardig en de onze is 'n "nepcultuur") op scholen.

Steniging voor overspel (zelfs als de vrouw of 't meisje verkracht werd), is geen cultuur die ik als gelijkwaardig aan onze cultuur & beschaving beschouw, vandaar dat dit gemeden, zoniet zelfs bestreden dient te worden.
Ook zou ik helemaal niet blij zijn daarvan deel uit te maken, en ik betwijfel ten zeerste of de Stebens blij zijn, of zouden zijn, daarvan deel uit te maken.

Want ook dat deel is deel van deze planeet & komt steeds dichterbij.

De planeet wordt steeds kleiner...de wereld is 'n dorp.

De maatschappij evolueert en verandert, maar niet altijd ten goede, dat leert ons 't verleden.
Kwestie is van 't goede (zelfs al zijn dat zaken uit 't verleden) te bewaren, te behouden & 't slechte er uit te filteren.

Tenzij je natuurlijk linkse heropvoedingskampen voorstaat...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 14:11   #52
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is één van de basiseigenschappen van alt-right: niet in staat zijn een intelligente discussie te voeren. Eens de slogans opgebruikt zijn hebben ze niks meer in te brengen.

En dan gaan ze schelden.

Grappig eigenlijk.
Zoiets als; "oorlogsvluchtelingen zijn rotzooi"?

Nepgutmensch.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 14:28   #53
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Neen, gewoon alt-right politiek.
LMAO... nee
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 14:28   #54
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Waarom bemoeien jullie je met onze politiek, eigenlijk?

Gaan een deftige regering vormen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 14:31   #55
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Vlamingen: weten niets te beginnen tegen Walen met strikjes, geen deftige regering te vormen - nog steeds snelwegen die niet veel beter zijn dan dat van Oegenda.

Maar: muhhh FvD !!
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 14:50   #56
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is één van de basiseigenschappen van alt-right: niet in staat zijn een intelligente discussie te voeren. Eens de slogans opgebruikt zijn hebben ze niks meer in te brengen.

En dan gaan ze schelden.

Grappig eigenlijk.
2

Wedden dat ze nu terug op ons gaan schieten ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 15:23   #57
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waarom bemoeien jullie je met onze politiek, eigenlijk?

Gaan een deftige regering vormen.
Ja, en al die Hollanders moeten van politics.be weg blijven!
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 15:36   #58
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ja, en al die Hollanders moeten van politics.be weg blijven!
Niet doen! Vlaamse cultuur- en andere marxisten (zowel groene als rode) moeten verder flink op hun donder krijgen. Het is bovendien ook meer dan nodig dat Vlaanderen ertoe gestimuleerd wordt om zich veel sterker te distancieren van latijns-europees gedachtegoed.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 16:07   #59
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
FvD start een Nederlandse McCarthy periode

Really?
Is dit een ontluikende "Boreale" Stasi?
Ik heb iets tegen kliklijnen maar dat is hier niet het grote probleem. Het probleem is wat Baudet aankaart: de oververtegenwoordiging van het politiek correcte denken in onderwijs (en ook in de media).
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2019, 16:19   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik heb iets tegen kliklijnen maar dat is hier niet het grote probleem. Het probleem is wat Baudet aankaart: de oververtegenwoordiging van het politiek correcte denken in onderwijs (en ook in de media).
Wat wil je dan? Dat er meer leraren zijn die pleiten voor wapenbezit, tegen de sossen zijn, de Islam willen verbieden, de sociale zekerheid willen afschaffen en fabeltjes over Soros vertellen?

Neen dank u, geef mijn portie maar aan Fikkie.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be