Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Tim Tubbax (Vrijheid) (26 mei t.e.m. 1 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Tim Tubbax (Vrijheid) (26 mei t.e.m. 1 juni) Voormalig politie-agent, speelde een aantal rollen in film en serie, kickboxer en basketbalseler, had vroeger een discotheek en later een herberg. Kondigde de oprichting van een partij 'Luister' aan, maar uiteindelijk werd het 'Vrijheid'. Hij is lijsttrekker voor het Vlaams Parlement in de provincie Antwerpen. Vrijheid heeft ook een lijst voor Vlaams Brabant.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 mei 2009, 20:01   #1
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard Over Tim Tubbax en Vrijheid

Het is even zoeken naar de achtergronden van deze nieuwe beweging. Hoewel, nieuw ... Er zitten enkele oude bekenden bij die bij de vorige verkiezingen onder FN (Fervent Nationaal, tegenhanger van en identiek kiesnummer als Front National). Voor het overige een hele hoop nieuwe gezichten (bvb Hendrik Boonen is hier niet meer terug te vinden) en een tekst 'actiepunten' die op het eerste zicht fel afwijkt van Fervent Nationaal en de Nieuwe Partij die erachter zat, vooral omdat over geheel andere punten stelling wordt ingenomen. Dus toch een volledig nieuwe beweging? Ik laat het aan Tim Tubbax om de verschillen aan te duiden.

Over Tim Tubbax ... hij is een ex-politieman en voormalig discotheekuitbater. Kickbox, basketbal, ... speelde een paar rollen in series, naar 't schijnt zelfs een keertje in de film aan de zijde van Jean-Claude Van Damme (weet iemand welke film dat was?) en als ik mij niet vergis dan komt er een boek aan. Corrigeer me als ik het mis heb.

Een beginseltekst die op Facebook werd gepost, over Vrijheid:

Citaat:
VRIJHEID; Actiepunten
Als kersverse nieuwe partij voor deelname aan het Vlaams Parlement trachten wij een stem te bieden aan eenieder die de huidige gang van zaken niet meer aangenaam leefbaar vindt...

Laat ons eerlijk zijn, welke partijen zijn steeds aan de macht geweest? CD&V, VLD, SPa.
Deze partijen wisselen elke legislatuur met elkaar af en verwijten elkaar steeds hetzelfde... Het niet nakomen van de gemaakte beloften.

Het is duidelijk dat geen van deze partijen nakomt voor wat ze staan. Anders zouden we nu niet in deze crisis terechtgekomen zijn.

Voor wie zou je dan stemmen begin juni?

Indien de kiezer de kleine, nieuwe en opkomende partijen een kans mocht geven moeten de grote partijen met hen rekening houden. Dan zal hun onverschilligheid naar de kiezer toe moeten veranderen en komt er misschien terug evenwicht in het politieke landschap.

Een evenwicht waar rekening gehouden wordt met wat de bevolking wil en nodig heeft. Een evenwicht waarin de bevolking het laatste woord heeft, en niet de grote partijen.

Het heeft geen zin 101 programmapunten op te sommen waar toch niets met gebeurd.

Daarom houden wij ons aan onze ambitie, en dit is uw VRIJHEID te waarborgen.

Concreet is dit;

- MEER VRIJHEID DOOR MINDER BELASTINGSDRUK (door besparingen en afbouwen van de talloze nutteloze regereringen en departementen die bakkenvol geld kosten aan de belastigsbetaler en alleen maar zorgen dat elke beslissing jarenlang duurt door gekibbel)

- MEER VRIJHEID DOOR MINDER WETTEN EN REGELS (Niemand ziet het bos door de bomen met alle nutteloze wetten en regeltjes die ons het dagelijks leven alleen maar ingewikkelder maken. Richt maar eens een vereniging op en kijk waar u allemaal dient te passeren en voor te betalen)
Maak minder wetten maar laat ze beter naleven. Door IEDEREEN zowel autochtoon als allochtoon.

- MEER VRIJHEID DOOR MINDER BOETES (Waarschuwingen tellen tegenwoordig niet meer, zeker in het verkeer: Alles moet opleveren; rijden, parkeren, te snel of te traag. Wij zijn voor verkeersveiligheid, maar tegen het uitmelken van al wie aan het verkeer deelneemt. Verdoken flitspalen brengen niets bij aan de verkeersveiligheid. Parkeertickets op alle onmogelijke plaatsen die een dertiende maand kosten nog minder!

- MEER VRIJHEID BEPAALT U ZELF (Voor alle belangrijke beslissingen waar de regeringen jaren over ruzieën dient het volk geraadpleegd te worden. Migrantenstemrecht, Brussel-Halle Vilvoorde, Oosterweelverbinding, Lange Wapper,... Al deze beslissingen dienen genomen te worden zoals de meerderheid van de betrokken mensen vinden. Zij moeten hun vrijheid zelf kunnen bepalen.

Normaal gezien gebeurd dit door de volksvertrgenwoordigers die moeten waken over de stem van het volk. Zij vertegenwoordigen hen immers. In de praktijk blijkt meestal anders.

Daarom werkt onze partij met mensen uit dat gewone volk, mensen die ook al eens iets hebben meegemaakt en weten weten wat er op de straat en in uw buurt gebeurd.
Geen advocaten of dokters of hoge functionarissen... Die zijn teveel afgesloten van wat er op straat gebeurd, en wat er op straat gebeurd bepaald uw buurt!

Daarom zullen wij hiervoor steeds blijven vechten, voor deze punten, voor uw vrijheid!
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 21:25   #2
vectorc
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 1 september 2008
Berichten: 2
Standaard

films:
legionnaire (naast J-C Van Damme), any way the wind blows

heeft al een boek geschreven: "ik, flik? bangelijk!"

Is een bekende DJ (timax)
vectorc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 12:45   #3
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Vrijheid?

Homosapiens wat niet meer betekent als: de denkende mens of de verstandige mens, het verschil tussen mens en dier is zijn denken en het beheersen van zijn extreme instincten en driften, ongemanipuleerde informatie verhoogt het bewustzijn.

Er zijn twee interpretaties van het vrijheidsbegrip, negatieve en positieve.

Negatieve vrijheid:

Het domein waarbinnen iemand ongestoord (door anderen) datgene kan doen wat in zijn vermogen ligt, hoe groter dit domein hoe groter zijn negatieve vrijheid, het gaat er om dat men met rust wordt gelaten. (conservatisme & Neoliberalisme)
Het uitbuiten van mens door mens is geen vrijheid, het is misbruik maken van de medemens.
Uitbuiten is manipuleren en misbruiken van de zwakke of onwetende mens, dit om op deze manier aan zijn doel te geraken en daardoor zelf meer vrijheid en rijkdom te verwerven.
Het kunnen gebruik maken van andermans onwetendheid is geen vrijheid maar misbruik.
40 jaar van een mensenleven in een fabriek, bureel of magazijn enz “moeten werken” onder kunstlicht en uit noodzaak, dit is geen vrijheid maar misbruik, deze uitbuiting en dwingelandij is vooral een gebrek aan maatschappelijke en persoonlijke organisatie.
Het zichzelf kunnen verrijken op kosten van de medemens is geen vrijheid maar misbruik.
Er is op de wereld genoeg voor iedereen, maar er is niet genoeg voor ieders hebzucht.
Hoe groter de kloof tussen rijk en arm, hoe hardnekkiger de rijken zich aan hun negatieve vrijheid, macht en rijkdom vastklampen en hoe minder kans de arme hebben om vrij te zijn en er bovenop te geraken, een altijd maar moeilijker te doorbreken vicieuze cirkel.
We weten uit pijnlijke ervaring dat negatieve vrijheid nooit vrijwillig wordt opgegeven door de onderdrukker, ze moet geëist worden door de onderdrukten.
De kwaliteit en vrijheid van een samenleving bestaat niet uit het aantal miljonairs, maar hoe men omgaat met zwakken, ouderen, jongeren,werklozen, gezondheidszorg, milieu en de nodige tijd voor een degelijk opvoeding van kinderen, ze zijn de toekomst en de volgende generatie.
Totale vrijheid is een chaos die de samenleving ontwricht en daardoor elke degelijke vorm van samenleving onmogelijk maakt.
Totale of negatieve vrijheid is een extremisme dat ons op termijn terug naar de Middeleeuwen zal katapulteren.

Positieve vrijheid:

Vrijdenkers zijn tegen elke vorm van eenheidsdenken en monopolisering, omdat het uiteindelijk mens en natuur zal schaden.
Vrij rondlopen alleen is geen vrijheid.
Fundamentele vrijheid is de mogelijkheid hebben om je vrijheid te kunnen benutten in een samenleving.
Veel persoonlijke en maatschappelijke mogelijkheden bieden veel vrijheid.
Vrij zijn zonder mogelijkheden is geen vrijheid, het is valse vrijheid.
Vrijheid is in de eerste plaats de medemens zijn vrijheid respecteren.
Het kunnen drinken van zuiver water is een deel van onze vrijheid
Het kunnen inademen van zuivere lucht is een deel van onze vrijheid.
Persoonlijke vrijheid moet kunnen en dit zonder andermans vrijheid te schaden.
Het kunnen zwemmen in zuiver zeewater en in zuivere rivieren is ook een deel van onze vrijheid.
Het kunnen eten van gevarieerd voedsel van hoge kwaliteit is ook een deel van onze vrijheid.
Conform wonen en goede mobiliteit zonder ongevallen is ook een deel van onze vrijheid.
Onze wereldvreemdheid minimaliseren door te reizen is ook een deel van onze vrijheid.
In eigen land de eigen taal spreken is vrijheid, vele talen spreken is echter respect voor de medemens.
Positieve vrijheid is dat ieder mens de mogelijkheid moet hebben om in eigen land een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht.
De mogelijkheid en tijd hebben om eigen kinderen zelf te kunnen opvoeden, dit is echte vrijheid.
De mogelijkheid “voor iedereen” om te studeren, te sporten, sociaal leven, ontspanning, om creatief te zijn, om zichzelf geestelijk te kunnen ontplooien, om bij te dragen tot cultuur, te kunnen feesten, sporten, muziek te leren, al dit zonder andermans vrijheid te schaden, dit is levenskwaliteit in zijn hoogste vorm, deze vrijheid is fundamenteel, de zin van het leven!
Bij ziekte, ongeval, handicap, werkloosheid en pensioen toch nog goed kunnen leven, dit is echte vrijheid, deze Europese vangnetten mee helpen in stand houden dit is vrijheid voor ons zelf voor onze kinderen en voor de volgende generaties.

Vrijheid gemanipuleerd:

Geen enkel mens heeft de vrijheid om andermans vrijheid te beperken of om over andermans vrijheid te beschikken, dit is een fundamenteel mensenrecht.
Het symbool van vrijheid is de vrije wil, deze vrije wil is enkel vrij als hij niet beïnvloed wordt.
Onwetendheid is de oorzaak van bijna al onze problemen, ook die van onvrijheid, dit door gebrek aan educatie, informatie, mogelijkheden en ervaring.
Wanneer de meeste mensen in een samenleving sociaal en financieel armer worden en daardoor minder vrij zijn en het milieu verloederd, dan kan je echt geen goede punten geven aan een economie, minstens moet toch een meerderheid van de mensen het beter krijgen en meer vrij kunnen zijn en de natuur moet zich kunnen herstellen, wat nu niet het geval is.

Vrijheidsbepaling: (de mogelijke invloed van de samenleving op onze vrijheid en vrije wil)

Het is niet het individu dat bepaald dat het vrij is binnen een groep of samenleving, het is de groep of samenleving die bepaald of het individu vrij is.
Binnen de groep of samenleving kan men nooit totaal vrij zijn, men moet buiten de groep of samenleving treden om totaal vrij te kunnen zijn, daardoor is totale vrijheid slecht voor iedere groep of samenleving, de identiteit van elk individu wordt niet bepaald door het individu zelf maar door alles wat hij voor de groep of samenleving niet is.
Het collectivisme, de groep of samenleving is een middel om zichzelf te dienen, hetzelfde geldt voor het individualisme, beide moeten in evenwicht zijn om een goede psyche te bewerkstelligen.
We moeten individualiteit (daar waar het moet) ondergeschikt maken aan het collectieve belang van alle individuen en het ‘overleven’ van onze beschaving.

Definitie van vrijheid:

Het kunnen gebruik maken van al de mogelijkheden en vrijheden die onze planeet ons biedt, al dit met respect voor de medemens, de samenleving en de natuur, dit is pure en echte vrijheid, het is de beste samenlevingsvorm voor iedereen.
Streven naar vrijheid is niet enkel streven om vrij rond te lopen alleen, het is streven naar een evenwichtige vrijheid “voor iedereen” in zijn totaliteit.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 12:48   #4
corse
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 10.608
Standaard

Miljonairs-worden-rijker-talrijker:

http://www.express.be/money/nl/wealt...TOKEN=82833079
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 11:13   #5
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

In deze discoers is het eigenlijk "Minder vrijheid bepaald U zelf" (of is het meer ongelijkheid ?)
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 11:21   #6
cdekeule
Burgemeester
 
cdekeule's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 595
Standaard

Wat is de zin van deze forumsessie?
__________________
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 12:45   #7
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdekeule Bekijk bericht
Wat is de zin van deze forumsessie?
Heeft er geen.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 14:18   #8
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Weer zo ene van twaalf stielen, dertien ongelukken die het dan maar eens in de politiek probeert. Dergelijk volk hebben we nu echt nodig!
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 01:58   #9
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Weer zo ene van twaalf stielen, dertien ongelukken die het dan maar eens in de politiek probeert. Dergelijk volk hebben we nu echt nodig!
Graag reageer ik op uw quote...

Ik ben inderdaad imand met uitgebreide interesse en ben niet vies van een initiatief. Tzijn er ondertussen wel iets meer dan twaalf, maar wel minder ongelukken omdat ik me altijd met een project bezighoud tot het einde, en met de meeste ben ik nog steeds bezig.

Het zijn die verschillende stielen, allen tussen verschillende lagen van de bevolking, dat ik toch met enige zekerheid kan zeggen dat ik perfect weet wat de verzuchtingen en noden zijn van die mensen.
Mijn betrachting is dan ook deze ervaring en kennis te gebruiken, omdat ik ervaar dat die behoeften nog steeds worden genegeerd.

Dit kan niet genoeg worden herhaald.
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 02:17   #10
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
Graag reageer ik op uw quote...

Ik ben inderdaad imand met uitgebreide interesse en ben niet vies van een initiatief. Tzijn er ondertussen wel iets meer dan twaalf, maar wel minder ongelukken omdat ik me altijd met een project bezighoud tot het einde, en met de meeste ben ik nog steeds bezig.

Het zijn die verschillende stielen, allen tussen verschillende lagen van de bevolking, dat ik toch met enige zekerheid kan zeggen dat ik perfect weet wat de verzuchtingen en noden zijn van die mensen.
Mijn betrachting is dan ook deze ervaring en kennis te gebruiken, omdat ik ervaar dat die behoeften nog steeds worden genegeerd.

Dit kan niet genoeg worden herhaald.
Geachte,

U bent een onorthodox iemand voor iemand die in de politiek wil stappen. De mensen die wij telkens hebben gezien en zien in de politiek zijn steeds dezelfde inhoudsloze poppetjes die het publiek willen vleien voor een postje.

Het lijkt mij dat u met andere gedachten de politiek in stapt. Ik ben het misschien niet eens met uw partijstandpunten, maar het lijkt mij zeer interessant om te horen wat u hebt te vertellen. Ik zal dus met plezier uw antwoorden lezen.

Even tussendoor: hoe verklaart u uw late aankomst bij de forumsessie?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 04:17   #11
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

Beste,

De late reactie is van technische aard...
De login en pascode werden niet geaccepteerd.

Ik zal echter naar best vermogen en in alle eerlijkheid op uw vragen antwoorden.
Misschien kan ik op deze manier duidelijk maken dat politiek niet steeds door hetzelfde 'type' dient gevoerd te worden, en niet op dezelfde ontwijkende manier dient geantwoord te worden.
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 08:53   #12
honnesty
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 juni 2009
Berichten: 3
Standaard vrijheid

is er in de "partij?" vrijheid niemand die de spelling kan controleren.
fantastische publiciteit om een programma voor te stellen vol met "taalfauten".
honnesty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 09:47   #13
bloedverwant
Schepen
 
Geregistreerd: 13 augustus 2007
Berichten: 499
Standaard

Van alle partijprogramma's die ik al gezien heb, is dit toch met verve de interessantse. Jammer dat de sociale component een beetje ontrbeekt, anders hadden jullie waarschijnlijk mijn stem verdiend.

Zoals uw programma er nu uitziet is het echter politiek onuitvoerbaar. Instellingen, departementen en postjes schaffen zichzelf niet af. Dat is alsof je jezelf zou ontslaan, iedereen ziet in dat dat nooit gebeurd.

Een simpel voorbeeld: de Senaat. Ik heb in de aanloop naar deze verkiezingen aan verschillende politici de vraag gesteld of we dat echt nodig hebben. Nee, zeggen ze, we zijn bezig met het afschaffen ervan. Dat "bezig zijn", dat ziet er op het eerste zicht mooi uit. Bijna alle bevoegdheden van de Senaat zijn overgeheveld. Alleen, die laatste stap, het ontslaan van al die Senatoren, dat komt er maar niet van. Waardoor het nu niet meer is dan een spreekwoordelijk zwart gat dat geld opzuigt en niets substantieels teruggeeft.

Dit soort dingen raken enkel afgeschaft na druk vanuit het volk. Ik pleit er dan ook voor om in plaats van een Vrijheidspartij een Vrijheidsbeweging op te richten. Een beweging die druk zet op de overheid om af te slanken zonder gevolgen voor de bevolking. Een beweging die pleit voor de afschaffing van de senaat, de afslanking van ministerkabinetten en van partijsubsidies, afschaffing van de kopstem, de kiesdrempel, enzovoort.

Zo'n beweging heeft vele voordelen. Ik ken tientallen mensen rondom mij (ik zou zelfs durven zeggen dat het om een meerderheid gaat) die vinden dat de overheid een lichaam is met heel veel overtollig vet. Sterker nog, bij mijn familie heerst daar zelfs concensus over, terwijl wij niet bepaald een politiek homogeen gezin zijn. Er is dus een doelgroep. Maar die zullen niet voor u stemmen, want ze kennen u niet, ze vinden uw partij te klein en ze geloven niet dat u het kunt waarmaken. En bovendien: alle partijen pleiten in naam tegen de senaat. Het staat alleen niet in hun verkiezingsprogramma. Een volksbeweging kan hen dwingen om in een petitie die wens te onderschrijven.

Om het kort te houden vraag ik me dus af: waarom een politieke partij, waarvan er al zoveel zijn? Is politiek niet veel te belangrijk om enkel maar aan politici te worden overgelaten? Wordt het niet tijd dat we de bevolking op een actieve manier betrekken bij het bestuur, als we iets willen veranderen, in plaats van zelf politicus te worden en in de praatbarak te proberen luider te roepen dan de rest?
__________________
http://www.frontalnoize.be
bloedverwant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:12   #14
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

"Dit soort dingen raken enkel afgeschaft na druk vanuit het volk. Ik pleit er dan ook voor om in plaats van een Vrijheidspartij een Vrijheidsbeweging op te richten. Een beweging die druk zet op de overheid om af te slanken zonder gevolgen voor de bevolking. Een beweging die pleit voor de afschaffing van de senaat, de afslanking van ministerkabinetten en van partijsubsidies, afschaffing van de kopstem, de kiesdrempel, enzovoort. "

Dit is een interessant idee dat volledig ansluit bij onze visie...
De sociale component ontbreekt niet bij ons, maar de nadruk ligt momenteel op de voorgestelde actiepunten.
Als iedereen echter steeds redeneert dat een idee onmogelijk uitvoerbaar is, en daarop op de traditionele partijen blijft stemmen is de kans op verandering zoals u zelf zegt nihil.
indien wij onze stem zouden kunnen laten horen, ben ik bereid om met vrijheid die beweging op te richten om het volk mee te kunnen krijgen. U heeft overschot van gelijk dat dit onder druk van de bevolking moet gebeuren. Daarom klinkt onze stem veel verder mocht er iemand van de partij zijn stem kunen laten gelden in het parlement.
De mediaandacht zal niet uitblijven als de magische drempel ooit zou gehaald worden. Wat dan weer een platform biedt om die gelijknamige beweging te promoten.
Maar nog eens, dat kan enkel als het traditionele stemgedrag verandert en de kiezer eens het lef toont de kleine onbekende partij de kans te geven... Hoe kan het anders lukken?

Laatst gewijzigd door Tim Tubbax : 3 juni 2009 om 22:14.
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:18   #15
Tim Tubbax
 
 
Tim Tubbax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door honnesty Bekijk bericht
is er in de "partij?" vrijheid niemand die de spelling kan controleren.
fantastische publiciteit om een programma voor te stellen vol met "taalfauten".
het ontbreeken van staatsteun om iemand die taak toe te wijzen zit daar voor iets tusen... De vermoeidheit omdat wij dag en nacht na ons werk kampagne dienen te voeren waarscheinlijk ook.
Gelieve ons hiervoor te exkuseren. daarom zal iek voortaan alvast mijn zin beginen met een hooftletter!!

Graag hadden wij het dan ook over de inhoud van het programma gehad...

Laatst gewijzigd door Tim Tubbax : 3 juni 2009 om 22:25.
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:20   #16
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door honnesty Bekijk bericht
is er in de "partij?" vrijheid niemand die de spelling kan controleren.
fantastische publiciteit om een programma voor te stellen vol met "taalfauten".
Zei iemand die "honesty" met twee n's schreef...
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 08:28   #17
honnesty
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 juni 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Zei iemand die "honesty" met twee n's schreef...
heeft niks te maken met eerlijkheid ....of honest...
honnesty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 08:35   #18
honnesty
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 juni 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
het ontbreeken van staatsteun om iemand die taak toe te wijzen zit daar voor iets tusen... De vermoeidheit omdat wij dag en nacht na ons werk kampagne dienen te voeren waarscheinlijk ook.
Gelieve ons hiervoor te exkuseren. daarom zal iek voortaan alvast mijn zin beginen met een hooftletter!!

Graag hadden wij het dan ook over de inhoud van het programma gehad...
Na de anderen hun werk bedoelt U misschien , U en werken is niet echt een perfect match te noemen.

De inhoud zal zondag besproken worden , of maandag beter als de stemmen geteld zijn , ik vind het programma inhoudloos, onrealistisch en zoals eerder aangegeven door een ander persoon onuitvoerbaar .
honnesty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 10:09   #19
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Een van de opgesomde punten is:

Citaat:
- MEER VRIJHEID DOOR MINDER BELASTINGSDRUK (door besparingen en afbouwen van de talloze nutteloze regereringen en departementen die bakkenvol geld kosten aan de belastigsbetaler en alleen maar zorgen dat elke beslissing jarenlang duurt door gekibbel)
Welke regeringen en departementen zijn nutteloos en welke nuttig?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 10:43   #20
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
Graag reageer ik op uw quote...

Ik ben inderdaad imand met uitgebreide interesse en ben niet vies van een initiatief. Tzijn er ondertussen wel iets meer dan twaalf, maar wel minder ongelukken omdat ik me altijd met een project bezighoud tot het einde.
,

niet "vies van initiatief" : iemand die buitenvliegt bij de politie etc. , niet meer mag portieren; u bent alvast geslaagd als politicus om de waarheid compleet te verkrachten. Lijkt me geen goede indicatie !

Citaat:
Dit kan niet genoeg worden herhaald
mbt tot bovenstaande kunnen we u daar alleen maar gelijk in geven. alleen daarin wel te verstaan.

de politiek is er echt wel erg aan toe als dergelijke types al hun kans schoon zien....

Jonge Van Miert , Schiltz en co : waar zitten jullie ? We hebben staatsmannen nodig en geen partijtjes.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 4 juni 2009 om 10:44.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be