Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Raf Verbeke (CAP) (25 t.e.m. 31 mei) Het Comité voor een Andere Politiek ontstond in de nasleep van het generatiepact onder impuls van o.a. Jef Sleeckx, voormalig sp.a-parlementslid. Bij de vorige verkiezingen verenigde het CAP nog een aantal linkse initiatieven, waaronder het LSP. Nu komen ze apart op. Raf Verbeke, arbeider voor het openbaar vervoer, is de lijstrrekker voor Europa en lijstduwer voor de opvolgers in Oost-Vlaanderen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 mei 2009, 06:20   #81
guerin
Minister
 
Geregistreerd: 8 mei 2005
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredschot Bekijk bericht
Ik zou graag hebben dat ge op mij stemt, dan kan ik u op een ander gedacht brengen
Zo,u wil mij op andere gedachten brengen!Daarvoor moet ik eerst toestemmen dat u in mijn plaats spreekt waardoor ik mijn stem kwijt ben,beetje makkelijk om mij zo op andere gedachten te brengen,niet?
__________________
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2009, 06:22   #82
guerin
Minister
 
Geregistreerd: 8 mei 2005
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Verbeke Bekijk bericht
Ik vraag mij altijd af wat mensen bezield om hier urenlang op mekaars kop te zitten.

Dat hier een aantal mensen met negatieve ervaring met cap hun gal spuwen tja dat begrijp ik, maar geen haar op mijn hoofd om dar hier op te antwoorden omdat er nu eenmaal in het leven, ook een politieke leven van een beginnende politieke ledenbeweging, dingen gebeuren die je alleen face tot face kunt uitklappen.
Een oorlogsverklaring!
__________________
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2009, 15:27   #83
Fredschot
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Zo,u wil mij op andere gedachten brengen!Daarvoor moet ik eerst toestemmen dat u in mijn plaats spreekt waardoor ik mijn stem kwijt ben,beetje makkelijk om mij zo op andere gedachten te brengen,niet?
okee, ge hebt gelijk, maar dan stel ik een deal voor: geef mij een paar links naar ideeën of teksten van antiautoritaire communisten en hoe die tegenover verkiezingsdeelname staan (of breder gezien tegenover politieke beïnvloeding van de massa), dan kunt gij mij ook op andere gedachten brengen, dan staan we quitte...
Fredschot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 09:40   #84
guerin
Minister
 
Geregistreerd: 8 mei 2005
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredschot Bekijk bericht
okee, ge hebt gelijk, maar dan stel ik een deal voor: geef mij een paar links naar ideeën of teksten van antiautoritaire communisten en hoe die tegenover verkiezingsdeelname staan (of breder gezien tegenover politieke beïnvloeding van de massa), dan kunt gij mij ook op andere gedachten brengen, dan staan we quitte...
Ok,dat is fair
hier een link naar de Internationale Kommunistische Stroming http://nl.internationalism.org/node/413
__________________
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 22:03   #85
Fredschot
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Ok,dat is fair
hier een link naar de Internationale Kommunistische Stroming http://nl.internationalism.org/node/413
ok merci, interessante site...
allee, nu hebben we nog een week den tijd om hierover na te denken en ons misschien terug te trekken uit de verkiezingen, de valvi zal content zijn...

maar ik had niet gedacht dat gij als anarchist een marxistische website zou aanprijzen.. of is er een historische link tussen IKS en CNT?
Fredschot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 00:39   #86
guerin
Minister
 
Geregistreerd: 8 mei 2005
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredschot Bekijk bericht
ok merci, interessante site...
allee, nu hebben we nog een week den tijd om hierover na te denken en ons misschien terug te trekken uit de verkiezingen, de valvi zal content zijn...

maar ik had niet gedacht dat gij als anarchist een marxistische website zou aanprijzen.. of is er een historische link tussen IKS en CNT?
ach,ik hou niet van de versplintering en ik ben niet anti-marxist
Er zijn wat gesprekken gaande tussen de franse cnt-ait en de iks,idd en wat mij betreft vind ik die gasten leuk
__________________
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2009, 14:02   #87
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw Bekijk bericht
Wel wel wel, wie we daar hebben, 't is onze Frank !!! Lang niet meer gezien hé.

Maar ja, met de verkiezingen in aantocht staat Frank weer op de eerste rij om de baas te komen spelen, zo kennen we hem wel.

Al een idee wie er zoal op je lijstje staat dit keer ? Sommigen zou je eens wat beter moeten 'screenen'.
inderdaad, enkel een week voor de lijstopstelling hoort ge iets van hem en mensen die zich meer dan 1000% hebben ingezet, die zijn nog niet eens geraadpleegd stil zwijgen dat ze wisten dat er een lijst zou komen en dan zeggen dat ze zich voor iedereen inzetten. Lang leven de postjes jagers die enkel voor de verkiezing op autoritaire manier met hun eigen op kop een lijst samenstellen.
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be