Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Wouter Van Bellingen (Onafh op lijst sp.a, voorheen spirit) (27 april tem 3 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Wouter Van Bellingen (Onafh op lijst sp.a, voorheen spirit) (27 april tem 3 mei) Als zoon van Rwandese ouders werd Van Bellingen geadopteerd door een Vlaams gezin, vader bij Volksunie. Hij is een voormalig ambtenaar en de eerste zwarte schepen in Vlaanderen te Sint-Niklaas. Hij kwam in het nieuws toen enkele koppels weigerden om door hem te worden getrouwd. Voorheen bij spirit (nadien VlaamsProgressieven, nu SLP). Hij komt op als onafhankelijke op de lijst van de sp.a.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 april 2009, 18:11   #1
Denker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 augustus 2002
Berichten: 74
Standaard Glazen bol

Stel: je hebt een glazen bol en je krijgt de kans om daarin de toekomst van LSP ... euh ... SLP te overzien. Wat denk je dat je te zien krijgt?
Denker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 11:17   #2
Wouter Van Bellingen
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 25
Standaard

Ik ben geen waarzegger en kijk dus niet in een glazen bol en het zou niet kies zijn om over SLP in dit verband iets te zeggen. Er zijn teveel mensen in die partij die ik waardeer.
Wouter Van Bellingen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 15:25   #3
an1958
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 381
Post glazen bol.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denker Bekijk bericht
Stel: je hebt een glazen bol en je krijgt de kans om daarin de toekomst van LSP ... euh ... SLP te overzien. Wat denk je dat je te zien krijgt?
Heb jij behoefte aan een glazen bol?Of gewoon curieus naar meningen hierrond?
Ik waag me niet aan voorspellingen,maar wacht gewoon af,wat de verstandige kiezers zullen doen.Dus nog wat geduld tot Juni.
Maar bij al die naamsveranderingen,zou je de tel wel kwijt geraken.
Naar mijn zéér bescheiden mening,zullen ze niet aan het vereiste aantal stemmen geraken,om in het parlement te kunnen meebeslissen.
Komen niet genoeg in de publiciteit. Een gemiste kans.nl de actualiteit.
Zoals op T.V Programma's die ontspanning verzorgen,d�*�*r moet je zijn.Zie maar naar wat het programma "De slimste mens" gedaan heeft aan het imago van Bart Dewever.
Public Relations zijn zeer belangrijk!!!!!!!
an1958 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 15:27   #4
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Van Bellingen Bekijk bericht
Ik ben geen waarzegger en kijk dus niet in een glazen bol en het zou niet kies zijn om over SLP in dit verband iets te zeggen. Er zijn teveel mensen in die partij die ik waardeer.
Uit beleefdheid zegt u dus niet dat ze de kiesdrempel niet zullen halen? Maar U bent er tussen de lijnen weldegelijk van overtuigd!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be