![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals Desmet toegegeven heeft dat hij gelogen heeft. En in academische kringen lacht men daar niet mee. Hij is er nog goed van afgekomen, normaal was hij met zijn clicks en clacks buitengevlogen.
In werkelijkheid manifesteert het (=woke, nvdr) zich als de criminalisering van de westerse beschaving en de verheerlijking van alles wat er afbreuk aan kan doen. (Bart De Wever, ‘Over woke’, 2023) “Burgemeester Bart De Wever (N-VA) werpt zich op als de grote bestrijder van de wokedictatuur. In de praktijk is hij de promotor en gangmaker van de woke-ideologie en de politieke correctheid.” (Filip Dewinter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom Desmet de hyperbool die hij gebruikte, bij Jones gebruikte, was misschien wel om jones onder de indruk te brengen. Terwijl hypnose al zooo lang wordt toegepast in de geneeskunde, zijn open hart operaties daar geen deel van. Maar liegen noem ik dat niet. Niets zoals von ranzig en von damme willens wetens gelogen hebben. Zijn die met hun clicks en clacks uit “academische kringen” gevlogen? Is er nog iets anders waar je desmet op kunt pakken? Of blijft het bij die ene hyperbool?
Kamp 1; ik wens me te beschermen Kamp 2; ik wens me niet te beschermen Kamp 3; ik beslis voor 1 en 2 Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 februari 2023 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dat de auteurs van die leugens, die tenslotte zware gevolgen hadden voor de bevolking in tegenstelling tot de leugens die jij aanhaalt, nooit hebben toegegeven dat ze logen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
“A survey of peer-reviewed studies shows that universal mask wearing (as opposed to wearing masks in specific settings) does not decrease the transmission of respiratory viruses from people wearing masks to people who are not wearing masks.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
“A survey of peer-reviewed studies shows that universal mask wearing (as opposed to wearing masks in specific settings) does not decrease the transmission of respiratory viruses from people wearing masks to people who are not wearing masks.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad. Ik heb op Soc Media al meer positieve verhalen van studenten gelezen over deze professor dan die twee ( fictieve??) getuigenissen in het laagste nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de uitzending De Afspraak gisteren heb ik begrepen dat er klachten werden ingediend door enkele studenten en dat er een commissie bestaat binnen de faculteit. Zijn boek werd verboden als lesmateriaal, niet meer dan dat. En wie beslist daarover ?
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertelt HLN leugens ?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() De Smet reageert op VRT programma over hemzelf.
"Ik kan daar toch echt niet bij. Op De Afspraak zitten ze daar weer een half uur over mij en mijn boek te debatteren, zonder mij erbij te vragen. Wat is dat toch? Ik ga hen eens vriendelijk vragen om me uit te nodigen. En erbij zeggen dat ik niet bijt." Laatst gewijzigd door Bach : 8 februari 2023 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Liegen is één ding. ALLE meningen niet aan bod laten komen is een ander. Ze liegen dus bij omissie.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de uitzending De Afspraak werd duidelijk gemaakt dat er binnen een faculteit een commissie bestaat die aan kwaliteitsbewaking doet. Je kan het hoogstens wel of niet eens zijn met de commissie. De reguliere media vertellen de feiten.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Smet moet niet zagen. De commissie heeft z'n boek afgeschoten als lesmateriaal. De gebuisde studenten wringen in hun handen. Terecht.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een rare manier van doen: als een docent zijn eigen schrijfsels verboden worden als lesmateriaal, dan kan men toch onmogelijk die docent als docent houden ? Aan de universiteit heb je geen onderwijzers he, daar heb je professoren die zelf bepalen wat het geschikte materiaal is in het kader van het vak dat ze onderwijzen. Als men dus vaststelt dat een docent "zever vertelt" dan moet die buitengegooid worden. Maar zeggen "je mag docent blijven, maar je mag niet meer onderwijzen wat je zelf schreef" dat is gewoon aberrant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je uw boek gebruiken als lesmateriaal ? Wat corona covid betreft moet dat wel lukken in een post covid tijdperk. Je kan er politiek mee scoren zelfs. Maar de genocidaire gedachten. Ik vrees dat de commissie het niet eens zal zijn ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderzoek is in principe vrij, je kan de zotste en meest controversiële dingen onderzoeken en daar over publiceren. Bij de betawetenschappen is het meestal vrij simpel om een goede failsafe onderzoeksmethodiek op te stellen Bij de Gamma-wetenschappen ligt het moeilijker en zal de onderzoeker meer zijn eigen mening zonder sluitend bewijs kunnen doordrukken, maar zolang het binnen de perken blijft moet publiceren kunnen. Om dan de resultaten van zo’n onderzoek aan studenten op te dringen (want daar ging het over, overdreven pushen) dat kan niet. Voorbeeld: kernenergie. Zowel proffen die kernenergie volledig afkraken als degenen die enkel de voordelen geven zijn voor mij ongewenst.
In werkelijkheid manifesteert het (=woke, nvdr) zich als de criminalisering van de westerse beschaving en de verheerlijking van alles wat er afbreuk aan kan doen. (Bart De Wever, ‘Over woke’, 2023) “Burgemeester Bart De Wever (N-VA) werpt zich op als de grote bestrijder van de wokedictatuur. In de praktijk is hij de promotor en gangmaker van de woke-ideologie en de politieke correctheid.” (Filip Dewinter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |