Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2005, 23:25   #1
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard ethias

Het is me opgevallen dat de website van ethias links bevat die eentalig Frans zijn. Wat kan ik doen om hiertegen te protsteren. Lijkt me niet in orde met de taalwetten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Alvader on 26-07-2005 at 00:25
Reason:
--------------------------------

Het is me opgevallen dat de website van ethias links bevat die eentalig Frans zijn. Wat kan ik doen om hiertegen te protsteren. Lijkt me niet in orde met de taalwetten.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Het is me opgevallen dat de website van ethias links bevat die eentalig Frans zijn. Wat kan ik doen om hiertegen te protsteren. Lijkt me niet in orde met de taalwetten.[/size]
[/edit]
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....

Laatst gewijzigd door Alvader : 25 juli 2005 om 23:25.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 00:16   #2
Blauwvoetje
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 december 2003
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Het is me opgevallen dat de website van ethias links bevat die eentalig Frans zijn. Wat kan ik doen om hiertegen te protsteren. Lijkt me niet in orde met de taalwetten.

Schrijf eens een briefje naar Steve Stunt.
Die gaat dat daar als beheerder wel oplossen.
Tenslotte raapt hij er toch 25.000 € per maand op voor te werken hé !
Blauwvoetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 07:22   #3
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Het is me opgevallen dat de website van ethias links bevat die eentalig Frans zijn. Wat kan ik doen om hiertegen te protsteren. Lijkt me niet in orde met de taalwetten.
waar zie jij dat?

http://www.ethias.be/nl/index.go
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 07:54   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Schrijf eens een briefje naar Steve Stunt.
Of aan Di Rupo. Die zit ook in de raad van bestuur van 'Ethias'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 08:13   #5
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Ik heb er nog niets van gemerkt. Het is wel een feit dat de top sterk PS-gericht is.

Als je wat voorbeelden hebt kan je dit altijd doorgeven aan een Vlaamse krant. Bij de VRT moet je zeker niet aankloppen want deze vinden het vanzelfsprekend dat een Vlaming minderwaardig wordt beschouwd.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 26-07-2005 at 09:14
Reason:
--------------------------------

Ik heb er nog niets van gemerkt. Het is wel een feit dat de top sterk PS-gericht is.

Als je wat voorbeelden hebt kan je dit altijd doorgeven aan een Vlaamse krant. Bij de VRT moet je zeker niet aankloppen want deze vinden het vanzelfsprekend dat een Vlaming minderwaardig wordt beschouwd.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 26-07-2005 at 09:14
Reason:
--------------------------------

Ik heb er nog niets van gemerkt. Het is wel een feit dat de top sterk PS-gericht is.

Als je wat voorbeelden hebt kan je dit altijd doorgeven aan een Vlaamse krant.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 26-07-2005 at 09:13
Reason:
--------------------------------

Ik heb er nog niets van gemerkt. Het is wel een feit dat de top sterk PS-gericht is.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik heb er nog niets van gemerk. Het is wel een feit dat de top sterk PS-gericht is.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Geertje : 26 juli 2005 om 08:14.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 11:45   #6
krizis
Gouverneur
 
krizis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Berichten: 1.072
Standaard

Geertje, wat is isd at nu voor ene schele, wanneer heeft de VRT dat beweerd ... en uhm waarom zou ge geen hyperlinks naar een franstalige site mogen hebben ... de taalwetten zijn daar totaal niet van toepassing ... wat ene schele, wie kan der nu geen frans trouwens ...
__________________
Legalise & advertise !
krizis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 11:50   #7
Confucius
Gouverneur
 
Geregistreerd: 1 april 2003
Berichten: 1.020
Standaard

Is Ethias niet het vroegere OMOB, de verzekeringsmaatschappij van PS signatuur die indertijd in opspraak kwam omdat miljarden franks afgeroomd werden met een onduidelijke bestemming en waar na een kortstondig proces snel het deksel op de doofpot werd geplaatst ?
__________________
Laten we de kerk in het midden van het dorp houden !!!
Confucius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 11:51   #8
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Geertje, wat is isd at nu voor ene schele, wanneer heeft de VRT dat beweerd ... en uhm waarom zou ge geen hyperlinks naar een franstalige site mogen hebben ... de taalwetten zijn daar totaal niet van toepassing ... wat ene schele, wie kan der nu geen frans trouwens ...
Discriminatie van Vlamingen wordt op de VRT NOOIT gemeld. Als linkse media dient ze er enkel om moslims in de slachtofferrol te duwen. Bij elke nieuwe Islamitische terroristische aanslag is men ook bezig over de moslims die de grootste slachtoffers zijn, of over de vrijheidsstrijders van de Islam terwijl dit gewoon laffe moordenaars zijn.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 12:01   #9
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwvoetje
Schrijf eens een briefje naar Steve Stunt.
Die gaat dat daar als beheerder wel oplossen.
Tenslotte raapt hij er toch 25.000 € per maand op voor te werken hé !
Ik ga ook in de polletiek !

Ik wil mij zelfs onder het gewone plebs mengen en op markten en pensenkermissen onzin verkopen zoals grote polletiekers.

Slim moet ge hier niet zijn in dit land, diploma's ook niet, gewoon een meer dan gezonde dosis grootpraterij volstaat.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 12:03   #10
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Ethias is voor zover ik weet geen overheidsinstelling.

Een bakker in Henegouwen heeft ook het recht om zijn website eentalig Frans te maken.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 12:07   #11
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Ethias is voor zover ik weet geen overheidsinstelling.

Een bakker in Henegouwen heeft ook het recht om zijn website eentalig Frans te maken.
lol

in the real world zijn grenzen tussen overheidsinstellingen en private sector heel vaag.
toen ik nog fossiel was ( lees: ingenieur ambtenaar ) kon ik in zo'n raar club gaan waar hoge ambtenaren en mensen uit de private sector hun lui gat in een grote zetel konden zetten etc ... kwestie van overheidsopdrachten keurig te verdelen.

hoe dan ook : ik ga in den polletiek !

pensenkermissen aflopen !

reutemeteut reciteren

amen !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 17:04   #12
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Wel ga eens naar de door jou opgegeven link. En kies "Particulieren. Ik kom dan op een eentalig frans tekst.
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 17:06   #13
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Wel ga eens naar de door jou opgegeven link. En kies "Particulieren. Ik kom dan op een eentalig frans tekst.
"Hier" is dat ééntalig Nederlands.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 19:58   #14
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Wel ga eens naar de door jou opgegeven link. En kies "Particulieren. Ik kom dan op een eentalig frans tekst.
potverdomme, er wordt hier zoveel over cannabis geluld dat ik het geprobeerd heb. met al de gevolgen van dien! Ik zie Nederlandse tekst waar ik franse moet zien staan.
Of wacht ik weet het, door weet te roken zie je plots sublimalen

Jongens het grootste bewijs is geleverd, cannabis is slecht!

http://verzekering.ethias.be/web/SMI...MIF001&qs_lg=N[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 27-07-2005 at 21:00
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Wel ga eens naar de door jou opgegeven link. En kies "Particulieren. Ik kom dan op een eentalig frans tekst.
potverdomme, er wordt hier zoveel over cannabis geluld dat ik het geprobeerd heb. met al de gevolgen van dien! Ik zie Nederlandse tekst waar ik franse moet zien staan.
Of wacht ik weet het, door weet te roken zie je plots sublimalen

Jongens het grootste bewijs is geleverd, cannabis is slecht!

http://verzekering.ethias.be/web/SMI...MIF001&qs_lg=N[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Wel ga eens naar de door jou opgegeven link. En kies "Particulieren. Ik kom dan op een eentalig frans tekst.
potverdomme, er wordt hier zoveel over cannabis geluld dat ik het geprobeerd heb. met al de gevolgen van dien! Ik zie Nederlandse tekst waar ik franse moet zien staan.

Jongens het grootste bewijs is geleverd, cannabis is slecht!

http://verzekering.ethias.be/web/SMI...MIF001&qs_lg=N[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 27 juli 2005 om 20:00.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 20:02   #15
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
potverdomme, er wordt hier zoveel over cannabis geluld dat ik het geprobeerd heb. met al de gevolgen van dien! Ik zie Nederlandse tekst waar ik franse moet zien staan.
Of wacht ik weet het, door weet te roken zie je plots sublimalen

Jongens het grootste bewijs is geleverd, cannabis is slecht!

http://verzekering.ethias.be/web/SMI...MIF001&qs_lg=N
Nee, maar je moet er wel mee kunnen omgaan. Iemand die NOOIT drinkt, zal van één Duvel ook onder tafel liggen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 20:05   #16
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Nee, maar je moet er wel mee kunnen omgaan. Iemand die NOOIT drinkt, zal van één Duvel ook onder tafel liggen.
yo van Duvel geen kwaat spreken hé[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 27-07-2005 at 21:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Nee, maar je moet er wel mee kunnen omgaan. Iemand die NOOIT drinkt, zal van één Duvel ook onder tafel liggen.
yo van Duvel geen kwaat spreken hé[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Nee, maar je moet er wel mee kunnen omgaan. Iemand die NOOIT drinkt, zal van één Duvel ook onder tafel liggen.
yo van Duvel geen kwad spreken hé[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 27 juli 2005 om 20:05.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 20:18   #17
Arminius
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 juli 2005
Berichten: 7
Standaard

en ge moet zoiets vooral aan elio ni pupo vragen, diene heeft de laatste al veel voor de Vlamingen gedaan.
Arminius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 20:41   #18
Rene Artois
Minister
 
Rene Artois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2005
Locatie: Nouvion
Berichten: 3.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
Is Ethias niet het vroegere OMOB, de verzekeringsmaatschappij van PS signatuur die indertijd in opspraak kwam omdat miljarden franks afgeroomd werden met een onduidelijke bestemming en waar na een kortstondig proces snel het deksel op de doofpot werd geplaatst ?
U bedoelt Leon Lewalle wiens veroordeling tot 4j begin dit jaar door het hof van cassatie vernietigd werd. Het proces moet dus overgedaan worden. Geen echte doofpot dus. Deze fraude is nog als mogelijk motief voor de moord op André Cools onderzocht geworden.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 21:22   #19
Dekoster
Gouverneur
 
Dekoster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Sint-Lievens-Houtem
Berichten: 1.244
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Of aan Di Rupo. Die zit ook in de raad van bestuur van 'Ethias'.
Elke politicus of gewezen politicus zeteld wel ergens in een raad van bestuur. Meestal worden deze jobs hen aangeboden he, daar vragen ze zelf niet naar hoor. Maar wat zou jij doen als je zo een positie aangeboden krijgt met dat bedrag erbij he. Aanpakken zou je doen he. Alle extratjes zijn bij iedereen wel welkom he.

Stel, men bied u bij Belgacom een functie aan in de raad van bestuur met daaraan een loon gekoppeld van 75.000 Euro ,wat bij belgacom niet uitzonderlijk is). Wat doe je? Neem je dit aan of bedank je voor het aanbod???[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Dekoster on 27-07-2005 at 22:22
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Of aan Di Rupo. Die zit ook in de raad van bestuur van 'Ethias'.
Elke politicus of gewezen politicus zeteld wel ergens in een raad van bestuur. Meestal worden deze jobs hen aangeboden he, daar vragen ze zelf niet naar hoor. Maar wat zou jij doen als je zo een positie aangeboden krijgt met dat bedrag erbij he. Aanpakken zou je doen he. Alle extratjes zijn bij iedereen wel welkom he.

Stel, men bied u bij Belgacom een functie aan in de raad van bestuur met daaraan een loon gekoppeld van 75.000 Euro ,wat bij belgacom niet uitzonderlijk is). Wat doe je? Neem je dit aan of bedank je voor het aanbod???[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Of aan Di Rupo. Die zit ook in de raad van bestuur van 'Ethias'.
Elke politicus of gewezen politicus zeteld wel ergens in een raad van bestuur. Meestal worden deze jobs hen aangeboden he, daar vragen ze zelf niet naar hoor. Maar wat zou jij doen als je zo een positie aangeboden krijgt met dat bedrag erbij he. Aanpakken zou je doen he. Alle extratjes zijn bij iedereen wel welkom he.

Stel, men bied u bij Belgacom een functie aan in de raad van bestuur met daaraan een loon gekoppeld van 75.000 Euro çwat bij belgacom niet uitzonderlijk is). Wat doe je? Neem je dit aan of bedank je voor het aanbod???[/size]
[/edit]
__________________
sp.a rood Oost-Vlaanderen

Laatst gewijzigd door Dekoster : 27 juli 2005 om 21:22.
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 21:25   #20
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Elke politicus of gewezen politicus zeteld wel ergens in een raad van bestuur. Meestal worden deze jobs hen aangeboden he, daar vragen ze zelf niet naar hoor. Maar wat zou jij doen als je zo een positie aangeboden krijgt met dat bedrag erbij he. Aanpakken zou je doen he. Alle extratjes zijn bij iedereen wel welkom he.

Stel, men bied u bij Belgacom een functie aan in de raad van bestuur met daaraan een loon gekoppeld van 75.000 Euro ,wat bij belgacom niet uitzonderlijk is). Wat doe je? Neem je dit aan of bedank je voor het aanbod???
Absoluut! GEniaal!

Die sukkelaars doen dat tegen hun goesting da's waar. GE denkt toch niet dat ze met hun ellebogen werken he? Maar nee ze proberen zich low profile te houden, zo weinig mogelijk op te vallen, maar dan gebeurt het onvermijdelijke: ze worden toch opgemerkt en moeten gaan zetelen bij Belgacom en/of Ethias. Ik zou ze bijna 5 Frank geven.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be