Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 maart 2018, 13:50   #361
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Doet denken aan dat mopke van de Iraakse voetbalbelofte die bij Anderlecht kwam spelen.

Na een paar maanden zijn zijn papieren in orde en vliegt hij van Bagdad naar Anderlecht.
Zijn eerste match maakt hij 3 goals en wint. Direct na de match telefoneert hij naar zijn ouders om het blije nieuws te delen.
Zegt zijn moeder aan de andere kant : "Blij dat te horen jongen, maar hier is't minder. Uw zus is verkracht door 10 Arabieren toen ze van school kwam, uw broer is geracketeerd door drugshandelaars en in het ziekenhuis gelsagen, en vader in zijn rug getroffen door een verdwaalde kalashnikovkogel".
"Oei ma, wat spijt me dat te horen.... 'k weet nie wa zeggen."
"Jamaar zoon, 't is wel voor jou dat wij naar Brussel verhuisd zijn hé."
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 14:22   #362
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ach zo?

http://originalpeople.org/the-arab-m...-untold-story/

Geen dank, en veel leesplezier.
Bron is Infowars, site van de complotist Alex Jones. Nice try.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 16:32   #363
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.812
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
NB. Ik vergoeilijk niets, maar feit is dat de daders bij die vrouwen op de kamer werden uitgenodigd, tja.
Jonge vrouwen die gedrogeerd waren.

Laat ons eens een experimentje doen. Hier een Safari-orange met een rohypnolleke. Even kijken wie u niet zou uitnodigen in een groezelig hotelkamertje.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 16:39   #364
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Bron is Infowars, site van de complotist Alex Jones. Nice try.
U wilt andere bronnen? Astemblieft:

https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...e_Muslim_world
https://www.quora.com/Is-it-true-tha...an-male-slaves
http://www.universityworldnews.com/a...20413180645205
http://atlantablackstar.com/2014/06/...ht-in-schools/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 18:51   #365
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Bron is Infowars, site van de complotist Alex Jones. Nice try.
Dus de moslimbetrokkenheid in de Afrikaanse slavenhandel is volgens jou 'n complot ?
Nice try from joe om te pogen de waarheid te verdoezelen, but helaas no sigar, Duke:

Dr Marcus Garvey Jr the Arab slave trade

https://www.youtube.com/watch?v=XZhvTgRhiIs
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 19:03   #366
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Terug bij af: De Portugees heeft in den beginne en tot het laatst den neger van Ghana en Angola naar 'America' gebracht. Dit in den grootste aantallen; niet den Jood.
In tegenstelling tot wat jij (en iedereen) geleerd heeft, zaten Portugese, Hollandse, Franse en Engelse (Ashkenazi-) Joden tot hun nek in de Afrikaanse slavenhandel:

Dr Marcus Garvey Jr discusses Jewish merchants

https://www.youtube.com/watch?v=TsOZv9Vow8Q

Dr. Tony Martin - Jewish Tactics In The Controversy Over Jewish Involvement in The Slave Trade

https://www.youtube.com/watch?v=Uu0vQrZbhQo
Citaat:
Suriname was de enige kolonie in de regio waar Joden mochten 'boeren'. Dit betroffen Joden die uit Brazilie waren geschopt en via Amsterdam naar Suriname zijn getrokken. Die Joden Savanne stelt niet veel voor qua grootte, het is bovendien niet echt vruchtbaar. De Joden trokken landinwaarts via de Suriname rivier omdat bij de rivier monding teveel piraten zich ophielden. De Nederlanders zijn later flink aan de bak gegaan omdat als enige van de Europeanen bekend waren met polder landschap. Een gebied ter grootte van vlaanderen is ingepolderd voor de landbouw. Bij eb gingen de sluizen open om het overtollig regenwater te lozen. Het zijn voornamelijk Duitsers, Nederlanders, Hugenoten die plantages hadden in die late tijd toen de kust en rivier monding gevrijwaard werd van piraten. Toen dat kanlensysteem er kwam, viel de Joden Savanne aan onkruid prooi.
Niet lucratief genoeg, teveel last van plunderende marrons.

Overigens schopte het in dietijd ook enkele keer een zwarte om plantage houder te worden. De bekendste is de zouterlaaf https://nl.wikipedia.org/wiki/Quassie_van_Timotibo

Het is overigens correct dat Joodse slaveneigenaren bekend stonden als niet al te vriendelijk tegenover hun slaven.

BTW er bestonden ook goede plantagehouders, om de simpele reden dat dreigen om de niet hardwerkenden te verkopen aan een slechterik genoeg angst inboezemt om tot hogere prestaties te komen. Bovendien waren slaven peperduur destijds, 2 tot 3 jaarsalarissen van een ervaren blanke vakman. Men keek wel uit om ze te verminken of te weinig voeding te geven.
Over de hoeken en kanten over de slavenhandel wens ik het niet te hebben, gezien verschillende bevolkingsgroepen erbij betrokken waren.
Ik wilde gewoon aan bembem duidelijk maken, dat het niet alleen blanken waren die erin handelden, hoewel uitsluitend de blanken er van geviseerd/beschuldigd worden.
Ik heb trouwens nog nooit een moslim, een Jood of Afrikaan mea culpa horen slaan, over die voorouderlijke betrokkenheid.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 19:18   #367
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Jonge vrouwen die gedrogeerd waren.

Laat ons eens een experimentje doen. Hier een Safari-orange met een rohypnolleke. Even kijken wie u niet zou uitnodigen in een groezelig hotelkamertje.
Funny maddox maar gelieve het in z'n contex te bekijken:

1) als ik een land verken doe ik dat niet door discotheken, bars te bezoeken... remember: ze wilden Antwerpen 'verkennnen' (lmao)

2) zelfs al moest ik een uitzondering maken & uitgaan dan nog let ik sterk op m'n drankje(s), no way dat ik bvb ook maar dronken ofzo zou worden vermits alcohol bij mij sowieso uit den boze is, maw ik hou bij zo'n gelegenheid m'n coka/sprite extra goed in de gaten itt dus tot die domme geiten (re-sorry Alice maar zoals ik zei 'ik kan ze moeilijk slim noemen')

3) ik ben vr de multicul maar op vlak v daten ofzo ben ik niet zo'n fan v jigabootjes (al zijn er wel die ik zie zitten lol), laat staan 4 (re-lol)

4) ik ben naast iets snuggerder dan die meiden, ook iets meer streetwise, wat zich dan weer uit ih feit dat ik simpelweg zulke plaatsen/toestanden vermijd, dat is zelfs niet eens een uiting v hoog iq maar gewoon common sense
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2018, 23:27   #368
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dus de moslimbetrokkenheid in de Afrikaanse slavenhandel is volgens jou 'n complot ?
Nice try from joe om te pogen de waarheid te verdoezelen, but helaas no sigar, Duke:

Dr Marcus Garvey Jr the Arab slave trade

https://www.youtube.com/watch?v=XZhvTgRhiIs
Lees eens een boek:

The Slave Trade
The Story of the Atlantic Slave Trade: 1440 - 1870
By Hugh Thomas
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 00:31   #369
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Niet vergeten dat de wrok bij de neger er nog veel recenter ingestampt is vanwege het kolonialisme. Ik ben er niet van overtuigd dat de transatlantische slavenhandel de hoofdreden daartoe is voor de hedendaagse Afrikanen die naar Europa komen. De negers in de Nieuwe Wereld, wellicht. 1. Een ander interessant punt is, dat die wrok niet tegenover de Arabieren schijnt te bestaan, hoewel die Afrika op een nog veel wredere en gruwelijkere manier uitgebuit en leeggeroofd hebben.
1. Niet in Belgie misschien.

Wel elders op de globe. De beelden van Bokro Haram en 9/11 komen ook in de zwarte gemeenschappen van de Amrica's door en natuurlijk ook Afrika. Een ieder in het internet tijdperk die zich er een beetje in verdiept weet dat zwarten in de Islamitische wereld werden gecastreerd.. Ook negers dus. Dat 9 op de 10 strierven door castratie lijkt mij ver gezocht; niemand doet zijn/haar handelswaar dat aan. Niemand.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 maart 2018 om 00:47.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 00:35   #370
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Waarom ze gruwelijker waren? Om één voorbeeld te noemen: ze castreerden de mannelijke slaven (9 op de 10 overleefde dat niet). En trouwens: Saoedi-Arabië, Jemen en de Verenigde Arabische Emiraten zitten weldegelijk vol met Eritrëers en Somaliërs.
Van een Eriteer die in Saudie Arabie heeft gewerkt weet ik dat hij geen slechtere mensen in zijn leven heeft gekend dan Saudiers. Waar je het vandaan haalt dat den neger geen wrok tegen Arabieren heeft weet ik niet.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 maart 2018 om 00:43.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 09:49   #371
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Van een Eriteer die in Saudie Arabie heeft gewerkt weet ik dat hij geen slechtere mensen in zijn leven heeft gekend dan Saudiers. Waar je het vandaan haalt dat den neger geen wrok tegen Arabieren heeft weet ik niet.
Laat me het anders verwoorden: de wrok van de neger tegen de Westerse blanke is goed gepubliceerd en welbekend. De wrok van de neger tegenover de Arabier daarentegen, daar wordt niet veel over gepubliceerd. Evenals het angstvallig verzwijgen van de rol van de Arabier/moslim in de Afrikaanse slavernij door de reguliere media/bronnen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 09:51   #372
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
1. Niet in Belgie misschien.

Wel elders op de globe. De beelden van Bokro Haram en 9/11 komen ook in de zwarte gemeenschappen van de Amrica's door en natuurlijk ook Afrika. Een ieder in het internet tijdperk die zich er een beetje in verdiept weet dat zwarten in de Islamitische wereld werden gecastreerd.. Ook negers dus. Dat 9 op de 10 strierven door castratie lijkt mij ver gezocht; niemand doet zijn/haar handelswaar dat aan. Niemand.
Aangezien de prijs van eunuchen in de Arabische wereld astronomisch hoog was, bleef deze praktijk ondanks alle verliezen profitabel. Bovendien was dat 9 op 10 een typefoutje van me, ik bedoelde 6 op 10.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 16:26   #373
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.812
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Funny maddox maar gelieve het in z'n contex te bekijken:

1) als ik een land verken doe ik dat niet door discotheken, bars te bezoeken... remember: ze wilden Antwerpen 'verkennnen' (lmao)
Tja, ieder zijn eigen hobby. Sommigen verzamelen postzegels, anderen gaan graag naar het theater.
Dus waar is het punt dat naar discotheken gaan een vrijgeleide mag wezen om verkracht te worden?
Citaat:
2) zelfs al moest ik een uitzondering maken & uitgaan dan nog let ik sterk op m'n drankje(s), no way dat ik bvb ook maar dronken ofzo zou worden vermits alcohol bij mij sowieso uit den boze is, maw ik hou bij zo'n gelegenheid m'n coka/sprite extra goed in de gaten itt dus tot die domme geiten (re-sorry Alice maar zoals ik zei 'ik kan ze moeilijk slim noemen')
Teveel alcohol is nooit een goed idee. En ja, een jongedame meer alcohol voeren dan goed voor haar is, is even goed die jongedame drogeren met bepaalde daden in gedachten. Oftewel, is het nu een jongedame wilsonbekwaam maken met een halve fles vodka, of met 1 glas appelsap met een "drug" erin, de seksuele daden nadien gesteld blijven seksuele daden gesteld met een persoon die wilsonbekwaam is. En dat is nu net het punt van deze zaak.
Citaat:
3) ik ben vr de multicul maar op vlak v daten ofzo ben ik niet zo'n fan v jigabootjes (al zijn er wel die ik zie zitten lol), laat staan 4 (re-lol)
U mag fan zijn van multicul, maar ik geloof nooit dat u fan kan zijn van een verkrachting, is dat nu gedrogeerd of nuchter.
Citaat:
4) ik ben naast iets snuggerder dan die meiden, ook iets meer streetwise, wat zich dan weer uit ih feit dat ik simpelweg zulke plaatsen/toestanden vermijd, dat is zelfs niet eens een uiting v hoog iq maar gewoon common sense
En dat is nu het hele eieren eten. In een deftige maatschappij zou die "streetwise" en "Common sence" niet nodig zijn om verkrachtingen te vermijden.
Want zoals u het nu brengt lijkt het er sterk op dat u eigenlijk oproept om alle meisjes die op stap gaan te verkrachten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 16:31   #374
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Maddox, kijk eens naar uw pb' aub. thx
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 19:08   #375
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Laat me het anders verwoorden: de wrok van de neger tegen de Westerse blanke is goed gepubliceerd en welbekend. De wrok van de neger tegenover de Arabier daarentegen, daar wordt niet veel over gepubliceerd. Evenals het angstvallig verzwijgen van de rol van de Arabier/moslim in de Afrikaanse slavernij door de reguliere media/bronnen.
Ga undercover op op een Ghanese of Nigeriaans forum en snijdt dit forum aan, ge zult zien dat ik er niet ver naast zit.

Verder niet teveel van de Belgische media-bronnen aantrekken, zoals de Belg zich ook niet met den Marokkaan bemoeit als deze troep op straat gooit.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 19:48   #376
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Lees eens een boek:

The Slave Trade
The Story of the Atlantic Slave Trade: 1440 - 1870
By Hugh Thomas
Hugh Thomas, is dat die Engelse baron die ‘bij zijn weten slechts 2 Joodse namen kent’, die bij de slavenhandel betrokken waren, maar de rol van de -tig andere betrokken Joden straal negeert ?
Sorry, ik haal voor zo’n onderwerpen m’n bronnen liever bij de Joden die daar onderzoek naar hebben gedaan, alsook bij de nazaten van de Afrikaanse slaven zélf:

Rabbijn Van de Kamp: Joden ook schuldig aan slavernij
https://www.rd.nl/opinie/rabbijn-van...ernij-1.320555

The Secret Relationship Between Blacks and Jews
http://mailstar.net/secret.html

Jewish G-d Supports Slavery!
https://rehmat1.com/2015/01/31/jewis...ports-slavery/

Noot: In het artikel van Rabbijn Van de Kamp staat een interessant gegeven, dat ik ook al heb aangehaald:

“Schuld belijden van daden van vroegere generaties kent het Jodendom niet”

Moslims en Afrikanen kennen dat ook niet, alleen Witmans gaat eraan kapot.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 20:17   #377
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hugh Thomas, is dat die Engelse baron die ‘bij zijn weten slechts 2 Joodse namen kent’, die bij de slavenhandel betrokken waren, maar de rol van de -tig andere betrokken Joden straal negeert ?
Sorry, ik haal voor zo’n onderwerpen m’n bronnen liever bij de Joden die daar onderzoek naar hebben gedaan, alsook bij de nazaten van de Afrikaanse slaven zélf:

Rabbijn Van de Kamp: Joden ook schuldig aan slavernij
https://www.rd.nl/opinie/rabbijn-van...ernij-1.320555

The Secret Relationship Between Blacks and Jews
http://mailstar.net/secret.html

Jewish G-d Supports Slavery!
https://rehmat1.com/2015/01/31/jewis...ports-slavery/

Noot: In het artikel van Rabbijn Van de Kamp staat een interessant gegeven, dat ik ook al heb aangehaald:

“Schuld belijden van daden van vroegere generaties kent het Jodendom niet”

Moslims en Afrikanen kennen dat ook niet, alleen Witmans gaat eraan kapot.
Zou dat een geldige reden zijn om ze allemaal terug huiswaarts te sturen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 20:35   #378
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zou dat een geldige reden zijn om ze allemaal terug huiswaarts te sturen?
Daarvoor moet Witmans eerst z'n opgesolferde schuldcomplex afwerpen en dat kan alleen door een gedegen kennis van de geschiedenis én het doorzien van de ware reden van de huidige massa-immigratie:

The War on Whites Is Real

"If there was ever any doubt as to the true intentions of the endless waves of migration, let it be heard from the people who have been promoting it."

https://www.youtube.com/watch?v=UVoQVKXItMg
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2018, 22:04   #379
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Daarvoor moet Witmans eerst z'n opgesolferde schuldcomplex afwerpen en dat kan alleen door een gedegen kennis van de geschiedenis én het doorzien van de ware reden van de huidige massa-immigratie:

The War on Whites Is Real

"If there was ever any doubt as to the true intentions of the endless waves of migration, let it be heard from the people who have been promoting it."

https://www.youtube.com/watch?v=UVoQVKXItMg
Het is gebeurd, iemand heeft de grenzen opengezet. Er zijn niet echt schuldigen.

Het enige dat er gebeurt is dat wat dolle mina's zich heel speciaal voelen en mannen allerlei zever moeten aanpraten over het verleden. Blanke mannen zijn slecht en blablabla.

Ze zijn zelf ook deel van een systeem dat groter is dan zichzelf. De machine die maatschappij noemt en of daar nu wat losse schroeven beginnen te brullen dat de machine moet stoppen. De motor negeert al die zever en draait gewoon voort...

Dat enkele Joden op die kar sprongen is omdat ze in elke revolutie kansen zien voor "big money". Zakken volproppen dmv mensenhandel en dat verkopen met een communistisch gutmensch sausje. Allemaal van de pot gerukte onzin...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2018, 22:48   #380
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde

Alice zit altijd op haar paard. Maar dat maakt t juist grappig.

Wat is de oorzaak daarvan? Heeft ze daar al zelf over nagedacht?

Al dat vechten altijd voor wat, het ondergraaft elke vooruitgang. Je moet je gevechten kiezen en dan ineens vollenbak...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Volgens mij is ze in de menopauze, (ik kan me vergissen natuurlijk).
Sorry ik bedoelde 'de overgang', xD.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be