Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 april 2017, 13:19   #1781
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik doe dat niet om jullie een schuldgevoel aan te praten. Ik doe dat omdat ik er echt het hart van in ben.
Ik wil dat zoiets voorkomen wordt in de toekomst.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 13:42   #1782
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik doe dat niet om jullie een schuldgevoel aan te praten. Ik doe dat omdat ik er echt het hart van in ben.
Ik wil dat zoiets voorkomen wordt in de toekomst.
Dat kun je met de beste wil van de wereld niet voorkomen.

Over tot de orde van de dag.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 14:10   #1783
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Werken?
Die jongen was zwakbegaafd, ze hebben hem onvoorbereid op zijn 18de uit een instelling gezet zonder begeleiding of hulp van nergens...
Het stond bijna in de sterren geschreven dat dit fout zou lopen.

Ik voel me daarvoor niet verantwoordelijk, maar het is duidelijk dat deze jongen niet klaar was om zomaar "los" te lopen.
Hij mocht daar nog twee jaar blijven, dwingen konden ze hem niet meer.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 16 april 2017 om 14:15.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 14:14   #1784
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Komaan Nerika, ik zeg het nog eens: hij heeft 15 jaar begeleiding gehad.
Als ik op 3 jaar tijd heel mijn psyche kan openbreken met een goede psychologe, waarom kon Jordy dat dan niet op 15 jaar? Omdat hij niet omringd was door een goed team.
BASTA.
De zorgverlener stak het op middelentekort, maar een schouderklopje en echt inleven kost niets.
U heeft op internet opgezocht wat u moest antwoorden, hoe u moest faken en wat de symptomen zijn.
Dan is het niet moeilijk hé.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 14:15   #1785
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik doe dat niet om jullie een schuldgevoel aan te praten. Ik doe dat omdat ik er echt het hart van in ben.
Ik wil dat zoiets voorkomen wordt in de toekomst.
Zo'n zaken kan je niet voorkomen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 14:17   #1786
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U heeft op internet opgezocht wat u moest antwoorden, hoe u moest faken en wat de symptomen zijn.
Dan is het niet moeilijk hé.
1. Wat jij zegt over Jordy is tegenstrijdig met wat ik gehoord heb.
Hij had gevraagd terug te gaan naar zijn opvangcentrum maar kon niet meer, ze stelden hem dan begeleid wonen voor.
Maarja, dat zijn allemaal roddels he.

2. Ik heb mijn symptomen pas gegoogled nadat het woord autisme gevallen was. Ik geloofde dat niet. Tot ik de symptomen zag en mezelf af las.

3. Laten we terug on topic keren en bespreken hoe we die miljoen aangespoelde vluchtelingen huisvesten en Jordy vergeten. Want voor hem een sociale woning voorzien na 15 jaar begeleiding was duidelijk teveel.
Laten we onze kinderen vervangen met jihadisten en andere oorlogsmisdadigers waarvan wij de achtergrond niet kennen.
Goed bezig.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 17:56   #1787
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
1. Wat jij zegt over Jordy is tegenstrijdig met wat ik gehoord heb.
Hij had gevraagd terug te gaan naar zijn opvangcentrum maar kon niet meer, ze stelden hem dan begeleid wonen voor.
Maarja, dat zijn allemaal roddels he.

2. Ik heb mijn symptomen pas gegoogled nadat het woord autisme gevallen was. Ik geloofde dat niet. Tot ik de symptomen zag en mezelf af las.

3. Laten we terug on topic keren en bespreken hoe we die miljoen aangespoelde vluchtelingen huisvesten en Jordy vergeten. Want voor hem een sociale woning voorzien na 15 jaar begeleiding was duidelijk teveel.
Laten we onze kinderen vervangen met jihadisten en andere oorlogsmisdadigers waarvan wij de achtergrond niet kennen.
Goed bezig.
  1. U kunt gehoord hebben wat u wil, feit is dat een 18 jarige tot 20 jaar in de opvang kan blijven. Hij moet daar zelfs niets voor doen. Geheel vrijwillig is ie opgestapt.
  2. Dat u dan pas naar de symptomen bent gaan zoeken is heel goed mogelijk. Waarschijnlijk viel dat woord op café of bij uw drugsvriendjes.
  3. De vluchtelingen zijn momenteel een heel groot probleem. Het is onmogelijk (financieel en logistiek) om al deze mensen te huisvesten. Vandaar dat het goed is dat de procedures nu veel sneller gaan.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 17:58   #1788
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
  1. U kunt gehoord hebben wat u wil, feit is dat een 18 jarige tot 20 jaar in de opvang kan blijven. Hij moet daar zelfs niets voor doen. Geheel vrijwillig is ie opgestapt.
  2. Dat u dan pas naar de symptomen bent gaan zoeken is heel goed mogelijk. Waarschijnlijk viel dat woord op café of bij uw drugsvriendjes.
  3. De vluchtelingen zijn momenteel een heel groot probleem. Het is onmogelijk (financieel en logistiek) om al deze mensen te huisvesten. Vandaar dat het goed is dat de procedures nu veel sneller gaan.
Misschien moeten we de leeftijd van volwassenheid dan optrekken naar 20?
Hij was duidelijk niet klaar om zijn eigen beslissingen te nemen. Gaan we eruit leren?

Neen het woord "autisme" viel tijdens mijn professionele begeleiding.

Vluchtelingen gaan niet meer terug. Ze blijven hier. Begrijp je dat?
Waarom zouden wij hen huisvesting geven en Jordy niet?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 18:03   #1789
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Misschien moeten we de leeftijd van volwassenheid dan optrekken naar 20?
Hij was duidelijk niet klaar om zijn eigen beslissingen te nemen. Gaan we eruit leren?

Neen het woord "autisme" viel tijdens mijn professionele begeleiding.

Vluchtelingen gaan niet meer terug. Ze blijven hier. Begrijp je dat?
Waarom zouden wij hen huisvesting geven en Jordy niet?
Sommige mensen worden nooit volwassen.

Dat is gewoon een andere naam voor uw drugsvriendenclubje

Toch keren er veel vluchtelingen terug hoor.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 18:06   #1790
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Sommige mensen worden nooit volwassen.

Dat is gewoon een andere naam voor uw drugsvriendenclubje

Toch keren er veel vluchtelingen terug hoor.
Inderdaad mensen met autisme hebben een "kinderbrein".
Die worden in principe nooit "volwassen".
Dat moest zijn begeleiding toch weten toen ze hem lieten gaan op 18 jaar?
Niemand volgde hem nog op, ze lieten hem gewoon vertrekken naar zijn moeder die niet eens voor zichzelf kan zorgen.
En zo trekken wij allemaal onze handjes er van en wast men de handen in onschuld. Terwijl het klaar en duidelijk een collectief falen is. De oorzaak enkel bij hem leggen vind ik héél kortzichtig gekeken.

Maar laat ons dit droppen, Jordy houd mij wakker.

Laat ons terugkeren naar die CHRISTELIJKE Syriërs die Francken weigert maar voor jihadisten wel onderdak vond
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2017, 15:35   #1791
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Zo langzaam mag deze zaak afgesloten worden beschouwd.
Francken heeft op alle fronten zijn gelijk gekregen tot spijt van wie het benijdt.

Opvallend is wel het verschil in de houding van de rechtbanken naargelang Franstalig of Nederlandstalig.


Citaat:
Francken krijgt gelijk: hij moet dwangsom van 424.000 euro voor Syrisch gezin niet betalen

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) moet geen dwangsommen betalen omdat hij had geweigerd een visum af te leveren aan het Syrische gezin uit Aleppo.
Dat heeft het Nederlandstalige Brusselse hof van beroep vorige week beslist. Staatssecretaris Francken reageert tevreden.
"Ik heb altijd gezegd dat ik nul euro zou betalen. Dit was een principiële en fundamentele kwestie."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-betalen.dhtml
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 juli 2017 om 15:36.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2017, 17:59   #1792
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Natuurlijk komt het verwachte tegenoffensief op gang en uit de gebruikelijke hoek !

Hopelijk lukt het toch nog.


Uit de Morgen.


Citaat:
Francken duwt asielwet richting finish
Staatssecretaris laat kritiek uit de sector links liggen

Verschillende ngo's nemen de nieuwe asielwet van staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) onder vuur.
Niet enkel omdat de rechten van asielzoekers bedreigd zouden worden, maar ook omdat Francken een echte dialoog uit de weg gaat.

Vluchtelingenwerk en het Hoog Commissariaat voor de Vluchtelingen van de VN (UNHCR) trekken aan de alarmbel over de nieuwe asielwet die in het parlement voorligt. Volgens Vluchtelingenwerk waren de Europese richtlijnen erg breed, en heeft ons land ervoor gekozen om die erg strikt te interpreteren. "In plaats van te focussen op mensen die bescherming nodig hebben, focust deze regering altijd op mogelijk misbruik", zegt Eef Heylighen.
https://www.demorgen.be/politiek/fra...nish-b6901dc7/
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2017, 18:08   #1793
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Afrika heeft nood aan die mensen die naar Europa trekken nu ze eindelijk wat geld hebben verdiend in Afrika. Het zijn de meest ondernemende en die moeten de boel ginds proberen verbeteren ipv naar hier te komen en al onze westerse racistische geplogenheden en discriminaties te ondergaan. De NGO's zitten weer vast in hun conservatieve gevoelssymboliek zoals we van ze gewoon zijn. Een paar boten laten zinken in de middellandse zee gaat Afrika veel meer helpen dan iedereen over te zetten en hier bij ons alles te ontwrichten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 juli 2017 om 18:10.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2017, 20:22   #1794
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Afrika heeft nood aan die mensen die naar Europa trekken nu ze eindelijk wat geld hebben verdiend in Afrika. Het zijn de meest ondernemende en die moeten de boel ginds proberen verbeteren ipv naar hier te komen en al onze westerse racistische geplogenheden en discriminaties te ondergaan. De NGO's zitten weer vast in hun conservatieve gevoelssymboliek zoals we van ze gewoon zijn. Een paar boten laten zinken in de middellandse zee gaat Afrika veel meer helpen dan iedereen over te zetten en hier bij ons alles te ontwrichten.
Dus een aantal mensen laten verdrinken is dé oplossing van dit probleem ?


http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=87
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 juli 2017 om 20:22.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 08:39   #1795
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Dus een aantal mensen laten verdrinken is dé oplossing van dit probleem ?


http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=87
Volgens ViveLaBelgique mogen ze de oversteek niet overleven. Hun boten moeten desnoods getorpedeerd worden om te beletten dat ze hun vlucht overleven.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 14:39   #1796
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Zoals ik al eerder wist te schrijven: ze laten opvangen door een uit de kluiten gewassen militair schip, ze de eerste zorg toedienen als dat nodig is en ze gelijk terugvaren naar de plaats waar ze ingescheept geweest zijn in hun bootjes.

Dat lijkt mij iets vriendelijker en best veel handiger en ik denk zelfs dat men op die manier zelfs kosten kan besparen dan ze allemaal maar te blijven ontvangen.

Dat ze hun eigen leiders eens aanpakken die al de gekregen gelden zelf zitten op te souperen en hun eigen bevolking aan hun lot overlaten.

Slim gezien zeg maar, stuur ze maar weg, die sukkeltjes/brave zieltjes in de EU zullen ze wel opvangen.

Het 'Paard van Troje/mensenhandel' dient gestopt te worden!!!!!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 16:25   #1797
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Dus een aantal mensen laten verdrinken is dé oplossing van dit probleem ?


http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=87
Boten tot zinken brengen, mensen uit het water halen en naar de Afrikaanse kust terug brengen. Maar vermoedelijk zal zelfs dat op de lange duur niet meer helpen. Met miljoenen gaan ze de verwoestijning of het onderlopen van kuststeden proberen ontvluchten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 23:13   #1798
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Zo langzaam mag deze zaak afgesloten worden beschouwd.
Francken heeft op alle fronten zijn gelijk gekregen tot spijt van wie het benijdt.

Opvallend is wel het verschil in de houding van de rechtbanken naargelang Franstalig of Nederlandstalig.




http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-betalen.dhtml
Hij moet de dwangsom niet betalen? WIJ moeten de dwangsom niet betalen zal de waarheid beter benaderen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 00:15   #1799
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Volgens ViveLaBelgique mogen ze de oversteek niet overleven. Hun boten moeten desnoods getorpedeerd worden om te beletten dat ze hun vlucht overleven.
Wat stel jij dan voor? Europa laten overspoelen omdat ze wel schattig zijn, met 1 grote chaos en plundering als gevolg. Die negerkes zijn geen puppies die je na 1 dag weer dumpt bij het grof vuil omdat ze toch niet zo schattig zijn.. en wie zit er dan weer met de shit? Juist ja...

Er zijn al zoveel verhalen over verteld, je geeft ze een tractor en na 1 dag is die kapot voor onderdelen enz. Je graaft waterputten en die zijn na een dag kapot. Als je in de shit wilt blijven en je klampt je vast aan je dom stukje land.... moet je er maar in zwemmen....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be