Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2017, 17:05   #81
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die duizenden stemmen moeten naar uw partij? De partij die ook, net als alle andere, het barbarisme importeert en GEEN ZAK doet aan de steeds groter wordende invloed van de islam in ONZE maatschappij. Fuck off met uw NVA, Judas. Ge vepatst uw eigen volk aan de baardige duivels die hier toestromen.
Stop toch eens met die zever! De NVA is niet "mijn" partij. Het is alleen de partij die het er voor het ogenblik het beste van maakt, en op meer dan één gebied! Weerleg dat maar en zet een andere partij in de plaats als je dat kunt!
En niet het VB. Die doen compleet niets, nu niet en straks niet.
Die zijn uitgeschakeld en moeten niet te pas en ten onpas vermeld worden.

Laatst gewijzigd door andev : 21 augustus 2017 om 17:07.
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 17:09   #82
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We zullen zien bij de volgende verkiezingen. Kijk maar al eens in uw glazen bol.
Laat ik die nu toch vallen zeker!
In duizenden stukjes...
andev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 17:12   #83
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Alweer beginnen te bleiten ?
Een schone vrouw met aids, blijft een vrouw met aids. Je gaat daar niet mee in zee zonder protectie.
fijn dat je bevestigt dat voor de n-va de Belgicisten vd vld en cd&v betrouwbaarder zijn dan mede-Flaminganten. Op dat soort uitspraken zal je nog ten gepaste tijd afgerekend worden. Je denkt een beetje te veel dat uw partij geen kwaad kan.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 21 augustus 2017, 17:13   #84
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Mede-flaminganten , man man hoe blijven ze het verzinnen als schaamlapje van hun politieke vuiligheid.

Laatst gewijzigd door dpg : 21 augustus 2017 om 17:14.
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2017, 17:19   #85
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Mede-flaminganten , man man hoe blijven ze het verzinnen als schaamlapje van hun politieke vuiligheid.
Zijn die peuters flaminganten ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 21 augustus 2017, 17:56   #86
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Kortom: een hoop vergoelijkende praatjes en leugens: business as usual voor de linkerzijde/poco's.
"Schandalig dat dit gelekt is. Dit leidt tot stigmatisering."
Aldus Karin Heremans.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 21 augustus 2017, 18:12   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ge zijt duidelijk fier op uw groot voorbeeld.
Uw groot voorbeeld is de pedofiele rover en moordenaar Mo?
daiwa is offline  
Oud 21 augustus 2017, 18:14   #88
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Mijn ervaring als Marokkaan is dat kinderen zaken overnemen van elkaar, internet en tv. Vooral internet speelt hierin een grote rol. Ze beseffen niet wat ze veroorzaken bij labiele volwassenen.
Voor hen is dat iets 'cool'.
Als niet-Marokkaan kan ik eveneens zeggen dat kleuters zaken overnemen, dat lijkt me logisch. Geradicaliseerde kleuters tonen vooral aan dat ze in een geradicaliseerd milieu opgroeien, dit komt niet zomaar.

Je doet alsof dit minder erg is.
Hoofdstraat is offline  
Oud 21 augustus 2017, 18:15   #89
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wanneer gaat de Islam eens eindelijk iets concreets doen om het zogezegde misbruik van hun godsdienst een definitief halt toe te roepen.
Misbruik is dat helemaal niet, integendeel !
Hun boekje staat vol met oproepen/bevelen tot vervolging, geweld en moord.
daiwa is offline  
Oud 21 augustus 2017, 18:22   #90
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Misbruik is dat helemaal niet, integendeel !
Hun boekje staat vol met oproepen/bevelen tot vervolging, geweld en moord.
Vergeet het niet over Jambon te hebben.
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2017, 18:23   #91
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
fijn dat je bevestigt dat voor de n-va de Belgicisten vd vld en cd&v betrouwbaarder zijn dan mede-Flaminganten. Op dat soort uitspraken zal je nog ten gepaste tijd afgerekend worden. Je denkt een beetje te veel dat uw partij geen kwaad kan.
Partijen die (onrechtstreeks) al meermaals veroordeeld werden voor het schenden van de mensenrechten beschuldigen een andere partij dat ze niet ''proper'' genoeg zijn.
Kan het nog gekker worden .......
daiwa is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:01   #92
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Het zijn maar zes gezinnen. Met een kind dat naar de peuterschool gaat. Dat laatste vergeet madame er wel bij te vertellen. Van 6 op 150 gaat dat opeens naar 6 op 20. De cijfers zijn denkbeeldig (maar liggen wel in de lijn van serieuze onderzoeken nl 25-30 % van de moslims wereldwijd zijn extremistisch.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 21 augustus 2017 om 19:02.
Vlad is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:04   #93
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Vergeet het niet over Jambon te hebben.
Vier posts verder en nog geen antwoord:

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=72

Ge hebt er dus geen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:07   #94
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=175
dpg is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:12   #95
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Er zijn problemen, maar dan vooral het gedrag van jongeren vanaf 12 jaar.

Mijn ervaring is dat de overgang van het 6e leerjaar naar het 1e middelbaar de grootste impact heeft op een kind. Ze gaan naar een nieuwe omgeving waar de leerkrachten je als nummer zien ipv als een kind. Het valt samen met een moeilijke periode, de pubertijd. Ze zijn dan ook gemakkelijker te beïnvloeden.
Door die overgang mogen ze ook meer van de ouders. Ze zijn zelfstandiger.

Men zou die groep in het oog houden. Die onderzoek mis ik. Geradicaliseerde kleuters?
U als Marokkaan, (ik weet niet of u daarom moslim bent), hebt u het gevoel dat er geradicaliseerd wordt vanwege het racisme van de autochtoon en bent u akkoord met de stelling dat de razernij die door de moslimwereld raast niks met de islam op zich te maken heeft?

Bij mij roepen dergelijke uitspraken een hevige afkeer op, omdat ik er van overtuigd ben dat als het er hier zo racistisch aan toe gaat, tot in het onderwijs toe, er dan ook vele niet-islamitische, niet-blanke immigranten totaal zouden moeten ontsporen enerszijds en omdat ik niet kan geloven dat de manier waarop de islam werd verspreid, van in het prille begin met het zwaard, er ook niks mee te maken heeft.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:16   #96
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Partijen die (onrechtstreeks) al meermaals veroordeeld werden voor het schenden van de mensenrechten beschuldigen een andere partij dat ze niet ''proper'' genoeg zijn.
Kan het nog gekker worden .......
Heeft U het over de politieke schijnprocessen tegen het VB?
Daar zou eigenlijk is goed mee moeten lachen, ware het niet dat dat de illusie van een vrije samenleving voor eens en voor goed aan diggellen schoot.
Odol is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:17   #97
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Mijn ervaring als Marokkaan is dat kinderen zaken overnemen van elkaar, internet en tv. Vooral internet speelt hierin een grote rol. Ze beseffen niet wat ze veroorzaken bij labiele volwassenen.
Voor hen is dat iets 'cool'.

Nu Arabische verzen citeren zie ik wel vaak. Ze gaan naar een avondschool en proberen te laten zien dat ze daar goed in zijn.

Probeer nu als volwassen vlaming een compliment te geven aan een jong meisje. Je bent dan 'pedofiel'.

Een beetje beter onderzoek zou niet misstaan in tijden van onzekerheid. Die geradicaliseerden zijn een volk apart. Die vind je niet in de kleuterklas en die zijn niet geradicaliseerd in het kleuterklas, maar wel via internet.
Ik kan moeilijk geloven dat kleuters uitingen van radicalisatie aanleren via het internet. Dat moeten ze toch eerder uit hun familiale omgeving halen.

Terzelfdertijd valt op te merken dat het niet-betalend resumé op hln het over lachende en akkoord gaande ouders heeft, maar dat daar in het betalend gedeelte niks meer van terug te vinden is in het complete artikel.

Vreemd toch...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:34   #98
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Haha, je vriend Jaanie laat niet meer van zich horen, logisch ook:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=191
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=195
http://forum.politics.be/showthread....239891&page=11

Bon, terug ter zake nu:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dacht je terroristen te stoppen door iedere dag hier te komen posten ?
Hoeveel aanslagen heb je al vermeden met al je postings ?
Mijn vraag aan jou daarop luidde:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Geef jij anders eens 'n voorstel, om aanslagen te vermijden.
De Perfecte Gutmensch heeft dus geen antwoord dus op een gewone vraag, genoteerd.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:42   #99
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Stop toch eens met die zever! De NVA is niet "mijn" partij. Het is alleen de partij die het er voor het ogenblik het beste van maakt, en op meer dan één gebied! Weerleg dat maar en zet een andere partij in de plaats als je dat kunt!
En niet het VB. Die doen compleet niets, nu niet en straks niet.
Die zijn uitgeschakeld en moeten niet te pas en ten onpas vermeld worden.
Er is geen enkele partij die beter doet. Nu tevreden? Enkel het VB zou beter kunnen doen maar die mogen van u niet vermeld worden.
En stop nu met uw NVA zever, je hebt uit pure aanbidding uw glazen bol al laten vallen. Hoe ga je nu voorspellen dat het VB van geen tel meer is?
Skobelev is offline  
Oud 21 augustus 2017, 19:45   #100
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Ik had zoiets wel verwacht als vervolg, want als Marokkaan weet ik meer af van dit onderwerp dan jullie. En het eerste verhaal was voor mij duidelijk een verhaal zonder echt onderzoek. Ik wachtte daarom het vervolg af.
En? Hoe voelt het om de laatste daders van aanslagen alweer in uw middens, Marokkanen dus, te moeten zoeken? Is het geen tijd om uw Nik-kap over de haag te gooien?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 augustus 2017 om 20:00.
Skobelev is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be