Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2020, 02:45   #18721
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Den bigfoot is niet meer alleen,en zelfs daar hebben ze nog nooit eentje van gevonden...

Eigenlijk zegt die niets meer dan "het is mogelijk",maar als gij een aanname graag voor bewijs neemt,tja wie ben ik dan om u van het tegendeel te overtuigen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2020, 08:37   #18722
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Bekende astronaute: “Aliens bestaan, en misschien zijn ze hier al”

Het zou best kunnen dat de Aliens er al zijn maar toch heb ik daar mijn bedenkingen bij, de reden waarom ze onze planeet zouden aandoen.

Hebben ze een grondstof nodig mochten zij hier al zijn.

Ik kan mij niet echt voorstellen dat mochten de Aliens de technologie baas zijn om door de ruimte te reizen ze onze planeet zouden aandoen met al wat er hier op huidig ogenblik aan de gang is.

Mochten zij voorbij de Aarde 'vliegen' denk ik dat het commando: "snel doorvliegen en wegwezen" snel zou gegeven worden op de brug van de 'UFO' als ze even rondgekeken hebben.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2020 om 08:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2020, 09:21   #18723
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Helen Sharman. The first Briton in space in 1991.





(CNN,-gisteren.)
Aliens definitely exist, Britain's first astronaut has said and it's possible they're living among us on Earth but have gone undetected so far. Helen Sharman, who visited the Soviet Mir space station in 1991, told the Observer newspaper on Sunday that "aliens exist, there's no two ways about it. It's possible they're here right now and we simply can't see them."


Ik zeg dat dus niet. De eerste Britse astronaute vermoedt of suggereert dit.
correcter : GELOOFT dit, zonder enig bewijs, net als jij.
Een appeal to authority dus van een authority die er net zoveel van weet als alle anderen : te weinig.

Ze gelooft dus dat bepaalde parameters van de Drake vergelijking groot genoeg zijn, meer dan dat is het niet.
Wel origineel dat ze ' onzichtbaarheid' als verklarende factor aanhaalt, een soort van oplossing van de Fermi Paradox door Geen Hidden Variables maar Hidden Aliens.
Origineel maar niet echt wetenschappelijk en nogal simpel.

Uiteindelijk is het ook een zinloze verklaring : ALS ze hier zijn EN ze zijn onzichtbaar, dan kunnen we daar verder toch niets aan doen en kunnen we ze best negeren omdat ze evenveel impact en belang hebben als Onzichtbare roze eenhoorns of onzichtbare smurfen : Geen enkele.

Dan kunnen we ze best classeren als sprookjes want dan horen ze ook thuis in die categorie : de imaginaire wereld.

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 januari 2020 om 09:22.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2020, 11:50   #18724
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
correcter : GELOOFT dit, zonder enig bewijs, net als jij.
Een appeal to authority dus van een authority die er net zoveel van weet als alle anderen : te weinig.

Ze gelooft dus dat bepaalde parameters van de Drake vergelijking groot genoeg zijn, meer dan dat is het niet.
Wel origineel dat ze ' onzichtbaarheid' als verklarende factor aanhaalt, een soort van oplossing van de Fermi Paradox door Geen Hidden Variables maar Hidden Aliens.
Origineel maar niet echt wetenschappelijk en nogal simpel.

Uiteindelijk is het ook een zinloze verklaring : ALS ze hier zijn EN ze zijn onzichtbaar, dan kunnen we daar verder toch niets aan doen en kunnen we ze best negeren omdat ze evenveel impact en belang hebben als Onzichtbare roze eenhoorns of onzichtbare smurfen : Geen enkele.

Dan kunnen we ze best classeren als sprookjes want dan horen ze ook thuis in die categorie : de imaginaire wereld.
Helemaal niet. Ik heb altijd gesteld dat het ook geavanceerde militaire tuigen kunnen zijn van een of ander land. Lees er mijn posten maar op na. De kans is groot dat ze dan van Amerikaanse origine zijn vermits de meeste ufo’s in Amerika worden gespot volgens de informatie over sightings waarover men nu beschikt. Maar evenzeer heb ik altijd geopperd dat het ook buitenaards zou kunnen zijn, gezien de uitzonderlijke en quasi onmogelijke vliegcapaciteiten van deze tuigen. Edoch, we weten het niet echt.

Hieronder een filmpje , gemaakt door een camera met nachtzicht dat duidelijk het verschil toont tussen een gewoon vliegtuig en een ufo. Het filmpje presenteert zich wat dramatisch, maar wat ons zou moeten interesseren, zijn de beelden van de opname. Dit natuurlijk voor zover het filmpje niet fake is. En laat u niet misleiden door de term ‘paranormaal’. Er zijn inderdaad ook dingen die zich ‘paranormaal’ manifesteren. ‘Paranormaal’ betekent hier gewoon: niet normaal volgens de verwachtingen en voorlopig niet te verklaren. Niets dus om er denigrerend over te doen.

https://www.youtube.com/watch?v=dUEO...n=3&hl=nl%5FNL

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2020 om 12:05.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2020, 20:18   #18725
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Helemaal niet. Ik heb altijd gesteld dat het ook geavanceerde militaire tuigen kunnen zijn van een of ander land. Lees er mijn posten maar op na. De kans is groot dat ze dan van Amerikaanse origine zijn vermits de meeste ufo’s in Amerika worden gespot volgens de informatie over sightings waarover men nu beschikt. Maar evenzeer heb ik altijd geopperd dat het ook buitenaards zou kunnen zijn, gezien de uitzonderlijke en quasi onmogelijke vliegcapaciteiten van deze tuigen. Edoch, we weten het niet echt.

Hieronder een filmpje , gemaakt door een camera met nachtzicht dat duidelijk het verschil toont tussen een gewoon vliegtuig en een ufo. Het filmpje presenteert zich wat dramatisch, maar wat ons zou moeten interesseren, zijn de beelden van de opname. Dit natuurlijk voor zover het filmpje niet fake is. En laat u niet misleiden door de term ‘paranormaal’. Er zijn inderdaad ook dingen die zich ‘paranormaal’ manifesteren. ‘Paranormaal’ betekent hier gewoon: niet normaal volgens de verwachtingen en voorlopig niet te verklaren. Niets dus om er denigrerend over te doen.

https://www.youtube.com/watch?v=dUEO...n=3&hl=nl%5FNL
Cijfers voor December 2019 van gespotte Ufo 's (Mufon).


Country Number of Reports
UNITED STATES 384
UNITED KINGDOM 39
CANADA 32
AUSTRALIA 4
ARGENTINA 4
GERMANY 3
AUSTRIA 3
DOMINICAN REPUBLIC 2
BRAZIL 2
ISRAEL 2
JAPAN 2
DENMARK 2
IRAN 2
SERBIA AND MONTENEGRO 2
NORWAY 1
GUATEMALA 1
NEW ZEALAND 1
VANUATU 1
ITALY 1
GUADELOUPE 1
POLAND 1
IRELAND 1
GREECE 1
ESTONIA 1
NETHERLANDS 1
PORTUGAL 1
VENEZUELA 1
COLOMBIA 1
CHILE 1
SWEDEN 1
BULGARIA 1
CROATIA 1
SPAIN 1
BERMUDA 1
ROMANIA 1
FRANCE 1
PHILIPPINES 1
SOUTH AFRICA 1
MARSHALL ISLANDS 1

TOTAL: 508

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 januari 2020 om 20:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2020, 21:50   #18726
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Cijfers voor December 2019 van gespotte Ufo 's (Mufon).


Country Number of Reports
UNITED STATES 384
UNITED KINGDOM 39
CANADA 32
AUSTRALIA 4
ARGENTINA 4
GERMANY 3
AUSTRIA 3
DOMINICAN REPUBLIC 2
BRAZIL 2
ISRAEL 2
JAPAN 2
DENMARK 2
IRAN 2
SERBIA AND MONTENEGRO 2
NORWAY 1
GUATEMALA 1
NEW ZEALAND 1
VANUATU 1
ITALY 1
GUADELOUPE 1
POLAND 1
IRELAND 1
GREECE 1
ESTONIA 1
NETHERLANDS 1
PORTUGAL 1
VENEZUELA 1
COLOMBIA 1
CHILE 1
SWEDEN 1
BULGARIA 1
CROATIA 1
SPAIN 1
BERMUDA 1
ROMANIA 1
FRANCE 1
PHILIPPINES 1
SOUTH AFRICA 1
MARSHALL ISLANDS 1

TOTAL: 508
Die ene in Nederland was jij dat ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2020, 13:05   #18727
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Die ene in Nederland was jij dat ?
In ieder geval, in 2019 waren er in Canada en de US 5917 sightings van ufo’s volgens de jongste gegevens. Wat hier weer opvalt, is het hoge aantal ufo-waarnemingen in deze twee landen die toevallig buren zijn : de USA en Canada. Het zou interessant zijn te weten hoeveel ufo-waarnemingen er zijn geweest in China of in Rusland in 2019.

Dit gezegd zijnde, lekte enkele weken geleden uit dat nu blijkt dat er nog een ander en langer filmpje bestaat van de zogenaamde ‘tic-tac’-ufo waarneming uit 2004. De Amerikaanse overheid weigert echter dat filmpje vrij te geven omdat het vrijgeven ervan “could gravely damage US national security if released, Navy says”.

Eigenaardige verklaring van de Amerikaanse Navy. Bovendien, zulke verklaring noopt onverbiddelijk tot de volgende vraag: “Waarom zou het vrijgeven van deze opname de belangen van Amerika erg schaden?” Waarom willen ze dit filmpje niet laten zien? Een gerechtvaardigde vraag, zo lijkt het me.

https://video.foxnews.com/v/6121900328001#sp=show-clips

(Fox News,12 januari 2020)

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 januari 2020 om 13:23.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 14:20   #18728
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

De kans is behoorlijk groot dat er leven is op de planeet Teegarden b.

De planeet heeft een gematigde temperatuur en de straling van de ster is niet al te sterk.

De planeet is slechts 12 lichtjaar van de aarde verwijderd, op galactische schaal vlak in de buurt dus.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 18:15   #18729
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De kans is behoorlijk groot dat er leven is op de planeet Teegarden b.

De planeet heeft een gematigde temperatuur en de straling van de ster is niet al te sterk.

De planeet is slechts 12 lichtjaar van de aarde verwijderd, op galactische schaal vlak in de buurt dus.
Die kans is inderdaad vrij reëel, maar vergeet niet dat leven niet noodzakelijk een complete geavanceerde beschaving betekent. Het leven hier is tenslotte ook het grootste deel van de geschiedenis uitsluitend eencellig geweest. Mensen lopen ook al tienduizenden jaren rond, maar van echte beschaving is ook pas sinds een zesduizend jaar sprake. En als je het dan hebt over een geavanceerde, technologische beschaving zijn, dat is pas sinds een tweehonderd jaar. Dus, buitenaards leven kan net zo goed een oceaan vol bacterieën of algen zijn of kale rotsen met wat korstmossen. Ik ben in ieder geval benieuwd wat toekomstige missies naar de manen van Jupiter en Saturnus zullen opleveren, daar is de kans op leven onder het ijs ook bestaande.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 18:39   #18730
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De planeet is slechts 12 lichtjaar van de aarde verwijderd, op galactische schaal vlak in de buurt dus.
En op menselijke schaal totaal onbereikbaar.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 21:32   #18731
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
En op menselijke schaal totaal onbereikbaar.
Voorlopig totaal onbereikbaar.

Maar voor een kleine afstand van 12 lichtjaar zie ik het in de toekomst wel positief in. Je kan om te beginnen sondes sturen aan pakweg 2/3 van de lichtsnelheid.

Het Melkwegstelsel verlaten dat wordt nog wel een groot probleem.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2020, 21:50   #18732
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Voorlopig totaal onbereikbaar.

Maar voor een kleine afstand van 12 lichtjaar zie ik het in de toekomst wel positief in. Je kan om te beginnen sondes sturen aan pakweg 2/3 van de lichtsnelheid.

Het Melkwegstelsel verlaten dat wordt nog wel een groot probleem.
Dudes....

0.1 c, ja. Misschien.

0.6 of 0.7 c, lol. De energie die je daar voor nodig hebt....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 09:00   #18733
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Die kans is inderdaad vrij reëel, maar vergeet niet dat leven niet noodzakelijk een complete geavanceerde beschaving betekent. Het leven hier is tenslotte ook het grootste deel van de geschiedenis uitsluitend eencellig geweest. Mensen lopen ook al tienduizenden jaren rond, maar van echte beschaving is ook pas sinds een zesduizend jaar sprake. En als je het dan hebt over een geavanceerde, technologische beschaving zijn, dat is pas sinds een tweehonderd jaar. Dus, buitenaards leven kan net zo goed een oceaan vol bacterieën of algen zijn of kale rotsen met wat korstmossen. Ik ben in ieder geval benieuwd wat toekomstige missies naar de manen van Jupiter en Saturnus zullen opleveren, daar is de kans op leven onder het ijs ook bestaande.
https://mufontelevision.com/auditorium/

Tweede video.

Maar eerste is minstens even interessant.

Voornaamste leidraad in dit alles: wees kritisch maar blijf 'open minded'.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 21:14   #18734
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Die kans is inderdaad vrij reëel, maar vergeet niet dat leven niet noodzakelijk een complete geavanceerde beschaving betekent. Het leven hier is tenslotte ook het grootste deel van de geschiedenis uitsluitend eencellig geweest. Mensen lopen ook al tienduizenden jaren rond, maar van echte beschaving is ook pas sinds een zesduizend jaar sprake. En als je het dan hebt over een geavanceerde, technologische beschaving zijn, dat is pas sinds een tweehonderd jaar. Dus, buitenaards leven kan net zo goed een oceaan vol bacterieën of algen zijn of kale rotsen met wat korstmossen. Ik ben in ieder geval benieuwd wat toekomstige missies naar de manen van Jupiter en Saturnus zullen opleveren, daar is de kans op leven onder het ijs ook bestaande.
Als ik het allemaal zo zie evolueren de laatste tijd m.b.t. gans het ufo-gebeuren, dan gaat Von Däniken straks nog gelijk krijgen.

Immers, indien we niet de bevestiging krijgen binnen een zekere tijd dat deze onbekende zeer geavanceerde vliegen tuigen ‘man made’ zijn door wie dan ook , dan zullen we wel moeten aannemen dat ze buitenaards zijn.

Edoch, als ze buitenaards zijn, dan zijn ze natuurlijk al heel wat langer hier dan vandaag.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 februari 2020 om 21:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 22:11   #18735
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als ik het allemaal zo zie evolueren de laatste tijd m.b.t. gans het ufo-gebeuren, dan gaat Von Däniken straks nog gelijk krijgen.

Immers, indien we niet de bevestiging krijgen binnen een zekere tijd dat deze onbekende zeer geavanceerde vliegen tuigen ‘man made’ zijn door wie dan ook , dan zullen we wel moeten aannemen dat ze buitenaards zijn.

Edoch, als ze buitenaards zijn, dan zijn ze natuurlijk al heel wat langer hier dan vandaag.
System ziet ze weer vliegen vandaag

De storm wschl...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 22:17   #18736
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
System ziet ze weer vliegen vandaag

De storm wschl...
Alweer ad personam bezig? Niet te verwonderen dat gans dit forum stilletjes maar zeker naar de vaantjes gaat.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2020, 07:17   #18737
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als ik het allemaal zo zie evolueren de laatste tijd m.b.t. gans het ufo-gebeuren, dan gaat Von Däniken straks nog gelijk krijgen.

Immers, indien we niet de bevestiging krijgen binnen een zekere tijd dat deze onbekende zeer geavanceerde vliegen tuigen ‘man made’ zijn door wie dan ook , dan zullen we wel moeten aannemen dat ze buitenaards zijn.

Edoch, als ze buitenaards zijn, dan zijn ze natuurlijk al heel wat langer hier dan vandaag.
Von Däniken is al lang met zijn broek op zijn enkels ontmaskerd als een ordinaire bedrieger, gelieve niet te beweren dat hij ooit nog gelijk gaat krijgen, die kans is definitief verkeken.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2020, 08:53   #18738
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Von Däniken is al lang met zijn broek op zijn enkels ontmaskerd als een ordinaire bedrieger, gelieve niet te beweren dat hij ooit nog gelijk gaat krijgen, die kans is definitief verkeken.
Neen, Von Däniken is onthaald en weggezet als een fantast door de 'academische' wereld. En sommige dingen die hij beweert, zijn inderdaad goed 'met de haren getrokken'. Maar niet alles.

Het gaat ook om het principe dat hij voor het eerst stelde. Principe dat als buitenzinnig en volslagen irrealistisch werd beschouwd door menigeen en zeker door de gevestigde onderzoekers en archeologen. Hij drukte dat principe kernachtig uit in de titel van zijn eerste boek in de vorm van een vraag: "Waren de goden kosmonauten?". Kortom: buitenaards bezoek?

Of deze vraag zo buitenzinnig was als heel wat mensen nog steeds menen (maar anderen nu beginnen te betwijfelen), is nu zeer de kwestie .We zullen het moeten afwachten. Misschien wel, misschien niet.



Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 februari 2020 om 09:15.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2020, 09:20   #18739
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Von Däniken is al lang met zijn broek op zijn enkels ontmaskerd als een ordinaire bedrieger, gelieve niet te beweren dat hij ooit nog gelijk gaat krijgen, die kans is definitief verkeken.
Jules Verne heeft ook dikwijls gelijk gekregen enkel de details klopten niet.


https://www.bol.com/nl/p/de-reis-naa...gaAkLDEALw_wcB
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2020, 10:23   #18740
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Jules Verne heeft ook dikwijls gelijk gekregen enkel de details klopten niet.
Zijn "Voyage au centre de la terre" daarentegen, daar klopte zowat niets van.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be