Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2021, 05:58   #2181
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Fietszones...

Ik fiets graag en veel,maar moet nu steeds zorgvuldiger nadenken om die "fietszones",typisch in gemeentecentra,te ontwijken,hetgeen steeds moeilijker is...

In meer en meer van die zones mag een auto namelijk een fietser niet inhalen,hoewel daar in veel gevallen wel plaats genoeg voor is.....Ik heb al gemerkt dat dit soms nare gevolgen heeft op de verkeersstroom...

Zelf ook automobilist zijnd vind ik dat allemaal maar pure klootzakkerij.....

Ik wil geen klootzak zijn maar gewoon af en tyoe ergens naar toe fietsen.Vroeger veroorzaakte je MINDER plaatsgebruik,zeker in centrumstraten, als je fietste,tegenwoordig feitelijk zelfs meer dan een vrachtwagen met de langst mogelijke trailer....

Laatst gewijzigd door kelt : 29 oktober 2021 om 05:58.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2021, 06:54   #2182
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Fietszones...

Ik fiets graag en veel,maar moet nu steeds zorgvuldiger nadenken om die "fietszones",typisch in gemeentecentra,te ontwijken,hetgeen steeds moeilijker is...

In meer en meer van die zones mag een auto namelijk een fietser niet inhalen,hoewel daar in veel gevallen wel plaats genoeg voor is.....Ik heb al gemerkt dat dit soms nare gevolgen heeft op de verkeersstroom...

Zelf ook automobilist zijnd vind ik dat allemaal maar pure klootzakkerij.....

Ik wil geen klootzak zijn maar gewoon af en tyoe ergens naar toe fietsen.Vroeger veroorzaakte je MINDER plaatsgebruik,zeker in centrumstraten, als je fietste,tegenwoordig feitelijk zelfs meer dan een vrachtwagen met de langst mogelijke trailer....
Dat komt uit holland he, de eerste keer dat ik dat zag , dacht ik dat ik op een velobaan terecht was gekomen. Maar bleek dan uiteindelijk toch gewoon een weg te zijn.

Ja als ge zo een oud meetje voor u hebt die tegen 12 per uur door die straat sukkelt dan zijt ge inderdaad goed gesjareld.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2021, 13:25   #2183
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat komt uit holland he, de eerste keer dat ik dat zag , dacht ik dat ik op een velobaan terecht was gekomen. Maar bleek dan uiteindelijk toch gewoon een weg te zijn.

Ja als ge zo een oud meetje voor u hebt die tegen 12 per uur door die straat sukkelt dan zijt ge inderdaad goed gesjareld.
Men zou iedereen zijn autorijbewijs opnieuw moeten laten doen want veel mensen komen volledig uit de lucht vallen.
Boycot WK Qatar 2022 Neen aan de legitimatie van de slavernij. Boycot WK Qatar 2022 6.500!!!! DODE bouwvakkers voor de stadia waarin de Rode Duivels gaan spelen! 6.500!!!! Boycot WK Qatar 2022 Neen aan de legitimatie van de slavernij. Boycot WK Qatar 2022 6.500!!!! DODE bouwvakkers voor de stadia waarin de Rode Duivels gaan spelen! 6.500!!!! Boycot WK Qatar 2022
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2021, 17:35   #2184
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Ik besef plots dat een bepaalde scène uit "The Hunt for Red October" een nare bijsmaak heeft gekregen: https://www.youtube.com/watch?v=W3L5tWudRCs

Laatst gewijzigd door Libro : 30 oktober 2021 om 17:37.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be