Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 1 september 2005, 09:50   #501
AEvanLoon
Gouverneur
 
AEvanLoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2004
Berichten: 1.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Uit de knip-en plaktechniekjes die jullie (Knuppel en Staaf) hier weer hanteren blijkt nogmaals dat jullie bij voorkeur schermen met losstaande citaten en stukjes van citaten om mensen iets anders en soms het tegenovergestelde te doen zeggen van wat ze bedoeld hebben.

Jullie methode bestaat er enerzijds in om opzettelijk te negeren wat mensen bedoelen en wat normale mensen op en tussen de regels kunnen lezen, en anderzijds in het bewust verdraaien van wat er oorspronkelijk bedoeld is. Doel van die manipulatie is om als kleuters te kunnen uithalen in de trant van: "wat je zegt ben je zelf" - liefst tegen beter weten in.
Gebruik minder woorden, vriend, en denk er langer over na. Dan is er minder kans dat ze tegen u gebruikt kunnen worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by AEvanLoon on 01-09-2005 at 10:50
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Uit de knip-en plaktechniekjes die jullie (Knuppel en Staaf) hier weer hanteren blijkt nogmaals dat jullie bij voorkeur schermen met losstaande citaten en stukjes van citaten om mensen iets anders en soms het tegenovergestelde te doen zeggen van wat ze bedoeld hebben.

Jullie methode bestaat er enerzijds in om opzettelijk te negeren wat mensen bedoelen en wat normale mensen op en tussen de regels kunnen lezen, en anderzijds in het bewust verdraaien van wat er oorspronkelijk bedoeld is. Doel van die manipulatie is om als kleuters te kunnen uithalen in de trant van: "wat je zegt ben je zelf" - liefst tegen beter weten in.
Gebruik minder woorden, vriend, en denk er langer over na. Dan is er minder kans dat ze tegen u gebruikt kunnen worden.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Uit de knip-en plaktechniekjes die jullie (Knuppel en Staaf) hier weer hanteren blijkt nogmaals dat jullie bij voorkeur schermen met losstaande citaten en stukjes van citaten om mensen iets anders en soms het tegenovergestelde te doen zeggen van wat ze bedoeld hebben.

Jullie methode bestaat er enerzijds in om opzettelijk te negeren wat mensen bedoelen en wat normale mensen op en tussen de regels kunnen lezen, en anderzijds in het bewust verdraaien van wat er oorspronkelijk bedoeld is. Doel van die manipulatie is om als kleuters te kunnen uithalen in de trant van: "wat je zegt ben je zelf" - liefst tegen beter weten in.
Gebruik minder woorden, vriend, dan is er minder kans dat ze tegen u gebruikt kunnen worden.[/size]
[/edit]
__________________
Links - verenig u

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 1 september 2005 om 09:50.
AEvanLoon is offline  
Oud 1 september 2005, 13:07   #502
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter
 
Salmon L.A.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 2.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon
Gebruik minder woorden, vriend, en denk er langer over na. Dan is er minder kans dat ze tegen u gebruikt kunnen worden.
Ach, het is soms sterker dan mezelf.
Misschien moet ik het afleren dat iedere deelnemer aan dit forum of elke aan mij gerichte post een eerlijk en beargumenteerd antwoord (of poging daartoe) verdient.
Dat zou mij trouwens veel tijd besparen. (Al durf ik het woord tijd bijna niet meer uitspreken - er wordt hier gejaagd op masochisten, wat pijnlijk is voor schijnmasochisten.)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 01-09-2005 at 14:09
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon
Gebruik minder woorden, vriend, en denk er langer over na. Dan is er minder kans dat ze tegen u gebruikt kunnen worden.
Ach, het is soms sterker dan mezelf.
Misschien moet ik het afleren dat iedere deelnemer aan dit forum of elke aan mij gerichte post een eerlijk en beargumenteerd antwoord (of poging daartoe) verdient.
Dat zou mij trouwens veel tijd besparen. (Al durf ik het woord tijd bijna niet meer uitspreken - er wordt hier gejaagd op masochisten, wat pijnlijk is voor schijnmasochisten.)[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 01-09-2005 at 14:08
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon
Gebruik minder woorden, vriend, en denk er langer over na. Dan is er minder kans dat ze tegen u gebruikt kunnen worden.
Ach, het is soms sterker dan mezelf.
Misschien moet ik het afleren dat iedere deelnemer aan dit forum of elke aan mij gerichte post een eerlijk en beargumenteerd antwoord (of poging daartoe) verdient.
Dat zou mij trouwens veel tijd besparen. (Al durf ik het woord tijd bijna niet meer uitspreken want er wordt hier gejaagd op masochisten, wat pijnlijk is voor schijnmasochisten.)[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon
Gebruik minder woorden, vriend, en denk er langer over na. Dan is er minder kans dat ze tegen u gebruikt kunnen worden.
Ach, het is soms sterker dan mezelf.
Misschien moet ik het afleren dat iedere deelnemer aan dit forum of elke aan mij gerichte post een eerlijk en beargumenteerd antwoord (of poging daartoe) verdient.
Dat zou mij trouwens veel tijd besparen. (Al durf ik het woord tijd bijna niet meer uitspreken want er wordt hier gejaagd op masochisten.)[/size]
[/edit]
__________________
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006:
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 1 september 2005 om 13:09.
Salmon L.A. is offline  
Oud 1 september 2005, 16:19   #503
AEvanLoon
Gouverneur
 
AEvanLoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2004
Berichten: 1.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Ach, het is soms sterker dan mezelf.
Misschien moet ik het afleren dat iedere deelnemer aan dit forum of elke aan mij gerichte post een eerlijk en beargumenteerd antwoord (of poging daartoe) verdient.
Dat zou mij trouwens veel tijd besparen. (Al durf ik het woord tijd bijna niet meer uitspreken - er wordt hier gejaagd op masochisten, wat pijnlijk is voor schijnmasochisten.)
Kijk, deze repliek is alweer minstens 20 woorden te lang.
__________________
Links - verenig u
AEvanLoon is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be