Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Vincent Van Quickenborne (VLD) - 31 mei tot 6 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vincent Van Quickenborne (VLD) - 31 mei tot 6 juni "Ging voorheen door het leven als senator Q en is nu staatssecretaris voor Administratieve vereenvoudiging. Initiatieven zoals kafka.be trokken de aandacht van het publiek en recent nam hij ook initiatieven om het stemmen per volmacht eenvoudiger te

 
 
Discussietools
Oud 31 mei 2004, 21:29   #1
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Ik had altijd gedacht dat u een beetje een idealist was. Ik zag in u en nogal frisse wind, iemand die het durfde zeggen, en zich niet snel plooit. Ik had er ooit nog aan gedacht om op u te stemmen.
U had het lef om samen met Jean Marie Dedecker tegen de dodaties voor bepaalde leden van het koningshuis te zijn. Het was duidelijk dat u tegen het koningshuis in meer of mindere mate gekant was.

Nu u staatssecretaris bent, is het nogal frappant hoe uw mening veranderd is. U durft zich niet meer uit te spreken tegen het koningshuis. Integendeel. U hebt nu natuurlijk wel een mooi postje.
exodus is offline  
Oud 1 juni 2004, 23:06   #2
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Vanuit zijn post lijken de dotaties ook niet meer zo hoog.

Misschien is Mr. Van Quickenborne wel echt van mening veranderd? De Koning is en blijft een politiek neutraal figuur, iets wat we in België echt nodig hebben.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 juni 2004, 14:20   #3
camaris
Schepen
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
De Koning is en blijft een politiek neutraal figuur, iets wat we in België echt nodig hebben.
Daarom dat jullie zijn jongste zoon een plaats aanbieden op jullie kieslijst?
camaris is offline  
Oud 3 juni 2004, 20:11   #4
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
De Koning is en blijft een politiek neutraal figuur, iets wat we in België echt nodig hebben.
Daarom dat jullie zijn jongste zoon een plaats aanbieden op jullie kieslijst?
Is zijn jongste zoon Koning?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 3 juni 2004, 21:33   #5
Jouwe
Vreemdeling
 
Jouwe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Diksmuide
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Daarom dat jullie zijn jongste zoon een plaats aanbieden op jullie kieslijst?
Is zijn jongste zoon Koning?


hahahah, dit is wel een van de meer grappige zaken die ik heb gelezen op dit forum, alhoewel ik niet voor jullie partij/beweging ben, is het goed dat er ook eens mensen opkomen met een programma gebaseerd op een unitair België eens eens wat anders dan al die separatisten
Jouwe is offline  
Oud 4 juni 2004, 10:36   #6
camaris
Schepen
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Is zijn jongste zoon Koning?
Ik vermoed dat Van Quickenborne zijn jongste zoon niet koning is nee.
De uitspraak was gericht naar uw reactie (vandaar de quote naar wat u zei...)
Ik bedoelde maar dat als u het toch zo nodig acht dat de koning politiek neutraal blijft, dat u (lees: de BUB, meerbepaald de afdeling in Brussel) zijn (lees: koning Albert II) jongste zoon (lees: Laurent I) geen plaats op jullie kieslijst moet aanbieden (in Brussel dus). Dit zou de politieke neutraliteit van onze 'geliefde' koning alleen maar in het gedrang kunnen brengen...
camaris is offline  
Oud 4 juni 2004, 11:37   #7
Von Stauffenberg
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Berichten: 3
Standaard

Ik vind het inderdaad belangrijk om ons koningshuis te onderhouden. Ook in een verenigd europa is het belangrijk om ons te laten vertegenwoordigen door iemand met charisma en die het nauwste verbonden is met onze roots als Belgen. Het koningshuis stond aan de oorsprong van het ontstaan. Het was tenslotte onze revolutie!
Ik ga wel akkoord dat verjonging onze banden met de walen beter zouden smeden. Misschien zou het een positieve stap zijn van koning Albert om een stap opzij te zetten en het Dutroux-tijdperk te beeindigen.
Filip heeft alles wat een volk zich wenst, de perfekte kopie van zijn oom wijlen Bouwdewijn. Met kindergeluk en toekomst!
Von Stauffenberg is offline  
Oud 4 juni 2004, 18:16   #8
Jo
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 april 2004
Locatie: Sint Jans Molenbeek
Berichten: 4
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Jo
Standaard

Quicky is een echte pure politicus pur sang, wel te verstaan in de vorm zoals de malcontentementen politici zien.
Windhanen worden zeeziek bij het zien van zijn gedraai.

Weet u nog;
- hoe Quick (samen met VLD fluppeke) op kosten van de regering naar Israel trok om politiek te kunnen profiteren van het bloedvergieten aldaar?
- Al vergeten dat Quickje platvoet en zijn vriendjes een communistisch bolwerk gingen bezoeken en promoten, je weet wel, die brave aziaat die zijn eigen volk tiraniseert en uithongert en die alleen welopgevoede (gehersenspoelde) lieve kindertjes publiek opvoert om voor zich reclame te maken.

Een zeer uitgekookte kerel dus die letterlijk bereid is om over lijken te gaan om een postje te bemachtigen!!!

Zijn gekonkel voor of tegen het koningshuis is nog de minste van mijn zorgen.

Dat jonge mensen met rode oogkleppen dit mannetje verheerliken om zijn anti Bush standpunten terwijl hij zelf nog grotere misdadigers tegen de mensheid propageert vindt ik veel en veel zorgwekkender.

Dus lieve kindertjes, bezint eer ge begint en stem NIET voor een monster dat reclame voor zichzelf maakt door te zeggen dat een bushrat uitschot is!
Jo is offline  
Oud 5 juni 2004, 11:16   #9
Vincent Van Quickenborne
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Berichten: 38
Standaard

Ik heb niets tegen de persoon Koning Albert, maar ik heb al altijd vraagtekens gehad bij erfelijke machtsuitoefening.

Ik heb het regime van N-Korea nooit goedgepraat, wel integendeel!
__________________
http://www.allesismogelijk.be
Vincent Van Quickenborne is offline  
Oud 5 juni 2004, 14:19   #10
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Von Stauffenberg
Ik vind het inderdaad belangrijk om ons koningshuis te onderhouden. Ook in een verenigd europa is het belangrijk om ons te laten vertegenwoordigen door iemand met charisma en die het nauwste verbonden is met onze roots als Belgen. Het koningshuis stond aan de oorsprong van het ontstaan. Het was tenslotte onze revolutie!
Ik ga wel akkoord dat verjonging onze banden met de walen beter zouden smeden. Misschien zou het een positieve stap zijn van koning Albert om een stap opzij te zetten en het Dutroux-tijdperk te beeindigen.
Filip heeft alles wat een volk zich wenst, de perfekte kopie van zijn oom wijlen Bouwdewijn. Met kindergeluk en toekomst!
onze revolutie, laat mij niet lachen, de belgische revolutie is er gekomen vanuit franstalige adellijke hoek maar niet vanuit het belgische volk en zeker niet vanuit vlaamse hoek.
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 16 juni 2005, 13:37   #11
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

rot op met die koningshuizen!!!

Daar zitten de rotte appels!! Ik zal niet alles zaggen want dat geloven jullie toch niet,
maar het zijn SATANISTEN!!!

Ja , geen gezeik of zo, of weet ik veel wat.
ze offeren kindertjes!!!!!!! aan de duivel!!! Niet alsof maar echt!!!

Waar dacht je dat Dutroux vandaan komt? En Regina Loef???
Maar ja, niemand zal me wel weer geloven!!!

Wil je bewijzen: Lees de boeken van Fritz Springmeier!!!!


Pindar
Pindar is offline  
Oud 17 juni 2005, 14:38   #12
Vision
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
rot op met die koningshuizen!!!

Daar zitten de rotte appels!! Ik zal niet alles zaggen want dat geloven jullie toch niet,
maar het zijn SATANISTEN!!!

Ja , geen gezeik of zo, of weet ik veel wat.
ze offeren kindertjes!!!!!!! aan de duivel!!! Niet alsof maar echt!!!

Waar dacht je dat Dutroux vandaan komt? En Regina Loef???
Maar ja, niemand zal me wel weer geloven!!!

Wil je bewijzen: Lees de boeken van Fritz Springmeier!!!!


Pindar

Ik stel voor dat u eens hulp gaat zoeken.
Vision is offline  
Oud 18 juni 2005, 21:22   #13
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Ik stel voor dat u eens hulp gaat zoeken.
O? en waarvoor zou ik dan hulp moeten zoeken?
Om wat ik zeg? hmmmmmmmmm ik neem dan maar even
aan dat je het niet hebt onderzocht en zeker dat je het genoemde
boek niet hebt gelezen? Dus... je doet uitspraken over iets wat je niet onderzocht hebt en waar je niks van weet. eh... is dat niet een beetje..
,,,eh...vreemd. Moet je mischien .eh...eens hulp gaan zoeken???


met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be