Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2018, 10:01   #41
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Te oordelen naar de strings van de twee blote dametjes hadden die wel een niet al te preuts feestje verwacht en er zich inzake lingerie op voorbereid.
?? Die van ons gaat met dergelijke lingerie ook winkelen....allé, zegt ze toch....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 10:41   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Groepseks is voor de meesten toch een brugje te ver, niet?

Maar "ieder diertje zijn pleziertje" hoor....zolang het met instemming van alle aanwezigen is, no prob.
Zou een mooie poll zijn, in het juiste soepforum.

Moet je wel (aub) verschil maken: ikke met meer vrouwen, akkoord. Maar vanaf er een andere vent bij komt kijken, word ik bezorgd: die moet mij niet aanraken. Ook niet per ongeluk of ongewild.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:05   #43
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

De vraag is niet indien de essentie hier een beetje uit het oog verloren wordt.

Privé feestjes, geen probleem, naakt of met kledij, het maakt niet veel uit. Maar het punt hier is dat de buurtbewoner last had van nachtlawaai.

Nu moet ik zeggen dat dit bij ons de laatste dagen ook de spuigaten uitloopt. Het is zeer warm geweest de laatste weken en het enige moment dat men de woning wat kan afkoelen is 's nachts. Als men dan probeert te slapen in die hitte en dan zijn er buren die constant lawaai maken, luide muziek, luid lachen, roepen enz... dan kan men slapen vergeten.

Een mens heeft zijn slaap nodig en dit niet hebben kan hem wanhopig maken. Als hij dan merkt dat er een schepen bij betrokken is en dat hij dus ook niet op de lokale politie moet rekenen, dan doet men soms onverstandige zaken.

Ik keur het niet goed maar ik heb er wel begrip voor. De grote fout van de schepen is trouwens niet het seksfeestje, maar wel het nachtlawaai, daar gaat hij m.i. zijn boekje te buiten.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:25   #44
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
De vraag is niet indien de essentie hier een beetje uit het oog verloren wordt.

Privé feestjes, geen probleem, naakt of met kledij, het maakt niet veel uit. Maar het punt hier is dat de buurtbewoner last had van nachtlawaai.

Nu moet ik zeggen dat dit bij ons de laatste dagen ook de spuigaten uitloopt. Het is zeer warm geweest de laatste weken en het enige moment dat men de woning wat kan afkoelen is 's nachts. Als men dan probeert te slapen in die hitte en dan zijn er buren die constant lawaai maken, luide muziek, luid lachen, roepen enz... dan kan men slapen vergeten.

Een mens heeft zijn slaap nodig en dit niet hebben kan hem wanhopig maken. Als hij dan merkt dat er een schepen bij betrokken is en dat hij dus ook niet op de lokale politie moet rekenen, dan doet men soms onverstandige zaken.

Ik keur het niet goed maar ik heb er wel begrip voor. De grote fout van de schepen is trouwens niet het seksfeestje, maar wel het nachtlawaai, daar gaat hij m.i. zijn boekje te buiten.
Hij heeft honderd meter door een maisveld moeten lopen om dan in het geniep foto's te trekken, komaan zeg overlast. Ik durf wedden dat hij zich zelf stond af te trekken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:28   #45
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.787
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
De vraag is niet indien de essentie hier een beetje uit het oog verloren wordt.

Privé feestjes, geen probleem, naakt of met kledij, het maakt niet veel uit. Maar het punt hier is dat de buurtbewoner last had van nachtlawaai.

Nu moet ik zeggen dat dit bij ons de laatste dagen ook de spuigaten uitloopt. Het is zeer warm geweest de laatste weken en het enige moment dat men de woning wat kan afkoelen is 's nachts. Als men dan probeert te slapen in die hitte en dan zijn er buren die constant lawaai maken, luide muziek, luid lachen, roepen enz... dan kan men slapen vergeten.

Een mens heeft zijn slaap nodig en dit niet hebben kan hem wanhopig maken. Als hij dan merkt dat er een schepen bij betrokken is en dat hij dus ook niet op de lokale politie moet rekenen, dan doet men soms onverstandige zaken.

Ik keur het niet goed maar ik heb er wel begrip voor. De grote fout van de schepen is trouwens niet het seksfeestje, maar wel het nachtlawaai, daar gaat hij m.i. zijn boekje te buiten.
Onverstandig op meerdere niveaus. "Er was daar lawaai en ik heb foto's die het bewijzen."
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:30   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij heeft honderd meter door een maisveld moeten lopen om dan in het geniep foto's te trekken, komaan zeg overlast. Ik durf wedden dat hij zich zelf stond af te trekken.
Aan uw eigen ken je een ander.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:31   #47
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij heeft honderd meter door een maisveld moeten lopen om dan in het geniep foto's te trekken, komaan zeg overlast. Ik durf wedden dat hij zich zelf stond af te trekken.
Die eigenaar van dat maisveld zal ook content zijn. Al die mais naar de knoppen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:31   #48
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.225
Standaard

zieke nest
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:32   #49
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Groepseks is voor de meesten toch een brugje te ver, niet?

Maar "ieder diertje zijn pleziertje" hoor....zolang het met instemming van alle aanwezigen is, no prob.
Omdat het voor weinig mensen weggelegd is, is het moreel verwerpelijk?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:33   #50
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

https://www.google.com/maps/place/La...985!4d2.885986

Ziet er interessant uit. Ze hebben zelfs simili zetels om te blijven plakken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:34   #51
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
De vraag is niet indien de essentie hier een beetje uit het oog verloren wordt.

Privé feestjes, geen probleem, naakt of met kledij, het maakt niet veel uit. Maar het punt hier is dat de buurtbewoner last had van nachtlawaai.

Nu moet ik zeggen dat dit bij ons de laatste dagen ook de spuigaten uitloopt. Het is zeer warm geweest de laatste weken en het enige moment dat men de woning wat kan afkoelen is 's nachts. Als men dan probeert te slapen in die hitte en dan zijn er buren die constant lawaai maken, luide muziek, luid lachen, roepen enz... dan kan men slapen vergeten.

Een mens heeft zijn slaap nodig en dit niet hebben kan hem wanhopig maken. Als hij dan merkt dat er een schepen bij betrokken is en dat hij dus ook niet op de lokale politie moet rekenen, dan doet men soms onverstandige zaken.

Ik keur het niet goed maar ik heb er wel begrip voor. De grote fout van de schepen is trouwens niet het seksfeestje, maar wel het nachtlawaai, daar gaat hij m.i. zijn boekje te buiten.
Lawaaioverlast los je op door te vragen of het stiller kan of door de politie te bellen. Niet door een paar uur de voyeur uit te hangen, 800 fotos te trekken en ze vervolgens te verspreiden via internet.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:36   #52
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Onverstandig op meerdere niveaus. "Er was daar lawaai en ik heb foto's die het bewijzen."
Dat is best mogelijk.

Mijn zus woonde in dezelfde straat als haar schoonouders. Haar schoonmoeder heeft mijn zus en haar man eens horen thuiskomen om 3.30 in een zwarte Mercedes....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:38   #53
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Die eigenaar van dat maisveld zal ook content zijn. Al die mais naar de knoppen
Die rijen staan ver genoeg van elkaar, daar kan je zonder probleem tussen...al hebben de bladeren wel scherpe, getande randen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:41   #54
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die rijen staan ver genoeg van elkaar, daar kan je zonder probleem tussen...al hebben de bladeren wel scherpe, getande randen.
Beter daar niet bloot in lopen of uwe zak is naar de zak.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:42   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Lawaaioverlast los je op door te vragen of het stiller kan of door de politie te bellen. Niet door een paar uur de voyeur uit te hangen, 800 fotos te trekken en ze vervolgens te verspreiden via internet.
Dat was hij van plan, tot hij zag dat de schepen en zijn vrienden allemaal met het geweer in geef acht stonden. (omdat het zo warm was zei de schepen...)

Ik zou mezelf ook, wil ik daar wel dichterbij komen, vragen. Want ok, het zijn geen goedkope hoeren die daar rondlopen, het zijn er dure, maar je weet toch ook dat je in zulke situaties altijd een risico op een aidsbesmetting loopt.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:42   #56
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.063
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is best mogelijk.

Mijn zus woonde in dezelfde straat als haar schoonouders. Haar schoonmoeder heeft mijn zus en haar man eens horen thuiskomen om 3.30 in een zwarte Mercedes....
Wow, die kan kleuren horen?
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 11:43   #57
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Wow, die kan kleuren horen?
Je hebt het begrepen....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 12:03   #58
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.787
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is best mogelijk.

Mijn zus woonde in dezelfde straat als haar schoonouders. Haar schoonmoeder heeft mijn zus en haar man eens horen thuiskomen om 3.30 in een zwarte Mercedes....
Mijn nonkel wou ooit een foto nemen van een alpenhoornspeler en mijn tante zei: "Wacht tot ze spelen."
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 12:08   #59
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij heeft honderd meter door een maisveld moeten lopen om dan in het geniep foto's te trekken, komaan zeg overlast. Ik durf wedden dat hij zich zelf stond af te trekken.
Zou kunnen. Hoe wist hij echter dat daar een seksfeestje aan de gang was? Het lijkt me plausibel dat hij door het veld liep om te vragen als het wat stiller kon. Toen hij zag wat er aan de gang was zag hij daar een opportuniteit in om het probleem op te lossen.

Dit staat echter los van de vraag waarom de schepen daar zo'n feestje hield? Misschien was het een wederdienst voor het verkrijgen van de vergunning? En een schepen heeft een voorbeeldfunctie en dient zelf geen nachtlawaai te maken.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2018, 12:09   #60
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Lawaaioverlast los je op door te vragen of het stiller kan of door de politie te bellen. Niet door een paar uur de voyeur uit te hangen, 800 fotos te trekken en ze vervolgens te verspreiden via internet.
Zoals gezegd was dit niet verstandig maar opnieuw, het nachtlawaai kan bij iemand de stoppen doen doorslaan.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be