Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2017, 11:16   #17341
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Neen, graancirkels worden gemaakt in velden waar gewassen groeien, weet ik nu en dat is anders dan de ringen die niet eens als graancirkel kunnen gekenmerkt worden...immers ik geef aan dat ik die cirkels heb gezien als zijnde bruine cirkels met een breedte van 5 a 6 cm en al de rest was in bewuste zomerochtend mooi groen.

Hoe maak je in hemelsnaam een graancirkel in gras ?

Owja, er is wel een verschil tussen graancirkels die echter niet door mensen gemaakt kunnen worden en fake graancirkels die door mensen gemaakt worden, het verschil zit hem in de plooiwijze van de graangewassen aan de stammen.
Dat is het nu net : alle graancircels zijn fake. Men mag alleen niet verwachten dat elke jonge gast die een grap wil maken dezelfde methode gebruikt.

Voor je bruine cirkels in gras : het is raden hoe ze het deden, maar zo zou ik het doen. Klop een piket in het gras, maak er een touw van enkele meters lang aan vast , en dan met de spuitbus glyfosaat een hele cirkel afwandelen. Daarna touw wat verlengen, en hetzelfde doen. Doe dat in de zomer, en de volgende ochtend heb je 2 bruine cirkels in het gras.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 11:46   #17342
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is het nu net : alle graancircels zijn fake. Men mag alleen niet verwachten dat elke jonge gast die een grap wil maken dezelfde methode gebruikt.

Voor je bruine cirkels in gras : het is raden hoe ze het deden, maar zo zou ik het doen. Klop een piket in het gras, maak er een touw van enkele meters lang aan vast , en dan met de spuitbus glyfosaat een hele cirkel afwandelen. Daarna touw wat verlengen, en hetzelfde doen. Doe dat in de zomer, en de volgende ochtend heb je 2 bruine cirkels in het gras.
Misschien niet, misschien wel, verschillende zaken kloppen niet met de beschrijving die u doet...

1; Cirkels lagen naast elkaar en niet in het verlengde van de diameters dus die moeten tegelijkertijd twee piketten plaatsen met elk een verschillende lengte aan touw...

2; Ik heb geeneens in het midden van de cirkels een (pikket)putje gevonden dat er op wijst dat het gemaakt is door grappenmakers, althans toch niet aan gedacht eens op de tast te gaan...normaal gezien zou dat zelfs duidelijk zichtbaar geweest zijn wat volgens mijn observatie niet het geval was...

3; Een product spuiten zouden de perfecte ronde cirkels teniet doen en de grassprietjes zouden dan niet de kleur moeten hebben die lijkt op droog gras terwijl volgens mijn observatie; naderbij bekijken van de grassprietjes wel degelijk verbrandingskleur had...echt donkere bruine gras dus dat wijst enkel op een hittebron dat dergelijke kleur kon veroorzaken.

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 11:50.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 11:53   #17343
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Misschien niet, misschien wel, verschillende zaken kloppen niet met de beschrijving die u doet...

1; Cirkels lagen naast elkaar en niet in het verlengde van de diameters dus die moeten tegelijkertijd twee piketten plaatsen met elk een verschillende lengte aan touw...

2; Ik heb geeneens in het midden van de cirkels een (pikket)putje gevonden dat er op wijst dat het gemaakt is door grappenmakers, althans toch niet aan gedacht eens op de tast te gaan...normaal gezien zou dat zelfs duidelijk zichtbaar geweest zijn wat volgens mijn observatie niet het geval was...

3; Een product spuiten zouden de perfecte ronde cirkels teniet doen en de grassprietjes zouden dan niet de kleur moeten hebben die lijkt op droog gras terwijl volgens mijn observatie; naderbij bekijken van de grassprietjes wel degelijk verbrandingskleur had...echt donkere bruine gras dus dat wijst enkel op een hittebron dat dergelijke kleur kon veroorzaken.
Een piket heeft een diameter van pakweg 3 millimeter, dat zie je achteraf onmogelijk. Zoals je zelf aangeeft : piket verzetten, twee cirkels naast elkaar. En in plaats van glyfosaat gebruik je bv alcohol, of een andere branversneller die geurloos is na verbranding.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 11:58   #17344
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Owja, er is wel een verschil tussen graancirkels die echter niet door mensen gemaakt kunnen worden en fake graancirkels die door mensen gemaakt worden, het verschil zit hem in de plooiwijze van de graangewassen aan de stammen.
Het is daarom dat cirkelmakers al talloze keren zelfverklaarde "graancirkelexperts" grandioos bij hun pietje hebben kunnen pakken.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 12:17   #17345
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar het zou zeker kunnen dat uitredende Amerikaanse senator Reid de waarheid vertelt (vanaf minuut 1:28). Hij had - net als Bigelow en Elizondo- heel wat inzage in stukken m.b.t. ufo's. Stukken die u en ik ontberen.

Kortom, als het zo verder rolt, wachten de debunkers nog harde tijden, zo te zien.
Heel die affaire doet mij eigenlijk enigzins denken aan een discussie die we hier jaren geleden hadden.

Toen hadden we posters Exodus en Pindar die star bleven vasthouden dat Paranormale Vermogens (zoals Remote Viewing) bij mensen bewezen waren WANT er was een "geheim" amerikaans militair project daarrond (Stargate Project) en er waren Whistleblowers (Ingo Swann et al.) en de hele Reutemeteut.

De kwakkelende logica was : er is een militair project rond en DUS is het bewezen realiteit.
Zie je de overeenkomst al?

Nooit hebben Exodus of Pindar de conclusie van het Stargate Project hier gedeeld uiteraard en die was de volgende :

https://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_Project

Citaat:
The Stargate Project was terminated and declassified in 1995 after a CIA report concluded that it was never useful in any intelligence operation. Information provided by the program was vague, included irrelevant and erroneous data, and there was reason to suspect that its project managers had changed the reports so they would fit background cues.
Het heeft geduurd tot de film "The men who stare at Goats", Daarna viel zelfs bij hen blijkbaar hun eurocent dat het 1 grote farce was.

https://www.youtube.com/watch?v=EbbtiCbPPts

Laatst gewijzigd door parcifal : 30 december 2017 om 12:18.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 12:24   #17346
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een piket heeft een diameter van pakweg 3 millimeter, dat zie je achteraf onmogelijk. Zoals je zelf aangeeft : piket verzetten, twee cirkels naast elkaar. En in plaats van glyfosaat gebruik je bv alcohol, of een andere branversneller die geurloos is na verbranding.
Hmmm.....je brengt me op een idee, misschien is het de moeite waard eens zelf te testen, en te vergelijken, liefst in de omstandigheden en seizoen waarin dit gebeurd is.

Een paar dagen geleden voordat ik dit op een ochtend opmerkte had ik zelf het gras gemaaid (met grasmaaier), dus het gras was echter niet hoog gegroeid op een paar dagen tijd. By the way, wat ik mij er nog van herinner heeft gras een wortel wat ik bij het uittrekken van zo een sprietje niet verbrand leek en zuiver op het grasblad verbrand is en naar de wortel toe nog groen was, ik kan alleen maar concluderen dat bij het gebruiken van de producten u vernoemde tot op de wortel veronderstelt te zijn verbrand....vreemd, maar ik ga de komende zomer de testen uitvoeren en zien welke afwijkingen er te constateren zijn...

Dat wordt wachten tot het voorjaar en zomer...om te testen....

Aan Yog Sothoth....als je weet hoe de meeste graansoorten groeien en hoe hun stam in de lengte er uit ziet, is de schade van echte cirkels anders dan die bij fake cirkels....maar alle graancirkels toch over 1 kam scheren zonder ook maar een grammetje bestudeert te hebben dan de conclusie te maken dat alle graancirkels verklaarbaar zijn door menselijk handelen, effe serieus blijven of ik mag je terecht verdenken dat je zelf een grappenmaker bent die mensen graag voor de gek wil houden...

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 12:51.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 12:43   #17347
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
hoi, ik heb nog in een ufo club gezeten als tiener ik heb talloze boeken verslonden, was abonnee van x-factor, etc. Marc van de broucke (?? kan zijn dat ik zijn naam verkeerd spel) stuurde me mappen vol. Net zoals hem behoor ik nu tot sceptici.

U kan niet geloven hoe excited ik was toen die alien autopsie video naar boven kwam (bleek uiteraard een pop gevuld met dierenorganen later, bekend door de uitgever van de video "omdat het origineel te wazig is").

Ik wil er best in geloven hoor. Maar de getuigenissen en wazige beelden doen me niks meer.

neen, niet veel overtuigd me tot de wereld eindelijk eens DUIDELIJKE beelden ziet van een ufo en het liest een alien erbij in daglicht, scherp. iedereen heeft een telefoon met een camera op. zo moeilijk moet het toch niet zijn?

Ik geloof zeker en vast dat er planeten zijn met leven op. Leven dat misschien een paar miljoen jaar verder is dan ons op dichtbijzijnde planeten (dichtbijzijnde relatief bekeken dan, aannemende dat hun technologie zo ver gevorderd is dat ze lichtjaar per uur kunnen gaan ipv km per uur). Hyperinteliggente wezens die ons bekijken, zoals wij neerkijken op kakkerlakken. Wezens die misschien ons planeet eens bekeken hebben maar niets interessants zagen en verder gingen naar iets anders.

Wat wij als mensen doen is typisch menselijk, we zijn aliens als kleine grijze hulpeloze mannetjes. Een mens kan zich rationeel geen wezen inbeelden dat hoger staat dan hem, net zoals ons inbeeldingsvermogen van "God" ook maar reikt tot een vent in de hemel met een grijze baard.

Een realistischer beeld lijkt me dat als er ander leven is dat technologie heeft dat bij ons geraakt, niet lomp gaat crashen in een woestijn, of voor een camera die niet op scherp staat, wat huppel bewegingen maakt.
Dit zou ikzelf wel kunnen geschreven hebben. Een tweetje (2) voor deze!

Mi. iets wat elke degelijke onderzoeker zou moeten kunnen vaststellen op basis van wat heden voorhanden is. Het UFO-verhaal begint aan alle kanten te rammelen, het Pentagon grijpt in! Met straaljagers en vriendelijke, rollende en trollende drones... NEXT

BTW Het zogenaamde 'Universum' is niet groter dan wat het collectief 'de mensheid' ervan maken kan. Realiteit op basis van overeenkomsten/afspraken... De reden waarom sommige vragen gewoonweg geen antwoord krijgen, 'het beperkt gebruik van het humaan potentiaal'.

We moeten dus (terug) naar de maan (MAGA Trump)!

Uiteraard blijft het UFO-fenomeen bijzonder interessant en van enige amusementswaarde, maar niet meer dan dat. Er bestaat helemaal geen dreiging van geimporteerde ruimtewezens voor het luchtverkeer noch 'mensen op aarde'.

Bon, het blijft LOL
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 30 december 2017 om 12:46.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 12:58   #17348
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ge gaat piloten vervolgens als 'rationeel' denkende autoriteiten opvoeren nadat ge ze als onfeilbare getuigen hebt gebombardeerd ?
Hmm... neen. Niets van. Moest het nu één piloot zijn, of slechts enkelen, maar er zijn er té veel die 'encounters' meemaken.

Trouwens met de recente onthullingen van Elizondo, evolueren de dingen in deze materie eerder naar mijn conclusies en niet naar de kinderachtige en minder kinderachtige opmerkingen van sommige debunkers.

Hier nog zo'n getuigenis (Nimitz).
https://www.youtube.com/watch?v=N535Gn70ZYk&app=desktop


Maar goed, ik kan me vergissen in alles wat ik beweer hieromtrent. Ik sluit dit zeker niet uit. Maar zoals gezegd, tot nu toe echter lijkt het er meer en meer op dat ik het wel eens bij het rechte eind zou kunnen hebben.




P.S.
Merk op dat de foto die getrokken werd van de ufo (minuut: 2:59) heel erg lijkt op de vorm van de Roswell-ufo die Corso beschrijft in zijn boek. Boek dat uitkwam in ... 1998.

Tenzij... dat de foto fake is.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 december 2017 om 13:16.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 13:29   #17349
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Ik heb wat rondgestruind omtrent het roswell verhaal....

De activiteit van de militaire tak hebben zogenaamd 3 dagen/nachten een ufo proberen te vangen

De vondst is na een regenachtige onweer gedaan en pas ongeveer een halve of hele maand later bekendgemaakt.

De Vondst zelf zegt niet van welke restanten die afkomstig zijn maar ze spreken wel van een onbuigzame metaal met vreemde tekens/symbolen op....

Niemand kan bevestigen of de vondst echter op iets wijst (weerballon of ufo) wat is er dan gebeurd voorafgaand aan de vondst ?

Je kunt een crash terugleiden tot een oorzaak, iets of wat van de menselijke activiteit(en) heeft die crash veroorzaakt, men weet al dat de radartechnologie in die tijd nog in de kindersschoenen stond, die technologie was om onder meer te helpen het luchtverkeer te regelen en te volgen, een neveneffect van die technologie zou de technologie van de ufo verstoord kunnen hebben....zou zomaar kunnen maar het besef er van was er nog niet...nu kan men al vaststellen dat er toestellen registreerbaar zijn zonder verdere gegevens (de huidige zwarte dozen in de vliegtuigen geven altijd die informatie weer tenzij je die wegens andere doelen wil uitschakelen).
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 14:03   #17350
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Hmmm.....je brengt me op een idee, misschien is het de moeite waard eens zelf te testen, en te vergelijken, liefst in de omstandigheden en seizoen waarin dit gebeurd is.

Een paar dagen geleden voordat ik dit op een ochtend opmerkte had ik zelf het gras gemaaid (met grasmaaier), dus het gras was echter niet hoog gegroeid op een paar dagen tijd. By the way, wat ik mij er nog van herinner heeft gras een wortel wat ik bij het uittrekken van zo een sprietje niet verbrand leek en zuiver op het grasblad verbrand is en naar de wortel toe nog groen was, ik kan alleen maar concluderen dat bij het gebruiken van de producten u vernoemde tot op de wortel veronderstelt te zijn verbrand....vreemd, maar ik ga de komende zomer de testen uitvoeren en zien welke afwijkingen er te constateren zijn...

Dat wordt wachten tot het voorjaar en zomer...om te testen....

Aan Yog Sothoth....als je weet hoe de meeste graansoorten groeien en hoe hun stam in de lengte er uit ziet, is de schade van echte cirkels anders dan die bij fake cirkels....maar alle graancirkels toch over 1 kam scheren zonder ook maar een grammetje bestudeert te hebben dan de conclusie te maken dat alle graancirkels verklaarbaar zijn door menselijk handelen, effe serieus blijven of ik mag je terecht verdenken dat je zelf een grappenmaker bent die mensen graag voor de gek wil houden...
Probeer rationeel te blijven aub : op wat baseer je jouw aanname dat de ene graancircel echt is, en de andere fake ? Wat is "echt" eigenlijk in deze context ? Een geslaagde grap ? Dat men niet heeft weten te achterhalen hoe iemand iets ineen heeft gestoken ? Sinds wanneer is iets niet weten trouwens een indicatie voor buitenaardse activiteiten hier op aarde ?

Is het niet beter om te stoppen met de zweefkees uit te hangen, en zich tot feiten te beperken ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 14:32   #17351
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Probeer rationeel te blijven aub : op wat baseer je jouw aanname dat de ene graancircel echt is, en de andere fake ? Wat is "echt" eigenlijk in deze context ? Een geslaagde grap ? Dat men niet heeft weten te achterhalen hoe iemand iets ineen heeft gestoken ?
Het internet vind je heel wat foto's van die cirkels daar baseer ik mij op, pak die voorbeelden en probeer zelf exacte replica's te maken, let wel met de juiste afmetingen en wijk daar geen millimeter van af, weet enkel dat dit enkele weken voorbereiding vraagt en het juiste ogenblik om dit onopgemerkt uit te voeren met de middelen die nodig zijn om vergelijkbare cirkels te maken.
De behoefte om verder uit te zoeken hoe en met welke middelen mensen dit maken is er niet en vaker over het hoofd gezien dan je zelf wil, je steekt daar als grappenmaker wel tijd en energie in om het wonder van de cirkels te laten lijken alsof het iets anders was dan de grappenmaker zelf laat uitschijnen, en vaak is dit niet op 1 nacht met 1 persoon op te lossen, ik heb hiervan een video gezien waarin ze proberen uit de doeken te doen hoe een graancirkel ontstaat en heb het aantal personen geteld die allemaal achteraf geen woord over mochten zeggen of verklappen, 5 man en een paardenkop...zo is het gemakkelijk mij als zweefkees te betichten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sinds wanneer is iets niet weten trouwens een indicatie voor buitenaardse activiteiten hier op aarde ?
Zeg ik niet, heb wel het vermoeden maar kan dat niet uitsluiten, en weerom ik steek er tijd en energie in om aan de slag te gaan met wat jij hebt uitgelegd !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is het niet beter om te stoppen met de zweefkees uit te hangen, en zich tot feiten te beperken ?
Welke feiten ? Vertel eens, hoe denk je dat een bron tot ontstaan niet hoeft te verwijzen naar iets buitenaards maar dat ik geen enkele reden heb om dat hoe dan ook te denken mijn conclusie is gemakshalve vertrekkend vanuit het idee van zelf proberen en achterhalen en vergelijken, op die wijze spendeer je wel tijd en energie in iets waarvan ik liever over zwijg dat ik de bron ben tot die fenomeen van de graancirkels.

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 14:42.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 15:48   #17352
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Fascinerend om te zien hoe graancirkels, die toch al geruime tijd in het lang en in het breed verklaard zijn, bij sommigen toch nog buitenaards van oorsprong zijn.

Er is niets, maar dan ook niets buitenaards of onmogelijk aan een graancirkel. Elke graancirkel kan probleemloos gekopieerd worden door mensen met ervaring met graancirkels.

Sterker nog, hoe meer ervaring men kreeg met het maken van graancirkels, hoe complexer de patronen werden. Men werd er immers handiger in. Gooi er nog GPS, google maps en laser meters bij en je kunt de meest complexe patronen verzinnen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 17:00   #17353
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard https://skepsis.nl/cirkelmakers/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Fascinerend om te zien hoe graancirkels, die toch al geruime tijd in het lang en in het breed verklaard zijn, bij sommigen toch nog buitenaards van oorsprong zijn.

Er is niets, maar dan ook niets buitenaards of onmogelijk aan een graancirkel. Elke graancirkel kan probleemloos gekopieerd worden door mensen met ervaring met graancirkels.

Sterker nog, hoe meer ervaring men kreeg met het maken van graancirkels, hoe complexer de patronen werden. Men werd er immers handiger in. Gooi er nog GPS, google maps en laser meters bij en je kunt de meest complexe patronen verzinnen.
Handig zijn betekend nog niet dat het simpel is, jij gaat er van uit dat het simpel is en ervaring hebben geeft recht op een claim dat jij het gemaakt hebt, met bewijzen van de middelen en je bent wereldberoemd, zoals die broers, die verklaarden ze gemaakt te hebben met wat touw en planken, let op ze moeten buigen niet breken....

Weet je zal mijn vrije tijd wat beter besteden aan het maken van graancirkels snachts en overdag ga ik werken en doe alsof ik niet bezig ben, hou ze lekker voor de gek en tien jaar later claim ik de cirkels als van mijn makelij, hoe gaan ze reageren denk je...ik zeg je, het interesseert me niets, ik bewijs alles op papier, foto's en middelen, inclusief complexe figuren...

Besides, enkele graancirkels die ontstaan zijn hebben een unieke kenmerk, jaren later kan men de vormen constateren waarop niets meer groeit en dat zet me aan het denken en tevens ook het argument wat betreft het verschil tussen echte en valse cirkels waarvan de ene niet door mensen gemaakt kunnen zijn en het andere wel en die laat achteraf niets achter zelfs geen plekken waarop niets meer groeien kan !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 17:25.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 17:17   #17354
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Handig zijn betekend nog niet dat het simpel is, jij gaat er van uit dat het simpel is en ervaring hebben geeft recht op een claim dat jij het gemaakt hebt, met bewijzen van de middelen en je bent wereldberoemd, zoals die broers, die verklaarden ze gemaakt te hebben met wat touw en planken, let op ze moeten buigen niet breken....

Weet je zal mijn vrije tijd wat beter besteden aan het maken van graancirkels snachts en overdag ga ik werken en doe alsof ik niet bezig ben, hou ze lekker voor de gek en tien jaar later claim ik de cirkels als van mijn makelij, hoe gaan ze reageren denk je...ik zeg je, het interesseert me niets, ik bewijs alles op papier, foto's en middelen, inclusief complexe figuren...

Besides, enkele graancirkels die ontstaan zijn hebben een unieke kenmerk, jaren later kan men de vormen constateren waarop niets meer groeit en dat zet me aan het denken en tevens ook het argument wat betreft het verschil tussen echte en valse cirkels waarvan de ene niet door mensen gemaakt kunnen zijn en het andere wel en die laat achteraf niets achter zelfs geen plekken waarop niets meer groeien kan !
Eh ja, als jij het zegt zal het wel zo zijn...

Veel succes met het bewijzen dat graancirkels door buitenaardse wezens gemaakt zijn. Ik duim alvast voor je !!
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 17:28   #17355
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Eh ja, als jij het zegt zal het wel zo zijn...

Veel succes met het bewijzen dat graancirkels door buitenaardse wezens gemaakt zijn. Ik duim alvast voor je !!
He, het onderwerp gaat juist over het feit dat alle graancirkels gemaakt worden door mensen, niet dat ik wou bewijzen dat het gemaakt zijn door buitenaardsen....

Zalig wat die woorden suggestief betekenen, ik zit hier met een grijns te lachen dat het niet schoon is !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 17:52   #17356
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
He, het onderwerp gaat juist over het feit dat alle graancirkels gemaakt worden door mensen, niet dat ik wou bewijzen dat het gemaakt zijn door buitenaardsen....

Zalig wat die woorden suggestief betekenen, ik zit hier met een grijns te lachen dat het niet schoon is !
Je argumenten zijn onduidelijk en er valt bijgevolg weinig lijn in te trekken.

Als jij dat reden vindt om als een debiel te grijnzen, geen probleem voor mij hoor.

Het belangrijkste is de conclusie dat alle graancirkels door mensenhanden gemaakt zijn.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 18:21   #17357
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Fout, als er eentje bij mij zou landen en ik kan dat zelf zien, controleren en met die gasten een praatje slagen, wat cadeautjes uitwisselen enz dan weet ik dat UFO's bestaan.
.. ah zo nu rond de feestperiode zou dat best wel aardig zijn.
Een koude fusie reactor ter grote van een volwassen huishoudbrood die ook draait op keukenresten zou welkom zijn.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 18:28   #17358
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Hoe 'ervaren' en 'betrouwbaar' als getuige zo'n piloot ook moge zijn
( en dat is al een autoriteitsargument van jewelste ... daar statistieken eerder lichtjes het omgekeerde stellen ) ... die kunnen nooit te nimmer tot dat besluit komen op basis van hun data
In ieder geval uit de gesprekken van de astronauten van de STS 115 is het duidelijk dat ze te maken hebben met bewegende objecten. Wat het is, zal ik maar in het midden laten.

Gepubliceerd op 7 dec. 2017.
On the 19th of September the crew captured a unknow flying object between the space shuttle and earth.

https://www.youtube.com/watch?v=fez9zQQsL6I




.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 18:36   #17359
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Neen, graancirkels worden gemaakt in velden waar gewassen groeien, weet ik nu en dat is anders dan de ringen die niet eens als graancirkel kunnen gekenmerkt worden...immers ik geef aan dat ik die cirkels heb gezien als zijnde bruine cirkels met een breedte van 5 a 6 cm en al de rest was in bewuste zomerochtend mooi groen.

Hoe maak je in hemelsnaam een graancirkel in gras ?

Owja, er is wel een verschil tussen graancirkels die echter niet door mensen gemaakt kunnen worden en fake graancirkels die door mensen gemaakt worden, het verschil zit hem in de plooiwijze van de graangewassen aan de stammen.
quatsch

Dat is immers weer dezelfde truc van die ufo-gekkies....

De 'grappenmakers' komen er voor uit en leggen met hand en tand uit hoe ze dat gefixed hebben ( al was het reeds lange duidelijk gezien de evolutie en mode-trends ) en toch is er nog steeds een soort geloof dat er toch op z'n minst enkel door aliens moeten gemaakt zijn

... dan begint men steevast over niet gebroken graanhalmen, energievelden, te complexe vormen, etc

klik
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2017, 19:16   #17360
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
quatsch

Dat is immers weer dezelfde truc van die ufo-gekkies....

De 'grappenmakers' komen er voor uit en leggen met hand en tand uit hoe ze dat gefixed hebben ( al was het reeds lange duidelijk gezien de evolutie en mode-trends ) en toch is er nog steeds een soort geloof dat er toch op z'n minst enkel door aliens moeten gemaakt zijn

... dan begint men steevast over niet gebroken graanhalmen, energievelden, te complexe vormen, etc

klik
Heu, nogmaals het waren bruine cirkels in gras, en geen cirkels in graangewassen.

Ik was de enigste die dat opmerkte, niemand van de buren of mijn eigen ouders of zussen hebben er iets over gezegd, blijkbaar heb ik mij ingebeeld die cirkels maar ze waren er wel degelijk, of ze door grappenmakers zijn gedaan weet ik niet want niemand heeft mij de vraag gesteld of ik niets heb opgemerkt, dan zou ik geweten hebben en zelfs gevraagd hoe ze dat gedaan hebben...dus pech, maar zal later wel zien wat van de truc verklaard door panda van waar is...ik heb zelfs gedacht dat er objecten tijdelijk hebben opgestaan terwijl ik honderd procent weet dat daar op die plek nooit iets heeft gestaan dat die cirkels verklaren...weeral pech, maar ik weet niet hoe en van waar het kwam, wiens idee was dat ? Dat vraag ik mij nog steeds af ! Ik lieg niet maar als kind kun je die vragen niet stellen wat volwassenen normaliter doen, besef je dat wel ???

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 19:18.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be