Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2019, 20:13   #781
Waterglas
Partijlid
 
Waterglas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2016
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dit is geen grap : 36 Euro kost een flesje getachyoniseerd collodiaal goud van 25 cl met een concentratie goud van 10 ppm .
Duur maar dat zal wel komen door de tachyoniseer procedure natuurlijk, die kost wel wat.
https://kamperfoelie.com/webshop/pro...oud%20100%20ml
0.0025 gram goud, dat is 0.11€ of 0.12€.

Makkelijk geld verdiend...
Waterglas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2019, 06:51   #782
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waterglas Bekijk bericht
De Obama administratie maakte er geen geheim van dat ze Oekraine onder druk zetten om Shokin te ontslagen. En ze waren niet de enige, ook de EU, het IMF, de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling en anti-corruptie organisaties in Oekraine drongen erop aan.
De Trump administratie daarentegen ontkende dat ze druk uitoefenden, en deden er alles aan om het te verbergen (ze verplaatsten de transcripts van het telefoongesprek naar een restricted server).

Oekraine had hen trouwens gezegd dat als ze een onderzoek wilden, ze een officieel verzoek moesten indienen. Maw de normale procedures volgen, via het DOJ. Als er sprake was van corruptie door de Bidens, dan is dat in de VS strafbaar, waar ter wereld het ook plaatsvond. Dat is een zaak voor de FBI en het DOJ. Maar ze hebben geen aanvraag ingediend (en als zelfs Barr niet bereid is om dat te doen, dan weet je dat ze helemaal niets hebben dat zo'n onderzoek kon rechtvaardigen).

Als ze echt geloofden dat Biden iets strafbaars had gedaan, waarom zouden ze dan een eventuele rechtszaak ondermijnen door de Oekrainse president te chanteren? Biden's team zou argumenteren dat bewijsmateriaal geleverd door Oekraine niet vertrouwd kan worden, want Trump's acties maakten Oekraine duidelijk dat Amerikaanse steun in gevaar kon komen wanneer het onderzoek niet opleverde wat Trump wenste.
Oftewel is Trump gewoon een onnozelaar (veel kans toe, dat is wat hem een goeie president maakt), oftewel wilde Trump dat de oppositie erin tuinde, en hem ging impeachen hiervoor, zodat hij een slachtoffer rol kon spelen.

Maar veel kans dat het gewoon maar was om iets te doen wat hij plezant vond op het moment zelf. Daar zijt ge tenslotte president voor, he, om uzelf plezier te doen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2019, 16:48   #783
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Oftewel is Trump gewoon een onnozelaar (veel kans toe, dat is wat hem een goeie president maakt), oftewel wilde Trump dat de oppositie erin tuinde, en hem ging impeachen hiervoor, zodat hij een slachtoffer rol kon spelen.

Maar veel kans dat het gewoon maar was om iets te doen wat hij plezant vond op het moment zelf. Daar zijt ge tenslotte president voor, he, om uzelf plezier te doen.
Ondertussen doet Adam Schiff belangerijke zetten:

https://www.youtube.com/watch?v=Yfb4hWrmJd8
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 14:49   #784
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Leukste toevoeging van afgelopen weekend:

Nunes, belangrijkst republikeins parlementslid in de onderzoekscommissie, zat zelf mee in heel die carrousel

https://www.cnbc.com/2019/11/24/giul...om-schiff.html


En zijn reactie is, zoals te verwachten, trumpiaans:

Citaat:
Since then, Nunes has threatened to sue both CNN and The Daily Beast, which also reported on Parnas’ allegations.

Asked point blank during an interview Sunday whether he met with Shokin in Vienna, Nunes refused to answer, telling Fox News that Parnas was “a criminal,” and that he would not “debate this out with the public media when 90% of the media are totally corrupt.”
Tot zover de democratische controle op de uitvoerende macht :-p
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 14:53   #785
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De clou is natuurlijk dat de staat bestaat uit individuen die ook zelf burgers zijn en hun acties dus ook direct of indirect ook henzelf treffen.
Vroeg of laat worden alle staatslieden ook weer ENKEL burgers omdat elke verkozen functie tijdelijk is, en dan voelen ze ook het volle gewicht van de staat die zij gecreerd hebben op hun eigen schouder.

Er is dus ook nogal wat eigenbelang om een zo efficient mogelijk en corruptieloos mogelijke staat te creeren, daar ontkom je gewoon niet aan.

Ik ging vroeger wel eens -voor de fun- in discussie met echte complotgelovers die geloofden in bvb. Chemtrails en die hun redenering was een beetje gelijkaardig aan de jouwe :

Complotgelover : "De ELITE spuit chemtrails de lucht in met als bedoeling de mensheid mentaal in de pas te dwingen en als slaaf te kunnen gebruiken".
Ikke : "jamaar dan ondervinden ze daarzelf, plus hun familie en vrienden, toch ook last van, chemtrails mengen zich in alle lucht, je kan daar niet aan ontsnappen."
Complotgelover : "Ha nee want de elite hebben een andere biologie, die zijn niet zoals wij en bovendien drinken die constant colloidaal goud om de effecten tegen te gaan".
Ikke : "....."

Dit is geen grap : 36 Euro kost een flesje getachyoniseerd collodiaal goud van 25 cl met een concentratie goud van 10 ppm .
Duur maar dat zal wel komen door de tachyoniseer procedure natuurlijk, die kost wel wat.
https://kamperfoelie.com/webshop/pro...oud%20100%20ml

Een spoel van de tachyonisator :

lolwhut ? Er zijn mensen die zich hier door laten vangen ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 15:01   #786
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
lolwhut ? Er zijn mensen die zich hier door laten vangen ?
De menselijke domheid is eindeloos.

Vond dat wel een mooie, dat met koperdraad gewikkeld kristal, als je daarmee geen Power Ranger wordt, weet ik het ook niet meer.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 15:11   #787
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Oftewel is Trump gewoon een onnozelaar (veel kans toe, dat is wat hem een goeie president maakt), oftewel wilde Trump dat de oppositie erin tuinde, en hem ging impeachen hiervoor, zodat hij een slachtoffer rol kon spelen.

Maar veel kans dat het gewoon maar was om iets te doen wat hij plezant vond op het moment zelf. Daar zijt ge tenslotte president voor, he, om uzelf plezier te doen.
Ik citeer:

Een unieke president die het niets kan schelen wat anderen van hem vinden, en die met volkomen onorthodoxe tactieken en spottende humor de complete NWO elite in hun hemd zet. Afbeelding: (2).

————————————————� �————————————————� ��———————————

Laatste hoop voor de wereld? Trump en Putin kunnen samen de globalisten verslaan en een einde maken aan de NAVO, de Deep State, de macht van de banken, de klimaathoax en de EU

————————————————� �————————————————� ��——————————–

Het is tijd geworden dat iedereen begrijpt waar Donald Trump echt mee bezig is, schrijft analist Sylvain LaForest voor OrientalReview, een onafhankelijk collectief van freelance journalisten, bloggers en politieke analisten. ‘De controversiële president heeft een veel duidelijkere agenda dan iedereen denkt, maar omdat hij aan de macht en zelfs in leven moet blijven om zijn doelen te bereiken, is zijn strategie zo verfijnd en subtiel, dat bijna niemand het ziet. Zijn grote doel is dermate ambitieus, dat hij willekeurige elliptische paden moet bewandelen om van A naar B te komen, gebruik makend van patronen waardoor mensen de man niet meer begrijpen. Dat geldt ook voor de meeste onafhankelijke journalisten en zogenaamde alternatieve analisten, net als het grootste deel van de Westerse mainstream fake-nieuws media, en een grote meerderheid van de bevolking.’

LaForest vergelijkt Trumps grillige beleid met een medicijn dat hij juist gebruikt voor de bijwerkingen, en wat op ieder besluit, iedere verklaring en iedere zet die hij doet van toepassing is. ‘En zodra u dat begrijpt zult u zien wat een buitengewone president hij is, waarbij geen enkele andere ook maar in de buurt kwam.’

Lees hier verder
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 15:22   #788
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik citeer:

Lees hier verder
Xandernieuws is een complot- en haatwebsite, een nederlands doorslagje van Infowars eigenlijk, vrij Rechts ook overigens.

Geloofwaardigheid : Nabij het absolute nulpunt uiteraard, StormFront is een geloofwaardiger als Bron.

https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Xandernieuws

Citaat:
De website Xandernieuws bestaat sinds 5 september 2008[2], en heeft sindsdien het internet al vervuild met duizenden onzinartikels.
De naam van de website moet worden beschouwd als (X)ander Nieuws[3], wat de indruk moet wekken dat je er "ander nieuws" kan lezen - maar vooralsnog vind je er niets dat kan worden getoetst aan de realiteit.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 15:32   #789
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Xandernieuws is een complot- en haatwebsite, een nederlands doorslagje van Infowars eigenlijk, vrij Rechts ook overigens.

Geloofwaardigheid : Nabij het absolute nulpunt uiteraard, StormFront is een geloofwaardiger als Bron.

https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Xandernieuws
Kijk een hoop linkse idioten hebben een website/forum gemaakt die andere linkse idioten kunnen raadplegen als ze iets vinden wat hun niet aanstaat. Alles wat geen links fake nieuws en propaganda is wordt door hoax.fantom benoemd als fake, begrijp je.
hoax.fantom laat dus echt nieuws als fake nieuws doorgaan en het linkse fake nieuws als de werkelijkheid en zo haal je steeds je linkse gelijk, iedereen is fout behalve ik de linkse rukker.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 november 2019 om 15:34.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 15:56   #790
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
.... de linkse rukker.
Een linkse rukker is ne rechtse die vreemd gaat. Dat weet je toch ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 16:35   #791
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Leukste toevoeging van afgelopen weekend:

Nunes, belangrijkst republikeins parlementslid in de onderzoekscommissie, zat zelf mee in heel die carrousel

https://www.cnbc.com/2019/11/24/giul...om-schiff.html


En zijn reactie is, zoals te verwachten, trumpiaans:



Tot zover de democratische controle op de uitvoerende macht :-p
het was al heel opvallend dat tijdens de hearing Nunes nauwelijks vragen stelde aan de getuigen, maar van zijn toegewezen tijd om vragen te stellen gewoon gebruik maakte om veelvuldig over Biden papa en zoon te orakelen.

De andere republikeinen deden dat niet.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 16:40   #792
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk een hoop linkse idioten hebben een website/forum gemaakt die andere linkse idioten kunnen raadplegen als ze iets vinden wat hun niet aanstaat. Alles wat geen links fake nieuws en propaganda is wordt door hoax.fantom benoemd als fake, begrijp je.
hoax.fantom laat dus echt nieuws als fake nieuws doorgaan en het linkse fake nieuws als de werkelijkheid en zo haal je steeds je linkse gelijk, iedereen is fout behalve ik de linkse rukker.
Maar het citaat in uw post bevat NUL informatie, het is louter een heilig verklaring van Trump als onfeilbaar bovennatuurlijk wezen. Klaar voor de goddelijke aanbidding. rare jongens die Amerikanen.

trapt gij daar nu echt in?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 november 2019 om 16:48.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 17:38   #793
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar het citaat in uw post bevat NUL informatie, het is louter een heilig verklaring van Trump als onfeilbaar bovennatuurlijk wezen. Klaar voor de goddelijke aanbidding. rare jongens die Amerikanen.

trapt gij daar nu echt in?
Het is gewoon een verklaring, maar ik begrijp best dat deze niet past in het linkse schoentje. Fake nieuws over Trump bevalt jullie nu eenmaal beter.
Wat baten kaars en bril,als de linkse rukker niet kan begrijpen door zijn gemanipuleerde wil.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2019, 17:53   #794
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Het is gewoon een verklaring,
Nee nee, een heilige verklaring. Religieus. ge weet wel: dat krankzinnig religieus gedoe in de US. Gij trapt daar in met ogen open.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
maar ik begrijp best dat deze niet past in het linkse schoentje.
Oei, ik heb een linkse EN een rechtse schoen.

ge moogt mij eens verklaren waarom ge denkt dat ik links ben. Toon mij 1 post van mij waaruit blijkt dat ik links ben.

Maar als ge zelf uiterst rechts in een kamer staat, dan begrijp ik dat alle alle andere mensen in de kamer links van u staan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Fake nieuws over Trump bevalt jullie nu eenmaal beter.
Mij kan dat geen bal schelen, gast. Gij zijt daardoor geobsedeerd, ik niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wat baten kaars en bril,als de linkse rukker niet kan begrijpen door zijn gemanipuleerde wil.
Ja, iedereen is geindoctrineerd, en gij 'toevallig' niet!
Wat is het geheim van uw genie eigenlijk?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2019, 00:13   #795
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Het is gewoon een verklaring, maar ik begrijp best dat deze niet past in het linkse schoentje. Fake nieuws over Trump bevalt jullie nu eenmaal beter.
Wat baten kaars en bril,als de linkse rukker niet kan begrijpen door zijn gemanipuleerde wil.
hier, het begin van een nieuwe 'uitverkorene'!
Trump is ‘the chosen one, sent by God to do great things,’ says president’s adviser
Secretary of energy Rick Perry compares US president to biblical kings


https://www.independent.co.uk/news/w...-a9216436.html

Ik snap dat niet! zo doorzichtig, en gij ... trapt daarin!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2019, 06:50   #796
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
hier, het begin van een nieuwe 'uitverkorene'!
Trump is ‘the chosen one, sent by God to do great things,’ says president’s adviser
Secretary of energy Rick Perry compares US president to biblical kings


https://www.independent.co.uk/news/w...-a9216436.html

Ik snap dat niet! zo doorzichtig, en gij ... trapt daarin!
Kijk Greetje, ik trap nergens in, als er personen zijn die ergens intrappen zijn het wel die linkse rakkers die het fakenieuws tegenwoordig door de reguliere linkse media gebracht gulzig opslurpen om hun haat tegen Trump te voeden.
Nu stel ik de vraag, die haat tegen Trump, waat komt die vandaan? Is die niet kunstmatig in leven geroepen door de fakenieuw verspreidende media en door jullie lemmings klakkeloos overgenomen? En nu de grote vraag, wat heeft Trump jullie in godsnaam ooit misdaan?
Ik heb een paar jaar tussen linkse en extreem linkse mensen gewerkt, geloof me jullie zijn gewoon een copy van elkaar, steeds weer diezelfde riedels herhalen, niemand die ooit iets wat de partij voorschreef in vraag stelde.
En u vraagt mij waarom ik het beter zou weten, wel Greetje ik stel me bij alles vragen en weeg af.
En nu ga ik mijn tijd niet langer meer in uwe zever steken, want dat is wat je hier constant doet, nietszeggende zever verkopen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2019, 07:45   #797
Waterglas
Partijlid
 
Waterglas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2016
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik citeer:
[snip]

Lees hier verder
Samengevat: Trump wilt hetzelfde als Putin, en z'n beleid is erop gericht de NAVO kapot te krijgen en grote Europese banken failliet te doen gaan.

En dat is als een argument pro Trump bedoeld?!
Waterglas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2019, 07:57   #798
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar het citaat in uw post bevat NUL informatie, het is louter een heilig verklaring van Trump als onfeilbaar bovennatuurlijk wezen. Klaar voor de goddelijke aanbidding. rare jongens die Amerikanen.

trapt gij daar nu echt in?
Dat heeft duizenden jaren goed gewerkt, dus kan het geen kwaad dat nog eens te proberen he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2019, 07:58   #799
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Kijk, ik weet dat je gevoelig bent en wou het je niet al hard in de snuit wrijven, maar kijk: als jij denkt dat Xandernieuws betrouwbare "informatie" brengt die het waard is gequoted te worden dan ben je een kwijlende idioot met het IQ van een gelobotomiseerde bladluis.

Dan hoor je niet thuis op een politiek forum.
Daar.
Dat laatste is wel een rare conclusie, vind ik
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2019, 08:01   #800
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Laatste hoop voor de wereld? Trump en Putin kunnen samen de globalisten verslaan en een einde maken aan de NAVO, de Deep State, de macht van de banken, de klimaathoax en de EU
Eh, en als ze dat samen doen, zijn het dan zelf niet de grootste globalisten ?

Zoiets van "ik wil dictator worden om U te verlossen van die onnozele dictator van jullie".

Kuifje en de Picaros komt ter gedachten he

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2019 om 08:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be