Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2023, 21:22   #1
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard De link tussen het anti-coronabeleid en (extreem) rechts, pro-Russisch, enz.

Misschien is hier al een draad over maar het valt me steeds opnieuw weer op.

Mensen die hier hard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op. Vaak merk je ook dat ze hun ongezouten mening hebben over allochtonen en vreemdelingenbeleid.

Ik vraag me af hoe dit in elkaar past want het is bijna paradoxaal. Ze beweren namelijk dat ze tegen verplichte vaccinatie en coronamaatregelen zijn voor de vrijheid van de mensen. Maar ditzelfde thema "vrijheid" inzake politiek asiel en beleid van vluchtelingen staat haaks op die "vrijheid". Hoe verenigen deze paradoxale manier van denken? Het komt erg hypocriet over, maar ik denk dat ik hun manier van denken gewoon niet snap.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2023, 21:28   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Mij is het nog niet opgevallen.
Ik heb de indruk dat corona hier serieus wordt misbruikt. De fantasie slaat al eens op hol.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 16 januari 2023 om 21:31.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2023, 22:56   #3
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien is hier al een draad over maar het valt me steeds opnieuw weer op.

Mensen die hier hard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op. Vaak merk je ook dat ze hun ongezouten mening hebben over allochtonen en vreemdelingenbeleid.

Ik vraag me af hoe dit in elkaar past want het is bijna paradoxaal. Ze beweren namelijk dat ze tegen verplichte vaccinatie en coronamaatregelen zijn voor de vrijheid van de mensen. Maar ditzelfde thema "vrijheid" inzake politiek asiel en beleid van vluchtelingen staat haaks op die "vrijheid". Hoe verenigen deze paradoxale manier van denken? Het komt erg hypocriet over, maar ik denk dat ik hun manier van denken gewoon niet snap.
Mocht men een beetje verstand hebben dan zou men constateren dat dit eigenlijk geen klote te maken heeft met links of rechts maar alles met propaganda en het gebrek aan vertrouwen of eigenlijk volledig wantrouwen van alle 4 gecorrumpeerde machten en dan vooral in de eerste plaats en als verlengde van de machthebbers, namelijk de main stream media die alles behalve nog onafhankelijke zijn en totaal geen besef meer hebben van wat de betekenis is van joernalistieke deontologie.
Ze kunnen zelfs geen fatsoenlijk Nederlands meer schrijven, de hoernalisten, de dag van vandaag.
Wat betreft vrijheid.. logica... is het logisch dat alle mensen aller landen naar het land gaan en zich daar vestigen daar waar men de meeste welvaart en vrijheid verworven heeft ? Zoja is het dan niet logischer om dit te implementeren in alle landen ?

Laatst gewijzigd door StV : 16 januari 2023 om 22:57.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2023, 05:39   #4
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Mensen die hier hard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op.
Haha. Ik ben een tegenvoorbeeld.

(QED)

Uw redeneringsvorm is dezelfde als die die aangeeft dat iedereen dood valt door vaccinatie bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 januari 2023 om 05:40.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2023, 09:47   #5
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien is hier al een draad over maar het valt me steeds opnieuw weer op.

Mensen die hier hard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op. Vaak merk je ook dat ze hun ongezouten mening hebben over allochtonen en vreemdelingenbeleid.

Ik vraag me af hoe dit in elkaar past want het is bijna paradoxaal. Ze beweren namelijk dat ze tegen verplichte vaccinatie en coronamaatregelen zijn voor de vrijheid van de mensen. Maar ditzelfde thema "vrijheid" inzake politiek asiel en beleid van vluchtelingen staat haaks op die "vrijheid". Hoe verenigen deze paradoxale manier van denken? Het komt erg hypocriet over, maar ik denk dat ik hun manier van denken gewoon niet snap.
De grootste groep ongevaccineerden zijn moslims en Groenen, politiek was PVDA de grootste tegenstander.

In de Amerikaanse pers proberen ze alles op de Russen te steken en uiterst rechts maar hier zien we net het omgekeerde, al kun je de vraag stellen of een moslim nu uiterst links of uiterst rechts is, en Rusland is het grootste moslim land van Europa.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2023, 09:55   #6
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien is hier al een draad over maar het valt me steeds opnieuw weer op.

Mensen die hier hard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op. Vaak merk je ook dat ze hun ongezouten mening hebben over allochtonen en vreemdelingenbeleid.

Ik vraag me af hoe dit in elkaar past want het is bijna paradoxaal. Ze beweren namelijk dat ze tegen verplichte vaccinatie en coronamaatregelen zijn voor de vrijheid van de mensen. Maar ditzelfde thema "vrijheid" inzake politiek asiel en beleid van vluchtelingen staat haaks op die "vrijheid". Hoe verenigen deze paradoxale manier van denken? Het komt erg hypocriet over, maar ik denk dat ik hun manier van denken gewoon niet snap.
Ik ben voor open grenzen, in combinatie met de afschaffing van de sociale zekerheid, als die door een staat wordt ingericht.

Ik ben tegen vax-forceurs. En zeker tegen de complete idioten die nog steeds doen alsof gevangenschap, muilkorven en vax-dwang iets heeft gedaan om snotvalling 19 "uit te roeien."

Ik ben tegen imperiums. Anders gezegd, tegen een zoveelste managementlaag die "bestuur" zo ver mogelijk moet verwijderen van "bestuurden."
Dat geldt voor "het westen" net als voor het "niet-westen."

U post is een goedkope, doorzichtige manier om "vaxdwang" te koppelen aan fascisme, terwijl dat laatste een collectivistisch systeem op basis van ras is. U noemt dat dan extreem-rechts.

Echter, laat vaxdwang nu gewoon een collectivistisch systeem op basis van medische toestand zijn.

Dus nu hebben we er 3;

Communisme; collectivisme op basis van maatschappelijke status (proletariaat tegen bourgeoisie).
Fascisme; collectivisme op basis van nationaliteit of ras.
Vaxcisme; collectivisme op basis van medische toestand.

De voorstanders van de 3 systemen hebben maar 1 plaats, en dat is aan het eind van een lantaarnpaalkoord
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2023, 10:08   #7
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien is hier al een draad over maar het valt me steeds opnieuw weer op.

Mensen die hier hard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op. Vaak merk je ook dat ze hun ongezouten mening hebben over allochtonen en vreemdelingenbeleid.

Ik vraag me af hoe dit in elkaar past want het is bijna paradoxaal. Ze beweren namelijk dat ze tegen verplichte vaccinatie en coronamaatregelen zijn voor de vrijheid van de mensen. Maar ditzelfde thema "vrijheid" inzake politiek asiel en beleid van vluchtelingen staat haaks op die "vrijheid". Hoe verenigen deze paradoxale manier van denken? Het komt erg hypocriet over, maar ik denk dat ik hun manier van denken gewoon niet snap.
Aangeboren zwakkelingen die zichzelf pogen te overtuigen met goedkope boomvrijer-ideeën eigen aan hun toestand.

Mentale stakkerds, quoi. Niks verder achter zoeken.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2023, 13:17   #8
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien is hier al een draad over maar het valt me steeds opnieuw weer op.

Mensen die hier fhard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op. Vaak merk je ook dat ze hun ongezouten mening hebben over allochtonen en vreemdelingenbeleid.

Ik vraag me af hoe dit in elkaar past want het is bijna paradoxaal. Ze beweren namelijk dat ze tegen verplichte vaccinatie en coronamaatregelen zijn voor de vrijheid van de mensen. Maar ditzelfde thema "vrijheid" inzake politiek asiel en beleid van vluchtelingen staat haaks op die "vrijheid". Hoe verenigen deze paradoxale manier van denken? Het komt erg hypocriet over, maar ik denk dat ik hun manier van denken gewoon niet snap.
Wat is de bedoeling van deze draad?
Het is een uiterst simplistische redenering voor ingewikkelde materie dat niks met elkaar gemeen heeft en bovendien een veralgemening is.

Je zegt al zelf dat het niet in elkaar past.
Jouw gedachtenkronkel is dus zelf al paradoxaal.
Een forum dient niet om te speculeren waarom anderen eenzelfde mening zouden hebben over diverse thema's omdat die niet stroken met je eigen mening.
Een forum dient om je eigen mening te geven, liefst met argumenten, en niet om te raden naar de gedachtengang van anderen over verschillende thema's dat je helemaal niet kunt weten maar waar je enkel naar kunt vragen.

Geef dus je eigen mening en spreek niet voor anderen maar voor jezelf waar gij als fervente gevaccineerde staat bij de vaxdwang, het Oekraïense conflict alsook je mening over allochtonen en vreemdelingenbeleid.
Of denken alle gevaccineerden daar ook hetzelfde over?

Geef dus je eigen mening eens waarom politiek asiel en het asielzoekers beleid, want het zijn al lang geen (oorlogs)vluchtelingen meer, haaks zou staan op het individuele recht van zelfbeschikking en de vrijheid om over je eigen gezondheid en lichaam te beslissen.

Misschien kunnen mensen met gezond verstand dan begrijpen wat mensen bezield heeft om zichzelf vrijwillig aan te melden als proefkonijn voor een medisch experiment en wat dat te maken kan hebben met hun mening over andere thema's zoals de oorlog in Oekraïne en politiek asielbeleid.
Tenzij je bedoeling natuurlijk zou zijn om forumleden onterecht in extreme, "rechts", politieke hokjes te duwen en over één kam te scheren omdat je het niet eens bent met hun meningen over deze verschillende onderwerpen?

"De link tussen het anti-coronabeleid en (extreem) rechts, pro-Russisch, enz." ??
De vraag zou dus ook kunnen zijn: wat is de link tussen het dwangmatige coronabeleid en (extreem) links, pro-eu, enz.?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2023, 01:54   #9
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Voila, de gemeenschappelijke eigenschap blijft over: mentale zwakkelingen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2023, 02:27   #10
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Hier zitten nochtans ook mensen die voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn, voor een Vlexit en voor harde coronamaatregelen ?* la China. En tegelijk pro-Poetin ook.

Roddelen is slecht, maar ik denk de sommigen weten over wie ik het heb.

Laatst gewijzigd door Weyland : 18 januari 2023 om 02:29.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2023, 05:57   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Communisme; collectivisme op basis van maatschappelijke status (proletariaat tegen bourgeoisie).
Fascisme; collectivisme op basis van nationaliteit of ras.
Vaxcisme; collectivisme op basis van medische toestand.

De voorstanders van de 3 systemen hebben maar 1 plaats, en dat is aan het eind van een lantaarnpaalkoord
Amen. Hoewel dat natuurlijk wel lantaarnpalisme is
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2023, 10:48   #12
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Amen. Hoewel dat natuurlijk wel lantaarnpalisme is
Er zal altijd een bepaalde mate van groeps-identificatie zijn.
"communist zijn"
"fascist zijn"
"vaxcist zijn"
"Man-zijn"
"Vrouw-zijn"
"Lantaarnpaalist zijn"
"non-conformist zijn"

De verguisde Alexander Dugin schreef er een interessant pamflet over.

Er staat een hoop onzin, en een hoop interessante ideeën in.

lees maar eens;

http://www.4pt.su/en/content/manifes...st-great-reset

Zich niet aan de groep willen conformeren, houdt op zich ook weer conformiteit in.....

en zo blijven we bezig hé....
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2023, 11:55   #13
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien is hier al een draad over maar het valt me steeds opnieuw weer op.

Mensen die hier hard (hebben) af(ge)geven op de coronamaatregelen en de vaccinatiecampagnes van de voorbije jaren stellen zich in het Oekraïense conflict ook vaak pro-Russisch en anti-Europees op. Vaak merk je ook dat ze hun ongezouten mening hebben over allochtonen en vreemdelingenbeleid.

Ik vraag me af hoe dit in elkaar past want het is bijna paradoxaal. Ze beweren namelijk dat ze tegen verplichte vaccinatie en coronamaatregelen zijn voor de vrijheid van de mensen. Maar ditzelfde thema "vrijheid" inzake politiek asiel en beleid van vluchtelingen staat haaks op die "vrijheid". Hoe verenigen deze paradoxale manier van denken? Het komt erg hypocriet over, maar ik denk dat ik hun manier van denken gewoon niet snap.
Het enige wat telt is dat gij bij de goei hoort.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2023, 22:23   #14
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Het enige wat telt is dat gij bij de goei hoort.
10 op 10 voor de goeie vaxcist.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2023, 23:40   #15
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Voila, de gemeenschappelijke eigenschap blijft over: mentale zwakkelingen.
Yep, the sheep.

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2023, 14:49   #16
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.864
Standaard

Naam: thmask.jpg
Bekeken: 109
Grootte: 38,2 KB
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 19 januari 2023 om 14:50.
gunter5148 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2023, 23:50   #17
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
idd
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2023, 00:33   #18
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

De link is te verklaren door sceptisme tegenover het verhaal dat overheid en media brengen. En dat op haar beurt heeft te maken met een soort van verlangen naar vrijheid. Naar niet willen belazerd, bestuurd en gecontroleerd worden. En ja. Dan gaat men er soms wel eens over met de zogenaamde 'samenzweringstheorieën'. Het is natuurlijk veel gemakkelijker wat als officieel nieuws verkocht wordt gewoon te aanvaarden. Het is als het aanvaarden en interioriseren en doorgeven aan volgende generaties van de ouderlijke opvoeding. De brave burger die hoogstens wat links en rechts kleurt tussen goed afgebakende politieke lijnen zolang hij maar niet de powers that be in vraag stelt.

Dát is de link. Niet een of andere samenzwering of zo.

De leugens vormen de link. Zo kan men het ook zeggen. Onze machthebbers creëren zo hun eigen toren van Babel gedoemd om te hoog te reiken.

Het hoeft niet te verwonderen dat degenen die door hadden dat Russiagate een scam was ook sceptisch waren tegenover bijvoorbeeld het 'veilige Covid vaccin' verhaal of de 'ongeprovoceerde Oekraïne invasie' theorie. Het zullen ook degenen zijn die de JFK moord eerder bij de CIA dan bij een eenzame schutter zullen leggen. Ook een theorie die meer en meer blijkt wel eens niet zomaar een random samenzweringstheorie te zijn.

Er bestaan nu eenmaal samenzweringen. Niet enkel in films.

Laatst gewijzigd door Bach : 20 januari 2023 om 00:52.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2023, 09:20   #19
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De link is te verklaren door sceptisme tegenover het verhaal dat overheid en media brengen. En dat op haar beurt heeft te maken met een soort van verlangen naar vrijheid. Naar niet willen belazerd, bestuurd en gecontroleerd worden. En ja. Dan gaat men er soms wel eens over met de zogenaamde 'samenzweringstheorieën'. Het is natuurlijk veel gemakkelijker wat als officieel nieuws verkocht wordt gewoon te aanvaarden. Het is als het aanvaarden en interioriseren en doorgeven aan volgende generaties van de ouderlijke opvoeding. De brave burger die hoogstens wat links en rechts kleurt tussen goed afgebakende politieke lijnen zolang hij maar niet de powers that be in vraag stelt.

Dát is de link. Niet een of andere samenzwering of zo.

De leugens vormen de link. Zo kan men het ook zeggen. Onze machthebbers creëren zo hun eigen toren van Babel gedoemd om te hoog te reiken.

Het hoeft niet te verwonderen dat degenen die door hadden dat Russiagate een scam was ook sceptisch waren tegenover bijvoorbeeld het 'veilige Covid vaccin' verhaal of de 'ongeprovoceerde Oekraïne invasie' theorie. Het zullen ook degenen zijn die de JFK moord eerder bij de CIA dan bij een eenzame schutter zullen leggen. Ook een theorie die meer en meer blijkt wel eens niet zomaar een random samenzweringstheorie te zijn.

Er bestaan nu eenmaal samenzweringen. Niet enkel in films.
Inderdaad, Rusland overal de schuld van geven is even belachelijk als dat covid gedoe, zo krijg je gedeeltelijk dezelfde non-believers.

Betreft covid geloof ik niet in een duidelijke samenzwering, het is eerder een miljarden plannetje van de vaccin firma’s die iets te goed werkte, een perfect storm van omstandigheden.

Betreft Rusland natuurlijk wel, de koude oorlog heeft nauwelijks een rustpauze gehad na het ineenzakken van de USSR.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2023, 12:03   #20
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Haha. Ik ben een tegenvoorbeeld.

(QED)

Uw redeneringsvorm is dezelfde als die die aangeeft dat iedereen dood valt door vaccinatie bijvoorbeeld.
Maar gij zijt een heel speciaal geval! Ge zou geen vaccins weigeren omdat ge er niet in gelooft dat ze werken maar omdat ge een afroming van nutteloze oudjes die ziektes verspreiden ethisch verantwoord vindt !
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 20 januari 2023 om 12:04.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be