![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een alien heeft een waal ontvoerd, die daarbij zijn 5G gsm verloor, waarop Vladje eens diep moest zuchten?
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat die vaccins ECHT gedaan hebben, is, in 2021, een flinke beschermingsfactor opgeleverd tegen zware ziekte. Dat was op een zeker ogenblik zelfs een factor 20. DAT is een goed-werkend geneesmiddel, iets dat een ziekteverschijnsel met een factor 20 onderdrukt. Dat was zo tegen alle varianten tot aan delta. Tegen delta werkte het al wat minder goed tegen zware ziekte, maar toch een factor 10 of zo. Dat blijft excellent. Eens omicron er was, waren al die spectaculaire beschermingen tegen zware ziekte grotendeels weg. Er bleef nog een factor 2 of zo over, wat eigenlijk niet meer "serieus" is. Maar gelukkig is er bij omicron ook geen bescherming tegen zware ziekte nodig, omdat het maar heel zelden is dat men zwaar ziek wordt van omicron. Tegen BESMETTING heeft dit vaccin enkel maar gewerkt tegen de versies tot en met alfa (voorjaar 2021), en heeft men ook vastgesteld dat de bescherming snel afnam. Vanaf delta was de bescherming tegen besmetting maar van redelijk korte duur (een paar maanden en niet eens heel spectaculair). Vanaf omicron zo goed als onbestaande. Kortom, die vaccins hebben gedaan wat "nodig" was tijdens de wat nijdiger golven van 2021, namelijk de mogelijkheid geboden aan mensen die een redelijke kans maakten op zware ziekte, om dat serieus te verminderen (en hierdoor ook de druk op de ziekenhuizen flink te verminderen). Dat is wel NIET waar die vaccins voor ONTWORPEN waren, die waren ontworpen om besmetting tegen te gaan. De onderzoeken die aanleiding hebben gegeven tot de toelating voor de vaccins waren enkel op "besmetting" toegespitst en onderzochten quasi niks ten aanzien van "zware ziekte", welke het bewijs is dat het niet DAARVOOR is dat ze ontworpen waren. Kortom, die vaccins hebben totaal gefaald in waar ze voor ontworpen waren, maar hebben een gelukkig bijkomstig effect gehad: bescherming tegen zware ziekte. De overheids-kwakzalvers hebben gans de vaccinatie politiek toegespitst op waar de vaccins op ontworpen waren ("duurzame groepsimmuniteit ontwikkelen door vaccinatie") terwijl dat fallikant gefaald heeft. MAAR ze werkten wel goed tegen zware ziekte, toch in 2021. Alle subtiele lange-termijn effecten van covid / vaccinatie kennen we niet. Maar we weten WEL dat die "long covid" die een heel erg vage affaire is, NIET door vaccins wordt tegengehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Of doel je nu op long covid? Maar die leven nog steeds....dat is dus geen verklaring voor oversterfte. Citaat:
Citaat:
![]() Te uitbundig en roekeloos geworden zodat ze de straat nu oversteken zonder te kijken omdat ze werden opgesloten? Misschien werden de jongeren als kleuter al niet geleerd om voorzichtig te zijn bij het oversteken of zijn ze dat al vergeten omdat ze thuis zaten? ![]() Dat noem ik bespottelijk en bij de haren gesleurd. Citaat:
Je haalt de meest onzinnige en vergezochte mogelijkheden van het doodvallen-zonder-oorzaak aan, maar de meest voor de hand liggende, logische oorzaak én overeenkomst waarom gezonde, jonge gevaccineerden plots en onverwacht doodvallen, vaccinatie en gevolgen van een ellenlange lijst bijwerkingen, vindt je dan ongegrond. ![]() Spartel nog maar wat in het drijfzand, je zakt enkel nog dieper weg.
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus als er NA die periode van repressie zaken gebeuren die voordien NIET gebeurden, dan is het maar logisch dat de periode van repressie daar voor iets tussen zit. Het is als het begin van een tsunami. In het begin lijkt dat "onschuldig." Dus ik herhaal; diegenen die verantwoordelijk zijn voor de repressie, op welke manier, of op welk vlak dan ook, dienen ter verantwoording geroepen te worden
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee. De wereld nu is niet meer die van 2019. Inderdaad door de opgelegde maatregelen, maar die hebben veel meer stuk gedaan dan gewoon maar wat tijd en geld doen verliezen he. Die hebben "manieren van leven" verbroken en niet alles is teruggekomen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals de vele ongevaccineerde coronadoden in het verleden die werden vermeden door gevaccineerd te worden? ![]() Kun je ook bewijzen hoeveel ongevaccineerden dankzij vaccinatie zo vermeden werden in 2021 om zwaar ziek te worden? ![]() Hou misschien wel rekening met het kleine detail dat ze na vaccinatie niet meer ongevaccineerd (zwaar ziek of overleden) kunnen zijn, behalve als de vaccinatie bescherming van hun cst verlopen is, dan kunnen ze blijkbaar terug ongevaccineerd worden. ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heel die covid-toestand was een "test." next up; CO2 lockdowns.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we eens een oud rapport opduikelen van sciensano. Bijvoorbeeld van 3 december 2021 (volop in de delta golf). http://covid-19.sciensano.be/sites/d...3%20-%20NL.pdf Daar zie je (rechterkant van de grafiekjes) dat de fracties besmetten door covid bij de gevaccineerden en ongevaccineerden ongeveer dezelfde zijn bij de volwassenen. Dus evenveel gevaccineerden als ongevaccineerden doen covid op. Maar we zien dat er bij de actieven de fractie die naar het ziekenhuis moet 5 keer kleiner is bij de gevaccineerden dan bij de ongevaccineerden (52 vs 11), en bij de bejaarden is dat een kleine factor 3 (230 vs 86). We zien ook dat bij de actieven, de fractie op intensieve zorg 6 keer kleiner is bij de gevaccineerden dan bij de ongevaccineerden, en bij de bejaarden is dat een kleine factor 5. Dat geeft redelijk duidelijk de beschermingsfactor aan van het vaccin tegen ziekenhuis opname en tegen IZ opname. In december begon er al goed sleet op te komen, maar de bescherming was toch nog vrij duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat ik mij in dat bericht richt tot Panda dat ik het niet over u heb hé. Jij zit immers aan de andere kant van het spectrum.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe kun je de bescherming van vaccins bewijzen zonder gevaccineerd te zijn? NIET! Want daarvoor moet je gevaccineerd zijn. Je kunt niet aantonen en zelfs niet beweren dat ONgevaccineerden NA en door vaccinatie niet zwaar ziek kunnen worden of overlijden....poepsimpel omdat het dan immers geen ongevaccineerden meer zijn. ![]() Moeilijk te begrijpen? Citaat:
![]() Ook de rest van je betoog is flauwekul....grafiekjes, fracties, actieven...blabla.. Besmetting betekent niet zwaar ziek worden, wie besmet werd, werd daarom nog niet ziek. (Anders had de hele bevolking op een gegeven moment besmet in bed of, volgens jou, op de IC gelegen ![]() En het bleken vooral gevaccineerden te zijn die (her)besmet werden en zwaar ziek in het ziekenhuis belandden en niet de ongevaccineerden. Als dat iets bewijst, dan is het dat de bescherming van alle vaccins faalden en dat bleek ook zo te zijn, dat werd toegegeven en zelfs na drie vaccins is de bescherming nog BEPERKT. Dan staat de valse bewering dat vaccinatie ongevaccineerden zouden kunnen beschermen tegen zwaar ziek worden (enkel en alleen om te vaccineren!) al op losse schroeven, dat kun je helemaal niet bewijzen, al zeker niet door een voorspelling in het verleden van zieken en doden die zouden vermeden zijn als ze niet gevaccineerd zouden geweest zijn ![]() En laten we de leugenaars van sciensano maar buiten beschouwing laten, wie gelooft die onbetrouwbare sjoemelaars nog met hun grafiekjes?
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je vaststelt dat op 1000 gevaccineerde en besmette mensen er 10 naar het ziekenhuis moesten, en dat op 1000 voor de rest vergelijkbare maar ongevaccineerde besmette mensen er 50 naar het ziekenhuis moesten, dan weet je toch dat het vaccin de kans dat je naar het ziekenhuis moet als je besmet bent, door 5 deelt ongeveer he. Ergens moet ge toch grenzen stellen aan het onnozel doen, niewaar. Want met uw manier van redeneren kan men nooit of te nimmer van iets tonen dat het werkt. Je kan dan zelfs niet vaststellen dat een kogelvrije vest werkt. Want kijk, als je op iemand schiet met een pistool die zo een vest aan heeft en die is niet gewond, dan zou jij beweren dat die misschien ook niet gewond zou zijn zonder vest. Immers, de enige manier om die vest te testen, is ze aandoen, en van de slag weet je dan niet of die persoon zonder vest wel gewond zou geraken als ge er met een pistool op schiet he. Maar als men met een pistool schiet op 10 mensen zonder vest, en daarvan gaan er 9 dood en is de 10de zwaar gewond, en dan schiet je met een pistool op 10 mensen met een vest aan, en 1 is licht gewond, en de 9 anderen zijn OK, dan weet je dat dat vest wel degelijk werkt. Nochtans zou jij daar ook zeggen dat men dat niet kan weten, want eens iemand de vest heeft aangedaan, is die niet meer vestloos. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 september 2022 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals ik het hier lees worden de wappies niet betaald door de Russen maar door de vaccin firma's om de anti-maatregelaars belachelijk te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het lijkt dat de maatregelaars precies geen interesse hebben in al dat gesterf. Wat een bocht van 180° is tegenover de sterfte bij covid. Bij covid 1 dode en oeioei een ganse stad in quarantaine. Bij oversterfte 1000 doden en ochgot het is normaal. Keep walking, nothing to see.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 september 2022 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Dus zelfs als de bewijzen er komen zal dat nog niets veranderen want de machthebbers waren de vaxxers en zijn dat nog steeds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door StV : 23 september 2022 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() LOL ja, met de inflatie en dure brandstof zullen ze overal in de wereld meer bossen opfikken, de brandstof van de armen. Ze maken het stomweg nog veel erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 1 ding staat vast, de covid prikken met alles wat er bij kwam was telkens ruim op voorhand voorspeld. De russische oorlog, minstens 1 jaar van tevoren voorspeld. De energie crisis eveneens. Gans dat spel lijkt wel een geschreven scenario. Wappies zijn behoorlijk woke. Wat wakker betekent.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In werkelijkheid manifesteert het (=woke, nvdr) zich als de criminalisering van de westerse beschaving en de verheerlijking van alles wat er afbreuk aan kan doen. (Bart De Wever, ‘Over woke’, 2023) “Burgemeester Bart De Wever (N-VA) werpt zich op als de grote bestrijder van de wokedictatuur. In de praktijk is hij de promotor en gangmaker van de woke-ideologie en de politieke correctheid.” (Filip Dewinter) |
|
![]() |
![]() |