Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2016, 17:02   #41
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Wat zijn in godsnaam voorhoofdslokken?
Google translate?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 19:23   #42
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

jazeker jazeker

Allah is de grootste LULsmurf

als je in Allah gelooft dan krijg je direct een grote lul als beloning.

maw
geloof in in Allah als je nu meteen een grotere LUL wil.

elk mannen geloof draait om het krijgen van een grote super potente Ruwe neuklul.

Maar alle meiden dromen en vingeren over een grote super potente Ruwe Neuklul.

perfecte match dus.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 00:40   #43
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Kan de Belgische grondwet dit?
Ruimschoots duidelijk dat wij nooit vrienden zullen worden !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 05:02   #44
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Allah is de grootste domkop, dat is een ding dat zeker is.
Hoe groter hoe dommer en hoe kleiner hoe fijner.
De waarheid in deze is dat Allah eigenlijk heel klein, lief en bescheiden als een heel klein microwezentje is, samen met zijn broertjes Jezus en Jahweh.
De opvatting der islamieten is totaal verkeerd.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 05:07   #45
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Een zatte nonkel, syfilis, een geile buurvrouw, spina bifida, het groot lot van de jaarlijkse tombola van de vinkenzetters, leukemie, een rotjob in den Aldi, ...

't is toch nen sympa, dienen Allah, nespa?

Citaat:
Oega boega akbar
!
en we kunnen nog lachen ermee ,het brengt ergens toch nog iets ....die goed is

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 13 mei 2016 om 05:08.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 08:14   #46
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andrew555 Bekijk bericht
Dus volgens Guinevere is de grondwet van België
ondergeschikt aan Allah. Als Allah zegt om alle ongelovigen te onthoofden is dat niet strafbaar.
Mijn inziens heeft God de overheid ingesteld als instituut en al wie in welk land ook woont moet zich
houden aan de grondwet.
Als de grondwet vrije meningsuiting toelaat bv in België of ander Europees land moet er geenene
geiteneuker zoals Erdogan de les komen spellen.
Zij maakt de fout re denken dat ze weet wat Allah wilt.
Ze vergeet dat de koran, net als onze grondwet, door mensen geschreven is.
Ik heb alvast meer vertrouwen in de grondwet die volgens moderne inzichten gemaakt is.
Wie volgt nu wetten die geschreven zijn door gasten die kinderen neuken en slavernij nog normaal vonden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2016, 21:52   #47
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard

Allah is de grootste, maar hij heeft wel een kleine micropenis omdat hij een van de microwezens is uit de ruimteschepen van Harriechristus en houdt van lekkere gang bangs met biljoenen tegelijk op de punt van een hete, gesmolten speldeknop.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 03:10   #48
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Wat lezen moslims? Sam Harris wijst op het gevaar van ignorantie:

"Spain translates as many books into Spanish every year as the entire Arab world has translated into Arabic since the ninth century."
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 04:11   #49
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Abrahamistische religies doen mij altijd denken aan bepaalde maffia-praktijken.

"Betaal ons protectiegeld en wij beschermen jou tegen onszelf."
Uiteraard. Vanaf het moment dat men in zo'n opperwezen gelooft hoeft men in feite zelf niets meer te doen, de totale overgave. Niet denken, niet lijden, niets verwezenlijken, geen echt blijdschap, niet leven... niets 0,0, zo dood als een pier. Op dat moment doet iemand anders alles in hun plaats, want de almachtige bepaalt alles. Hij is groot... en brengt geestelijke en emotionele stilstand.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2016 om 04:12.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 04:17   #50
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zo komt dat bij mij ook over.
Blijkbaar weten alle mohamedanen exact wat hun allah zou zeggen en doen in bepaalde situaties, ze eigenen zich zelfs 't recht toe om die allah gedachten en uitspraken toe te dichten die ze zelf ter plekke verzinnen.

Net nog in discussie op youtube met 'n arabier die schreef dat zijn allah mij in 't gezicht zou spuwen en naar de engste plek in de hel zal sturen. Alsof die allah hem dat persoonlijk was komen vertellen.

Gelukkig maar dat ik niet geloof in zijn allah en er van overtuigd ben dat zoiets niet bestaat.
Dat volwassenen nog daarin geloven ...
Dat kan U amper volwassenen noemen, het zijn mensen met een ernstige achterstand in ontwikkeling (leerproblemen en leefgewoontes). Ze geloven enkel in hun opperwezen en de eigen rechten die uit dat geloof zouden ontspruiten. In feite te gek voor woorden allemaal.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 14:39   #51
Wautd
Parlementslid
 
Wautd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juli 2006
Locatie: Ankh-Morpork
Berichten: 1.864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Kan de Belgische grondwet dit?


Grootheid van Allaah
Ibn al Qayyim al-Jawziyyah
Vertaalde stuk: Greatness of Allaah
http://sincerehearts.nl/lessen/41.html

Ibn al-Qayyim beschreef Allaahs grootsheid in de volgende bewoordingen:

Over de grootsheid van Superman of de God Emperor of Mankind zijn er ook veel coole dingen geschreven.
En met meer gebruik van alinea's nog wel.
__________________
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett

Laatst gewijzigd door Wautd : 24 mei 2016 om 14:40.
Wautd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 15:19   #52
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Allah is de grootste, maar hij heeft wel een kleine micropenis omdat hij een van de microwezens is uit de ruimteschepen van Harriechristus en houdt van lekkere gang bangs met biljoenen tegelijk op de punt van een hete, gesmolten speldeknop.
Inderdaad, God doet het een triljoen keer per seconde, dus dat is echt wel om jaloers om te wezen.



Juist in het kleine schuilt het grootse.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 22:40   #53
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard

hshsaaha harriechristus,

je doet mij denken aan mijn eerste vriendin in 1991/92, een lange, blanke Hollandse meid met supergrote HELwitte scheur. Zij legde mij uit dat ze niet begrijpt waarom zij mijn mini koeliepikkie zo diep voelde. Misschien hielpen jou microwezens mij een handje he destijds door mee te neuken met mij voor extra gevoel in haar grote, wijde, diepe blanke scheur.

Waarom hebben blanke meiden toch zo een grote, kilometers diepe, uitgeneukte kut???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 12:04   #54
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hshsaaha harriechristus,

je doet mij denken aan mijn eerste vriendin in 1991/92, een lange, blanke Hollandse meid met supergrote HELwitte scheur. Zij legde mij uit dat ze niet begrijpt waarom zij mijn mini koeliepikkie zo diep voelde. Misschien hielpen jou microwezens mij een handje he destijds door mee te neuken met mij voor extra gevoel in haar grote, wijde, diepe blanke scheur.
Wie weet, het is de hogere geest die het doet.
En het is daarin de kunst het juiste plekje te vinden.
Citaat:
Waarom hebben blanke meiden toch zo een grote, kilometers diepe, uitgeneukte kut???
Zodat het voor de blanke superieure mannen niet zo moeilijk wordt het poesje te vinden.

Miauw, miauw, waar is het poesje nou?

Antwoord: "Je staat erin, sufferd!"......
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 17:56   #55
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Kan de Belgische grondwet dit?


Grootheid van Allaah
Ibn al Qayyim al-Jawziyyah
Vertaalde stuk: Greatness of Allaah
http://sincerehearts.nl/lessen/41.html

Ibn al-Qayyim beschreef Allaahs grootsheid in de volgende bewoordingen:

“Hij bestuurt de aangelegenheden van de verschillende rijken en Hij gebiedt en verbiedt, schept, onderhoudt, brengt de dood, geeft het leven, geeft macht, en neemt macht weg (van en aan wie Hij wil), en laat (de) dag en (de) nacht afwisselen. Hij geeft variërende lotsbeschikkingen aan mensen en wisselt regeringen (en staten) af, waarbij Hij sommige vernietigt en andere laat ontstaan. Zijn Gebod en Macht overheersen in de hemelen en hun gebieden (zones), de aarde en alles wat erop en erin is, in de zeeën en in de lucht. Zijn Kennis heeft alles omvat, en Hij heeft alles geteld. Hij hoort alle soorten stemmen en zij verwarren Hem niet. Neen, integendeel, Hij hoort iedere stem in zijn eigen taal en hulpbehoevendheid, en geen enkele stem houdt Hem zozeer bezig dat Hij de hulpbehoevendheid van een ander niet kan vervullen, en geen enkele hulpbehoevendheid zal ooit aan Zijn Volmaakte Kennis (en Zijn Macht om te verlossen) ontsnappen.
De vele noden van degenen die hulpbehoevend zijn vervelen Hem niet. Zijn Blik (Zicht) omvat alles wat er is. Hij ziet de beweging van een zwarte mier op een kale rots op een donkere nacht. Voor Hem, is het Ongeziene onbedekt en is het geheim niet langer een geheim:
"Allen die in de hemelen en op aarde zijn vragen Hem (heeft van Hem nodig). Iedere dag is Hij bezig (zoals met het eren van sommigen, vernederen van sommigen, het geven van leven aan sommigen, dood aan sommigen, etc.)." [Soerah Ar-Rahmaan (55):29]
Hij vergeeft een slechte daad, doet depressiviteit verdwijnen en brengt respijt (kwijtschelding) van rampen, verlichting voor een ieder die het nodig heeft, rijkdom voor de arme, leiding voor degene die is misleid, licht voor degene die de weg kwijt is, hulp voor de wanhopige, (een gevoel van) voldaanheid voor de hongerige, bedekking voor degene die nauwelijks gekleed is, genezing voor de zieke, en gemak voor degene die lijdt. Hij aanvaardt degene die berouw toont, geeft beloning aan degene die goed doet, geeft bijstand aan degene die onrechtvaardig is behandeld, vernietigt een arrogante persoon, bedekt fouten, geeft veiligheid na angst, en verheft sommigen en vernedert anderen.
Als degenen die in Zijn hemelen en op Zijn aarde wonen en al degenen die Hij geschapen heeft, of zij nu mensen zijn of Jinns, harten hadden gelijk aan het meest vrome hart, dan zou (dit) Zijn Koninkrijk niet vermeerderen (vergroten). Als Zijn gehele schepping, of het nu mensen zijn of Jinns, harten hadden gelijk aan het slechtste hart, dan zou dit niets aan Zijn Koninkrijk afdoen. En tevens, als allen die in Zijn hemelen en op Zijn aarde wonen, de gehele mensheid en alle Jinns, de doden en de levenden, op één stuk land gaan staan en ieder Hem vraagt betreffende zijn hulpbehoevendheid, en Hij dan hun noden vervult, dan zal dit niet in het minste afdoen aan Zijn bezit. Hij is de Eerste, niets is er vóór Hem, de Laatste, niets is er na Hem, de Allerhoogste, niets is er boven Hem, en de Meest Nabije, niets is er nabijer dan Hij. Hij, Verheven en zó Hoog (Immerverheven) als Hij is, is de Beste Die men kan en zou moeten gedenken, de Enige Die het verdient om aanbeden en bedankt te worden, de Vriendelijkste van al degenen die bezitten en de Meest Vrijgevige van al degenen aan wie gevraagd wordt (om) te geven. Hij is de Koning Die geen deelgenoot heeft, de Ene Die geen concurrent heeft, de Samad (de Enige van Wie al het geschapene afhankelijk is) Die geen nakomelingen heeft, en de Immerverhevene, er is niemand (en niets) zoals Hij. Alles zal vergaan behalve Zijn Aangezicht, en iedere koningschap zal zeker vergaan behalve het Zijne. Hij zal slechts gehoorzaamd worden met Zijn verlof, en Zijn Kennis onthult alle ongehoorzaamheid aan Hem. Wanneer Hij wordt gehoorzaamd, toont Hij Zijn dankbaarheid daarvoor, en wanneer Hij niet wordt gehoorzaamd, schenkt Hij vergiffenis (aan diegenen die Hem werkelijk berouw tonen). Iedere straf van Hem is rechtvaardig en elke vrijgevigheid (gift) is een gunst. Hij is de Meest Nabije Getuige en de Meest Nabije met Zijn Volmaakte Zorg. Hij beheerst de voorhoofdslokken van alles en heeft de volledige optekeningen van alle daden en de boeken van alle tijdperken. De harten zijn ontmaskerd voor Hem en het geheim is onthuld. Zijn geven en (Zijn) straffen zijn slechts een Bevel:
"Voorwaar, wanneer Hij iets wil (scheppen), dan zegt Hij er slechts tegen “Wees”, en het is." [Soerah Yasin (36):82]
Denk je nu echt dat we die moslimrommel gaan lezen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 18:02   #56
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zo komt dat bij mij ook over.
Blijkbaar weten alle mohamedanen exact wat hun allah zou zeggen en doen in bepaalde situaties, ze eigenen zich zelfs 't recht toe om die allah gedachten en uitspraken toe te dichten die ze zelf ter plekke verzinnen.

Net nog in discussie op youtube met 'n arabier die schreef dat zijn allah mij in 't gezicht zou spuwen en naar de engste plek in de hel zal sturen. Alsof die allah hem dat persoonlijk was komen vertellen.

Gelukkig maar dat ik niet geloof in zijn allah en er van overtuigd ben dat zoiets niet bestaat.
Dat volwassenen nog daarin geloven ...
Het erge is dat we ondertussen stilaan "onze godsdienst" naar het museum aan het dragen zijn... en meteen een hoop smeerlapperij "islam en godsdienstvrijheid" genoemd in de plaats door onze strot krijgen geduwd!
Met dank aan de politiekers die het spelletje meespelen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2016, 15:39   #57
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Denk je nu echt dat we die moslimrommel gaan lezen?
http://wpc.be1e.edgecastcdn.net/03BE...f_4x3.mp4.m3u8

Dát is de islam van Mohammed. En dan beroepen ze zich op Allah ook nog! Back to the early middle ages.

Dat moslima nog altijd niet beseffen dat vrouwen in de islam als 'quantité négligeable' worden beschouwd, is onbegrijpelijk. Een vrouw die moslima blijft, of -nog erger- moslima wordt, heeft geen greintje zelfrespect als vrouw. Een dom, niet bijster intelligent menselijk wezen is zulke vrouw.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2016 om 15:51.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be