Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 december 2002, 15:49   #21
Welvaart&Veiligheid
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Uit de teneur van de diverse berichten die jij zoal op het forum hebt geplaatst, blijkt dat jij hoogstwaarschijnlijk een extreem-linkse, maoïstische, anti-Westerse, anti-Amerikaanse, communistische PVDA-militant bent. De PVDA is inderdaad ook zo'n subversieve, staatsgevaarlijke partij die er alleen maar op uit is onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen. Die groenen zijn de groene khmers. De PVDA is de rode khmers. De PVDA heeft trouwens zijn sympathie voor misdadigers als Mao, Pol Pot, enz. nooit onder stoelen of banken gestoken.
Voor de tweede keer. Ik ben niet politiek gebonden en al zeker geen militant van eender welke partij in Belgie of buitenland.
Rode Khmers!Groene Khmers! Wat een flauwekul...binnen enkele jaren zal blijken dat zoontje Bush een véél grotere misdadiger is dan al die namen die W en V komt aan te halen(Bush beseft dit zelf niet natuurlijk..)
We zullen binnen pakweg 10 jaar nog eens praten als het Amerikaans geïnspireerde globalisme heel ons eco-systeem vernietigd heeft.
Jij vergoelijkt dus de gruwelijke misdaden tegen de mensheid, begaan door Mao, Pol Pot en companie. Dat is klare taal.

Wat Bush betreft, valt er inderdaad kritiek te geven op diens binnenlands sociaal beleid, of beter gezegd gebrek aan sociaal beleid. W&V is onvoorwaardelijk voor het behoud van de welvaartstaat en voor de strijd tegen sociale uitsluiting.

Wat daarentegen het buitenlands beleid van Bush betreft, kan niet ontkend worden dat hij ten minste een president is die onvoorwaardelijk en zonder complexen opkomt voor de belangen van de Westerse wereld en het Noordelijk halfrond. Dat verdient bewondering. Ook is hij de enige die, geheel terecht, een kritische houding durft aan te nemen tegen het welvaartsbedreigende verdrag van Kyoto. Daar is moed voor nodig en ook dat verdient bewondering.
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2002, 16:16   #22
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
[
Jij vergoelijkt dus de gruwelijke misdaden tegen de mensheid, begaan door Mao, Pol Pot en companie. Dat is klare taal.

Wat daarentegen het buitenlands beleid van Bush betreft, kan niet ontkend worden dat hij ten minste een president is die onvoorwaardelijk en zonder complexen opkomt voor de belangen van de Westerse wereld .
Ok, ik heb wat te rap geschreven. Ik bedoelde eigenlijk die PVDA'ers en ecologisten die W en V als staatsgevaarlijk beschouwt.

Bush komt op voor zijn eigen belangen, zeker niet die van Europa of is W en V ook bang voor Sadam? Terwijl ze in Irak nu duchtig aan het spionneren zijn om de Amerikaanse bomaanslagen daar voor te bereiden
zitten de VS op een berg wapentuig waar Sadam alleen maar kan van dromen. Als er een "rogue state"is dan zijn het wel de VS: de lijst van plaatsen overal ter wereld waar zij bomaanslagen hebben gepleegd is echt héél lang hoor.
Voor mijn part mogen ze rustig op hun eiland blijven zitten en hun oorlogen ginder uitvechten zoals ze dat tot 1918 deden.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2002, 20:01   #23
martin veltjen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2002
Berichten: 36
Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
In elk geval, als we de kernenergie afbouwen én tegelijk aan die Kyotonorm blijven vasthouden, dan dreigt onze economie compleet in elkaar te storten, en dat is juist wat die extreem-linkse groenen willen, daar zij er enkel en alleen maar op uit zijn onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen.
Zééér interessant. Waarom zijn die extreem-linkse groenen er op uit onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen ?
__________________
(zucht)
martin veltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2002, 20:37   #24
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
In elk geval, als we de kernenergie afbouwen én tegelijk aan die Kyotonorm blijven vasthouden, dan dreigt onze economie compleet in elkaar te storten, en dat is juist wat die extreem-linkse groenen willen, daar zij er enkel en alleen maar op uit zijn onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen.
Zééér interessant. Waarom zijn die extreem-linkse groenen er op uit onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen ?
Om een Groene Dictatuur te vestigen natuurlijk! Dat is gespreksonderwerp nr. 1 op de partijvergaderingen van Agalev.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2002, 21:48   #25
martin veltjen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2002
Berichten: 36
Stuur een bericht via Instant Messenger naar martin veltjen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin veltjen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
In elk geval, als we de kernenergie afbouwen én tegelijk aan die Kyotonorm blijven vasthouden, dan dreigt onze economie compleet in elkaar te storten, en dat is juist wat die extreem-linkse groenen willen, daar zij er enkel en alleen maar op uit zijn onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen.
Zééér interessant. Waarom zijn die extreem-linkse groenen er op uit onze Westerse maatschappij compleet te ondermijnen ?
Om een Groene Dictatuur te vestigen natuurlijk! Dat is gespreksonderwerp nr. 1 op de partijvergaderingen van Agalev.
Een groene dictatuur, met een totaal vernielde economie ? Met geen nagel om aan hun gat te krabben ? Wat is daar de lol van ?
__________________
(zucht)
martin veltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2002, 22:30   #26
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Dat van die hardvochtige groene dictatuur was ironisch bedoeld. Ik heb denkelijk al wat te veel teksten van W en V gelezen: op den duur gaat ge dat taalgebruik overnemen.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2002, 23:01   #27
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

[quote="chr.wouters"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
[
Jij vergoelijkt dus de gruwelijke misdaden tegen de mensheid, begaan door Mao, Pol Pot en companie. Dat is klare taal.

Wat daarentegen het buitenlands beleid van Bush betreft, kan niet ontkend worden dat hij ten minste een president is die onvoorwaardelijk en zonder complexen opkomt voor de belangen van de Westerse wereld .
En wie heeft die gasten aan de macht gebracht? Ben je dat vergeten?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2002, 23:09   #28
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

In Terzake hebben ze 'n tijd geleden gezegd dat er binnen 50 jaar een olieschaarste zal zijn. De oliebronnen die ze vinden worden steeds kleiner en kleiner. Die éne van Shell gaf dat min of meer toe. Allez, hij gaf dat niet écht toe, maar zo heb ik het toch begrepen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2002, 14:11   #29
Herman Allaert
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Berichten: 381
Standaard

Sven_DP:
1. ftp://ftp.vlaanderen.be/pub/ewbl/ae/...re_wegwijs.pdf > geeft een overzicht van de verschillende duurzame alternatieven voor kernenergie. Op p6 wordt verwezen naar een studie van 1997 door ODE (Organisatie voor Duurzame Energie) die de mogelijkheden van hernieuwbare energie in Vlaanderen onderzocht. In de tabel kan je zien dat voor 2020 een technisch realiseerbaar potentieel van 16.000 GWh/jaar haalbaar is. Het totale elektriciteitsverbruik in Vlaanderen is ong. 40.000 GWh/jaar dus zou men tegen 2020 40% met duurzame energiebronnen kunnen opwekken.
2. Een daling met 50% is misschien wel "wishfull thinking" maar opnieuw technisch mogelijk. Als de politieke en maatschappelijke wil aanwezig is dan zal dit geen "wishfull thinking" blijven. Die 50% kan men natuurlijk enkel bereiken als men voor alle elektrische verbruikers energiezuinige versies gebruikt. Spaarlampen doen zelfs beter en geven een vermindering van 80%.
3. Vlaanderen heeft een stuk Noordzee van 2000 km2. Als we daarop 2000 windmolens plaatsen dan leveren deze jaarlijks ongeveer 10.000 GWh aan elektriciteit dus 25% en niet "enkele procent puntjes" van het huidige verbruik.
4. Ik begrijp niet goed hoe je aan die 30 jaar komt voor de terugverdientijd van een zonneboiler terwijl men meestal uitgaat van 3 tot maximum 15 jaar.

Welvaart&Veiligheid:
> Je hebt blijkbaar mijn vorige reactie gemist ;-).
1. Voor zover ik weet is het ACV niet tegen het uitstapscenario maar stellen zij zich vragen bij de veiligheid en de werkgelegenheid in de kernenergie-sector.
2. Of Frankrijk en Nederland weldra hun grensstreek-centrales gaan ontmantelen weet ik niet maar ooit zal dit toch moeten en dank zij ons uitstapscenario kunnen we hen dan misschien onze kennis en ervaring aanbieden ;-).
3. > zie vorige reactie.
Herman Allaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2002, 14:27   #30
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

W&V is duidelijk een partij die door de bushesmannen geïndoctrineerd is, net als de meeste partijen. ik zeg u nogmaals: wie tegen milieubewustzijn is is tegen de mensheid. Bush en zijn clan zijn massamoordenaars in de zuiverste zin van het woord: ze voeren niet een genocide uit, maar een complete uitroeiïng van alle leven.

W&V denkt alleen maar aan de portemonnee (eufemistisch 'welvaart' genoemd). Wel, we zullen zien wat er over twee generaties nog aan welvaart overblijft. Ik heb liever één auto minder en maar twee lampjes die branden in mijn huis maar toch zonder zorgen diep kunnen inademen, dan drie auto's in mijn garage, en in het ziekenhuis liggen met een vergiftiging van besmet voedsel, water of lucht.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2002, 17:39   #31
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
. : wie tegen milieubewustzijn is is tegen de mensheid. Bush en zijn clan zijn massamoordenaars in de zuiverste zin van het woord: ze voeren niet een genocide uit, maar een complete uitroeiïng van alle leven.
.
Dat zou nu ,a° 2002 voor ieder zonneklaar moeten zijn. HET grote probleem is het ecologische, en niet een of andere Moslim-dreiging.
Buiten misdaden tegen de menselijkheid zou er ook een ecologisch tribunaal mogen bestaan en we weten nu al wie daar als eerste op de beklaagdenbank mag gaan zitten.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 16:26   #32
lucien
Vreemdeling
 
lucien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "chr.wouters
Om een Groene Dictatuur te vestigen natuurlijk! Dat is gespreksonderwerp nr. 1 op de partijvergaderingen van Agalev.
Blijkbaar ga jij dikwijls luisteren naar partijvergaderingen. Met hetzelfde gemak kan ik hier beweren dat gespreksonderwerp nr1 bij VLD vergaderingen is een blauwe dictatuur te vestigen of van CD&V een gele, bij SPa een rode, bij NVA of Blok een zwarte.

Toevallig ga ik dikwijls naar partijvergaderingen van Agalev. Van die vergaderingen wordt ook een verslag gemaakt. Ik kan je gerust melden dat er op die vergaderingen enkel gepraat wordt over hoe kunnen wij het welzijn van de bevolking verhogen. Niet in het minst van de zwaksten in onze maatschappij.
Voor je dergelijke nonsens het forum opstuurt zou je best eens naar zo'n vergadering gaan. Dit zijn trouwens altijd open vergaderingen. Je moet geen lid zijn.

Als ik alles lees wat hier al zonder kennis van zaken op dit forum verschijnt, dan stel ik vast dat een aantal forummers compleet onverdraagzame mensen zijn, die niets liever doen dan anderen verwijten en op niets gebaseerde onwaarheden verkondigen.

Als groene jongen roep ik hier op tot redelijkheid. Er gaat al zoveel fout op de wereld dat wij 'beschaafde' Vlamingen daar niet moeten aan mee doen. Straks zal iedereen weer Kerstmis vieren. (Eten en drinken) maar de boodschap die Kerstdag bevat: "Vrede aan alle mensen van goede wil" gaat volledig verloren.

Ik ben er stellig van overtuigd dat er in alle partijen (behalve het blok)mensen zitten die vanuit dit perspectief de maatschappij benaderen, maar die het vanuit een verschillende invalshoek doen. Gelukkig maar dat er verschillende meningen zijn, anders zou de wereld erg saai zijn. Grote opgave is om met die verschillende meningen gezamelijk te kunnen bouwen aan een maatschappij waarin het goed is om leven. Hier en elders.
lucien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 16:37   #33
lucien
Vreemdeling
 
lucien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
maar met een subsidie van 50% duurt het nog 30 jaar voor ik 1 euro besparing doe:
Ik heb sinds 7 jaar een zonneboiler. En als, zoals jij zegt, dat het 30 jaar duurt om 1 euro te besparen, dan denk jij enkel aan evconomische winst. Vanaf de dag dag ik hem installeerde had ik onmiddellijk vele euro's ecologische winst. En daar was het mij om te doen.
Ik droom van een betere wereld voor mijn kinderen en kleinkinderen. Ik zal die niet beter maken door ongebreideld de natuurlijke rijkdom van onze aarde te verkwanselen, maar door zorgzaam er mee om te gaan. Geen kwantiteit van leven, maar kwaliteit!
lucien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 16:51   #34
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucien
[Ik droom van een betere wereld voor mijn kinderen en kleinkinderen. Ik zal die niet beter maken door ongebreideld de natuurlijke rijkdom van onze aarde te verkwanselen, maar door zorgzaam er mee om te gaan. Geen kwantiteit van leven, maar kwaliteit!
Maar zelfs met allerhande bezuinigingen zullen de natuurlijke rijkdommen ook opgebruikt raken, alleen wat later.
Voorlopig zie ik daar bij het overgrote deel van de bevolking niet de minste bereidheid toe: enkele honderden kilometers verder zorgt het wrak van de Prestige voor de grootste milieuramp ooit maar hier maken ze zich druk over al dan niet tabaks-reclame(ik zeg: afschaffen heel die schandelijke autosport!).
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 17:22   #35
lucien
Vreemdeling
 
lucien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Maar zelfs met allerhande bezuinigingen zullen de natuurlijke rijkdommen ook opgebruikt raken, alleen wat later.
Voorlopig zie ik daar bij het overgrote deel van de bevolking niet de minste bereidheid toe
Inderdaad, natuurlijke rijkdommen zoals olie zullen het eerst uitgeput geraken, zelfs met bezuinigingen. Ik heb zelf geen alternatief hiervoor, behalve 'duurzaamheid': meer fietsen, met je herbruikbare doos naar de slager, meer zonneboilers enz. Om olie, die toch een schitterend product is, zo lang mogelijk te kunnen gebruiken.
Ik denk dat, om het overgrote deel van de mensen hiertoe aan te zetten is: een schaarste creëren. Zoals met de oliecrisis in de jaren 70.
Maar daar zullen oliemultinationals niet toe bereid zijn vanuit hun redenering van geldgewin op korte termijn. Après nous le déluge, is hun leuze.
__________________
Groen!
lucien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 21:28   #36
Welvaart&Veiligheid
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucien
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
maar met een subsidie van 50% duurt het nog 30 jaar voor ik 1 euro besparing doe:
Ik heb sinds 7 jaar een zonneboiler. En als, zoals jij zegt, dat het 30 jaar duurt om 1 euro te besparen, dan denk jij enkel aan evconomische winst. Vanaf de dag dag ik hem installeerde had ik onmiddellijk vele euro's ecologische winst. En daar was het mij om te doen.
Ik droom van een betere wereld voor mijn kinderen en kleinkinderen. Ik zal die niet beter maken door ongebreideld de natuurlijke rijkdom van onze aarde te verkwanselen, maar door zorgzaam er mee om te gaan. Geen kwantiteit van leven, maar kwaliteit!
Een zonneboiler is waarschijnlijk niet goedkoop. Men moet dus reeds tot de ietwat betere inkomensklasse behoren om zich dat te kunnen veroorloven.

Om het voor een zo groot deel van onze bevolking mogelijk te maken op een zo ecologisch verantwoorde manier te wonen (in zeer goed geïsoleerde woningen, met zonneboilers, met zonnepanelen, eventueel een windmolentje dat voor electriciteit zorgt, enz.) te rijden (met wagens op electrische batterijen), enz., zou onze economie nog flink moeten groeien. Heden hebben de meeste mensen niet bepaald de nodige financiële middelen om zich de voormelde ecologisch verantwoorde levenswijze eigen te maken.
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2002, 21:29   #37
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Is het weer zover, W & V? Als Agalev-er is het er mij helemaal niet over te doen een repressief beleid te installeren dat elke tegenstand monddood maakt. Je snijdt alleen maar in eigen vlees, als je je omringt met jaknikkers.
Mensen die een initiatief afschieten, omdat er het adjectief 'groen' voor kan gezet worden, zijn even kortzichtig bezig.
Er is een ommezwaai nodig, als we over een aantal decennia niet door onszelf willen uitgestorven zijn. En de technische mogelijkheden zijn er nu reeds, om tot 50 % van ons energieverbruik te besparen, met de mogelijkheid om er nog meer van te maken in de toekomst. Nu is er alleen een ommekeer in gedachten nodig...
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 09:31   #38
lucien
Vreemdeling
 
lucien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Een zonneboiler is waarschijnlijk niet goedkoop. Men moet dus reeds tot de ietwat betere inkomensklasse behoren om zich dat te kunnen veroorloven.

.
Een zonneboiler kost 125.000 belgische frank. Je krijgt een subsidie van 25.000 fr. Blijft dus 100.000 fr.
Wie een andere warmwatervoorziening installeert betaalt ook al gauw 20.000 fr. En vanaf de eerste liter warm water kost het je aan energie. Bij een zonneboiler kost de eerste liter water je niets meer extra.
De zonneboiler is voor mij een soort spaarboek. Vanaf de installatie brengt hij mij geld op. Terwijl een klassieke boiler je vanaf de eerste dag nog geld kost.
Gelijk welk ander apparaat dat je koopt (koffiezet, wasmachine, auto enz) kost na de aankoop onmiddellijk weer geld bij gebruik. Een zonneboiler niet.
Een zonneboiler is dus een bovenste beste investering. Geen enkel spaarboekje kan daar tegen op. En dan tel ik nog de ecologische winst niet.
Ik ben een gewone leraar en behoor niet tot de betere inkomenscategorie.
__________________
Groen!
lucien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 11:09   #39
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

'de groenen willen onze economie compleet vernietigen'... het klinkt verdorie als een 'xfiles' aflevering...

En dan nog, liever een vernietigde economie dan een vernietigde ganse wereld.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2002, 12:04   #40
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

[quote="lucien
Ik ben er stellig van overtuigd dat er in alle partijen (behalve het blok)mensen zitten die vanuit dit perspectief de maatschappij benaderen, maar die het vanuit een verschillende invalshoek doen. Gelukkig maar dat er verschillende meningen zijn, anders zou de wereld erg saai zijn. Grote opgave is om met die verschillende meningen gezamelijk te kunnen bouwen aan een maatschappij waarin het goed is om leven. Hier en elders.[/quote]

"Behalve het blok"... Is dit geen discriminatie op basis van politieke gezindheid?
"Gelukkig maar dat er verschillende meningen zijn..." Is dit geen contradictio in terminus???
En voor de rest: "Vrede op aarde aan de mensen van goede wil, zolang het maar geen Vlaams Blokkers zijn"!!!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be