Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2018, 10:03   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zuid Afrika is een gewelddadig land. Waarom denk je dat juist deze moord hier in de krant komt?
omdat het een fotogeniek kind is en er een spectakelfilmpje van de gruwelijk geweldadige daders beschikbaar is?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 10:11   #22
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
omdat het een fotogeniek kind is en er een spectakelfilmpje van de gruwelijk geweldadige daders beschikbaar is?
Als je geen idee hebt dan is er nog minder reden om daar politieke conclusies aan te verbinden.

"THE number of rapes and murders is increasing daily in South Africa, with an estimated 110 children raped and 49 killed daily in the country.

These shocking revelations emerged during the murder trial of a seven-year-old child who was raped and murdered in Waterloo. Captain Bonginkosi Zulu, while testifying in court, said that the statistics in the country reveal that children are becoming soft targets for criminals.

South African Community Crime Watch founder Steven King said rape, abuse and murder has become an unfortunate reality in the country. “The level of incidents as quoted by SA Statistics is shocking to say the least and it must surely put pressure on government to institute more serious punishments,” said King.

He said that they cannot be silent on this issue as it affects old, young, black, white men and women, “There has to be a serious change in law which will render life sentences to those cases where rape was proven beyond doubt.”"

Ik denk dat ook in België veel te lichtzinnig over verkrachting wordt geen gegaan indien dit zonder twijfel kan bewezen worden.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 10:58   #23
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zuid-Afrika waar op huidig ogenblik de blanke boeren hun 'eigendommen' ingepikt zien worden en ze in de meeste gevallen het risico nog lopen om zelf afgeslacht worden?
Wat in se niks met deze verkrachting te maken heeft. Trouwens, geen woord over dat "afpakken van grond" in uw oorspronkelijke tekst, dat zal ook toevalling zijn, zeker?

Want waarom heb je dit incident bij voorbeeld niet meegenomen? Nochtans nog geen twee maanden geleden gebeurt.
https://www.bbc.com/news/world-africa-45652729

"Niet gezien"?

Citaat:
Zo kan ik natuurlijk verder inspelen op het topic dat het daar verre van veilig leven/wonen is.
Ah ja, en het is toevallig wanneer het om een blanke vrouw gaat, dat je in actie schiet?
Dioe situatie wordt immers al jaaaaren opgevolgd.

Citaat:
Op de vraag wat dit met politiek te maken heeft denk ik dat men daar op Internationaal vlak men zich het hoofd wel eens mag gaan over buigen.

Eerder dit jaar in België vragen vooral N-VA en Vlaams Belang aandacht voor de Zuid-Afrikaanse boeren, ook aan de Europese Unie die volgens hen wel degelijk een verschil kan maken voor de boerengemeenschap.

De Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn bezorgdheid geuit over het lot van de blanke Boeren in Zuid-Afrika.

Verder heeft niets met politiek te maken.
Het probleem van geweld (ook moorden zijn in ZA schering en inslag), is een probleem van internationale politiek, dat losstaat van de "genocide" op de blanke boeren. Maar daar ging het eigenlijk niet over, nietwaar?

Nogmaal, heel bizar dat je eigenlijk niks zegt over de ernst van de situatie in jouw oorspronkelijke post, maar enkel pleit voor de doodstraf voor die mannen...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 12:38   #24
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Wat me opgevallen is dat de moordenaars Afrikaans sprekende kleurlingen (van gemengden bloede) zijn. Stellenbosch ligt in de Kaapprovincie en daar heb je de meeste kleurlingen. Zij spreken bijna allemaal Afrikaans. Maar blijkbaar loopt het overal in Zuid-Afrika helemaal uit de hand.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 16:59   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Wat me opgevallen is dat de moordenaars Afrikaans sprekende kleurlingen (van gemengden bloede) zijn. Stellenbosch ligt in de Kaapprovincie en daar heb je de meeste kleurlingen. Zij spreken bijna allemaal Afrikaans. Maar blijkbaar loopt het overal in Zuid-Afrika helemaal uit de hand.
Die mensen volgen gewoon hun grote voorbeeld, de veroordeelde massamoordenaar die de Nobelprijs voor de vrede kreeg.

De verkrachtende moordenaars van vandaag de dag in Zuid Afrika willen hetzelfde bereiken als Mandela, succes en geld.

https://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 17:08   #26
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die mensen volgen gewoon hun grote voorbeeld, de veroordeelde massamoordenaar die de Nobelprijs voor de vrede kreeg.

De verkrachtende moordenaars van vandaag de dag in Zuid Afrika willen hetzelfde bereiken als Mandela, succes en geld.

https://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc
Mmmh, sommigen zijn uw mening niet toegedaan...

https://www.demorgen.be/nieuws/blank...rijf-b559dfad/
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 17:23   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Mmmh, sommigen zijn uw mening niet toegedaan...

https://www.demorgen.be/nieuws/blank...rijf-b559dfad/
Kan goed zijn, als we kijken naar Mandela's palmares, dan zien we dat hij veroordeeld is voor zo'n +- 600 moorden. De meeste slachtoffers daarvan zijn levend verbrand, het moet/kan zijn dat Mandela dat graag deed, het waarschijnlijk een grappig tijdverdrijf vond, anders doe je zulke massamoorden gewoonlijk niet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 17:30   #28
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Kan goed zijn, als we kijken naar Mandela's palmares, dan zien we dat hij veroordeeld is voor zo'n +- 600 moorden. De meeste slachtoffers daarvan zijn levend verbrand, het moet/kan zijn dat Mandela dat graag deed, het waarschijnlijk een grappig tijdverdrijf vond, anders doe je zulke massamoorden gewoonlijk niet.
Kan best zijn, maar ik mijn weten heeft zelfs zijn ergste criticus hem nooit van verkrachting beschuldigd.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 18:26   #29
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
O, de zwarte vrouwen worden er niet verkracht? Er bestaat geen praktijk waarbij lesbiennes verkracht worden om hen te 'genezen'? Het zijn toch maar zwarten, nietwaar?
Je hebt het door: er lopen er daar rond die nog niet door de selectieprocedure van een beschutte werkplaats zouden geraken en dat wil zelf zijn land besturen (en en passant alle blanken verkrachten, martelen en vermoorden). Ziehier Afrika in een notendop. Rusland doet tenminste nog een beetje moeite door 15.000 Boeren asiel te verlenen en hen grond te laten bewerken. Europa doet niets.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 9 november 2018 om 18:29.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 19:32   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

U mag het mij niet kwalijk nemen maar naast de verschrikkelijke zaak van het toch wel knappe meisje en haar vriend in Zuid-Afrika merk ik dat er veel mensen zijn die echt immuun geworden zijn voor dat soort van toestanden.

Ja ok, je ziet ook niets anders op TV, series waar kloppen en slagen en moorden centraal staat, nieuwsuitzendingen die ware horror beelden de huiskamers insturen.

Voor het eerste reclameblok zijn er in de meeste films/series al 300 doden gevallen, daarna reclame voor WC papier.

Bij de zaak van Zuid-Afrika hoor ik dan velen denken: "Dat is de ver van mijn bed show"

Pijnlijk detail daarbij is dat we niet mogen vergeten dat dit soort van crapuleuse walgelijke aanslagen/verkrachtingen/terroristische aanslagen de laatste tijden overal ter wereld in stijgende lijn gegaan zijn.

Dan hoor ik weer mensen denken: "Zolang ik er niet bij ben heb ik er géén last van"

Laat dat héél kort bochtenwerk zijn en dan blik ik even terug op Zaventem.

Daar had best een familielid kunnen bij zijn die een snoepreisje geboekt had.

USA aanslag recent, politieman komt om ...

Australië, een gek met een mes die verschillende mensen verwond heeft en waarbij ook 1 dodelijk slachtoffer te betreuren viel.

Dan denk ik, 'is dat de wereld waar wij willen in leven?'

Onze kinderen en kleinkinderen zullen er ons dankbaar? voor zijn. (<<-- Door Sarcasmus)

Ach ja dat is waar, men 'maakt' al bijna geen kinderen meer in ons land.

Ik vind dat de politiek (overal ter wereld) er op dat vlak wel iets met te maken heeft om dat in goede banen te leiden zodat wij mensen een 'veilig' leven kunnen leiden.

Een ware lijdensweg waarschijnlijk.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2018 om 19:53.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 19:50   #31
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
U mag het mij niet kwalijk nemen maar naast de verschrikkelijke zaak van het toch wel knappe meisje en haar vriend in Zuid-Afrika merk ik dat er veel mensen zijn die echt immuun geworden zijn voor dat soort van toestanden.

Ja ok, je ziet ook niets anders op TV series waar kloppen en slagen en moorden centraal staat, nieuwsuitzendingen die ware horror beelden de huiskamers insturen.

Voor het eerste reclameblok zijn er in de meeste films/series al 300 doden gevallen, daarna reclame voor WC papier.

Bij de zaak van Zuid-Afrika hoor ik dan velen denken: "Dat is de ver van mijn bed show"

Pijnlijk detail daarbij is dat we niet mogen vergeten dat dit soort van crapuleuse walgelijke aanslagen/verkrachtingen de laatste tijden overal ter wereld in stijgende lijn is gegaan.

Dan hoor ik weer mensen denken: "Zolang ik er niet bij ben heb ik er géén last van"

Laat dat héél kort bochtenwerk zijn en dan blik ik even terug op Zaventem.

Daar had best een familielid kunnen bij zijn die een snoepreisje geboekt had.

USA, aanslag politieman komt om ...

Australië, een gek met een mes die verschillende mensen verwond heeft en ook 1 dode maakte.

Dan denk ik, 'is dat de wereld waar wij willen in leven?'

Onze kinderen en kleinkinderen zullen er ons dankbaar voor zijn.

Ach ja dat is waar, men 'maakt' al bijna geen kinderen meer in ons land.

Ik vind dat de politiek er op dat vlak wel iets met te maken heeft om dat in goede banen te leiden zodat wij mensen een 'veilig' leven kunnen leiden.

Een ware lijdensweg waarschijnlijk.
Het is vooral het gegeven "mooi blank meisje verkracht en vermoord door 4 negers" Die het interessant maakt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 19:54   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is vooral het gegeven "mooi blank meisje verkracht en vermoord door 4 negers" Die het interessant maakt.
Ik heb er niet bijgeschreven dat het 'negers' waren.

Naar alle waarschijnlijkheid heb ik de steen niet direct naar 'negers' geworpen omdat de namen zo niet klonken, ja ok in Zuid-Afrika zou dat best kunnen maar toch ...

Citaat:
Geraldo Parsons (27), Vernon Witbooi (33) en Eben van Niekerk (28) werden gisteren schuldig bevonden aan verkrachting, moord, poging tot moord, overval en ontvoering. Voor Nashville Julius (29) bleven enkel die laatste twee kwalificaties overeind.
Dat klinkt ook verkeerd die regel.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2018 om 19:58.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 20:00   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Kan best zijn, maar ik mijn weten heeft zelfs zijn ergste criticus hem nooit van verkrachting beschuldigd.
Oh, laat ons in dat geval hem nomineren voor een postuum toegekende tweede Nobel vredesprijs, welverdiend zou ik zeggen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 november 2018 om 20:00.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 09:45   #34
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.799
Standaard

Neem het niet persoonlijk, maar mensen die tegen de invoering van de doodstraf zijn moeten echt niet verontwaardigd reageren. Over het feit dat zoveel Belgen tegen de doodstraf zijn ben ik net zo verontwaardigd als over die moord en verkrachting zelf. Ik zou als vader in ieder geval de daders opsporen, er een huurmoordenaar op afsturen voor welke prijs dan ook, en ze laten martelen op de meest pijnlijke wijze. Hun penis laten wegsnijden en hem voeren aan honden. Mexicaanse drugskartels doen het zo.

Stel je nu eens voor dat dit in België was gebeurd. Dan moet de belastingbetaler opdraaien voor het onderhouden van dit soort subhumans, en komen ze uiteindelijk nog vrij. De enige politicus die pro doodstraf is, is Filip De Winter.

Het is door de schandalig softe houding van het gerecht dat dit soort criminelen niks te vrezen hebben. En daar zijn we allemaal mede schuldig aan.

Eigenlijk hoop ik op het ontstaan van bendes die het heft in eigen handen nemen. Da's pas gerechtigheid
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 november 2018 om 09:46.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 10:06   #35
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.054
Standaard

Ja, sinds de negers daar in Zuid-Afrika de macht overnamen van de blanken, nu zo'n 25jaar geleden, is dat land één grote Club Med. Zoals alle Afrikaanse landen, trouwens. Daarom komen ze nu "en masse" naar W-Europa, want dat deel vd wereld moet ook kapot.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 10:24   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Neem het niet persoonlijk, maar mensen die tegen de invoering van de doodstraf zijn moeten echt niet verontwaardigd reageren. Over het feit dat zoveel Belgen tegen de doodstraf zijn ben ik net zo verontwaardigd als over die moord en verkrachting zelf. Ik zou als vader in ieder geval de daders opsporen, er een huurmoordenaar op afsturen voor welke prijs dan ook, en ze laten martelen op de meest pijnlijke wijze. Hun penis laten wegsnijden en hem voeren aan honden. Mexicaanse drugskartels doen het zo.

Stel je nu eens voor dat dit in België was gebeurd. Dan moet de belastingbetaler opdraaien voor het onderhouden van dit soort subhumans, en komen ze uiteindelijk nog vrij. De enige politicus die pro doodstraf is, is Filip De Winter.

Het is door de schandalig softe houding van het gerecht dat dit soort criminelen niks te vrezen hebben. En daar zijn we allemaal mede schuldig aan.

Eigenlijk hoop ik op het ontstaan van bendes die het heft in eigen handen nemen. Da's pas gerechtigheid
Dat klopt, ze weten dat Europeanen te braaf ingesteld staan op dat vlak en kunnen zo vrijelijk hun gangetje gaan. 2

Hoog tijd dat men in de EU de oogkleppen eens gaat afzetten.

Om er even iets verder op in te spelen, de werken van barmhartigheid even aan te willen halen: De vreemdelingen herbergen en de gevangenen bezoeken uiteraard op de brave belastingbetaler hij/zij hun kosten.

Nog geen steen gelegd, maar nieuwe gevangenis van Dendermonde heeft al 3,5 miljoen euro gekost.

Dan denk je: 'Yeah right!!!'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 november 2018 om 10:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 14:42   #37
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Oh, laat ons in dat geval hem nomineren voor een postuum toegekende tweede Nobel vredesprijs, welverdiend zou ik zeggen.
Als jij die onzin zelf gelooft, moet je dat maar doen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 14:54   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die mensen volgen gewoon hun grote voorbeeld, de veroordeelde massamoordenaar die de Nobelprijs voor de vrede kreeg.

De verkrachtende moordenaars van vandaag de dag in Zuid Afrika willen hetzelfde bereiken als Mandela, succes en geld.

https://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc
Er heeft ooit eens een uitzending geweest van hoe die Mandela eigenlijk 'gevangen' zat, een domein met alles rop en er aan zwembad incluis.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 15:03   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Neem het niet persoonlijk, maar mensen die tegen de invoering van de doodstraf zijn moeten echt niet verontwaardigd reageren. Over het feit dat zoveel Belgen tegen de doodstraf zijn ben ik net zo verontwaardigd als over die moord en verkrachting zelf. Ik zou als vader in ieder geval de daders opsporen, er een huurmoordenaar op afsturen voor welke prijs dan ook, en ze laten martelen op de meest pijnlijke wijze. Hun penis laten wegsnijden en hem voeren aan honden. Mexicaanse drugskartels doen het zo.

Stel je nu eens voor dat dit in België was gebeurd. Dan moet de belastingbetaler opdraaien voor het onderhouden van dit soort subhumans, en komen ze uiteindelijk nog vrij. De enige politicus die pro doodstraf is, is Filip De Winter.

Het is door de schandalig softe houding van het gerecht dat dit soort criminelen niks te vrezen hebben. En daar zijn we allemaal mede schuldig aan.

Eigenlijk hoop ik op het ontstaan van bendes die het heft in eigen handen nemen. Da's pas gerechtigheid
Doodseskaders zoals in bepaalde andere landen.

Of zoals in de film 'Judge Dredd' een ondergrondse rechtbank die de werking van de gewone rechtbank in twijfel trekt en dat oplost met een special agent op ,de daders van bepaalde zaken af te sturen en ze een kopje kleiner te maken.

Of zoals in de CowBoy tijden.



What is a Bounty Hunter?

Where is Dog the Bounty Hunter?

Lijkt u dat wel een goed plan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 17:04   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
O, de zwarte vrouwen worden er niet verkracht? Er bestaat geen praktijk waarbij lesbiennes verkracht worden om hen te 'genezen'? Het zijn toch maar zwarten, nietwaar?
Maak er maar een fait divers van.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be