Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 30 juli 2012, 10:26   #161
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Aan alle posts 'plakt' ook een computer ID.

Veel IP's zijn variabel, en proxy's kunnen trouwens ook.
Liederik is offline  
Oud 30 juli 2012, 10:56   #162
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Wij baseren ons niet alleen op ip-adres. Het is hier geen speeltuin. ik vrees dat u de vakantie met andere activiteiten zal moeten trachten te vullen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri2 Bekijk bericht
Ge kunt dat ook beleefder zeggen e. Maar hoe bedoel je, meer dan een IP adres?

Mja, bon, ik peis dat we hem niet meer zullen zien voor de rest van de tijd dat hij nog internet heeft, onze Marxman. Spijtige ban maar hij heeft het zelf gezocht uiteraard. Misschien zal hij wel zo zijn redenen gehad hebben zeker?
Akira heeft gelijk. Dit forum is geen speeltuin. En wie +18 is moet zich niet beroepen op papa en mama.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 30 juli 2012, 10:59   #163
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Aan alle posts 'plakt' ook een computer ID.
Een waarheid als een koe
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 30 juli 2012, 11:26   #164
Tafelpoot
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 18 juli 2012
Berichten: 345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter1 Bekijk bericht
Beste vrienden van Marxmannetje

Ik ben de broer van Sander (Marxmannetje) en moest zeggen van hem dat ik spijt heb van wat ik deed. Ik had dat niet mpeten doen en sorry. Ik moest dit zeggen van mijn broer. Ook moest ik zeggen dat mijn papa, die veel van computers kent, de IP heeft verandered via de router en andere dingen. Hij had am nog een paar keergehoord dat ik onozele din,gen deed op internet, en was het deze keer beu. De IP van de computer van Sander was 178.116.73.227 en de IP van deze computer is, sind skort, 79.120.86.20. De mods kunne als ze willen dat bekijken eb bevestigen.

Eerste en laatste bericht want nu moek ghaan tenniseen.

nog ees sorry
zucht

http://www.debianadmin.com/private-a...explained.html

Uw public IP is (ajuin-relais, VPN, proxies buiten beschouwing gelaten), altijd static. De Ip's dat uw computer gebruiken ten opzichte van uw router kan variabel (kwestie van DHCP) zijn, maar worden nooit aan de buitenwereld getoond via rechtstreekse verbinging. Van buitenaf krijgt men dus het public IP te zien, het IP van de router. Wat er achter die router gebeurt kan je van buitenaf niet zien. moet maar eens checken via whatismyipaddress.com ofzo vanuit meerdere computers achter dezelfde router. Zal altijd het IP van uw gateway doorgeven, en niet van de PC zelf (dat heeft enkel belang voor het netwerk waarin u zich bevindt.)

Van buitenaf kan men dus geen verschil aanschouwen in IP adress tussen 2 PC's achter dezelfde gateway (router).

Over je vader die van Computers veel kent, straffe kerel. Bij mijn weten kan je enkel je public ip laten veranderen door dat aan te vragen bij je provider (kost meestal ook al wel wat), het staat immers bij je provider geregistreerd wie welke IP heeft. Zeker met het nijpend tekort aan ipv4 adressen zou het nogal een mooie boel geven als je op eigen initiatief je public IP zou kunnen veranderen, kan dus natuurlijk niet.
Tafelpoot is offline  
Oud 30 juli 2012, 11:57   #165
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Wat heeft marxmannetje precies uitgestoken? Met de nadruk op 'precies'.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline  
Oud 30 juli 2012, 11:59   #166
mkb
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 30 juli 2011
Berichten: 2.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat heeft marxmannetje precies uitgestoken? Met de nadruk op 'precies'.
Spammen onder de naam 'Ray Bingo'.
mkb is offline  
Oud 30 juli 2012, 14:59   #167
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Spammen onder de naam 'Ray Bingo'.
Die naam ben ik nog niet tegengekomen. Vreemd, zoiets verwacht ik niet van marxmannetje.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline  
Oud 30 juli 2012, 15:55   #168
Dirk A
Minister
 
Dirk A's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2011
Berichten: 3.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Die naam ben ik nog niet tegengekomen. Vreemd, zoiets verwacht ik niet van marxmannetje.

Alles is geschrapt ondertussen. Hij had op een paar uur tijd een 200-tal postings geplaatst, met telkens 100den malen dezelfde tekst of dezelfde foto. En hetzelfde gedaan met privé berichten, die hij dan naar 10-tallen personen had verzonden.
__________________
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 30 juli 2012, 17:50   #169
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Wij baseren ons niet alleen op ip-adres. Het is hier geen speeltuin. ik vrees dat u de vakantie met andere activiteiten zal moeten trachten te vullen.
Doe toch eens wat aan dat arrogante, belerende toontje van je. Dat je zulke dingen post met je 'anonieme' account (lol) maakt mij niet uit, maar van een mod wordt er wat professionaliteit verwacht.

__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 30 juli 2012 om 17:51.
van Maerlant is offline  
Oud 30 juli 2012, 18:01   #170
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Doe toch eens wat aan dat arrogante, belerende toontje van je. Dat je zulke dingen post met je 'anonieme' account (lol) maakt mij niet uit, maar van een mod wordt er wat professionaliteit verwacht.

Wel! Ze heeft meer dan gelijk zekers??! Wat Akira schreef is de nagel op de kop; op dit forum zit momenteel een peuter irritant te doen.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline  
Oud 30 juli 2012, 18:09   #171
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Had ik het dan over de inhoud van haar boodschap?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 30 juli 2012, 18:10   #172
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wel! Ze heeft meer dan gelijk zekers??! Wat Akira schreef is de nagel op de kop; op dit forum zit momenteel een peuter irritant te doen.
Ge moet kompleet zot zijn om partij te trekken voor een megaspammer tegen eindelijk een mod die zijn werk doet

Laatst gewijzigd door eno2 : 30 juli 2012 om 18:10.
eno2 is offline  
Oud 30 juli 2012, 18:14   #173
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Tiens, trek ik nu al partij voor iemand?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 30 juli 2012, 18:23   #174
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Ik trek geen partij voor een megaspammer integendeel, maar wel voor Akira. Wat Akira schreef is juist.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline  
Oud 30 juli 2012, 18:35   #175
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik trek geen partij voor een megaspammer integendeel, maar wel voor Akira. Wat Akira schreef is juist.
Ik richtte me niet tegen jou maar tegen diegene die j e citeerde en die op mijn negeerlijst staat
eno2 is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be