Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 februari 2023, 13:41   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Akkoord dat er een verschil is.
Ik las ergens 't volgende:
Ook buschauffeurs en hulpverleners, zoals ambulanciers en brandweerlui, hebben steeds vaker last van agressie tijdens hun werk. Of die dan ook wapens moeten dragen? “Daar zal over nagedacht moeten worden, maar het is niet mijn bevoegdheid”, reageert Diependaele aan VTM.
Vandaar dat ik het aanhaalde.. en verder ben ik nog net niet zo kinderachtig om belastingscontroleurs als wandelende doelwitten te beschouwen. Ja, ik ben akkoord dat we in verhouding teveel belastingen betalen en er te weinig voor terugkrijgen. Maar daarmee ben ik niet van mening dat belastingcontroleurs kop van jut moeten zijn. Door die mensen aan te vallen verkrijg je niet dat je minder belastingen zal moeten betalen. De agressors horen hun pijlen naar elders te richten.
Urbanus zei het 40 jaar geleden al, Den belastingskontroleur, die is op zijn kop gevallen, door hem moet ik mijn broeksriem altijd maar versmallen, ...

maar ja zo slecht zijn ze nu ook weer niet dat het ligitieme doelen worden. Wat wel zo is, is dat het naast parkeerwachter /stadsjampetter zo wat het minst eerbare beroep is dat ge kunt uitoefenen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 13:47   #42
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wie weet, ooit moeten Patrick zijn lantaarnpalen toch eens dienst doen.

Maar ik zie dat niet gebeuren. Daar zijn de Vlamingen te grote broekschijters voor.
Als de patrick zijn wensen waar worden dan hoop ik dat toch te mogen meemaken.. met zo weinig mensen op deze planeet leven dat ge haast niemand tegenkomt en ondertussen over allerlei technologie beschikken zodat ge u als mens niet moe moet maken en in alle comfort kunt leven. Ja, geweldig.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 13:49   #43
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Urbanus zei het 40 jaar geleden al, Den belastingskontroleur, die is op zijn kop gevallen, door hem moet ik mijn broeksriem altijd maar versmallen, ...

maar ja zo slecht zijn ze nu ook weer niet dat het ligitieme doelen worden. Wat wel zo is, is dat het naast parkeerwachter /stadsjampetter zo wat het minst eerbare beroep is dat ge kunt uitoefenen.
Ja, over het gebrek aan eer bij zulke jobs valt wat te zeggen..
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 13:50   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Dan moeten we er niet van verschieten dat de vijand zich steeds beter zal wapenen als er agressie tegen is.. de burger kan dat op zijn beurt ook doen, maar denkte met zulke spelletjes minder belastingen te zullen moeten betalen..? Het enige wat je ermee verkrijgt is nog meer controle en nog strengere maatregelen.. of met andere woorden: nog meer redenen om vertegenwoordigers van overheden als vijand te beschouwen.

Er is maar een oplossing voor minder overheid, en dat is de huidige overheid omverblazen en zelf een regime installeren dat beter werkt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 14:10   #45
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk moet snorremans weer eens tevoorschijn komen. Dat die nog bij zoveel mensen leeft, daar sta ik van te kijken.. Maar goed, die zijn regime werd ook omvergeblazen door dat van anderen die 't beter wilden doen. En terecht.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 14:31   #46
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 15:25   #47
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Natuurlijk moet snorremans weer eens tevoorschijn komen. Dat die nog bij zoveel mensen leeft, daar sta ik van te kijken.. Maar goed, die zijn regime werd ook omvergeblazen door dat van anderen die 't beter wilden doen. En terecht.
Den dolf is op een bijzonder speciale manier soms gewoon grappig,..

https://www.youtube.com/watch?v=yTBYksnK7N0
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 15:35   #48
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Akkoord dat er een verschil is.
Ik las ergens 't volgende:
Ook buschauffeurs en hulpverleners, zoals ambulanciers en brandweerlui, hebben steeds vaker last van agressie tijdens hun werk. Of die dan ook wapens moeten dragen? “Daar zal over nagedacht moeten worden, maar het is niet mijn bevoegdheid”, reageert Diependaele aan VTM.
Vandaar dat ik het aanhaalde.. en verder ben ik nog net niet zo kinderachtig om belastingscontroleurs als wandelende doelwitten te beschouwen. Ja, ik ben akkoord dat we in verhouding teveel belastingen betalen en er te weinig voor terugkrijgen. Maar daarmee ben ik niet van mening dat belastingcontroleurs kop van jut moeten zijn. Door die mensen aan te vallen verkrijg je niet dat je minder belastingen zal moeten betalen. De agressors horen hun pijlen naar elders te richten.
De agressie wordt dag na dag erger (denk aan A'pen).
Het zijn de politiekers die verantwoordelijk zijn voor de hoge belastingen...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 19:00   #49
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Net toen Diependaele het imago begon te krijgen van enige normale/competente NVA’er in de Vlaamse regering komt hij af met loodjesgeweten voor belastingscontrolleurs.
inderdaad is zijn "serieux" nu voor eventjes uit beeld .


over de knie bij Zuhal nu

Laatst gewijzigd door kelt : 6 februari 2023 om 19:01.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be