![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als we bijvoorbeeld aan een grote clean up beginnen en iets nuttig weten te doen met die afval. geef nu toe, als ze al hun media en middelen zouden gebruiken ons te verenigen in 1 doel waarvan iedereen beter wordt, is het aangenamer leven voor iedereen en vooral hoopgevend. Make Belgium green and clean again. Laatst gewijzigd door CUFI : 20 juni 2022 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij hebt het weer zwaar zitten, lees ik.
![]() |
#43 |
|
![]() ik vrees er ook voor.
maar het is een waarheid als een koe, dat we beter af zijn met politici die door vereniging tot beleid komen dan deze generaties het via verdeling deden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerder dus een verlichte geest....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval, Holland is niet het toekomstland, laat staan het gidsland!
"Duizenden koffers en buggy’s worden er op één hoop gegooid”: Wendy en haar gezin belanden in nachtmerrie op Schiphol. De problemen op de luchthaven van Schiphol (Amsterdam) dreigen totaal te ontsporen. “In de aankomsthal staan duizenden achtergelaten koffers en buggy’s, allemaal op elkaar gegooid”, getuigt Wendy uit Heusden-Zolder, die er zowel op de heen- als terugvlucht haar koffer kwijtraakte. ( Het Nieuwsblad, vandaag) ![]() Schiphol Het is me wat bij onze noorderburen de laatste tijd. Mensen worden op straat afgeknald, de boeren die amok maken, en ga zo maar door. Niet bijster veel om naar op te kijken daar in het land van Alexander. Zoveel is zeker. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 juli 2022 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Zaventem is niet beter hoor Rikske en SysteemFout met hun stakingen om de 5 minuten.
Sponsor jullie maar Charleroi en Luik, want de Franstalige partijen hebben niets liever dat Zaventem dicht gaat ten gunste van Charleroi en Luik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlandse politie schiet met scherp op boeren. 6 JULI 2022 De Nederlandse politie heeft dinsdagavond gericht geschoten bij een boerenprotest in Heerenveen. (Vilt) Hoe dan ook, een gidsland of toekomstland is toch wat anders in mijn ogen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 juli 2022 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Het zullen de Quakers, de Amish, de "settlers" hun schuld wel geweest zijn. Met de huifkarren en de shotguns. Dit terrein is van ons... Rot even op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u geeft toe dat het in Olland niet deugt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() rikske. je hebt iets overtreden. dat was op jouw antwoorden op al mijn berichten in alle draden. dus ik denk dat je weet wat er volgde.
Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 juli 2022 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Merck_...e_sterck_(lied) Merck toch hoe sterck nu int werck sich al steld! Die't allen ty Soo ons vryheyt heeft bestreden: Siet hoe hij slaeft, graeft en draeft met geweld! Om onse goet en ons bloet en onse steden. Hoort de Spaensche trommels slaen! Hoort Maraens trompetten! Siet hoe komt hy trecken aen! Bergen te besetten. Berg op Zoom hout u vroom, Stut de Spaensche scharen; Laet 's Lands boom end' syn stroom Trouw'lyck toch bewaren. 2 'tMoedige, Bloedige, Woedige Swaerd Blonck En het klonck, Dat de vonken daer uyt stoven. Beving En leving, Opgeving der aerd, Wonder Gedonder, Nu onder was, nu boven, Door al't mijnen en't geschut, Dat men daeg'lycx hoorde; Menig Spanjaert in zyn hut In syn bloet versmoorde. Berg op Zoom Hout sich vroom, 'tStut de Spaensche scharen; 'tHeeft 'sLands boom En syn stroom Trouw'lyck doen bewaren. Laatst gewijzigd door cato : 12 juli 2022 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=HkCGMcpF29M Edoch, wat mij de omgekeerde wereld lijkt is dit: Berg op Zoom hout u vroom, Stut de Spaensche scharen; Bergen-op-Zoom moet toch de Spaanse scharen niet stutten !? Stutten heeft hier blijkbaar de tegenovergestelde betekenis dan dat wij hieronder verstaan.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 13 juli 2022 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Had de daarmee gepaard gaande kaalslag en de vluchtelingenstroom annex brain-drain er niet was geweest....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 13 juli 2022 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar waren ze in goede handen, maar velen zijn gevlucht naar Duitsland en Engeland. De Londense "City" is bijvb ontstaan onder impuls van zuidelijke Nederlanders.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
https://www.vandale.nl/gratis-woorde...kenis/STUITEND |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 25 juli 2022 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |