Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2018, 07:31   #1
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard CD&V eist 100.000 euro schadevergoeding voor Indiase likes

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180921_03772932


Citaat:
CD&V had Van Mol (52) in oktober 2017 aangetrokken om de partij relevanter te maken op sociale media. Daar hadden de christendemocraten een enorme achterstand op andere partijen. CD&V moest het bijvoorbeeld stellen met amper 11.372 likes op Facebook, tegenover bijna 100.000 voor N-VA.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 08:54   #2
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

een scenario dat zelfs in Bollywood te onrealistisch zouden vinden.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2018, 09:03   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Ik kijk uit naar de reacties van de "vrienden" als de N-VA schadevergoeding eist van de VRT wegens een "reportage" die duidelijk maar één doel had: de N-VA electoraal schaden.

Wie heeft gisteren de extra lange terzake gezien waarin bloedrode Cools met de moed der rossige wanhoop probeerde om De Wever in de hoek te drijven?

Ik heb naar onze rode staatszender gezapt tijdens de reclame tussen mijn favoriete serie op 5. Na hetgeen ik van deze terzake heb opgevangen wil ik graag de hele uitzending zien. Heeft er al iemand de link opgevist?

Cools heeft haar naam van rode BRT-pitbull alle eer aan gedaan. De Wever nooit laten uitspreken, hem onderbreken telkens het "de verkeerde kant" uitging, van onderwerp veranderen telkens de antwoorden niet in de rode kraam paste. De zichtbare haat, de ziekelijke frustratie, de dodelijke begeerte om De Wever de electorale nek om te wringen was van een nooit eerder gezien "niveau". Kortom, deze terzake was een waardige opvolger van de pano-reportage van Cools collega's.

Ik ben nooit een grote fan van De Wever geweest maar ik kreeg zowaar sympathie voor de manier waarop hij rode Cools het "scoren" belette. Het rode journalistieke kanon van de VRT ging zo tekeer dat ik vermoed dat ze het omgekeerde zal bereiken van wat de bedoeling was. Uiteindelijk heeft "de straat" al veel langer dan de EU-dictators door dat De Wever wat migratie betreft gelijk had, en heeft.

De linkie-winkies zullen genoten hebben, maar feit blijft dat de EU, uit arren moede, en na véééééél telang politiek correct te hebben toegekeken, aan maatregelen denkt waarvoor De Wever eerder in de nazihoek werd gedrumd.

Om het met de woorden van Doctorandus Bruno Yammine te zeggen:

"Belg zijn is een eretitel, want het impliceert deel uitmaken van een staat die de parel is van Europa. We mogen niet vergeten dat vele landen ons het burgerschap van deze schitterende natie benijden. Wij moeten de wereld tonen dat we Belg zijn. Laten we trots zijn om Belg te mogen zijn. Ons volk mag niet vergaan. Het gaat immers om de waarheid, van de Belgen, voor de Belgen. Het moet."

Verhofstadt zal het graag horen....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2018, 10:17   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
een scenario dat zelfs in Bollywood te onrealistisch zouden vinden.
²


Heb de indruk dat die meneer gewoon deed waarvoor de CD&V hem aangetrokken had ,FB-likes genereren,en daar nu voor bekritiseerd wordt.......
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2018, 10:46   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
²


Heb de indruk dat die meneer gewoon deed waarvoor de CD&V hem aangetrokken had ,FB-likes genereren,en daar nu voor bekritiseerd wordt.......
Misschien had de CD&V verwacht dat die meneer 100K vrienden had in Belgie die hun FB pagina gingen 'liken'.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be