![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als energiefacturen toch peperduur blijven terwijl de prijzen gezakt zijn dan wordt de hele bevolking opgelicht en bestolen. ![]() Citaat:
Een discussie gescheiden houden door te wijzen naar individuen die door eigen schuld opgelicht worden, maar erover zwijgen dat ze zelf, en de hele bevolking/maatschappij/samenleving, door de overheid opgelicht wordt. Goe bezig, laten we zwijgen over energie woekerprijzen en braaf blijven betalen want het is niet eens bespreekbaar en phishing schijnt belangrijker te zijn voor de hele maatschappij. ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() De correctionele rechtbank in Oudenaarde heeft drie maanden later dan voorzien een vonnis geveld in het dossier van curator Guy D.B. Die is schuldig bevonden aan de verduistering van meer dan vijf miljoen euro en krijgt daarvoor vijf jaar gevangenis, een boete van 8.000 euro en de verbeurdverklaring van alle verduisterde gelden. De man maakte talloze slachtoffers, probeerde bewijzen te laten verdwijnen en leidde een opvallend luxeleven.
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Een 25-jarige Oostendenaar heeft een jaar cel gekregen, omdat hij z’n bankkaart en pincode uitleende aan een phishingbende. M.H. werd volgens het parket geronseld via Snapchat.
en hij werd dus gesnapt
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het over een vorm van oplichting via e-mail, en waarvoor de politie waarschuwt. Dat er nog heel wat mensen daar intrappen wil ik best geloven. Dat je ze als dom beschouwt is voor uw rekening.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar weken geleden de Netlfix sms ontvangen en francais, ... nu mocht het nog een officiele brief geweest zijn van Netflix als ze die in t Frans sturen dan versta ik dat niet en betaal ik niet ook.
wel gemeld aan netflex hun fraude departement, de computer crime dingens en de url laten blacklisten bij microschoft, die gasten gaan niet veel replykes meer gehad hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een romantische Nigeriaanse prins wil mij 50 miljard overmaken. 't Staat er expliciet in zijn mail.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had een bedrijf in India dat mij 100.000.000 wilde overmaken plus nog eens 10.000 per maand.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() had jij een bedrijf ??
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Mantelzorger steelt 100.000 euro van blinde vrouw: “Ik ben te goedgelovig geweest”
https://www.hln.be/roeselare/mantelz...579a6cf09ef273