Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2003, 20:52   #1
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Het is echt schandalig hoe het Antwerps stadsbestuur uit elke gelegenheid munt wilt slaan. Ik hoorde onlangs vertellen hoe belangrijk het was om de boekenbeurs in Antwerpen te behouden. 'Dat is hetzelfde alsof men de Gentse feesten in Kortrijk zou organiseren', voegden ze er nog aan toe. Akkoord, maar als ze zelf toegeven dat die beurs de laatste jaren zowat uit haar voegen begint te barsten, dan moeten ze ook wat milder zijn met het uitdelen van parkeerboetes. En dan heb ik het zelfs nog niet over die flitspalen die dag en nacht actief staan.

Met de fiets, te voet, te paard of met de auto, ik heb zowat het hele politiecorps zien defileren!!!!!!!!!! Een auto die twintig centimeter over de witte lijn geparkeerd stond, ging onherroepelijk de bon op. Ik zou het nog begrijpen dat er niet voor garagepoorten en dergelijke geparkeerd mag worden, maar dit is toch echt wel overdreven!

Die duizenden dagjesmensen brengen eveneens hopen afval mee, maar denk je dat er nu meer vuilniswagens uitgestuurd worden? Evenals de bermen, de erfenis van Agalev: 'Hier bouwt men aan een ecologische berm'. Wat is er zo ecologisch aan metershoog onkruid?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be