Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juni 2017, 17:30   #401
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Lap, weer ene die het verschil niet kent tussen judaïsme en zionisme.
Het kan allicht geen kwaad, om je onwetendheid hierover even op te frissen:

Ten questions to the Zionists

http://www.nkusa.org/historical_docu...nquestions.cfm

Niet overtuigd ?
Laat dit dan maar even tot je doordringen:

No Shame

"President Roosevelt convened the Evian conference July 6-15 1938, to deal with the Jewish refugee problem. The Jewish Agency delegation headed by Golda Meir (Meirson) ignored a German offer to allow Jews to emigrate to other countries for $250 a head, and the Zionists made no effort to influence the United States and the 32 other countries attending the conference to allow immigration of German and Austrian Jews. [Source]

On Feb 1, 1940 Henry Montor executive vice-President of the United Jewish Appeal refused to intervene for a shipload of Jewish refugees stranded on the Danube river, stating that "Palestine cannot be flooded with... old people or with undesirables." [Source]

Read "The Millions That Could Have Been Saved" by I.DombIt is an historical fact that in 1941 and again in 1942, the German Gestapo offered all European Jews transit to Spain, if they would relinquish all their property in Germany and Occupied France; on condition that: a) none of the deportees travel from Spain to Palestine; and b) all the deportees be transported from Spain to the USA or British colonies, and there to remain; with entry visas to be arranged by the Jews living there; and c) $1000.00 ransom for each family to be furnished by the Agency, payable upon the arrival of the family at the Spanish border at the rate of 1000 families daily.

The Zionist leaders in Switzerland and Turkey received this offer with the clear understanding that the exclusion of Palestine as a destination for the deportees was based on an agreement between the Gestapo and the Mufti.

The answer of the Zionist leaders was negative, with the following comments: a) ONLY Palestine would be considered as a destination for the deportees. b) The European Jews must accede to suffering and death greater in measure than the other nations, in order that the victorious allies agree to a "Jewish State" at the end of the war. c) No ransom will be paid This response to the Gestapo's offer was made with the full knowledge that the alternative to this offer was the gas chamber.

These treacherous Zionist leaders betrayed their own flesh and blood. Zionism was never an option for Jewish salvation. Quite the opposite, it was a formula for human beings to be used as pawns for the power trip of several desperadoes. A perfidy! A betrayal beyond description!

In 1944, at the time of the Hungarian deportations, a similar offer was made, whereby all Hungarian Jewry could be saved. The same Zionist hierarchy again refused this offer (after the gas chambers had already taken a toll of millions).

The British government granted visas to 300 rabbis and their families to the Colony of Mauritius, with passage for the evacuees through Turkey. The "Jewish Agency" leaders sabotaged this plan with the observation that the plan was disloyal to Palestine, and the 300 rabbis and their families should be gassed.

On December 17, 1942 both houses of the British Parliament declared its readiness to find temporary refuge for endangered persons. The British Parliament proposed to evacuate 500,000 Jews from Europe, and resettle them in British colonies, as a part of diplomatic negotiations with Germany. This motion received within two weeks a total of 277 Parliamentary signatures. On Jan. 27, when the next steps were being pursued by over 100 M.P.'s and Lords, a spokesman for the Zionists announced that the Jews would oppose the motion because Palestine was omitted. [Source]

On Feb. 16, 1943 Roumania offered 70,000 Jewish refugees of the Trans-Dniestria to leave at the cost of $50 each. This was publicized in the New York papers. Yitzhak Greenbaum, Chairman of the Rescue Committee of the Jewish Agency, addressing the Zionist Executive Council in Tel Aviv Feb. 18 1943 said, "when they asked me, "couldn't you give money out of the United Jewish Appeal funds for the rescue of Jews in Europe, I said NO! and I say again, NO!...one should resist this wave which pushes the Zionist activities to secondary importance."

On Feb. 24, 1943 Stephen Wise, President of the American Jewish Congress and leader of the American Zionists issued a public refusal to this offer and declared no collection of funds would seem justified. In 1944, the Emergency Committee to Save the Jewish People called upon the American government to establish a War Refugee Board. Stephen Wise testifying before a special committee of Congress objected to this proposal. [Source]

During the course of the negotiations mentioned above, Chaim Weizman, the first "Jewish statesman" stated: "The most valuable part of the Jewish nation is already in Palestine, and those Jews living outside Palestine are not too important". Weizman's cohort, Greenbaum, amplified this statement with the observation "One cow in Palestine is worth more than all the Jews in Europe".

And then, after the bitterest episode in Jewish history, these Zionist "statesmen" lured the broken refugees in the DP camps to remain in hunger and deprivation, and to refuse relocation to any place but Palestine; only for the purpose of building their State.

In 1947 Congressman William Stration sponsored a bill to immediately grant entry to the United States of 400,000 displaced persons. The bill was not passed after it was publicly denounced by the Zionist leadership. [Source]

These facts are read with consternation and unbearable shame. How can it be explained that at a time during the last phase of the war, when the Nazis were willing to barter Jews for money, partly because of their desires to establish contact with the Western powers which, they believed, were under Jewish influence, how was it possible one asks that the self-proclaimed "Jewish leaders" did not move heaven and earth to save the last remnant of their brothers?

On Feb. 23, 1956 the Hon. J. W. Pickersgill, Minister for Immigration was asked in the Canadian House of Commons "would he open the doors of Canada to Jewish refugees". He replied "the government has made no progress in that direction because the government of Israel....does not wish us to do so". [Source]

In 1972, the Zionist leadership successfully opposed an effort in the United States Congress to allow 20,000-30,000 Russian refugees to enter the United States. Jewish relief organizations, Joint and HIAS, were being pressured to abandon these refugees in Vienna, Rome and other Europiean cities. [Source]
The pattern is clear!!! Humanitarian rescue efforts are subverted to narrow Zionist interests.

There were many more shocking crimes committed by these abject degenerates known as "Jewish statesmen", we could list many more example, but for the time being let anyone produce a valid excuse for the above facts."


http://www.truetorahjews.org/lieberman

Conclusie; als de zionisten niet blatant elk nazi-aanbod geweigerd hadden - ze hadden veel Joodse slachtoffers nodig om na de oorlog Israël te kunnen oprichten -, zouden alle Europese Joden levend het continent verlaten kunnen hebben.
Zionisten zijn dus de ware antisemieten, niet degenen die kritiek hebben op het zionistische Israël.
Er is geen evident verschil. Zionisme is niets meer dan het geloof dat joden recht hebben op eigen gebied/land. Daartegen zijn is je reinste antisemitisme.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 17:48   #402
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Er is geen evident verschil. Zionisme is niets meer dan het geloof dat joden recht hebben op eigen gebied/land. Daartegen zijn is je reinste antisemitisme.
Maak dan een deal met de Palestijnen; dan is het gedaan daar met dat gezeik. De enige manier om een Jood een keuze te laten maken is een blaffer tegen zijn kop houden. Ze blijven irritant en moeilijk doen tot iemand een blaffer trekt. En dan zijn de anderen "evil".
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 18:18   #403
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Toch wel grappig dat anti-zionisme.

Israël is al decennia lang een erkend land, en het zal zo nog een flinke tijd blijven. Of jullie daarover nu zeuren over niet maakt geen spatje verschil.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 19:46   #404
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Conclusie: indien er minder antisemieten zoals u zouden rondlopen, dan hadden de Europese joden het continent Europa helemaal niet moeten verlaten.
Conclusie: ge weet niet waarover ge spreekt.
Als ge het artikel zou gelezen hebben dat ik naar Nietsche postte, zou je zulke onzin niet schrijven.

Hier, speciaal voor jou: http://www.jodenhaat.nl/
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 19:52   #405
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Er is geen evident verschil. Zionisme is niets meer dan het geloof dat joden recht hebben op eigen gebied/land. Daartegen zijn is je reinste antisemitisme.
Ondanks het lijvige artikel, snap je de kern van de zaak dus nog steeds niet.
Traditionele Joden wilden helemaal geen ‘beloofde land’ aka Israël, gezien dat volgens hun geloof hen pas zou worden toegewezen als hun messias aan hen zou verschijnen.
En hoe idioot dat ook kan klinken, toch is het zo:

“1. Zionism, by advocating a political and military end to the Jewish exile, denies the very essence of our Diaspora existence. We are in exile by Divine Decree and may emerge from exile solely via Divine Redemption. All human efforts to alter a metaphysical reality are doomed to end in failure and bloodshed. History has clearly borne out this teaching.”
http://www.truetorahjews.org/mission

En over de zionistische afwijzing van die onderhandelingen in dat artikel - goed wetende dat exterminatie het alternatief zou zijn - kan je verder niets kwijt, niemand trouwens, vreemd...
Dit lijkt me dan 'n qed-tje van formaat te zijn.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 juni 2017 om 19:53.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 20:01   #406
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Maak dan een deal met de Palestijnen; dan is het gedaan daar met dat gezeik. De enige manier om een Jood een keuze te laten maken is een blaffer tegen zijn kop houden. Ze blijven irritant en moeilijk doen tot iemand een blaffer trekt. En dan zijn de anderen "evil".
Nog een antisemiet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 20:03   #407
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ondanks het lijvige artikel, snap je de kern van de zaak dus nog steeds niet.
Traditionele Joden wilden helemaal geen ‘beloofde land’ aka Israël, gezien dat volgens hun geloof hen pas zou worden toegewezen als hun messias aan hen zou verschijnen.
En hoe idioot dat ook kan klinken, toch is het zo:

“1. Zionism, by advocating a political and military end to the Jewish exile, denies the very essence of our Diaspora existence. We are in exile by Divine Decree and may emerge from exile solely via Divine Redemption. All human efforts to alter a metaphysical reality are doomed to end in failure and bloodshed. History has clearly borne out this teaching.”
http://www.truetorahjews.org/mission

En over de zionistische afwijzing van die onderhandelingen in dat artikel - goed wetende dat exterminatie het alternatief zou zijn - kan je verder niets kwijt, niemand trouwens, vreemd...
Dit lijkt me dan 'n qed-tje van formaat te zijn.
Joden zijn een volk. Je hebt religieuze tot atheïstische joden.

De mening van fundamentalistische religieuze interesseert mij bar weinig.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 20:17   #408
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Joden zijn een volk.
oneens
Jodendom is een geloof

dat "joden is een volk" is een laatste restant uit de 19e eeuwse natiestaat gedachte die 2 wereldoorlogen veroorzaakt heeft

als de Australische jood en Braziliaanse jood tot hetzelfde volk behoort dan behoor ik en de Israëlische atheist eveneens tot hetzelfde volk
en zijn de Chinese en Romeinse christen allebei leden van hetzelfde volk

volk is meer als geloof
en neen, dat verhaaltje uit het religieuze boek over verdrijvingen is nonsens of net zo waar als een 6000j oude aarde (da moogt ge zelf kiezen)
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 20:34   #409
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Fantastisch argument!
Het beste argument dat er is, als iemand hier enkel links en YouTube filmpkes post, en heelder pagina's copy past van negationistische websites.

Zo lammig, en gij slikt dat zonder enig kritisch besef?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 20:52   #410
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het beste argument dat er is, als iemand hier enkel links en YouTube filmpkes post, en heelder pagina's copy past van negationistische websites.

Zo lammig, en gij slikt dat zonder enig kritisch besef?
Kan jij bewijzen dat ik alles slik zonder enig kritisch besef? Of lul je weer wat uit je nek?

Ik staaf mijn beweringen ook in de regel met de links. Toen ik dat een keertje niet deed kreeg ik op mijn donder van de forum-goegemeente.

Van nullen en niemendallen verwacht niemand links om hun beweringen kracht bij te zetten. Voor Diego Raga is het net andersom.

Ik geef toe dat het zelfs voor mij teveel van het goede is om Diego te kunnen/willen volgen, maar dat probleem los ik op krek dezelfde manier op als jij en je aanhangers. (voor zover je die hebt) Ik lees niet wat mij niet interesseert. Diego weet dat, en neemt mij dat niet kwalijk.

D�*�*r draait vrije meningsuiting om. Om vrij te zijn om te lezen wat men wil, en om te negeren wat men wil. Niemand wordt hier verplicht om iets tegen zijn goesting te lezen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 20:54   #411
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Kan jij bewijzen dat ik alles slik zonder enig kritisch besef? Of lul je weer wat uit je nek?

Ik staaf mijn beweringen ook in de regel met de links. Toen ik dat een keertje niet deed kreeg ik op mijn donder van de forum-goegemeente.

Van nullen en niemendallen verwacht niemand links om hun beweringen kracht bij te zetten. Voor Diego Raga is het net andersom.

Ik geef toe dat het zelfs voor mij teveel van het goede is om Diego te kunnen/willen volgen, maar dat probleem los ik op krek dezelfde manier op als jij en je aanhangers. (voor zover je die hebt) Ik lees niet wat mij niet interesseert. Diego weet dat, en neemt mij dat niet kwalijk.

D�*�*r draait vrije meningsuiting om. Om vrij te zijn om te lezen wat men wil, en om te negeren wat men wil. Niemand wordt hier verplicht om iets tegen zijn goesting te lezen.
Als ik dan iets wilde lezen uit Diego zijn 'lijst', bleek het boek niet te bestaan...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 juni 2017 om 20:54.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 21:09   #412
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als ik dan iets wilde lezen uit Diego zijn 'lijst', bleek het boek niet te bestaan...
Dat jij nog niet gebarsten bent van je vorte leugens en getrol…:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=469
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 21:15   #413
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ondanks het lijvige artikel, snap je de kern van de zaak dus nog steeds niet.
Traditionele Joden wilden helemaal geen ‘beloofde land’ aka Israël, gezien dat volgens hun geloof hen pas zou worden toegewezen als hun messias aan hen zou verschijnen.
En hoe idioot dat ook kan klinken, toch is het zo:

“1. Zionism, by advocating a political and military end to the Jewish exile, denies the very essence of our Diaspora existence. We are in exile by Divine Decree and may emerge from exile solely via Divine Redemption. All human efforts to alter a metaphysical reality are doomed to end in failure and bloodshed. History has clearly borne out this teaching.”
http://www.truetorahjews.org/mission

En over de zionistische afwijzing van die onderhandelingen in dat artikel - goed wetende dat exterminatie het alternatief zou zijn - kan je verder niets kwijt, niemand trouwens, vreemd...
Dit lijkt me dan 'n qed-tje van formaat te zijn.
Je "truetorahjews" link - die naam alleen al - is een schoolvoorbeeld waarom haast niemand je links leest. Die site is fundamentalistisch en anti-Israël en daarmee is het belangrijkste gezegd. Grappig zijn wel de citaten van de o.a. middeleeuwse rabbijnen waarmee men probeert aan te tonen dat de Joden in Israël "echt wel verkeerd bezig zijn."

Alsof hun visie ook maar enig belang heeft eeuwen later.

Geen idee wat je probeert te "bewijzen" met een dergelijke link, en zeker niet wat je er mee probeert te bewijzen in een negationisme-draad.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 21:47   #414
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Joden zijn een volk. Je hebt religieuze tot atheïstische joden.

De mening van fundamentalistische religieuze interesseert mij bar weinig.
Negeer dan maar verder de gedocumenteerde inhoud van die post, met de aangetoonde zionistische misdadigheid tov de Europese religieuze/atheïstische Joden.
Best comfortabel zo.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 21:48   #415
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
oneens
Jodendom is een geloof

dat "joden is een volk" is een laatste restant uit de 19e eeuwse natiestaat gedachte die 2 wereldoorlogen veroorzaakt heeft

als de Australische jood en Braziliaanse jood tot hetzelfde volk behoort dan behoor ik en de Israëlische atheist eveneens tot hetzelfde volk
en zijn de Chinese en Romeinse christen allebei leden van hetzelfde volk

volk is meer als geloof
en neen, dat verhaaltje uit het religieuze boek over verdrijvingen is nonsens of net zo waar als een 6000j oude aarde (da moogt ge zelf kiezen)
Je bent weer wat uit je nek aan ’t lullen.
Van het Joodse volk kan in feite amper +/- 10% aanspraak maken op zijn/haar historisch Joodse afkomst, de rest zijn de ‘so-called Jews’:

Genetic Roots of the Ashkenazi Jews
http://www.the-scientist.com/?articl...shkenazi-Jews/

Hier hun geschiedenis:

Het joodse koninkrijk der Khazaren
http://bovendien.com/categorieen/ges...k-der-khazaren

De nakomelingen van de Khazaren zijn de zionisten van vandaag.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 21:51   #416
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je "truetorahjews" link - die naam alleen al - is een schoolvoorbeeld waarom haast niemand je links leest. Die site is fundamentalistisch en anti-Israël en daarmee is het belangrijkste gezegd. Grappig zijn wel de citaten van de o.a. middeleeuwse rabbijnen waarmee men probeert aan te tonen dat de Joden in Israël "echt wel verkeerd bezig zijn."

Alsof hun visie ook maar enig belang heeft eeuwen later.

Geen idee wat je probeert te "bewijzen" met een dergelijke link, en zeker niet wat je er mee probeert te bewijzen in een negationisme-draad.
Over negationisme gesproken, probeer het nog eens:

"Conclusie; als de zionisten niet blatant elk nazi-aanbod geweigerd hadden - ze hadden veel Joodse slachtoffers nodig om na de oorlog Israël te kunnen oprichten -, zouden alle Europese Joden levend het continent verlaten kunnen hebben."

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=442
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 23:08   #417
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat jij nog niet gebarsten bent van je vorte leugens en getrol…:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=469
Dat is een ander boek.
Ook typisch een truc van den Diego, gewoon een nieuw flutverhaal van vooraf aan verkondigen en doen alsof er niks gebeurd is.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 23:24   #418
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat is een ander boek.
Ook typisch een truc van den Diego, gewoon een nieuw flutverhaal van vooraf aan verkondigen en doen alsof er niks gebeurd is.
Toen ik je de uitgaven gaf van Weissmandl, gebaarde je van krommenaas.
Dus over welk boek heb je het nu dan, Zjaak ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 juni 2017 om 23:32.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 23:32   #419
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

dubbel
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 juni 2017 om 23:32.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2017, 06:03   #420
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Toen ik je de uitgaven gaf van Weissmandl, gebaarde je van krommenaas.
Dus over welk boek heb je het nu dan, Zjaak ?
Maar ik vroeg niet naar Weissmandl, ik vroeg naar Domb.
Als jij gaat tanken en je vraagt diesel aan de pompbediende, moet die toch ook geen benzine suggereren?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be