![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zou het dat onze mensen van mening zijn dat het 'kalf' al verzopen is zodat zij het zich niet meer aantrekken wat er verder met wat zijn hun land noemden zal gebeuren? Op het net zag men het dan weer zo... ![]() Laten wij bij dit alles onze Politici de schuld geven. Oei nee, want dat zijn juist diegenen waar men voor gekozen heeft die het allemaal verkloot hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2023 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik er nog even verder op inspelen...
EU-Abgeordneter spricht Klartext: Europaparlament ist auf dem linken Auge blind Europarlementariër spreekt duidelijke taal: Europees Parlement is blind aan het linkeroog... Moet men dat zien als prullaria of zou het...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26363 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Evenementen zijn of maken geen sociaal weefsel. Woke = reactionair psychologisch terrorisme |
![]() |
![]() |
![]() |
#26364 | |
|
![]() Op de vlucht voor oorlog en geweld.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230201_98263194 Citaat:
![]() |
![]() |
#26365 |
|
![]() Zes mannen veroordeeld voor groepsverkrachting die ze deelden op Snapchat
Het zal je dochter maar zijn die urenlang door J.K., H.K., E.M.K., E.M., M.M.M. en S.K.P werd gedrogeerd en verkracht.
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Evenementen zijn of maken geen sociaal weefsel. Woke = reactionair psychologisch terrorisme Laatst gewijzigd door Vlad : 4 februari 2023 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Brussel een messenprobleem? Aantal steekpartijen neemt toe, 100 geregistreerde incidenten in eerste helft 2022
Er staat niet bij wie die circusartiesten messengebruikers zijn? p.s. Ik vind het altijd 'grappig' als je naar zo een Amerikaanse scholenfilm kijkt waar de studenten voor zij de school betreden alles wat ze bij zich hebben in een locker moeten steken en zijzelf door een scanner zoals op een luchthaven moeten lopen en toch... Bovenstaande als voorbeeld, niet om studenten te veroordelen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit even volledig terzijde zijnde, mijn bokes ff opeten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26369 |
|
![]() De locatie waar nogal wat gestolen smartphones hun reis eindigen.
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Evenementen zijn of maken geen sociaal weefsel. Woke = reactionair psychologisch terrorisme |
![]() |
![]() |
![]() |
#26370 | |
Parlementslid
|
![]() Zelf de politiekers integreren niet, ze blijven ook liever bij hun eigen soort. Beste dat ze kunnen doen is terug naar hun zandbak gaan, ze zijn toch geen meerwaarde hier.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#26372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan haal die kaffer uit die bos, maar de bos niet uit die kaffer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26373 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijker? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 februari 2023 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26375 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dacht dat karnaval voor wat anders stond misschien???
![]() |
![]() |
![]() |
#26377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#26378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wel, wel....we weten alweer waar onze belastingen deels naartoe gaan:
https://www.hln.be/binnenland/dwangs...uro~a07af8186/
![]() |
#26379 | |
|
![]() Proper Gent.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230305_93946278 Citaat:
![]() |
![]() |
#26380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En aangezien de N-VA in de oppositie zit zullen HO en Henri hier geen commentaar geven. Leuke inclusiviteit, trouwens, Woke in de praktijk.
Laatst gewijzigd door Zipper : 5 maart 2023 om 19:06. |
||
![]() |
![]() |