![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gelukkig nieuw jaar 2023 toegewenst.
En moge jullie harten eindelijk open gaan voor de eeuwige waarheid van GODS bestaan in het heelal. Atomen bestaan uit ruimteschepen. Hoe Gods Rijk in de microkosmos bestaat. Harriechristus, de wedergeboren Jezus. De enige die de wereld nog kan redden.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zij wijze lessen trekken van de eindejaar show van Kamal.
Ge moet als politieker achter uw volk lopen en ze omhoog duwen, niet u daar aan optrekken door ons te onderdrukken. 2022 was mijn slechtste jaar ooit!
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve 2022 door te spoelen !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge krijgt verdekke heimwee naar den NVA met Vivaldi.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loof de heer , en de heer zal u spijzen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tevergeefs heb ik om brood gebeden, maar wel bij JUMBO lekkere kippenlevertjes gehaald.
Zo is het nieuwe jaar goed begonnen... ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 6 januari 2023 om 12:00. |
![]() |
![]() |