![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is een dikke middelvinger naar de hegemon.
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 7 februari 2023 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, zo’n ding is gewoon onbestuurbaar.
In werkelijkheid manifesteert het (=woke, nvdr) zich als de criminalisering van de westerse beschaving en de verheerlijking van alles wat er afbreuk aan kan doen. (Bart De Wever, ‘Over woke’, 2023) “Burgemeester Bart De Wever (N-VA) werpt zich op als de grote bestrijder van de wokedictatuur. In de praktijk is hij de promotor en gangmaker van de woke-ideologie en de politieke correctheid.” (Filip Dewinter) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er geen tweede ballon die boven Zuid-Amerika aan het varen was?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Waar is onze high-tech weerballon ? Weeral weg ! Allez stuur maar een nieuwe de hoogte in.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwees al enkele keren naar de filmprent Project T, daar is het ook een 'bal'lon' waar men de wereld zou kunnen met herstellen.
En dan heb je Google nog... ![]() Leuk toch al die ballons? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
99 Düsenflieger Jeder war ein großer Krieger Hielten sich für Captain Kirk Es gab ein großes Feuerwerk Die Nachbarn haben nichts gerafft Und fühlten sich gleich angemacht Dabei schoss man am Horizont Auf 99 Luftballons
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
china financieert Poetin omdat hij nu blanken uitroeit en dat is ook het doel van china in feite: een blankenvrije wereld, WRAAK de britten hebben toch 200 jaar lang tientallen miljoenen chinezen vernietigd en als opium slaven misbruikt nou nu willen China india Afrika Indonesie enz allemaal wraak nemen op die zo gehate superieure lange grootgeschapen Blanke halfgoden van Kali Yuga. Geloof mij buiten europa HAAT de hele wereld de blanke Heteromannen ok, dus zij zijn de ZONDEbokken van The NEW WOKE/ BLM World Order. Gekste is dat ik steeds meer koelie, Arab, islam en neger meiden ontmoet nu die onbesneden, blanke mannen met lange kleurloze lullen toch haten en er niet meer mee willen neuken of pijpen. Dit is toch zo fascinerend he, sprak zonet nog met een gekleurde hindoemeid he die nooit en te nimmer met een blanke LUL zou uitnaaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Wat vernietiging van Chinezen betreft denk ik dat de Jappen in WO 2 en Mao Tse Tung daarna , de Britten en andere westerlingen ver achter zich laten.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Binnen 30 jaar zit iedereen daar in 't hospis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Echter, "wij" zijn aardig op wel een even akelig "systeem" te worden dan de chinezen en de russen. En ik kan het echt niet opbrengen om voor zo'n "akelig-wordend-systeem" te strijden. Ons "systeem," opgelegd door de oorlogsoverwinnaar (die geografisch ongebonden is overigens) is eventjes, een goei 25 jaar na de oorlog echt "goed" geweest. En toen werd Kennedy vermoord. Van die coup-d'état zijn we nog altijd niet bekomen, nee, erger, de toestand wordt met de dag erger. Ik ben dus een systeem-wees, als je wil.
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Amerikanen hebben daar op hun manier trouwens ook last van. Zij hebben geen makakken maar hispanics en negers. Hun onderwijs is ook den dieperik ingegaan. En ze hebben nu zodanig veel armoede geimporteerd, dat ze ginder ook een zot sociaal systeem willen uitbouwen. Kortom, ze hebben ginder, later, hetzelfde gangreen als wij. En dat komt allemaal omdat wij ergens "barmhartig" willen zijn voor "anderen". Dat divergeert altijd naar zulke decadentie die uitmondt in totalitarisme omdat de gedroomde lul-idealen niet gehaald kunnen worden, en men dus driester en driester toch zottigheden wil proberen om het toch maar doen te lukken. Een deftige genocide van alles wat "elders" is kan dus best het geneesmiddel zijn waar we onze decadentie mee kunnen genezen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 februari 2023 om 19:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chinese ballon “met spionageapparatuur” vloog mogelijk ook over België Laten wij wel rekening houden met het woord mogelijk!!! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu spreekt men al over een ‘zwerm’ spionageballonnen.
Straks planten ze zich nog voort ook.
In werkelijkheid manifesteert het (=woke, nvdr) zich als de criminalisering van de westerse beschaving en de verheerlijking van alles wat er afbreuk aan kan doen. (Bart De Wever, ‘Over woke’, 2023) “Burgemeester Bart De Wever (N-VA) werpt zich op als de grote bestrijder van de wokedictatuur. In de praktijk is hij de promotor en gangmaker van de woke-ideologie en de politieke correctheid.” (Filip Dewinter) Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 februari 2023 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() De Amerikanen halen 2de "object" neer dit maal boven Alaska. Zonder veel twijfelen deze keer.
https://nypost.com/2023/02/10/us-sho...aska-pentagon/ |
![]() |
![]() |