Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 maart 2018, 16:34   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard Ernstig antwoord op kritiek publiciteit hoofddoek univ Antwerpen

Kieken Dewinter, zijn partij en zijn medewerker(s) zijn mijn politieke vrienden niet.
Maar dat betekent niet dat ze geen scherpe pen zouden kunnen hebben.

Wat een antwoord !

(kort: de UA maakt reclame en probeert studenten aan te trekken met een mooie foto, waar ook een studente met hoofddoek op staat.
Dewinter maakt daarvoor - terecht natuurlijk - van zijn gat.
De studente zelf, ja die van de foto, maakt een sneer terug.
En nu komt de parlementaire medewerker van het Varken met een scherpe analyse van het fenomeen hoofddoek.

Proficiat voor de bRT dat ik dit kon lezen op hun wepsijt.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...he-uantwerpen/

Titel: "Beste studente met hoofddoek, mijnheer Dewinter is niet zenuwachtig wel verontwaardigd"

Citaat:
Parlementslid van Vlaams Belang Filip Dewinter kreeg veel protest op twitter na een tweet over een studente "mét hoofddoek" op een affiche van UAntwerpen. Die studente, Hanane Llouh, vroeg zich in een opiniestuk af waarom Dewinter zo zenuwachtig rageert. De medewerker van Dewinter ontkent deze reactie.
Sam van Rooy
Sam van Rooy is medewerker van parlementslid Filip Dewinter van Vlaasm Belang.
04 min

Opinie Hanane Llouh
"Mijnheer Dewinter, waarom ben je zo zenuwachtig over mijn foto mét hoofddoek?"
10:53

In haar opiniestuk als antwoord op de tweets van Filip Dewinter praat Hanane LIouh alleen over zichzelf. Het ‘debat’ wordt daardoor (opnieuw) herleid tot louter anekdotiek. Ook maakt ze over Filip Dewinter een vals intentieproces, namelijk dat de affiche van de Universiteit Antwerpen met daarop een hoofddoek hem “zenuwachtig” zou maken.

Liouhs clichématige besluit luidt: het wordt tijd dat meneer Dewinter “ermee leert leven dat Vlaanderen mijn thuis is”. Mijn vriendin is als studente geïmmigreerd uit Iran en Filip Dewinter kan daar prima mee leven, omdat zij beseft wat ze is ontvlucht: de islamitische onderdrukking van meisjes en vrouwen en de islamitische sluier die daar hét symbool van is.

Zij gruwt ervan dat in het Westen de islamitische sluier wordt genormaliseerd als zomaar een vestimentaire keuze, en zelfs wordt gepropageerd.

LIouhs schrijft helaas niet over waarover het zou moeten gaan: over de islamitische sluier en zijn symboliek, en het dagelijkse mentale en fysieke lijden van vele miljoenen meisjes en vrouwen dat daarvan het gevolg is.

Voor iemand die er prat op gaat geschiedenis te studeren, is het wonderlijk dat LIouh niets schrijft over de eeuwenoude geschiedenis van de islamitische sluier, want die is fundamenteel. Zo schreef Hoda Shaarawi in 1923 geschiedenis toen ze in Egypte, als symbool voor de bevrijding van de vrouw, voor de ogen van de media haar hoofddoek afgooide. Vandaag zien we deze strijd elke dag in Iran, maar ook in andere islamitische landen zoals Algerije en Turkije, waar moedige vrouwen zich met gevaar voor hun leven verzetten tegen de islamitische sluier en de islamitische vrouwenhaatcultuur die daaraan vasthangt.
Opinie Darya Safai
"De hoofddoek moet je leren gehoorzamen: aan je ouders, broer, man en Allah"
za 03 mrt 06:56

Ook over de essentie, namelijk de reden waarom de islamitische sluier door de islamitische bronnen (niet in de laatste plaats de Hadith) en islamitische rechtsscholen wordt opgelegd aan meisjes en vrouwen, rept LIouh met geen woord.

Volgens de islamitische leer zijn meisjes en vrouwen minderwaardig, de Marokkaans-Nederlandse schrijver Hafid Bouazza publiceerde daar pas nog een schitterend boek over: ‘De akker & de mantel. Over de vrouw in de islam’. De Iraanse schrijfster Chahdortt Djavann noemt de islamitische sluier “de jodenster van de moslimvrouw, zichtbaar teken van haar status als Untermensch”. De Egyptisch-Nederlandse auteur Nahed Selim schreef een boek met als titel ‘Allah houdt niet van vrouwen’.

Journaliste Claire Berlinski, die lange tijd in Istanbul woonde, schreef dat ze tegenwoordig de omgeving van Balat in Istanbul niet meer kan bezoeken “zonder voor hoer te worden uitgescholden”. Ze stelt vast dat er “nu al veel wijken in Europa zijn waar schaars geklede vrouwen niet veilig zijn. Samira Bellil schrijft in haar autobiografie Ontsnapt uit de hel: "In de achtergebleven islamitische buitenwijken van Parijs zijn er maar twee soorten meiden. De goede meiden zitten thuis, doen het huishouden, zorgen voor hun broers en zussen en gaan alleen de deur uit voor school. De meiden die zich opmaken, uitgaan en roken, krijgen snel de reputatie van ‘makkelijke meid’ of ‘hoertje’.”

Ook in Brussel en Antwerpen kennen we zulke wijken. Berlinski schrijft over de islamiserende dynamiek van de hoofddoekdracht: “Alle dwang met betrekking tot de sluier in welke vorm is niet alleen een gruwel maar ook besmettelijk; tenzij het wordt gestopt is het de natuurlijke neiging van deze praktijk zich te verspreiden.”
Justitie
Boeve: "We moeten een einde maken aan de verkramping rond de hoofddoek"
vr 23 feb 15:25

Daar hebben we in Antwerpen helaas ervaring mee: dwang en intimidatie door moslimleerlingen brachten de directrice van het Antwerps atheneum, Karin Heremans, er na jaren van twijfel toe om uiteindelijk in 2009 een hoofddoekenverbod in te voeren.

Dat was tegen haar zin: als liberaal had ze een verbod altijd als laatste redmiddel beschouwd en geprobeerd om met moslimleerlingen te praten om tot een oplossing te komen. Daar waren weleens afspraken uit voortgekomen maar die werden niet nageleefd.

Heremans:

“Het aantal moslimleerlingen steeg met een derde. Ongeveer 60% van onze moslimmeisjes draagt een hoofddoek. (…) Radicale moslimjongeren zetten meisjes nu onder druk om een hoofddoek te dragen. We zagen plots leerlingen met lange gewaden. Veel meisjes verlieten de school om deze redenen. We zagen ook meisjes die in onze school een hoofddoek droegen, maar op straat niet. Ze deden het alleen om er op school bij te horen. Op zo’n moment hoor je in te grijpen. Het evenwicht was weg. (…) Het is de enige manier om meisjes te beschermen die geen hoofddoek willen dragen. Met het verbod garanderen we de gelijkwaardigheid en de vrijheid van onze leerlingen.”

Wat op het Antwerps Atheneum op microschaal is gebeurd, is letterlijk en figuurlijk een schoolvoorbeeld van de islamiseringsdynamiek die de islamitische sluierdracht op gang brengt. Ook elders in de samenleving is dit bezig te gebeuren: tegenwoordig zie je zelfs meisjes van nog geen twaalf jaar oud gesluierd rondlopen. Het is dan ook onbegrijpelijk dat de islamitische sluier in onze contreien salonfähig wordt gemaakt en gepropageerd.
Vrije keuze?

En de meisjes en vrouwen in het Westen die er wérkelijk zélf voor kiezen? Aan hen zegt de Franse filosofe Elisabeth Badinter: “Eigenlijk misbruikt u democratische vrijheden door ze in stelling te brengen tegen de democratie. Of u het nu uit ondermijning doet, uit provocatie of uit onwetendheid, het echte schandaal is de klap die u uitdeelt aan al uw onderdrukte zusters die de dood riskeren om eindelijk van de vrijheden te kunnen genieten die u zo veracht.”

De door moslims met de dood bedreigde Frans-Marokkaanse journaliste Zineb El Rhazoui, die afgelopen week in Nederland was, zegt: “We kunnen de hoofddoek niet als normaal toestaan. Vrouwen die zeggen dat ze de vrijheid moeten hebben die te dragen zitten er naast. Het is een instrument van onderdrukking.” De Franse feministe Laurence Rossignol, senator en voormalig minister van Families, Jeugd en Vrouwenrechten, stelt: “Er zijn natuurlijk vrouwen die er zelf voor kiezen. Maar er waren ook Amerikaanse negers die vóór slavernij waren.”

Een onderzoek van de Nederlandse hoogleraar sociologie Ruud Koopmans van het Berlijnse Centrum voor sociaal-wetenschappelijk onderzoek (Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung of WZB) wijst uit dat de hoofddoek “de beste voorspeller is van moslimfundamentalisme”. Dr. Koopmans: “Ook als je corrigeert voor leeftijd en opleidingsniveau, zie je dat de hoofddoek gepaard gaat met fundamentalisme, een vijandigere houding en meer antisemitisme (…) In de regel hangt de hoofddoek
samen met religieus conservatisme.”

Het wordt tijd dat Hannah Llouh onder ogen ziet dat ze mee helpt om van het vrije Vlaanderen een geïslamiseerd Vlaanderen te maken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 19:54   #2
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kieken Dewinter, zijn partij en zijn medewerker(s) zijn mijn politieke vrienden niet.
Maar dat betekent niet dat ze geen scherpe pen zouden kunnen hebben.

Wat een antwoord !

(kort: de UA maakt reclame en probeert studenten aan te trekken met een mooie foto, waar ook een studente met hoofddoek op staat.
Dewinter maakt daarvoor - terecht natuurlijk - van zijn gat.
De studente zelf, ja die van de foto, maakt een sneer terug.
En nu komt de parlementaire medewerker van het Varken met een scherpe analyse van het fenomeen hoofddoek.

Proficiat voor de bRT dat ik dit kon lezen op hun wepsijt.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...he-uantwerpen/

Titel: "Beste studente met hoofddoek, mijnheer Dewinter is niet zenuwachtig wel verontwaardigd"
Inderdaad de moeite om te lezen en het zou zelfs verplichte lektuur moeten worden voor iedereen in onze maatschappij... Met op de eerste plaats onze multi-kul media die de mensen zo belazeren met hun regelrechte anti-mensenrechten leugens...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 20:13   #3
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kieken Dewinter, zijn partij en zijn medewerker(s) zijn mijn politieke vrienden niet.
Maar dat betekent niet dat ze geen scherpe pen zouden kunnen hebben.

Wat een antwoord !

(kort: de UA maakt reclame en probeert studenten aan te trekken met een mooie foto, waar ook een studente met hoofddoek op staat.
Dewinter maakt daarvoor - terecht natuurlijk - van zijn gat.
De studente zelf, ja die van de foto, maakt een sneer terug.
En nu komt de parlementaire medewerker van het Varken met een scherpe analyse van het fenomeen hoofddoek.

Proficiat voor de bRT dat ik dit kon lezen op hun wepsijt.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...he-uantwerpen/

Titel: "Beste studente met hoofddoek, mijnheer Dewinter is niet zenuwachtig wel verontwaardigd"
Zo zie ik de zachte en bange eitjes van de NVA niet reageren.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 maart 2018 om 20:15.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 20:19   #4
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zo zie ik de zachte en bange eitjes van de NVA niet reageren.
Maar spijtig genoeg zou dat wel eens de enige oplossing kunnen zijn om die Belgische stal schoon te vegen...
Maar niemand belet de andere mensen om die tekst te verpreiden tegen de wensen van onze multi-kul media in...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 23:26   #5
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zo zie ik de zachte en bange eitjes van de NVA niet reageren.
Goeien bal !
Ik vermoed dat de Schoof zo'n beetje heimelijk VB-gezind is, al kan 'm dat ntl niet expliciet toegeven, want dat zou door de akoliete hofhouding van Keizer Bart wel eens als bruine collaboratie kunnen aanzien worden.
Daarom deze preventieve openingszin,..:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kieken Dewinter, zijn partij en zijn medewerker(s) zijn mijn politieke vrienden niet.
...om bij voorbaat elke mogelijke wenkbrauwfrons te ontkrachten...,

Citaat:
Maar dat betekent niet dat ze geen scherpe pen zouden kunnen hebben.

Wat een antwoord !
... om dan royaal met (verdiende) complimenten te gooien.
't Zal 'm eens goed gedaan hebben, vermoed ik.

Edoch, respect voor z'n devote nekuitstekerij, om te duiden wat de NVA niét durft en het VB wél.
Duimpje, Schoof !
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 07:35   #6
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ik vraag me af of Hanane LIouh hier een antwoord op heeft (gegeven). Veel valt hier natuurlijk niet tegen in te brengen en het is hoogst verwonderlijk dat de VRT dit heeft gepubliceerd, het gaat namelijk in tegen wat zijn verkondigen en tegen hun overtuiging.

De eerste reactie van Hanane LIouh is natuurlijk een veel gehoorde reactie uit die kringen: "je bent bang, je bent zenuwachtig,..." Eén van de zinnetjes waarmee links en de poco's hun criticasters murw hopen te slagen.

Het is door deze houding en redenering dat populistisch rechts een steile opgang maakt in Europa.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 10:02   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zo zie ik de zachte en bange eitjes van de NVA niet reageren.
Dan bent u bijna (bijna) ziende blind.

Het enige dat in deze tekst opvalt, is dat alles mooi (bijna op zijn De Wevers) samengebracht en geformuleerd is.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 10:04   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Nog iets: heeft iemand er iets van gezien in andere media?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 11:30   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dan bent u bijna (bijna) ziende blind.

Het enige dat in deze tekst opvalt, is dat alles mooi (bijna op zijn De Wevers) samengebracht en geformuleerd is.
En dat uit de virtuele pen van de Schoof?

Iets van een blokker goedkeuren en vergelijken, zeg maar op hetzelfde niveau zetten als een idee van de Grote Voorganger ?

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 12:42   #10
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zo zie ik de zachte en bange eitjes van de NVA niet reageren.
als ze 'hem niet tegenhielden' zou Theo wel zo reageren ze!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 13:09   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En dat uit de virtuele pen van de Schoof?

Iets van een blokker goedkeuren en vergelijken, zeg maar op hetzelfde niveau zetten als een idee van de Grote Voorganger ?

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het is zeker niet de eerste keer dat ik blok-dinges goed keur of goed praat.
Maar lang niet alles natuurlijk.
En ook niet naïef worden: de allerbeste voorstellen, die prijzen zouden verdienen, maar ingediend worden door een oppositiepartij als het Blok, moeten genegeerd worden, en desgevallend al na één uurtje, overgenomen worden door een meerderheidspartij. Dit mag dan zelfs letterlijk.

Politiek is niet voor sissies.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 13:21   #12
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is zeker niet de eerste keer dat ik blok-dinges goed keur of goed praat.
Maar lang niet alles natuurlijk.
En ook niet naïef worden: de allerbeste voorstellen, die prijzen zouden verdienen, maar ingediend worden door een oppositiepartij als het Blok, moeten genegeerd worden, en desgevallend al na één uurtje, overgenomen worden door een meerderheidspartij. Dit mag dan zelfs letterlijk.

Politiek is niet voor sissies.
Maar ge zijt wel akkoord met het Belgisch cordon sanitaire, door uw partij volmondig gesteund.
Gij moogt zoiets dus niet goedpraten.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 15:15   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Maar ge zijt wel akkoord met het Belgisch cordon sanitaire, door uw partij volmondig gesteund.
Gij moogt zoiets dus niet goedpraten.
Ge moet zo niet afkomen met premisses als zouden wij daar volmondig mee akkoord gaan.
Moeid'u maar met uw eigen partij en haar standpunten. En vooral met de strategische keuzes, vb. ten opzichte van het gevis in dezelfde vijver.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 15:27   #14
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge moet zo niet afkomen met premisses als zouden wij daar volmondig mee akkoord gaan.
Moeid'u maar met uw eigen partij en haar standpunten. En vooral met de strategische keuzes, vb. ten opzichte van het gevis in dezelfde vijver.
Je zegt hier bijna dagelijks dat het VB je vrienden niet zijn
Toch ben je het nagenoeg altijd met hen eens.
Verder kan je niet duiden wat nu precies het probleem is met het VB
Ik vind dat bizar, haast psychiatrisch.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 16:09   #15
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge moet zo niet afkomen met premisses als zouden wij daar volmondig mee akkoord gaan.
Moeid'u maar met uw eigen partij en haar standpunten. En vooral met de strategische keuzes, vb. ten opzichte van het gevis in dezelfde vijver.
Ik heb geen partij (die mij een bepaalde visie dicteert), ik denk volledig zelfstandig.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 16:25   #16
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je zegt hier bijna dagelijks dat het VB je vrienden niet zijn
Toch ben je het nagenoeg altijd met hen eens.
Verder kan je niet duiden wat nu precies het probleem is met het VB
Ik vind dat bizar, haast psychiatrisch.
soms draagt m ook een leren broek zonder gat en heeft m nen bol in zijne mond.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 17:05   #17
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
... de allerbeste voorstellen, die prijzen zouden verdienen, maar ingediend worden door een oppositiepartij als het Blok, moeten genegeerd worden...,
Dat poco's de schaamte ver voorbij zijn was me al 'n tijdje bekend, maar dat ze zich moreel zo zouden verlagen als destijds de Kerk deed, die eveneens de (astronomische) bewijzen negeerde en rigoureus vasthield aan het foutieve geocentrische model, legt een psychotisch kantje bloot van het NVA-bestuur en dat van hun fascistische volgelingen trouwe leden.
Citaat:
... en desgevallend al na één uurtje, overgenomen worden door een meerderheidspartij. Dit mag dan zelfs letterlijk.
Kijk ’s aan.
Puur plagiaat aka intellectuele diefstal dus, moreel gemeten verschilt die laakbare houding in niets met een ordinaire sjacossentrekker of een gewetenloze witteboordcrimineel.
Wsl iets om trots op te zijn.
Citaat:
Politiek is niet voor sissies.
Klopt, om tot de 'politieke familie' toegelaten te worden, moet ge full time ’n doortrapte leugenaar én gladde dief zijn, om aan de goedgelovige kiezers een ‘succesvol’ beleid te kunnen verkopen dat er geen is en uitsluitend gericht is op eigenbelang.
Daar hebben de NVA & hun Belgo-coalitiepartners dan weer wél ‘n patent op.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 17:30   #18
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je zegt hier bijna dagelijks dat het VB je vrienden niet zijn
Toch ben je het nagenoeg altijd met hen eens.
Verder kan je niet duiden wat nu precies het probleem is met het VB
Ik vind dat bizar, haast psychiatrisch.
Wat is het probleem met het VB??? Hewel dat is toch la Belgique (en la Belgique is de heerser, de macht of wij dat nu willen of niet) die anti-Vlaamse racistische gevoelens hoog in het vaandel voert en het racistisch niveau van het VB als dekmantel gebruikt om haar eigen francofoon racisme onder het mom van mensenrechten en zogezegde verdraagzaamheid naar voren schuift; terwijl ze alles behalve verdraagzaam is en de mensenrechten van de meerderheid in dit land niet respecteert...
Heel de misgroei met de migranten, die overal in Europa optreedt is in la Belgique wel tot zijn toppunt gekomen en waarom???
Hoe kan de francofonie toegeven dat wij aan nieuwkomers mogen vragen dat zij zich aan ons moeten aanpassen nadat ze van de daken schreeuwen en geschreeuwd hebben dat het een aantasting van hun franstalige mensenrechten zou zijn indien wij Vlamingen aan hen zouden durven vragen, laat staan eisen dat als ze in Vlaanderen en vroeger ook in Brussel (al totaal veroverd) zouden komen wonen...
Hele bladen vol geschreven vol verwijten over BDW die iets over Berbers vertelt, om daarna zelf de Vlamingen als loslopend wild neer te knallen...
Je moet het maar doen en geen enkel officieel blad, laat staan een persoonlijkheid van anti-racisme bestrijding... Ze zitten dik met hun kont op die ketel om het potje gedekt te houden... En in zo mannen die hun functie zelfs totaal gecorrumpeerd hebben zouden wij nog vertrouwen moeten hebben...

Iedereen weet dat indien BDW maar over een mogelijke opening naar het VB zou spreken hij morgen heel het Belgische établissement over zich krijgt en als een pletwals gemalen zal worden en met hem waarschijnlijk ook de hele NVA.
En maak je niet ongerust de Walen worden al lang voorbereid op zulk een mogelijk scenario... Frankrijk wordt dagelijks opgevoerd als een verloren moederland en het woord Vlaming volstaat om zijn argwaan te wekken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 17:36   #19
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat poco's de schaamte ver voorbij zijn was me al 'n tijdje bekend, maar dat ze zich moreel zo zouden verlagen als destijds de Kerk deed, die eveneens de (astronomische) bewijzen negeerde en rigoureus vasthield aan het foutieve geocentrische model, legt een psychotisch kantje bloot van het NVA-bestuur en dat van hun fascistische volgelingen trouwe leden.

Kijk ’s aan.
Puur plagiaat aka intellectuele diefstal dus, moreel gemeten verschilt die laakbare houding in niets met een ordinaire sjacossentrekker of een gewetenloze witteboordcrimineel.
Wsl iets om trots op te zijn.

Klopt, om tot de 'politieke familie' toegelaten te worden, moet ge full time ’n doortrapte leugenaar én gladde dief zijn, om aan de goedgelovige kiezers een ‘succesvol’ beleid te kunnen verkopen dat er geen is en uitsluitend gericht is op eigenbelang.
Daar hebben de NVA & hun Belgo-coalitiepartners dan weer wél ‘n patent op.
De Vlamingen hebben nergens patent op in la Belgique... Het toneelspel dat ons getoond wordt via de politiek is enkel een groot toneelspel en heeft totaal niets met democratie, mensenrechten en zoveel meer te maken...
Achter de schermen, goed afgedekt van de massa zitten de echte beleidsmakers die de massa blaasjes wijsmaakt, vrijelijk indoctrineert en zoveel meer... en inderdaad het loopt meer en meer de spuigaten uit...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 17:50   #20
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De Vlamingen hebben nergens patent op in la Belgique...
Marie, als ik het over Vlamingen heb, bedoel ik degenen die een onafhankelijk Vlaanderen voorstaan, dus niet de zgn Belgo-Vlamingen, degenen die eerder het stiefmoederlijke België genegen zijn, voor welke reden dan ook.
Citaat:
Het toneelspel dat ons getoond wordt via de politiek is enkel een groot toneelspel en heeft totaal niets met democratie, mensenrechten en zoveel meer te maken...
Achter de schermen, goed afgedekt van de massa zitten de echte beleidsmakers die de massa blaasjes wijsmaakt, vrijelijk indoctrineert en zoveel meer... en inderdaad het loopt meer en meer de spuigaten uit...
Klopt, niks aan toe te voegen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be