![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar natuurlijk is het zo dat niemand denkt dat het "later uitgelegd" zal moeten worden, als we zo voort doen he. Dan is er geen "later" meer waar uitleg moet komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Had feitelijk van die man noch van zijn boek ooit gehoord, geen groot gat in mijn cultuur. Als hij er de holocaust bijsleurt en dus minimaliseert en blijkbaar zijn studenten onder druk zette om zijn credo te accepteren.
Totaal gortig wordt het als hij bij de grootste fake news producent en onzin kramende Alex Jones (soort zoekt soort) in zijn show doodleuk gaat verklaren dat ze in België open hart operaties doen onder hypnose zonder verdovingsmiddelen en dat hij zelf een operatie heeft bijgewoond. Wat hij dan achteraf terugkrabbelt. Als groteske leugen kan dat tellen. Enfin ondertussen heeft Alex Jones claim van tientallen miljoenen dollar aan zijn been oa door zijn verklaring dat een gestorven meisje nooit bestaan had en zo de moeder en de familie nog wat meer in de put duwde. Dat is dus het milieu waar deze ongeloofwaardige docent en "schrijver" zich begeeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat mij betreft kunnen personen veel fouten maken en dient men nooit personen zomaar op een voetstuk te zetten. Nog steeds kunnen goede ideeën gedeeld worden door diezelfde. Focussen op enkel flaters en de rest negeren, het is des mensen, maar ook niet geheel nuchter. Je distilleert wat nuttig is en weegt af tegenover andere inzichten.
https://www.volksverhalen.be Laatst gewijzigd door Weyland : 9 februari 2023 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wil je niet begrijpen dat de corona waanzin dezelfde mechanismen had als wat uiteindelijk tot de Holocaust heeft geleid ? Het is toch een beetje raar om enerzijds te zeggen "de Holocaust was ZOOOOO verschrikkelijk dat we dat nooit meer zouden mogen meemaken", en anderzijds te stellen dat er NIKS ooit vergelijkbare mechanismen zou kunnen hebben die destijds ook tot de holocaust hebben geleid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gortige leugen van Van Damme, dat natuurlijke immuniteit tegen corona niet bestaat "want het maakt uw lymfeknopen kapot" kan toch ook nogal tellen, nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 9 februari 2023 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Met de verouderde kennis in het boek van Desmet wordt vermoedelijk zijn verwijzingen naar de psychoanalyse bedoeld. Daar had ik zo ook mijn bedenkingen bij.
Blijkbaar heeft de universiteit van Gent wel zelf nog een studierichting psychoanalyse ... ![]() mag toe! ![]()
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Evenementen zijn of maken geen sociaal weefsel. Woke = reactionair psychologisch terrorisme |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kennis van voor de maatregelen is gecancelled voor die ffing vaxcisten.
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Lees zijn boek alvorens conclusies te trekken, hij minimaliseert de holocaust niet, hij merkt (terecht) vergelijkingspunten op.
“A survey of peer-reviewed studies shows that universal mask wearing (as opposed to wearing masks in specific settings) does not decrease the transmission of respiratory viruses from people wearing masks to people who are not wearing masks.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.zerohedge.com/political/...ship-testimony Al diegenen die zich er NIET voor verontschuldigen, en die geen afstand nemen voor “de maatregelen” zullen verantwoording moeten afleggen met de geschiedenis.
Kamp 1; ik wens me te beschermen Kamp 2; ik wens me niet te beschermen Kamp 3; ik beslis voor 1 en 2 Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 februari 2023 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wappie kreeg je toen opgekleefd als etiket. De spreekwoordelijke jodenster. Ze zag niet geel, en het was geen ster, maar het etiket was er. Maar nu valt de zee ontwaakten niet meer te beliegen. Daar waar in 2020 haast NIEMAND iemand kende die daadwerkelijk VAN covid was gestorven, kent nu bijna iedereen wel iemand die vroegtijdig en plotseling overleed. "Het kan vanalles buiten VAX zijn" roepen de angsthazen nu. Maar buiten de VAX is er niets in de wereld blijvend gewijzigd. 't Is warm, 't is koud, 't is nat, 't is droog enz. Altijd al geweest. Iedereen voelt, nee wéét, dat er stront aan de knikker is. De schellen vallen van zoveel mensen hun ogen dat ik mijn voorspelling, dat de volkswoede wel eens zou kunnen omkeren en zich richten naar de daders, aanstokers en goedpraters van deze hallucinante periode, wel eens zou kunnen zien uitkomen. Misschien is het wel de laatste kans het tij nog te keren.
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie goeroes moeten altijd leiding geven hee patrick. Niet gewoon orakelen en depri-scecario's vermarkten. (disclaimer : tenzij de leden echt voldoende jaarlijks lidgeld betalen, dan kun je beter consolideren) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was van in het begin een kleine maar verbaal zeeer actieve groep wappies die hell & havoc voorspelden. Onder leiding van wat scheefgelopen wetenschappers van tweede keus hebben die wat airplay gekregen en dan zijn er wat nieuwe goeroes opgestaan zoals Willem de danser, de veearts, of Wappie Ademhappie Fransman die nu gelukkig is dat hij zijn eigen onzin mocht meemaken terwijl hij crepeerde. Citaat:
Citaat:
Ik heb veeel geduld... Maar het begint lang te duren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 februari 2023 om 20:09. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BoechtvanDunAldi voor mensen die in een schijnrealiteit willen leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is jammer, want dan is je mening op onwetendheid gebaseerd.
![]() |