Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2002, 23:09   #21
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Het was echter niet Papa Bush of Baby Bush die de raketten liet vertrekken, maar integendeel wel democratbill ...
Wat de buitenlandse politiek betreft bestaat er geen enkel verschil tussen de Rep. en de Dem. in de VS. Grote Bush, kleine Bush en Clinton(heeft pas zijn autobiografie geschreven: "How to Succeed in the White House-hebt ge hem?)deden of doen allemaal net hetzelfde: de globalisatie naar Amerikaans model overal opdringen, liefst militair.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2002, 00:57   #22
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Het was echter niet Papa Bush of Baby Bush die de raketten liet vertrekken, maar integendeel wel democratbill ...
Wat de buitenlandse politiek betreft bestaat er geen enkel verschil tussen de Rep. en de Dem. in de VS. Grote Bush, kleine Bush en Clinton(heeft pas zijn autobiografie geschreven: "How to Succeed in the White House-hebt ge hem?)deden of doen allemaal net hetzelfde: de globalisatie naar Amerikaans model overal opdringen, liefst militair.
En aan de twee sinten wil ik nog meegeven.
Denken jullie nu echt dat ik ook geen hekel heb aan al die fundamentelisten en zelfs gewone conservatieve moslims. Het gaat 'm mij gewoon erom duidelijk te maken dat de VS regering voor een groot deel mede verantwoordelijk is voor de problemen hier met moslims.
Wat betreft gedetailleerde analyses met cijfers e.d.; Dat doe ik al genoeg voor m'n werk. Als ik 's nachts hier zit op dit forum, wil ik gewoon een mening kwijt. En vooral veel lezen.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2002, 22:02   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Quote "Terrorisme wordt niet door de staat gesponsord, een aanvalsoorlog wél, dat is het enige verschil.
Uw onderscheid werd ook in praktijk gebracht door de SS: in hun optiek waren onze weerstanders ook terroristen die in concentratiekampen thuishoorden."

Als de Nazi's WO II hadden gewonnen was dit wapenfeit een overwinning van formaat geweest.De Joodse Undermenschen die niet meer de Ubermenschen kunnen besmetten of verontereinigen.

Dus ,zoals ik al melde, de winnaar schrijft de geschiedenis in zijn voordeel.
Oftewel wie wint is zowiezo de goeie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be