Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2019, 11:04   #461
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
verbod op verkoop op festivals, leuven heeft verschillende verboden op alcohol, een voorbeeld dat ik al gaf, maar waarop gij ostentatief weigerde te antwoorden: cafe bazen die veroordeeld kunnen worden als ze iemand in kennelijke dronkenschap alcohol serveren , etc etc

Deze trend is al decennia aan de gang. een vrijheid die langzaam uitgehold wordt. hetzelfde voor roken. En met cannabis wilt gij de andere richting op?

Niemand wil dat! enkel blowers.
Even gehoord bij de kinderen..tomorrowland? Wechter? Maanrock? pukkelpop? Overal gewoon alcohol te verkrijgen, zelfs in sportpaleis tijdens optredens kun je bier krijgen zoveel je wilt.

Dat je als cafébaas geen alcohol mag serveren aan wie kennelijk dronken is, is altijd zo geweest en helemaal geen voorbeeld van beperking.
Er is geen trend, behalve dat mensen zelf er voor kiezen om minder te drinken, waar op wordt ingespeeld met dranken die geen alcohol bevatten.
Maar dat is totaal anders dan uw zoveelste holle bewering.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 11:11   #462
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht


soms denk ik echt, doet gij dat nu express, die dommigheden? wilt gij Marie Daenen en Knuppel voorbijsteken? Is het die vrouwelijke concurrentie strijd?

Mijn bron is New Frontier Data , dat is een PRO LEGALISATIE beweging!

onverdachter kan niet hé!!
Of hoe je gezellig door snatert, zonder kop of staart...waarom sleurt u er opnieuw andere forummers bij? En opnieuw een degenererende opmerking over gender?
Het gaat niet over uw bron, maar over uw bewering!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 12:52   #463
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


En wat kost dat dan? 5$? 5000$? 5000000$?
En over hoeveel baby's gaat het dan? 5? 5000? 5000000?
En waar ligt dat ene hospitaal waar dat geconstateerd is?
En hoe komt dat dat maar in 1 hospitaal geconstateerd wordt?
En wat zijn de gevolgen voor die baby's?

Ik zie echt niet in hoe dit moet 'bewijzen' dat er grote of veel kosten zijn veroorzaakt door legalisatie.
het feit minimaliseren dat baby's met THC in hun bloed geboren worden , dat kan enkel uit een diep geperverteerde en zieke geest komen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:01   #464
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Even gehoord bij de kinderen..tomorrowland? Wechter? Maanrock? pukkelpop? Overal gewoon alcohol te verkrijgen, zelfs in sportpaleis tijdens optredens kun je bier krijgen zoveel je wilt.
met beperkingen bedoel ik géén afschaffing hé! Beperkingen voor minderjarigen,
nergens op die festivals zijn zware bieren te krijgen hé! Of vodka!
overal meer en meer, als gij het daglicht wilt ontkennen …
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nten~aa2af6f8/


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat je als cafébaas geen alcohol mag serveren aan wie kennelijk dronken is, is altijd zo geweest en helemaal geen voorbeeld van beperking.
Wat dan, een uitbreiding?

Letterlijk alles wat gij schrijft is dom.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:03   #465
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Of hoe je gezellig door snatert, zonder kop of staart...waarom sleurt u er opnieuw andere forummers bij? En opnieuw een degenererende opmerking over gender?
Het gaat niet over uw bron, maar over uw bewering!
En wat is er mis met de bewering?

En nu niet schrijven; 'ze is fout'

Ge moet ook schrijven WAAROM!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 september 2019 om 13:03.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:10   #466
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Oke, je kan dus geen enkel voorbeeld geven van een festival dat alcohol verbied.
nergens heb ik beweerd dat er festivals zijn waar alcohol verboden wordt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ja, die cafebaas mag mee verantwoordelijk worden gesteld als hij iemand die op sterven na dood is van de alcohol nog alcohol geeft.
Nu content?
Nee, want dit is weer uw typische vilaine manier van antwoorden!

De vraag was niet (en de wet spreekt NIET over) iemand die op sterven na dood is van de alcohol, de vraag was: kennelijk dronkenschap.


gij blijft ostentatief weigeren op mijn vragen te antwoorden.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:21   #467
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
nergens heb ik beweerd dat er festivals zijn waar alcohol verboden wordt.
Oke, gaan we weer de schaamteloze leugenachtige toer opgaan ja?
Is het weer zo ver?
Totaal geen idee meer hoe je nog uit je woorden moet komen en dan maar klakkeloos beginnen liegen?
Uw woorden: 1 pagina geleden
Citaat:
verbod op verkoop op festivals
Citaat:
Nee, want dit is weer uw typische vilaine manier van antwoorden!

De vraag was niet (en de wet spreekt NIET over) iemand die op sterven na dood is van de alcohol, de vraag was: kennelijk dronkenschap.


gij blijft ostentatief weigeren op mijn vragen te antwoorden.
Jongetje, het feit dat je gewoon met mijn antwoorden geen blijf meer weet druipt er voort echt zo dik vanaf...
Ik heb al dagenlang op al je vragen geantwoord en ofwel zwijg je erover in alle talen (anorexia), ofwel kom je met vragen die niks met mijn bewering van doen hadden (MIVB vs chauffeur) ofwel ga je over een woordje vallen (hier nu).

Trouwens: wist je dat uw kennelijk dronkenschap voor veel mensen wel degelijk heel dicht bij 'op sterven na dood ligt'?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:26   #468
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
het feit minimaliseren dat baby's met THC in hun bloed geboren worden , dat kan enkel uit een diep geperverteerde en zieke geest komen.
Dat is niet minimaliseren.

Dat is
a) niet zo maar klakkeloos geloven wat jij allemaal neerpent hier want het al vaker gebleken dat minstens de helft daarvan pure leugens zijn.

b) interesse in het fenomeen, met terechte vragen. Hoeveel zijn het er of is het puur anekdotisch? Vorig jaar eentje, dit jaar twee is een stijging van 100% eh?
Wat zijn de gevolgen voor die baby's? Hoeveel kost het om hen, indien nodig, te genezen?

Ik snap het wel weer hoor. Jij hebt weer eens ergens een zinnetje gelezen waarvan je denkt: "He, dat kan ik bigf wel eens voor de voeten gooien" zonder dat je natuurlijk weer maar eens ook maar enig besef hebt waar het over gaat.

En als ik dan vragen begin te stellen sta je met je mond vol tanden en begin je maar gauw te schelden over een zieke geest enzo.

Jij hebt echt geen idee hoe compleet doorzichtig je bent.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:31   #469
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
nergens op die festivals zijn zware bieren te krijgen hé! Of vodka!
Kom jij van een verlengd verblijf op Mars ofzo?
Nog nooit gehoord van cocktailbars op festivals? Sips op tomorrowland? Belgian Beer Bar op Graspop?
Vna bierfestivals?

Echt ventje, jij blijft de flaters hier opstapelen dat het bijna pijnlijk wordt.

En ik zei het al, blijf jij maar lekker naief geloven dat onze zorgzame overheid alcohol streng aan aan't pakken is.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:32   #470
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
nergens heb ik beweerd dat er festivals zijn waar alcohol verboden wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
verbod op verkoop op festivals,


Trouwens dat bestond in veel Amerikaanse steden ook al jaren voor cannabis er werd gelegaliseerd. Nog veels strenger gereglementeerd zelfs. En toch werd er alsnog gelegaliseerd, dezelfde reglementering wordt grotendeels ook voor cannabis toegepast (open container, etc...).
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 3 september 2019 om 13:34.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:34   #471
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.724
Standaard

wikipedia

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dan zijn er nog allerhande kosten:
[i]* In Colorado, effects since 2014 ...
voor degenen die zich afvragen waar die puntjes voor staan:


Citaat:
In Colorado, effects since 2014 include increased state revenues,[4] violent crime decreased,[5][6] an increase in homeless population,[7] one Colorado hospital has received a 15% increase in babies born with THC in their blood.[8]
foei geert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
one Colorado hospital has received a 15% increase in babies born with THC in their blood.
referentie nummer 8 op deze wikipagina

"The Pot Vote". Cite web requires |website= (help)
The pot vote is een 60-minutes video van CBS news. Ik betwijfel of ge die ook effectief hebt gezien.
You must be a CBS All Access subscriber to enjoy this video.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
*Top public health administrators in Colorado have also highlighted the risk that edibles pose to children, as they are often undistinguishable from ordinary foods once they are removed from their packaging and overall youth usage rates have increased, although not enough to be deemed statistically significant.

en wat laat onze geert in dit stukje weg?
Citaat:
Looking at students in the eighth, tenth, and twelfth grades, a survey study published in the Journal of the American Medical Association found that usage rates had not increased among any of the different age groups in Colorado
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
*statistically significant increases in usage rates amongst eighth and tenth graders were reported in Washington.[12]
Wat staat er nog allemaal op die wikipagina?
Citaat:
A 2017 study found that the introduction of medical marijuana laws caused a reduction in violent crime in Americans states that border Mexico: "The reduction in crime is strongest for countries close to the border (less than 350km), and for crimes that relate to drug trafficking. In addition, we find that MMLs in inland states lead to a reduction in crime in the nearest border state. Our results are consistent with the theory that decriminalization of the production and distribution of marijuana leads to a reduction in violent crime in markets that are traditionally controlled by Mexican drug trafficking organisations."
en dat mogen we niet weten van onze geert. Misschien moet geert dat maar eens naar den Bart doorsturen, in Antwerpen is er een klein probleempje van spontaan ontploffende granaten geloof ik
Verder:
Citaat:
Oregon legalized Cannabis in November 2014. Effects have included an increase in cannabis-related calls to the Oregon state poison center,[13] an increase in perception among youth that Marijuana use is harmful,[13] a decrease in arrest rates for cannabis related offenses,[13] stores sold $250 million in cannabis products which resulted in $70 million in state tax revenue (higher than a predicted $36 million in revenue),[14] 10% decrease in violent crime, and 13% drop in murder rate.[
Bedankt Geert, nog meer argumenten voor legalisatie, en uit uw eigen bron, dus geen bias mogelijk
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 3 september 2019 om 13:48.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:38   #472
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
het feit minimaliseren dat baby's met THC in hun bloed geboren worden , dat kan enkel uit een diep geperverteerde en zieke geest komen.
Overdrijf anders wat.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:42   #473
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
het feit minimaliseren dat baby's met THC in hun bloed geboren worden , dat kan enkel uit een diep geperverteerde en zieke geest komen.
Citaat:
Maternal marijuana use during pregnancy is not an independent risk factor for adverse neonatal outcomes after adjusting for confounding factors. Thus, the association between maternal marijuana use and adverse outcomes appears attributable to concomitant tobacco use and other confounding factors.
Maternal Marijuana Use and Adverse Neonatal Outcomes
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:48   #474
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Oke, gaan we weer de schaamteloze leugenachtige toer opgaan ja?
Ik lieg nergens!

ik heb het over beperkingen: bvb geen alcohol aan minderjarigen, 2 biertjes per man tegelijk.

Zoals zoveel beperkingen die in onze maatschappij, en over de hele wereld meer en meer ingang hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Jongetje, het feit dat je gewoon met mijn antwoorden geen blijf meer weet druipt er voort echt zo dik vanaf...
Ik heb al dagenlang op al je vragen geantwoord en ofwel zwijg je erover in alle talen (anorexia), ofwel kom je met vragen die niks met mijn bewering van doen hadden (MIVB vs chauffeur) ofwel ga je over een woordje vallen (hier nu).

Trouwens: wist je dat uw kennelijk dronkenschap voor veel mensen wel degelijk heel dicht bij 'op sterven na dood ligt'?
kronkel kronkel!

iemand die op sterven na dood is kan geen glas aannemen en betalen.

bovendien is dat doortrapt antwoord in tegenspraak met uw eigen neo liberaal axioma: iedereen mag doen met zijn lijf wat hij wil.

Dus blijkbaar geldt dat niet voor zeer dronken mensen die toch nog willen doordrinken op café.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:51   #475
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dat is niet minimaliseren.

Dat is
a) niet zo maar klakkeloos geloven wat jij allemaal neerpent hier want het al vaker gebleken dat minstens de helft daarvan pure leugens zijn.

b) interesse in het fenomeen, met terechte vragen. Hoeveel zijn het er of is het puur anekdotisch? Vorig jaar eentje, dit jaar twee is een stijging van 100% eh?
Wat zijn de gevolgen voor die baby's? Hoeveel kost het om hen, indien nodig, te genezen?

Ik snap het wel weer hoor. Jij hebt weer eens ergens een zinnetje gelezen waarvan je denkt: "He, dat kan ik bigf wel eens voor de voeten gooien" zonder dat je natuurlijk weer maar eens ook maar enig besef hebt waar het over gaat.

En als ik dan vragen begin te stellen sta je met je mond vol tanden en begin je maar gauw te schelden over een zieke geest enzo.

Jij hebt echt geen idee hoe compleet doorzichtig je bent.
Dit is walgelijk en ziekelijk. Elke letter van bovenstaande post is misselijkmakend. Nog erger dan wat alice hier schrijft over bejaarden. Ik dacht dat dat niet zou kunnen ...

Dat is wat cannabis doet met ne mens. geen enkel moreel besef. het maakt van mensen psychopaten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 13:55   #476
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dit is walgelijk en ziekelijk. Elke letter van bovenstaande post is misselijkmakend. Nog erger dan wat alice hier schrijft over bejaarden. Ik dacht dat dat niet zou kunnen ...

Dat is wat cannabis doet met ne mens. geen enkel moreel besef. het maakt van mensen psychopaten.
neen dat doet het niet
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 14:04   #477
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik lieg nergens!

ik heb het over beperkingen: bvb geen alcohol aan minderjarigen, 2 biertjes per man tegelijk.
Geen sterke drank aan minderjarigen, wel bier. Gelijk ge wel een pistool moogt kopen, maar geen bazooka.

Die 2 bier is dacht ik in Nederland, nl Nijmegen. Ook daar mag je nog steeds wiet roken ondanks dat dingen strenger worden.
Drank wordt daar dus strenger, maar ze testen wel met legale wietkweek.
Way to go!


Citaat:
Bovendien is dat doortrapt antwoord in tegenspraak met uw eigen neo liberaal axioma: iedereen mag doen met zijn lijf wat hij wil.

Dus blijkbaar geldt dat niet voor zeer dronken mensen die toch nog willen doordrinken op café.
Het is niet omdat gij moogt doen met uw lichaam wat ge wilt, dat iemand anders daarbij verplicht is u te assisteren hé.
Het is niet omdat gij u moogt ophangen, dat ik u daarom de koord moet aanleveren.
Het gelijkaardige gaat op voor die zwangere vrouwen. Het gaat niet enkel om uw eigen lichaam meer.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 3 september 2019 om 14:06.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 14:05   #478
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
https://www.druglijn.be/tips-en-advi...gerschap/drugs

Persoonlijk vind ik dat ge vrouwen die blowen tijdens hun zwangerschap zou moeten steriliseren.
Dat ge uw eigen gezondheid in gevaar brengt is al achterlijk, maar dan nog van uw kind, dat is ….

Als mensen vinden dat er recht is op abortus, dan zou het omgekeerd ook moeten kunnen. Als een moeder niet geschikt is om voor een kind te zorgen: steriliseren, zonder verdoving, zonder terugbetaling.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 14:07   #479
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik dat ge vrouwen die blowen tijdens hun zwangerschap zou moeten steriliseren.
Dat ge uw eigen gezondheid in gevaar brengt is al achterlijk, maar dan nog van uw kind, dat is ….

Als mensen vinden dat er recht is op abortus, dan zou het omgekeerd ook moeten kunnen. Als een moeder niet geschikt is om voor een kind te zorgen: steriliseren, zonder verdoving, zonder terugbetaling.
Hier ga ik mee akkoord. En naast enkel blowen mogen daar nog een pak ander middelengebruik komen te staan.
De verdoving en terugbetaling zo gelaten. Zo'n sadist ben ik dan ook weer niet.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 3 september 2019 om 14:12.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 14:14   #480
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Geen sterke drank aan minderjarigen, wel bier. Gelijk ge wel een pistool moogt kopen, maar geen bazooka.

Die 2 bier is dacht ik in Nederland, nl Nijmegen. Ook daar mag je nog steeds wiet roken ondanks dat dingen strenger worden.
Drank wordt daar dus strenger, maar ze testen wel met legale wietkweek.
Way to go!
voila, dank u om mij gelijk te geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Het is niet omdat gij moogt doen met uw lichaam wat ge wilt, dat iemand anders daarbij verplicht is u te assisteren hé.
We hebben het nooit over 'verplicht' gehad. nergens gaat het over een verplichting van die cafébaas om bier te schenken. Dat bestaat niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Het is niet omdat gij u moogt ophangen, dat ik u daarom de koord moet aanleveren.
Waarom hebt gij het hier over 'moeten'?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Het gelijkaardige gaat op voor die zwangere vrouwen. Het gaat niet enkel om uw eigen lichaam meer.
Dit is weer wartaal.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be