Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2017, 07:29   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zelfs die van Mac Donalds zijn degelijker dan die uit t' doorsnee vlaams fritkot.
Stel je voor.
Na gloednieuwe EU gebouwen die 't met moeite 25 jaar volhouden (?) ligt de fritkwaliteit aan diggelen. Apenland.
Mac Donalds frieten ? Jie-Pie, ik denk dat je best eens naar de dokter gaat hoor...
Lees dit eens. https://www.demorgen.be/wetenschap/d...ld-s-b21953ae/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:53   #42
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mac Donalds frieten ? Jie-Pie, ik denk dat je best eens naar de dokter gaat hoor...
Lees dit eens. https://www.demorgen.be/wetenschap/d...ld-s-b21953ae/
Goed dan, als ge wilt dat ik vergelijk wil ik ook weten wat er te vinden is in de fritten van die fritkoten in Belgenland vandaag.
Dat is eerlijk toch?
Durf jij daarvoor je handje in 't fritvet steken misschien? Of gaat ge mee naar meneer doktoor?
(Ik kook mijn eigen fritten thuis maar die Aussie patatten zijn van de Schoof zijn kloten. En de Chinese: nimetten deze.)
En 'k vind hier trouwens geen paardenvet Dus mijn eigenste kwaliteit is ook niet jedat.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 08:27   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Goed dan, als ge wilt dat ik vergelijk wil ik ook weten wat er te vinden is in de fritten van die fritkoten in Belgenland vandaag.
Dat is eerlijk toch?
Durf jij daarvoor je handje in 't fritvet steken misschien? Of gaat ge mee naar meneer doktoor?
(Ik kook mijn eigen fritten thuis maar die Aussie patatten zijn van de Schoof zijn kloten. En de Chinese: nimetten deze.)
En 'k vind hier trouwens geen paardenvet Dus mijn eigenste kwaliteit is ook niet jedat.
U vraagt, wij draaien ! Dit is wat de vlaemsche frietkoten je serveren. http://www.baetennv.be/uploads/pdf/K...0508115431.pdf

Niet die kartonnen frieten van mac do, d�*t is van de schoof zijn kloten.

Mijn madam is er niet zo happy mee, maar ik heb nu 2 frietketels. De eerste met rundsvet (ossewit) om de frietjes voor te bakken op 150 graden. De tweede met arachideolie voor ze af te bakken op 180 graden. (arachideolie kan tegen hoge temperatuur).

Paardenvet heb ik eigenlijk nog nooit durven proberen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 08:43   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Apenland.
Niets aan toe te voegen, behalve dat dit niet aan de Belgische friet ligt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 08:57   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
U vraagt, wij draaien ! Dit is wat de vlaemsche frietkoten je serveren. http://www.baetennv.be/uploads/pdf/K...0508115431.pdf

Niet die kartonnen frieten van mac do, d�*t is van de schoof zijn kloten.

Mijn madam is er niet zo happy mee, maar ik heb nu 2 frietketels. De eerste met rundsvet (ossewit) om de frietjes voor te bakken op 150 graden. De tweede met arachideolie voor ze af te bakken op 180 graden. (arachideolie kan tegen hoge temperatuur).

Paardenvet heb ik eigenlijk nog nooit durven proberen...
Jouw madam heeft allicht de goede raad van de chef-kok met het vettige haar opgevangen: Johan Segers.



Citaat:
Schil de frietaardappelen, snij ze in plakjes en vervolgens in frietjes. Leg de frietjes in een kom gevuld met koud water en spoel het zetmeel er af. Dep de frietjes droog met een propere keukenhanddoek. Pocheer ze vervolgens een eerste keer gedurende ongeveer 5 minuten op 160 graden in ossenwit. Laat de gepocheerde frietjes uitlekken en afkoelen op keukenpapier.
Bak de frietjes nu voor een tweede maal maar deze keer op 180 graden in frituurolie gedurende enkele minuten.
Wat paardenvet betreft...

Citaat:
Lekkerste friet komt uit paardenvet

Robuchon, een Franse kok frituurt zijn frieten in arachide-olie. Olie uit pinda's. Ze heten niet voor niets olie-nootjes. Zijn collega Alain Passard gebruikt paardenvet. Uitgebakken paard dus. Een ding is zeker bij deze man kun je rustig gaan eten, want die weet wat kwaliteit is. Frieten uit paardenvet, die smaken pas goed. Maar wel een dikke portomonnee meenemen naar Parijs.
http://www.smulweb.nl/artikelen/1388...-in-paardenvet

In de Belgische frituren worden zeker geen frieten gebakken in paardenvet. Wel in ossenvet. Dat is ook niet bepaald goedkoop, maar het gaat wel langer mee dan olie.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 08:59   #46
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
U vraagt, wij draaien ! Dit is wat de vlaemsche frietkoten je serveren. http://www.baetennv.be/uploads/pdf/K...0508115431.pdf

Niet die kartonnen frieten van mac do, d�*t is van de schoof zijn kloten.

Mijn madam is er niet zo happy mee, maar ik heb nu 2 frietketels. De eerste met rundsvet (ossewit) om de frietjes voor te bakken op 150 graden. De tweede met arachideolie voor ze af te bakken op 180 graden. (arachideolie kan tegen hoge temperatuur).
Paardenvet heb ik eigenlijk nog nooit durven proberen...
Wow... 'k Zie dat ge op zoek zijt naar een medalje door Weyts opgespeld.
Tip: ossewit mengen met paardenvet, als ge dat nog kunt vinden.

In mijn vroeger leven in B. was 't een mengeling van ossewit en paardenvet. Afbakken met resi plantaardig wit vet. (Bestaat Resi nog?)
En bintjes: grote dikke bintjes... Of bestaan die ook al niet meer?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 15:00   #47
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wow... 'k Zie dat ge op zoek zijt naar een medalje door Weyts opgespeld.
Tip: ossewit mengen met paardenvet, als ge dat nog kunt vinden.

In mijn vroeger leven in B. was 't een mengeling van ossewit en paardenvet. Afbakken met resi plantaardig wit vet. (Bestaat Resi nog?)
En bintjes: grote dikke bintjes... Of bestaan die ook al niet meer?
Dat ossewit krijg ik toch niet binnen (rare smaak). De weinige keren dat ik nog frieten eet is het in Resi gebakken (bestaat nog).
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 15:05   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wow... 'k Zie dat ge op zoek zijt naar een medalje door Weyts opgespeld.
Tip: ossewit mengen met paardenvet, als ge dat nog kunt vinden.

In mijn vroeger leven in B. was 't een mengeling van ossewit en paardenvet. Afbakken met resi plantaardig wit vet. (Bestaat Resi nog?)
En bintjes: grote dikke bintjes... Of bestaan die ook al niet meer?

Als Bean Weyts op mij zou afstappen met een scherp voorwerp in de hand (medaille) krijgt hij een patat tegen zijn kop.

Hard plantaardig vet komt er bij mij niet meer binnen, sinds ik gelezen heb hoeveel transvetten daarin zitten...

En ja, bintjes zijn ideaal om lekkere frietjes van te maken. Heel wat beter dan die chinese patatten van jou.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 juni 2017 om 15:07.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 15:07   #49
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Als jij al zoiets zegt, dan is dat heel verontrustend
We hoeven ons niet druk te maken.

De Belgische friet zit verankerd in onze Grondwet.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 22:42   #50
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Friet en Bier zijn al lang niet meer de beste in Belgie
Nederland is nu het belangrijkste bierland en België raakt op achterstand
Op welk vlak en opzicht is Nederland "het belangrijkste bierland"? Heineken? Amstel? Bavaria?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 23:32   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Op welk vlak en opzicht is Nederland "het belangrijkste bierland"? Heineken? Amstel? Bavaria?
Het gaat niet om biermerken maar om het aantal brouwerijen. België is een bierland, maar als het gaat om het aantal brouwerijen moet Belgique de titel van bierland afstaan aan Nederland.

In 2013 waren er in Nederland nog 165 brouwerijen, In 205 waren het er 312. Alleen dit jaar al kwamen er 34 brouwerijen bij. België telde toen 263 brouwerijen.

http://nos.nl/artikel/2042938-nederl...rbrouwers.html
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 06:43   #52
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Ben Weyts: bescherm de Vlaamse tramconstructeurs ! ! !

Weyts verkondigt dat er 47 hypermoderne kusttrams besteld zijn.
"Dat heeft bloed, zweet & tranen gekost" palabert hij
Hij zwijgt in �*lle talen over WIE die bestelling kreeg. De Brugse constructeur Bombardier weet van niets...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 07:28   #53
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat niet om biermerken maar om het aantal brouwerijen. België is een bierland, maar als het gaat om het aantal brouwerijen moet Belgique de titel van bierland afstaan aan Nederland.

In 2013 waren er in Nederland nog 165 brouwerijen, In 205 waren het er 312. Alleen dit jaar al kwamen er 34 brouwerijen bij. België telde toen 263 brouwerijen.

http://nos.nl/artikel/2042938-nederl...rbrouwers.html
Als we op die manier denken, stel ik mij de vraag of Duitsland en Amerika niet met de titel gaan lopen ipv Nederland. België staat bekend om kwaliteit en een uitgebreid gamma bovendien aan die kwaliteit. Stel mij de vraag ofdat dit in NL ook zo is. De Duitsers hebben ook een serieuze biercultuur. Maar Nederland??
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 07:31   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ben Weyts: bescherm de Vlaamse tramconstructeurs ! ! !

Weyts verkondigt dat er 47 hypermoderne kusttrams besteld zijn.
"Dat heeft bloed, zweet & tranen gekost" palabert hij
Hij zwijgt in �*lle talen over WIE die bestelling kreeg. De Brugse constructeur Bombardier weet van niets...
Dat jij van niets weet, lijkt me duidelijk.
De bestelling van de kusttrams is zeer duidelijk in de pers besproken.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.3001965
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 07:38   #55
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat niet om biermerken maar om het aantal brouwerijen. België is een bierland, maar als het gaat om het aantal brouwerijen moet Belgique de titel van bierland afstaan aan Nederland.

In 2013 waren er in Nederland nog 165 brouwerijen, In 205 waren het er 312. Alleen dit jaar al kwamen er 34 brouwerijen bij. België telde toen 263 brouwerijen.

http://nos.nl/artikel/2042938-nederl...rbrouwers.html
Als we op die manier denken, stel ik mij de vraag of Duitsland en Amerika niet met de titel gaan lopen ipv Nederland. België staat bekend om kwaliteit en een uitgebreid gamma bovendien aan die kwaliteit. Stel mij de vraag ofdat dit in NL ook zo is. De Duitsers hebben ook een serieuze biercultuur. Maar Nederland??
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 07:48   #56
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Als we op die manier denken, stel ik mij de vraag of Duitsland en Amerika niet met de titel gaan lopen ipv Nederland. België staat bekend om kwaliteit en een uitgebreid gamma bovendien aan die kwaliteit. Stel mij de vraag ofdat dit in NL ook zo is. De Duitsers hebben ook een serieuze biercultuur. Maar Nederland??
Uiteraard Nederland!!
Het enige land ter wereld dat echte pis als geregistreerd en gebrevetteerd merk verhandelt: Heineken.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 08:48   #57
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Friet en Bier zijn al lang niet meer de beste in Belgie
Nederland is nu het belangrijkste bierland en België raakt op achterstand

citaat NHD

België was jarenlang hét walhalla op het gebied van speciaalbieren, maar volgens Frans Ruiter, biersommelier én samensteller van de Bierkaart van Nederland, zijn we onze Zuiderburen al lang voorbij.

Volgens het CBS telt Nederland 370 brouwerijen. Dat is ruim vier keer zoveel als in 2007 toen er nog negentig waren. Opvallend is ook dat er vooral in de Randstad - Noord-Holland en Zuid-Holland veel brouwerijen zijn bijgekomen.
,,De piek is nog niet voorbij’’, zegt Ruiter, die stelt dat de cijfers al weer achterhaald zijn.

,,Nog elke week komen er één �* twee bij. We gaan zeker nog over de vijfhonderd brouwerijen heen. We zijn in Nederland heel innovatief bezig op het gebied van grondstoffen, toevoegingen en de manier van brouwen. Wat dat betreft is Amerika ons voorbeeld.’’
De meeste brouwerijen zijn eenmansbedrijven. Het aantal kleine bierbrouwerijen groeide in het afgelopen decennium van veertig tot 270. Ruim een verzesvoudiging dus.
Het aantal brouwerijen waar twee tot vijf mensen werken groeide in dezelfde periode van twintig naar zestig en het aantal grote brouwerijen met meer dan vijf werkzame personen nam toe van van 25 tot 35.

Brouwerij ’t Uiltje in Haarlem is één van die brouwerijen die in korte tijd een hele bekende speler op de markt zijn geworden.
Ruiter: ,,Ze exporteren onder andere naar Amerika. Extreme bieren met meer grondstoffen en allerlei toevoegingen. Daarnaast hebben ze aparte namen als: ’FF lekker met je bek in het zonnetje’.’’
We dronken in Nederland vorig jaar 12,6 procent meer speciaalbier . De consumptie van pils nam daarentegen met 0,1 procent af.
Stadsbrouwerij Helderse Jongens heeft sinds kort de beschikking over een eigen brouwerij in Fort Westoever in Den Helder. De eigenaren hopen eerst voldoende te brouwen om de vraag uit Den Helder aan te kunnen.
De vraag naar hun bieren Dorus (weizen) en Napoleon (bock) vanuit Den Helder is zo groot dat er bewust voor wordt gekozen om nog niet aan andere plaatsen te leveren, zegt brouwer Mitchell Gerrits. Jaren geleden begon het avontuur van Helderse Jongens met roeren in pannen van twintig liter in de keuken, later werd er brouwcapaciteit gehuurd in Friesland en Amsterdam, maar sinds kort kunnen ze in hun eigen brouwerij tweeduizend liter per dag brouwen.
In heel uw citaat gaat het over aantallen. Een artikel over kwaliteit lijkt me nuttiger.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 13:44   #58
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat jij van niets weet, lijkt me duidelijk.
De bestelling van de kusttrams is zeer duidelijk in de pers besproken.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.3001965
Dat jij er "iets" van weet, lijkt me duidelijk.
Bij de kusttrams gaat het over 47 Albatrostrams.
In jouw "pers" gaat het over een andere, veel grotere bestelling bij een Spaanse constructeur.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 13:54   #59
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Dat jij er "iets" van weet, lijkt me duidelijk.
Bij de kusttrams gaat het over 47 Albatrostrams.
In jouw "pers" gaat het over een andere, veel grotere bestelling bij een Spaanse constructeur.

Deze 24 bestelde trams zijn de eerste schijf van in totaal 146 trams. 62 daarvan zijn kusttrams.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2017, 14:04   #60
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Deze 24 bestelde trams zijn de eerste schijf van in totaal 146 trams. 62 daarvan zijn kusttrams.
Weyts heeft het NU over 47 Albatrostrams.
Er is hier & nu nergens sprake van 146 trams, noch van 62.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be