![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo voorkom je letterlijk ALLE problemen !! Of eventueel wie nog kinderen mag krijgen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cochrane analyse:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit echt nog zo belangrijk. Het belangrijkste over de efficiëntie van mondmaskers weten we ondertussen.
![]() |
#824 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het beste gewoon elk individu in een aparte, hermetisch gesloten bunker opsluiten, met mondmasker en ruimtepak. Dat voelt veilig aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tenzij ge claustrofobisch zijt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij een volgende pandemie zetten de meesten opnieuw die vod op hun kop. En ja, het is belangrijk dat zulke onderzoeken gedaan worden. Eigenlijk zouden de resultaten van die onderzoeken minstens aan bod mogen komen in de befaamde duidingsprogramma's. Maar Vlaanderen zal nog eerder onafhankelijk worden dan dat zoiets gebeurt.. lol.. met sint-juttemis dus. Wij hier -op politics- mogen mensen als morte-vivante dankbaar zijn om die dingen aan te halen. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 3 februari 2023 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 |
|
![]() Een acutere vraag lijkt me hoe slim ben je bezig als je jezelf hermetisch afsluit?
Wat gebeurt er met een immuunsysteem, een geheel van specifieke processen, een samenwerking tussen specifieke cellen, als dat geen pathogenen meer tegen komt? Uiteindelijk, wordt overwinning versus nederlaag ook bepaald door ervaring. Ervaren soldaten hebben meer kans veldslagen en oorlogen te winnen dan onervaren. De reden voor de vele, soms zelfs zotte allergieien vandaag de dag, is overdreven properheid. Hermetische afsluiting is enerzijds wel de garantie op niet ziek worden door pathogenen, maar anderzijds maakt het dat succes steeds afhankelijker van het behouden blijven van het hermetisch afsluiten, alzo de treshold voor ziek worden steeds verder verlagende. Iemand die sinds 2020 bleef mondmaskers dragen, die zal me dunkt ziek worden door een kleinere dosis virus dan iemand die een aantal keer wat virus binnenkreeg, met immuunsysteem telkens slagende het snel genoeg op te ruimen. Dus zelfs al waren mondmaskers heel efficient, tot en met 100%, als dat maakt dat 1 enkel virion zich in een cel 13000 keer kan repliceren; en dan 13000 x 13000, en het immuunsysteem daar ver op achterblijft, dan wordt die 100% heel kritisch, zo van alles of niets. Eén enkel virion dat passeert en je hebt het zitten. Het is dus net mondmaskers blijven dragen, dat mondmaskers steeds nodiger maakt, een viscieuze cirkel, een kringredenering.
SAMEN TEGEN OVERHEID. Het problemen-makende bezigheids-kartel om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren. Lees dit: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Voor spaarders: buy when negativism, and sell when positivism rules the media. Niet omgekeerd. Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
|
![]() Citaat:
https://nos.nl/artikel/2456673-meer-...t-van-pandemie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
|
![]() Claustrofobie is toch niet half zo erg als c o r o n a
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
|
![]() Citaat:
De hedendaagse tijd is er 1 van rapporteren, controleren, censureren, vergunningen en een opgesolferd juk van afhankelijkheid.
SAMEN TEGEN OVERHEID. Het problemen-makende bezigheids-kartel om te kunnen kopen zonder te moeten helpen te produceren. Lees dit: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Voor spaarders: buy when negativism, and sell when positivism rules the media. Niet omgekeerd. Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#834 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En er zijn er die daar serieus voorstander van zijn. Ze noemen zich anti-fascisten.
![]() |
![]() |
#835 | ||
|
![]() Citaat:
Pardon, de toleranten en progressieven denken voor u.
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
|
![]() Van Gucht waarschuwt ons nu dat we meer en zwaarder griep hebben door ons zo lang af te zonderen van elkaar met mondmaskers en maatregelen, maar net niet in zoveel woorden.
--- Steven Van Gucht waarschuwt: “Er zijn veel mensen thuis met griep, en het wordt nog erger” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230209_93687270 Thuis, op school, op het werk. Overal zijn er zieken. We zijn dus nog niet van de griep verlost. Erger nog, we staan voor een nieuwe piek. De tweede al deze winter en dat is eerder uitzonderlijk, volgens viroloog Steven Van Gucht van Sciensano. |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | |
|
![]() Hoe? Is de veilige en beschermende lockdown die ons allen redt, niet nog steeds in kracht? Ik zit al 3 jaar in mijn geheime bunker geïsoleerd, met een ruimtepak en een mondmasker aan, dat voelt zo veilig en beschermd aan. Doet niet iedereen hetzelfde?
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=18 "iedereen in een aparte cel"
![]() |