Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2018, 09:57   #41
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht


ik zal het wel verkeerd begrijpen...
Das ook een lang verhaal.
Weer mijn pa. Die ging, als er iemand van zijn werknemers op pensioen ging, er eens mee eten, samen met de respectievelijke vrouwen, mijn ma en die andere zijn vrouw dus.
Tot op een dag, het zoveelste etentje want er werkte +300 man voor hem, de werknemer aan mijn pa vroeg wat hij van zijn vrouw haar "kindergatje" vond, zo iets als de bijlage. Mijn ma vond dat niet zo plezant.... maar wij lachen er nu nog mee.

Naam: images.jpg
Bekeken: 89
Grootte: 9,2 KB
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 10:10   #42
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Das ook een lang verhaal.
Weer mijn pa. Die ging, als er iemand van zijn werknemers op pensioen ging, er eens mee eten, samen met de respectievelijke vrouwen, mijn ma en die andere zijn vrouw dus.
Tot op een dag, het zoveelste etentje want er werkte +300 man voor hem, de werknemer aan mijn pa vroeg wat hij van zijn vrouw haar "kindergatje" vond, zo iets als de bijlage. Mijn ma vond dat niet zo plezant.... maar wij lachen er nu nog mee.

Bijlage 109433
ah ok, dat ziet er toch al veel smakelijker uit dan wat ik eerst verkeerdelijk in gedachte had!

altijd tricky zo van die mannen die in gezelschap vragen wat je van hun echtgenote vindt ... meestal is dat een uitnodiging. imho.

uw ma had dat blijkbaar ook direct door.

Laatst gewijzigd door Anna List : 24 september 2018 om 10:26.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 10:24   #43
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Droom maar extreem links verder.
Je onderschat de Aalstenaars.

De zoon van zijn frauderende vader en de katholieke torenpoepster maken geen enkele kans op het Aalsters burgemeesterschap.

d'Haese is ze te allebei te slim af door te doen alsof hij de democratie wél een kans geeft. We zullen zien hoeveel Aalsterse VB-kiezers zich een tweede keer laten vangen....
Inderdaad. We hebben het kunnen zien bij de coalitievorming vlak na de vorige gemeenteraadverkiezingen in 2012. Een flink stuk van de Aalsterse SPa wilde meestappen in de coalitie. Maar er kwam een oekaze vanuit het hoofdkwartier in Brussel. Bruno Tobback sommeerde hen allemaal samen in de oppositie te blijven. Resultaat: de Aalsterse SPa barstte open en een deel van hen stapte toch mee in de coalitie.

Sjaan Sjaak van de OVLD maakt inderdaad geen kans. Ik zag vorige week nog een affiche waarop zijn tronie te zien was. Die kerel is echt een anti-propaganda voor zijn partij. De Aalsterse liberalen hebben blijkbaar een kwalijke gewoonte om zichzelf in de voet te schieten. We hebben het ook meegemaakt met Annie Demaght toen ze mordicus haar dochter Martine poogde te pushen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be