![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Legal loophones waardoor kinderen van 10 jaar kunnen huwen? En dat in het westers 'gidsland'. Laat het vlug zijn. Is men in Europa ook die weg aan het opgaan? Wat is de band met pedofilie? Zit daar een agenda achter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er overal gatachterlijken zijn die pedofilie niet herkennen als "niet echt goed voor de kleine partner", is geweten, en die zijn goed om na orgaandonatie door de mixer te gaan. Maar ze moeten al 15 jaar verzamelen om er 200 000 te vinden in een land waar religie en persoonlijke keuzes bepaalde "vrijheden" krijgen. Op een land met een 1/3 miljard mensen... Stel u voor dat er echte gegevens zouden vrijgegeven worden uit landen waar zelfs slavernij aanvaard is. En ja, we zien dat ook in Europa. Da's een politieke gedreven keuze. Het kiesvee moet toch wat restjes toegeworpen krijgen nietwaar.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() voor legale pedofilie moet je in Afganistan zijn
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of Iran.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() In feite komen noch Afghanistan, noch Iran voor in de top 20 van landen met het meeste kindhuwelijken.
https://www.statista.com/statistics/...marriage-rate/ Maar hoe zit het met België eigenlijk? Welke kant gaat het hier op? Vanaf welke leeftijd is hier zin kindhuwelijk legaal, al dan niet via loopholes? En worden die gaten gedicht of kijkt men de andere kant op? Ik denk bv aan mensen die naar het buitenland gaan om daar te 'huwen' met een kind om dat dan hier te homologeren. Ik stel de vraag ook omdat ik regelmatig berichten tegen kom waarvan ik niet goed weet wat te denken waarbij er gesuggereerd wordt dat er een onderhuidse agenda bij de 'machthebbers' bestaat om pedofilie te normaliseren. Is dat zo? Laatst gewijzigd door Bach : 7 februari 2023 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pedofielen moet men in de vergeetput stoppen en probleem opgelost !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 februari 2023 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden er wokemannekes zijn die zoiets willen goedkeuren ??
De lul die zoiets durft goed te keuren , die verdient een enkeltje naar Jupiter !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer een case waarbij niemand de link leest. In May, the high-profile Republican governor for New Jersey declined to sign into law a measure that would have made his state the first to ban child marriage without exception. Chris Christie claimed it would conflict with religious customs.
In werkelijkheid manifesteert het (=woke, nvdr) zich als de criminalisering van de westerse beschaving en de verheerlijking van alles wat er afbreuk aan kan doen. (Bart De Wever, ‘Over woke’, 2023) “Burgemeester Bart De Wever (N-VA) werpt zich op als de grote bestrijder van de wokedictatuur. In de praktijk is hij de promotor en gangmaker van de woke-ideologie en de politieke correctheid.” (Filip Dewinter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() weet niet of er daar racisme is
messchien hebben ze een immigratie-overdosis
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() oei verkeerde draad
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() https://www.independent.co.uk/news/w...-a7735616.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |