Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2022, 22:18   #81
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ziet gij het al gebeuren? Dat het plebs zelf begint te lezen en double checken eerder dan hun tv alles te laten inlepelen en projecteren over anderen?
"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time." - Abraham Lincoln

Bij dat plebs zal het ook nog wel doordringen en indien niet op tijd, dan zal er geen plebs meer overblijven.
Dus is het gewoon een kwestie van geduldig afwachten.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 18 augustus 2022 om 22:19.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 06:54   #82
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ziet gij het al gebeuren? Dat het plebs zelf begint te lezen en double checken eerder dan hun tv alles te laten inlepelen en projecteren over anderen?
Er zijn echt wel veel twijfels bij de plebs over het inenten van kinderen en het boosteren van jonge mensen en iedereen die al eens besmet is geweest. Dat zijn zo’n duidelijke zaken dat onze TV wetenschappers zich nu wel erg belachelijk aan het maken zijn.
Ik heb er wel een goed oog in dat de bevolking niet meer volop zal meewerken, maar goed, dat dacht ik een jaar geleden ook.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 07:51   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Den TV heeft teveel invloed over mensen. Velen vergeten alles een maand later. Ge kunt meeste Vlamingen alles wijsmaken als ge het maar met voldoende lang genoeg herhaalt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 08:50   #84
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Den TV heeft teveel invloed over mensen. Velen vergeten alles een maand later. Ge kunt meeste Vlamingen alles wijsmaken als ge het maar met voldoende lang genoeg herhaalt.
Is dat ook van toepassing op de vele reclameboodschappen die film en serie storen?

Op de lange duur zou je het nog bijna omdraaien gezien als: "Er stoorde mij een film/serie tijdens de reclame"

TV gewoon afgezet tijdens het kijken naar NCIS LA wegens teveel reclamestoringen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2022 om 08:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 09:28   #85
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Is dat ook van toepassing op de vele reclameboodschappen die film en serie storen?

Op de lange duur zou je het nog bijna omdraaien gezien als: "Er stoorde mij een film/serie tijdens de reclame"

TV gewoon afgezet tijdens het kijken naar NCIS LA wegens teveel reclamestoringen.
Reclame krijgt automatisch minder aandacht dan het nieuws en talkshows he.
Als die nwo fascisten enkel experts aanduiden die weten wat ze wel en niet mogen zeggen en iedere zender begint hetzelfde te zeggen; hebt ge op 123 een volk dat geen probleem ziet in kinderen ernstige schade aan te doen. Zolang ze zichzelf maar veilig voelen. En laat het net diegene zijn die zelf anderen massaal aansteken “omdat ze gevaccineerd zijn.”
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 augustus 2022 om 09:29.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 11:21   #86
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Is dat ook van toepassing op de vele reclameboodschappen die film en serie storen?

Op de lange duur zou je het nog bijna omdraaien gezien als: "Er stoorde mij een film/serie tijdens de reclame"

TV gewoon afgezet tijdens het kijken naar NCIS LA wegens teveel reclamestoringen.
Reclame, met niet zelden verborgen subliminalen, is psychologische beïnvloeding, daarom worden wij overvloedig overspoeld met die hatelijke bagger dat ook nog eens onze kostbare tijd verspilt door te moeten wachten tot die minutenlange kots eindelijk voorbij is. Intussen is de afkeer tegen reclame daardoor nog toegenomen tot zelfs een averechts effect: het doet niet kopen maar net boycotten.

Opnemen om de reclame te kunnen doorspoelen wil telenet dan ook nog eens saboteren. Enkele weken geleden kreeg je al als test de melding dat je "deze reclame niet kon doorspoelen" aan het begin van je opname maar blijkbaar hebben ze ingezien dat ze dan contractbreuk plegen omdat de doorspoelfunktie inbegrepen is in het abonnement en er dus ook voor betaald wordt. Die poging om ons gedwongen reclame te voederen is intussen dus alweer (voorlopig?) verdwenen. Ik weet wel, als dat er komt, dan gaat de tv onverbiddelijk de deur uit.

En laten we eerlijk zijn....het aanbod door de bagger is tegenwoordig al niet meer te pruimen...herhalingen, herhalingen tot in den treure, tot in de jaren stillekes...telkens hetzelfde...films uit de oude doos en pure, schaamteloze bagger.
Of gecensureerde oubollige kampioenen,
of de zedenverwildering door beschamende datingprogramma's zoals naked attraction waar men eerst de kut of lul en naakte lijven beoordeelt voor men met kleren aan op date gaat,
of de bendes geile, overjarige pubers getatoeërde macho lulletjes en bitchen met valse wimpers, nagels, borsten, duck-faces en brazilliaans opgeblazen konten die als geile primaten over elkaar kruipen en voorgekauwde riedeltjes opzeggen als reality,
of socials, seks en centen over OnlyFans die botergeil op zoek gaan naar seks en centen.
of blind gekocht of kinderen kopen een huis
of blind getrouwd - de variant van gearrangeerde huwelijken - waarbij de idiote kandidaten voor een inquisitie panel en de hele troep bavianen hun hele gevoelsleven tot in de slaapkamer komen verantwoorden en vernederd worden
of al die ziekelijke series over hospitalen, zieke mensen met afwijkingen, over ambulances en ongelukken om van iedereen hypochonders te maken. (Eerder waren het allemaal series over advocaten)
Of programma's over de (super)rijken om de gewone werkmens de ogen te kunnen uitsteken en jaloers te maken zoals de afgelopen tijd bij telefacts
of programma's over families waarbij er geen privé meer is en hun hele leven, geënsceneerd, op straat ligt en dat noemen ze dan reality...alsof het een normale mens zou boeien hoe een ander leeft zonder privé en door zijne vuile was aan de grote klok te hangen.
Sinds de coronaschande is naast de hele maatschappij ook tv helemaal om zeep. Gelukkig zijn er nog gratis alternatieven, ik weiger pertinent om nog meer te betalen om iets te bekijken.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 11:33   #87
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Reclame, met niet zelden verborgen subliminalen, is psychologische beïnvloeding, daarom worden wij overvloedig overspoeld met die hatelijke bagger dat ook nog eens onze kostbare tijd verspilt door te moeten wachten tot die minutenlange kots eindelijk voorbij is. Intussen is de afkeer tegen reclame daardoor nog toegenomen tot zelfs een averechts effect: het doet niet kopen maar net boycotten.

Opnemen om de reclame te kunnen doorspoelen wil telenet dan ook nog eens saboteren. Enkele weken geleden kreeg je al als test de melding dat je "deze reclame niet kon doorspoelen" aan het begin van je opname maar blijkbaar hebben ze ingezien dat ze dan contractbreuk plegen omdat de doorspoelfunktie inbegrepen is in het abonnement en er dus ook voor betaald wordt. Die poging om ons gedwongen reclame te voederen is intussen dus alweer (voorlopig?) verdwenen. Ik weet wel, als dat er komt, dan gaat de tv onverbiddelijk de deur uit.

En laten we eerlijk zijn....het aanbod door de bagger is tegenwoordig al niet meer te pruimen...herhalingen, herhalingen tot in den treure, tot in de jaren stillekes...telkens hetzelfde...films uit de oude doos en pure, schaamteloze bagger.
Of gecensureerde oubollige kampioenen,
of de zedenverwildering door beschamende datingprogramma's zoals naked attraction waar men eerst de kut of lul en naakte lijven beoordeelt voor men met kleren aan op date gaat,
of de bendes geile, overjarige pubers getatoeërde macho lulletjes en bitchen met valse wimpers, nagels, borsten, duck-faces en brazilliaans opgeblazen konten die als geile primaten over elkaar kruipen en voorgekauwde riedeltjes opzeggen als reality,
of socials, seks en centen over OnlyFans die botergeil op zoek gaan naar seks en centen.
of blind gekocht of kinderen kopen een huis
of blind getrouwd - de variant van gearrangeerde huwelijken - waarbij de idiote kandidaten voor een inquisitie panel en de hele troep bavianen hun hele gevoelsleven tot in de slaapkamer komen verantwoorden en vernederd worden
of al die ziekelijke series over hospitalen, zieke mensen met afwijkingen, over ambulances en ongelukken om van iedereen hypochonders te maken. (Eerder waren het allemaal series over advocaten)
Of programma's over de (super)rijken om de gewone werkmens de ogen te kunnen uitsteken en jaloers te maken zoals de afgelopen tijd bij telefacts
of programma's over families waarbij er geen privé meer is en hun hele leven, geënsceneerd, op straat ligt en dat noemen ze dan reality...alsof het een normale mens zou boeien hoe een ander leeft zonder privé en door zijne vuile was aan de grote klok te hangen.
Sinds de coronaschande is naast de hele maatschappij ook tv helemaal om zeep. Gelukkig zijn er nog gratis alternatieven, ik weiger pertinent om nog meer te betalen om iets te bekijken.
Kunt ge bij Scarlet doorspoelen?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 07:27   #88
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

De cijfers blijven dalen nu we dichterbij het boosterseizoen komen, we hebben dus zonder boosters een zware golf doorstaan zonder dat dit voor oversterfte heeft gezorgd. Iedereen heeft nu een besmetting doorgemaakt en staat op z’n sterkst tegen de volgende varianten.

We zijn waar we moeten zijn en dat zonder die achterlijke boosters, de bevolking merkt dit ook wel op dus ben ik nu wel benieuwd naar de bereidwilligheid om terug experimentele medicatie te nemen tegen een verkoudheid.

https://www.hln.be/binnenland/overzi...zorg~a8aed573/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 08:09   #89
De Koninck
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 november 2007
Berichten: 313
Standaard

En toch gaan velen zich nog laten boosteren, denk ik. Als ik met mensen rondom mij praat, valt het me telkens op dat velen het allemaal maar normaal vinden. Zij geloven echt dat we alles te danken hebben aan de vaccins. Met hen daarover discussiëren is meesstal zinloos. Velen van die mensen die zo overtuigd zijn van de deugd van vaccins acht ik dikwijls veel intelligenten dan mezelf.
De Koninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 12:05   #90
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Koninck Bekijk bericht
En toch gaan velen zich nog laten boosteren, denk ik. Als ik met mensen rondom mij praat, valt het me telkens op dat velen het allemaal maar normaal vinden. Zij geloven echt dat we alles te danken hebben aan de vaccins. Met hen daarover discussiëren is meesstal zinloos. Velen van die mensen die zo overtuigd zijn van de deugd van vaccins acht ik dikwijls veel intelligenten dan mezelf.
Meestal hebben ze ook gelijk betreft vaccins, alleen niet betreft vaccins tegen de waterpokken en een verkoudheid als Corona.

In een aflevering van ‘Scheire en de schepping‘ ging het over vaccins tegen verkoudheden, daar werd toen letterlijk gezegd “dat lukt toch niet omdat coronavirussen te vlug muteren”. Iedereen knikte instemmend mee, dat was net voor de Corona crisis.

Dus de kennis was er, wie ietwat slim is weet dat, daar was geen discussie over. Maar nu opeens wordt al die kennis op z’n kop gesmeten ten behoeve van monsterwinsten op nauwelijks werkende vaccins. Wat ze zeiden in “Scheire en de schepping” klopt nog steeds maar ze hebben onze hersenen proberen aan te passen om daar het omgekeerde van te maken. Propaganda werkt dus ook hier, niet enkel in Rusland.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 12:25   #91
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Welke golf. Een omicron golf ?
Toch logisch dat het aantal besmetting stijgt. De feestvreugde, het mooie weer, lekker gezellig bij elkaar.
Die 4de prik schaadt niet, die kan enkel baten voor beperkte duur, zoals de klassieke griepprik.
Dat 12+ worden aangeraden een prik te laten zetten maakt mij echter kolerig.
'T is allemaal de schuld van Tomorrowland en de hele rotzooi van festivalletjes van allerlei pluimage die erop zijn gevolgd. Het volkje (waaronder ook ouderen die koortsig hijgen om "jong" te zijn) dat, als een mierennest dicht opeen, eindeloos staat te hossen (dat zou dan "dansen" moeten voorstellen) en te gillen. Sommige kiekens pogen dat te relativeren met "ja, maar het is allemaal in open lucht zie je...". Bullshit!!! Ze staan dicht bijeen en hangen praktisch met hun lijven op elkaar te joelen en te schreeuwen. Het beruchte virus-"aerosol" verschijnsel tiert er welig.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 12:45   #92
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
'T is allemaal de schuld van Tomorrowland en de hele rotzooi van festivalletjes van allerlei pluimage die erop zijn gevolgd. Het volkje (waaronder ook ouderen die koortsig hijgen om "jong" te zijn) dat, als een mierennest dicht opeen, eindeloos staat te hossen (dat zou dan "dansen" moeten voorstellen) en te gillen. Sommige kiekens pogen dat te relativeren met "ja, maar het is allemaal in open lucht zie je...". Bullshit!!! Ze staan dicht bijeen en hangen praktisch met hun lijven op elkaar te joelen en te schreeuwen. Het beruchte virus-"aerosol" verschijnsel tiert er welig.
Woodstock was een pak beter hee Q …
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 13:07   #93
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Woodstock was een pak beter hee Q …
In de gelukkige tijd dat er nog geen Covid ronddwaalde...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 13:17   #94
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Woodstock was een pak beter hee Q …
Woodstock?

Veel recenter nog.

Bij de "uitspattingen" in 'n nachtclub, met volk
Citaat:
van allerlei pluimage...
Het volkje (waaronder ook ouderen die koortsig hijgen om "jong" te zijn) dat, als een mierennest dicht opeen, eindeloos staat te hossen (dat zou dan "dansen" moeten voorstellen) en te gillen ...
& de PM van Finland, was dat allemaal geen probleem.
Wie daar kritiek op had was zelfs waarschijnlijk "tjalous".
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 14:10   #95
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
'T is allemaal de schuld van Tomorrowland en de hele rotzooi van festivalletjes van allerlei pluimage die erop zijn gevolgd. Het volkje (waaronder ook ouderen die koortsig hijgen om "jong" te zijn) dat, als een mierennest dicht opeen, eindeloos staat te hossen (dat zou dan "dansen" moeten voorstellen) en te gillen. Sommige kiekens pogen dat te relativeren met "ja, maar het is allemaal in open lucht zie je...". Bullshit!!! Ze staan dicht bijeen en hangen praktisch met hun lijven op elkaar te joelen en te schreeuwen. Het beruchte virus-"aerosol" verschijnsel tiert er welig.
jaja, tismewatmetdejeugdvantegenwoordig, die zich durven amuseren alsof er geen bejaarden liggen te sterven aan/met/van corona

ze zouden ze begot terug moeten opsluiten in hun kot, met hun snotvalling
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 14:41   #96
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
'T is allemaal de schuld van Tomorrowland en de hele rotzooi van festivalletjes van allerlei pluimage die erop zijn gevolgd. Het volkje (waaronder ook ouderen die koortsig hijgen om "jong" te zijn) dat, als een mierennest dicht opeen, eindeloos staat te hossen (dat zou dan "dansen" moeten voorstellen) en te gillen. Sommige kiekens pogen dat te relativeren met "ja, maar het is allemaal in open lucht zie je...". Bullshit!!! Ze staan dicht bijeen en hangen praktisch met hun lijven op elkaar te joelen en te schreeuwen. Het beruchte virus-"aerosol" verschijnsel tiert er welig.
Ja hoor, we zien die jonge festivalgangers met duizenden tegelijk doodvallen door dat verdomde virus na die festivals, de gazetten staan er dagelijks vol mee.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 16:32   #97
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Den TV heeft teveel invloed over mensen. Velen vergeten alles een maand later. Ge kunt meeste Vlamingen alles wijsmaken als ge het maar met voldoende lang genoeg herhaalt.
Ik stel vast dat de media een angstcampagne aan het voeren zijn. Alles wat vroeger geen of nieuws in de marge was is nu opgeklopt en uitgemolken. Angst voor de oorlog en Oekraïne gaat voetallen.

De (ondertussen weer gedaalde !!!!!!) benzine prijzen gingen torenhoog stijgen, tot 5 keer per dag werd de nieuwe prijs publiek gemaakt.
Nu zijn het de gasprijzen. Een tijdje geleden zouden ze een middel gevonden hebben om een goede bevoorrading te verzekeren... Kan dat nu plots niet meer ??? Of willen ze hun winsten nog wat meer opkrikken.,,,,?????
De hoofdzaak is angst onder de mensen en ik vraag me echt af wat daar de uiteindelijke reden voor is.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 augustus 2022 om 16:32.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 17:55   #98
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik stel vast dat de media een angstcampagne aan het voeren zijn. Alles wat vroeger geen of nieuws in de marge was is nu opgeklopt en uitgemolken. Angst voor de oorlog en Oekraïne gaat voetallen.

De (ondertussen weer gedaalde !!!!!!) benzine prijzen gingen torenhoog stijgen, tot 5 keer per dag werd de nieuwe prijs publiek gemaakt.
Nu zijn het de gasprijzen. Een tijdje geleden zouden ze een middel gevonden hebben om een goede bevoorrading te verzekeren... Kan dat nu plots niet meer ??? Of willen ze hun winsten nog wat meer opkrikken.,,,,?????
De hoofdzaak is angst onder de mensen en ik vraag me echt af wat daar de uiteindelijke reden voor is.
money and POWERRRRRR!

Vooral het laatste. Machtsgeile psychopaten hebben geen boodschap aan "geld." Hun psyche, zeker als de psychopaat in kwestie op de juiste plaats op het juiste moment zit, brengt hen ertoe dat ze veel geld vergaren. Waarmee
ze macht vergaren. Echte macht. En dan is het hek van de dam.

lees dit;

https://sonar21.com/a-la-lanterne/

Ik vrees dat de beste man wel eens gelijk zou kunnen hebben.

Wij zijn de keuterboerkes op het veld, die in het zicht van het kasteel, het "recht" hebben op zijn veld voor hem te werken, waarmee we ons zelf "net" in leven kunnen houden. (ooit al in een privé-jet gezeten, laat staan 300 keer per jaar?)
Die keuterboerkes berustten evengoed in hun lot, en mijmerden ook "we kunnen toch niets doen."

En als je durfde opperen dat de kasteelheer toch helemaal niet zo benevolent was, dan werd je als samenzweringstheorist of wappie weggezet door de domsten van de hoop keuterboerkes.

Hier gebeurt net hetzelfde.

Toen bestond er tenminste de kans dat een meer verlichte kasteelheer die vorige wegjoeg, en dan kon het wat beter gaan.

Nu moeten we maar hopen dat ze snel doodgaan, en dat ze niet vervangen worden door een nog ergere psychopaat.

En als je dan zegt; ik ben tegen onze psychopaten, dan zeggen de domste keuterboertjes, maar dan ben je voor putin...

Manmanman, de domheid op dit forum soms.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2022, 18:18   #99
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik stel vast dat de media een angstcampagne aan het voeren zijn. Alles wat vroeger geen of nieuws in de marge was is nu opgeklopt en uitgemolken. Angst voor de oorlog en Oekraïne gaat voetallen.

De (ondertussen weer gedaalde !!!!!!) benzine prijzen gingen torenhoog stijgen, tot 5 keer per dag werd de nieuwe prijs publiek gemaakt.
Nu zijn het de gasprijzen. Een tijdje geleden zouden ze een middel gevonden hebben om een goede bevoorrading te verzekeren... Kan dat nu plots niet meer ??? Of willen ze hun winsten nog wat meer opkrikken.,,,,?????
De hoofdzaak is angst onder de mensen en ik vraag me echt af wat daar de uiteindelijke reden voor is.
Ik heb me dat ook altijd afgevraagd hoe het kan
-dat men plots alle gekende wetenschap overboord gooide m.b.t. virussen...
-dat men EXACT dezelfde slagzin gebruikte vlak na de uitbraak "to build back better"
-dat men koos voor meer schade door lockdowns ook al had een rapport het al aangetoond.
-dat men EXACT dezelfde slagzin gebruikte bij de genomen maatregelen "Het nieuwe normaal"
-dat men iedereen wou vaccineren terwijl de gemiddelde leeftijd van de covid dode 83 jaar was.
-dat men EXACT nog een slagzin gebruikte om toch maar iedereen, alsof een een psychopaat aan het werk was, wou vaccineren: "the pandemic of the unvaccinated"
-etc..

Onderzoek bracht me uiteindelijk bij de eco-fascisten (WEF) dat die EXACT zelfde onzin verteld werd door hun leden en dat die EXACT dezelfde onzin vertellen m.b.t. klimaatmaatregelen

Laatst gewijzigd door StV : 23 augustus 2022 om 18:21.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be