Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2004, 18:07   #1
flash-on
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 10
Standaard FUNDI's (racisten en geloofsmisbruikers)

[font=Arial] [/font]Echte gelovigen zijn GEEN FUNDI'S. Fundi's zijn mensen die een geloof MISbruiken

Vaak zijn die fundi's mensen die niet beter weten.
Dit groeit meestal vanuit de kinderjaren (opvoeding of externe factoren)
Zij kunnen er zelf niet veel aan doen want ze zijn gewoon psychisch gehersenspoeld.....

Fundi's bestaan er van alle maten, gewichten en geloven.
Het zijn mensen die een bepaalde leer misbruiken.
Deze mensen moet men aanpaken.

Mensen die gewoon geloven en het goed gebruiken moet men met rust laten. Zij kunnen er NIETS aan doen! Veel Moslims en Christenen zien momenteel hun geloof misbruikt.
De echte gelovigen zijn momenteel terecht niet tevreden met het misbruik van hun 'leer'.
En echte fundi is daarom dus ook te herkennen aan zijn TEVREDENHEID over het fundamentalisme in eigen geloof of door het normaliseren ervan.

ISLAM is dus NIET slecht....
IN IERLAND VINDEN DE PROTESTANTEN EN DE KATOLIEKEN ELKAAR OOK FUNDI's, dat is ZWANS.

Racisten zijn fundi's.... en verder nagedacht... zijn ook de meeste fundi's racisten.

http://groups.msn.com/creactive1/filosofi.msnw
flash-on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 19:09   #2
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Klinkt logisch maar veel zullen ze niet veel verstaan uit je teksten, vrees ik.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 19:34   #3
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Een bedenking:

De profeet Muhammad was een fundi die zijn niet-zo-fanatische volgers en afvalligen liet ombrengen. Hij liet hele stammen uitmoorden in naam van Islam als ze niet bereid waren zich te bekeren. Hij had een racistische haat tegen joden en heeft dan ook 1 van de 3 joodse stammen helemaal gezuiverd van mannen & jongens, en de meisjes tot sexslaven gedegradeerd. Eveneens was hij een vrouwenhater en ontnam hen, in de vorm van Allah's wil, alle gelijkheid tot de man evenals hun intellectuele meerderjarigheid. Ook verkrachtte hij hen, en liet zijn leger hem hierin navolgen.

Hiernaast was hij dan nog eens een pedofiel en een hater van homo's. Dit wordt allemaal bevestigd in de Hadith.

Zeg dan eens, Is het dan zo abnormaal dat zijn veel van z'n volgers ook fundi's zijn?
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 19:38   #4
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Waarom niet volgende definitie: de Islam is een extremistische godsdienst, maar de meeste moslims zijn goeie mensen (die oprecht geloven dat de Islam een vredevolle godsdienst is).
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 19:39   #5
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Een bedenking:

De profeet Muhammad was een fundi die zijn niet-zo-fanatische volgers en afvalligen liet ombrengen. Hij liet hele stammen uitmoorden in naam van Islam als ze niet bereid waren zich te bekeren. Hij had een racistische haat tegen joden en heeft dan ook 1 van de 3 joodse stammen helemaal gezuiverd van mannen & jongens, en de meisjes tot sexslaven gedegradeerd. Eveneens was hij een vrouwenhater en ontnam hen, in de vorm van Allah's wil, alle gelijkheid tot de man evenals hun intellectuele meerderjarigheid. Ook verkrachtte hij hen, en liet zijn leger hem hierin navolgen.

Hiernaast was hij dan nog eens een pedofiel en een hater van homo's. Dit wordt allemaal bevestigd in de Hadith.

Zeg dan eens, Is het dan zo abnormaal dat zijn veel van z'n volgers ook fundi's zijn?
Op welke sites vinde gij zulke informatie. Kapotlachen, vertel maar meer van die verhalen
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 19:40   #6
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

El Turco: kijk eens op www.faithfreedom.org
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 20:15   #7
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

overschot van gelijk...de eerste post wil ik zeggen.

fundamentalisten zijn eveneens diegenen die de drama's willen misbruiken om hun politieke ideen en veralgemeningen te willen spuien;
het lijkt wel of zij meer geilen op de bodycount en leed dan de diegenen die de aanslagen plgen.

ook hier op het forum zie je dat : kinderlijkjes misbruiken om je racisme te verrechtvaardigen naar een gehele groep, is evenzeer walgelijk.
het is bijna zoals pedofilie... niet zelf de handeling stellen, maar het zo graag van het internet downloaden.

maar zoals ik reeds gezegd heb zijn deze perverse figuren (waaronder blijkbaar zogenaamde" liberalen") evenzeer deel van het probleem, vermits ze blijkbaar graag de gematigden in de handen van de zotten willen drijven.... als ze in het midden oosten waren geboren , zouden ze misschien met een dergelijk pyschologisch profiel nog veel radicaler aanslagen willen plegen op ons...
bezint eer ge begint.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 20:50   #8
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Op welke sites vinde gij zulke informatie. Kapotlachen, vertel maar meer van die verhalen
Alé, de arabische wanna-be wilt eens lachen.

Ik wil je wel eens zien lachen met het volgende:

Ik citeer Abu Huraira (hadith) (staat in S. albukhri 4,56, nummer 787, pg 508 )

"De profeet zei, de verlossing zal niet komen totdat je vecht met de natie die harige schoenen draagt, tot je met de Turken vecht, die kleine ogen hebben, rode gezichten en platte neuzen, hun gezichten zullen zijn als vlakke schilden. Je zal zien dat de beste mensen degene zijn die het leiderschap haten boven alles, tot de dag zij gekozen worden om te leiden. De mensen hebben verschillende aarden. Degene die de beste aard hebben voor Islam, hebben ook de beste aard tijdens Islam. De tijd zal komen dat jullie mij allemaal liever zien, dan dat je je familie en bezittingen ziet verdubbelen."
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!

Laatst gewijzigd door Raven : 6 september 2004 om 20:52.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:10   #9
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Alé, de arabische wanna-be wilt eens lachen.

Ik wil je wel eens zien lachen met het volgende:

Ik citeer Abu Huraira (hadith) (staat in S. albukhri 4,56, nummer 787, pg 508 )

"De profeet zei, de verlossing zal niet komen totdat je vecht met de natie die harige schoenen draagt, tot je met de Turken vecht, die kleine ogen hebben, rode gezichten en platte neuzen, hun gezichten zullen zijn als vlakke schilden. Je zal zien dat de beste mensen degene zijn die het leiderschap haten boven alles, tot de dag zij gekozen worden om te leiden. De mensen hebben verschillende aarden. Degene die de beste aard hebben voor Islam, hebben ook de beste aard tijdens Islam. De tijd zal komen dat jullie mij allemaal liever zien, dan dat je je familie en bezittingen ziet verdubbelen."
Arabische Wanne be muahahahaha muahahahah

Toevallig noemt die profeet Raven? muahahahahah muahahahah
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:21   #10
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Arabische Wanne be muahahahaha muahahahah

Toevallig noemt die profeet Raven? muahahahahah muahahahah
een pseudomoslim als jij zou beter aan de kant van de ongelovige honden (dat zijn wij) staan.
voor de échte moslims, zijn jullie immers vijanden.
de échte moslims hebben bovendien al verschillende turken gegijzeld en gedood in irak. zouden ze dat ook doen als ze respect voor jullie hadden? of als ze jullie als broederlijke geloofsgenoten zagen?
nee hé.
dus stop maar met die islamzever.
jullie voorvaderen waren ook heidens.

WELKOM, GODDELOZE.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 6 september 2004 om 21:22.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:25   #11
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
een pseudomoslim als jij zou beter aan de kant van de ongelovige honden (dat zijn wij) staan.
voor de échte moslims, zijn jullie immers vijanden.
de échte moslims hebben bovendien al verschillende turken gegijzeld en gedood in irak. zouden ze dat ook doen als ze respect voor jullie hadden? of als ze jullie als broederlijke geloofsgenoten zagen?
nee hé.
dus stop maar met die islamzever.
jullie voorvaderen waren ook heidens.

WELKOM, GODDELOZE.
Die 'echte' vijanden zijn schijnheilige moslims en wat raven schreef bestaat natuurlijk niet. De onschuldige Turkse burgers zijn door kannibalen vermoord net als onschuldige soudanezen,italianen,nepalezen,....
Die mensen, die scheinheilige moslims mogen ze van mij part ophangen! Maar ja het zijn wel kuudes,meelopers maar toch.. het moet voorbeeld vormen! Islam dat ik ken en probeer te toepassen is geen zever!!! Mijn voorouders waren niet heidens, het waren sjamanaisten,christenen en boedhisten.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:26   #12
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

En daarna moslims. Wat ben ik fier omdat te kunnen zeggen
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:33   #13
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Een bedenking:

De profeet Muhammad was een fundi die zijn niet-zo-fanatische volgers en afvalligen liet ombrengen. Hij liet hele stammen uitmoorden in naam van Islam als ze niet bereid waren zich te bekeren. Hij had een racistische haat tegen joden en heeft dan ook 1 van de 3 joodse stammen helemaal gezuiverd van mannen & jongens, en de meisjes tot sexslaven gedegradeerd. Eveneens was hij een vrouwenhater en ontnam hen, in de vorm van Allah's wil, alle gelijkheid tot de man evenals hun intellectuele meerderjarigheid. Ook verkrachtte hij hen, en liet zijn leger hem hierin navolgen.
Jezus was dan ook een fundi, nen anarchistische fundamentalist.
Hij droeg sandalen, gebruikte drugs, ging winkels in mekaar slagen, trouwde met een hoer, zwerfde rond als nen bedelaar...
Wel wel wel... In ons journaal zouden ze zeker spreken over geweldadige antiglobalist spreken, of anarchistische terrorist... Niet soms?
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:40   #14
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turco
Mijn voorouders waren niet heidens, het waren sjamanaisten,christenen en boedhisten.
Vergeet je de joden niet?

Overigens, wat doet het er toe, religie is opium, en ik ben niet de grootste voorstander van opium. In turkije roken ze beter dingen, niet?
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:42   #15
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
maar zoals ik reeds gezegd heb zijn deze perverse figuren (waaronder blijkbaar zogenaamde" liberalen") evenzeer deel van het probleem, vermits ze blijkbaar graag de gematigden in de handen van de zotten willen drijven.... als ze in het midden oosten waren geboren , zouden ze misschien met een dergelijk pyschologisch profiel nog veel radicaler aanslagen willen plegen op ons...
Ik vermoed dat ik die zogenaamde "liberaal" ben? .
Waarom zou een liberaal geen kritiek mogen hebben op een godsdienst die zelfs in haar gematigde vorm behoorlijk onverdraagzaam is (vraag maar eens aan een gematigde moslim of hij vindt dat atheïsten gelijkwaardig zijn)?
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:45   #16
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Die 'echte' vijanden zijn schijnheilige moslims en wat raven schreef bestaat natuurlijk niet. De onschuldige Turkse burgers zijn door kannibalen vermoord net als onschuldige soudanezen,italianen,nepalezen,....
Die mensen, die scheinheilige moslims mogen ze van mij part ophangen! Maar ja het zijn wel kuudes,meelopers maar toch.. het moet voorbeeld vormen! Islam dat ik ken en probeer te toepassen is geen zever!!! Mijn voorouders waren niet heidens, het waren sjamanaisten,christenen en boedhisten.
Ik geef je tot op de pagina waar je dat tekstje kan raadplegen in de hadith, en je zegt dat het niet bestaat !? Ga je nou beweren dat de geschriften fout zijn ofzo? Ga je beweren dat de profeet verkeerd was!?

Tssss. Irtidadun namin! Was dit een islamitisch land, dan zou men je handen afhakken dat te hebben getypt.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:47   #17
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
En daarna moslims. Wat ben ik fier omdat te kunnen zeggen
zeg dat tegen linkse vezelschijters zoals jonas ellesnof.
die kunnen niet genoeg krijgen van exotische trots en nationalisme.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:51   #18
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
zeg dat tegen linkse vezelschijters zoals jonas ellesnof.
die kunnen niet genoeg krijgen van exotische trots en nationalisme.
Blijkbaar niet door wat ik daarnet geschreven heb he. Alle religie is in principe bullshit, net als elke vorm van Nationalisme, voor mij staat ne moslimfundamentalist en ne flamingant of eender welke rechtse nationalist op één lijn, die richting kompostbakken van de geschiedenis. Geniet van uw laatste dagen.
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:55   #19
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Ik vermoed dat ik die zogenaamde "liberaal" ben? .
Waarom zou een liberaal geen kritiek mogen hebben op een godsdienst die zelfs in haar gematigde vorm behoorlijk onverdraagzaam is (vraag maar eens aan een gematigde moslim of hij vindt dat atheïsten gelijkwaardig zijn)?
nee, je vermoeden klopt niet...
ik heb ben zelf een atheist dus bekritiseer de islam zoveel je wil. jouw posts zijn meestal wel enigzins geargumenteerd en onderbouwd. denk niet dat jij ooit gepost /gesuggereerd hebt dat islam perse terrorisme/pedofilie is.
dus minder lange tenen hebben...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2004, 21:57   #20
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Blijkbaar niet door wat ik daarnet geschreven heb he. Alle religie is in principe bullshit
oh ja, tis nog maar een goed jaar geleden dat PVDAer kris merckx de islamisten van de AEL in het gat kroop om een kartel te vormen.
tot zover de geloofwaardigheid van marginaal links.

Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be