Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2019, 14:39   #41
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wij zijn een samenleving aan het worden die aan de voordeur de hele tijd over het gevaar van moslims tettert terwijl de chinezen aan de achterdeur de inboedel buiten dragen.
Die explosies vallen natuurlijk meer op dan bedrijfsovernames.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 14:44   #42
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Die explosies vallen natuurlijk meer op dan bedrijfsovernames.
Vandaar dat staatskapitalisme in bepaalde sectoren volgens mij niet zo'n slecht idee is. Die bedrijven moeten dan wel echt kapitalistisch werken (niet gebruiken als jobfabriek, geen Balkenendenorm voor CEO's enzovoort). Zo blijft er een minimum aan controle hier.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 14:56   #43
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De Islam is eigenlijk niet minder achterlijk dan het Christendom.
Het is wel 400 jaar jonger dan het Christendom en staat in zij ontwikkeling dan ook 400 jaar achter.
Vaak word hier vergeten dat zo'n 400 jaar geleden er nog mensen werden vervolgd en vermoord door Christenen, gewoon omdat ze volgens de voorgangers en leiders binnen het Christendom niet paste in hun leefwereld.
Net zoals er nu oorlogen worden gevoerd in naam van de vrijheid en democratie, werden er in het verleden oorlogen gevoerd in naam van het Christendom.
De Islam kent zijn jihadi's, heeft het Christendom zijn kruisvaarders gekend.
Vaak word hier vergeten dat binnen onze maatschappij de vrouwen ook slechts derderangsbugers waren en minder rechten hadden dan een paard of koe.
Ze minder waarde hadden dan een kip of varken.
En dat is nog geen 200 jaar geleden.
3 Uur heeft het geduurd voor men het christendom er ging bij sleuren, oikofobie ten top.
Jantje, het gaat over nu, over Europa, over België, over Vlaanderen en over de stad waar u woont waar het zeker niet over gaat is over hetgeen we 400 jaar geleden hebben uitgestoken.
Onze machthebbers halen de middeleeuwen die wij met veel vallen en opstaan ontgroeid zijn terug binnen, wij groeien niet meer in onze beschaving wij degenereren naar het niveau van onze geïmporteerden, daar gaat het over Jantje.

PS. U spreekt over 400 jaar achterstand maar er zijn er met 2000 jaar achterstand die hier ook geraken hoor, raadpleeg ff de wereldwijde IQ-lijst.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 mei 2019 om 14:58.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 15:04   #44
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De Islam is eigenlijk niet minder achterlijk dan het Christendom.
Het is wel 400 jaar jonger dan het Christendom en staat in zij ontwikkeling dan ook 400 jaar achter.
Vaak word hier vergeten dat zo'n 400 jaar geleden er nog mensen werden vervolgd en vermoord door Christenen, gewoon omdat ze volgens de voorgangers en leiders binnen het Christendom niet paste in hun leefwereld.
Net zoals er nu oorlogen worden gevoerd in naam van de vrijheid en democratie, werden er in het verleden oorlogen gevoerd in naam van het Christendom.
De Islam kent zijn jihadi's, heeft het Christendom zijn kruisvaarders gekend.
Vaak word hier vergeten dat binnen onze maatschappij de vrouwen ook slechts derderangsbugers waren en minder rechten hadden dan een paard of koe.
Ze minder waarde hadden dan een kip of varken.
En dat is nog geen 200 jaar geleden.
Dat maakt onze rekening hier en nu niet, beste Jan. Of gaat u een pak voor de broek van meneer pastoor incasseren omdat uw grootvader 70 jaar geleden in de brievenbus van de pastorie heeft gepiest?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 16:20   #45
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Zelden op zo'n korte termijn, en als t op zo'n korte termijn is, nooit zonder geweld.
Hoezo, korte termijn? De Europese suprematie begint ongeveer bij de kolonisatie van het Amerikaans continent, bereikt zijn hoogtepunt tijdens de industriële revolutie en begint af te brokkelen na WOI.

Dat is een half millennium.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 16:36   #46
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De Islam is eigenlijk niet minder achterlijk dan het Christendom.
Het is wel 400 jaar jonger dan het Christendom en staat in zij ontwikkeling dan ook 400 jaar achter.
Vaak word hier vergeten dat zo'n 400 jaar geleden er nog mensen werden vervolgd en vermoord door Christenen, gewoon omdat ze volgens de voorgangers en leiders binnen het Christendom niet paste in hun leefwereld.
Net zoals er nu oorlogen worden gevoerd in naam van de vrijheid en democratie, werden er in het verleden oorlogen gevoerd in naam van het Christendom.
De Islam kent zijn jihadi's, heeft het Christendom zijn kruisvaarders gekend.
Vaak word hier vergeten dat binnen onze maatschappij de vrouwen ook slechts derderangsbugers waren en minder rechten hadden dan een paard of koe.
Ze minder waarde hadden dan een kip of varken.
En dat is nog geen 200 jaar geleden.
De Islam keerde al 400 jaar terug in de tijd 400 jaar geleden.
Waar Jezus het stenigen afkeurde doen moslims dat nog.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 17:44   #47
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Die explosies vallen natuurlijk meer op dan bedrijfsovernames.
Dat is een karikatuur dat alleen maar Chinezen of buitenlanders bedrijven overnemen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 18:19   #48
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat is een karikatuur dat alleen maar Chinezen of buitenlanders bedrijven overnemen.
Het is een karikatuur als je heel het plaatje bekijkt, maw van kleine tot grote ondernemingen Maar als je het plaatje beperkt tot middelgrote en grote ondernemingen dan zie je maar weinig bedrijven die in Belgische handen blijven
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 18:26   #49
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vandaar dat staatskapitalisme in bepaalde sectoren volgens mij niet zo'n slecht idee is.
Ik vind net het omgekeerde. Regels en normen democratisch beslissen met privé bedrijven als motor lijkt me net de heilige graal.
Ik vind dat privatisering net daarom onterecht zo vies bekeken wordt. Privatisering is niets anders dan bedrijven uit staatseigendom brengen. Bedrijf in privéhanden is op zichzelf de kern van een goed bedrijfsbeleid. Regels en normen zijn democratische controle.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 18:33   #50
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Het is een karikatuur als je heel het plaatje bekijkt, maw van kleine tot grote ondernemingen Maar als je het plaatje beperkt tot middelgrote en grote ondernemingen dan zie je maar weinig bedrijven die in Belgische handen blijven
Doorgaans is het voor middelgrote ondernemingen de tweede of derde generatie die minder de fiber van het product heeft en die rap geld willen maken.
Hoe groter de onderneming hoe groter is de kans dat de "financiëlen" geld willen zien en die halen het doorgaans op de commerciëlen en productieven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 18:35   #51
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Doorgaans is het voor middelgrote ondernemingen de tweede of derde generatie die minder de fiber van het product heeft en die rap geld willen maken.
Hoe groter de onderneming hoe groter is de kans dat de "financiëlen" geld willen zien en die halen het doorgaans op de commerciëlen en productieven.
U mag gerust de financiëlen bij naam noemen: de aandeelhouders
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 19:44   #52
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
U mag gerust de financiëlen bij naam noemen: de aandeelhouders
Soms zijn de aandeelhouders gewoon erfgenamen van de stichters die nog "l'amour du produit" hadden maar voor hen is dat abstract en ze delegeren naar een financiële directeur ook al omdat ze de bekwaamheid niet hebben. In mijn bedrijf ben ik de laatste die nog een productie verleden heeft. Voor mij is de kwaliteit van het product nog altijd hoger dan de onmiddelijke winst. Op dat gebied ben ik nog vieux jeu.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 07:12   #53
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
3 Uur heeft het geduurd voor men het christendom er ging bij sleuren, oikofobie ten top.
Jantje, het gaat over nu, over Europa, over België, over Vlaanderen en over de stad waar u woont waar het zeker niet over gaat is over hetgeen we 400 jaar geleden hebben uitgestoken.
Onze machthebbers halen de middeleeuwen die wij met veel vallen en opstaan ontgroeid zijn terug binnen, wij groeien niet meer in onze beschaving wij degenereren naar het niveau van onze geïmporteerden, daar gaat het over Jantje.

Natuurlijk degenereerd onze maatschappij.

Wat verwacht je van een maatschappij die haar eigen waarden en normen in de vuilbak smijt.
Wat verwacht je van een maatschappij die haar zelfrespect is verloren.
Wat verwacht je van een maatschappij die haar kapitaal wegschenkt.
Wat verwacht je van een maatschappij die haar eigen bevolking degradeerd tot 2de en 3de rangsburgers.
Wat verwacht je van een maatschappij die zich meer zorgen maakt over een kind dat tijdens een zelfmoordreis sterft, dan om zijn eigen kinderen die worden verkracht en vermoord door de overlevende van die zelfmoordreizen.
Wat verwacht je van een maatschappij die haar eigen burgers op straat zet om vreemden te kunnen huisvestigen.
Wat verwacht je van een maatschappij die het inkomen van haar eigen werkende burgers steelt om vreemden te kunnen voeden en onderhouden.


Citaat:


PS. U spreekt over 400 jaar achterstand maar er zijn er met 2000 jaar achterstand die hier ook geraken hoor, raadpleeg ff de wereldwijde IQ-lijst.
Ja, ik spreek over 400 jaar achterstand.
Het is zelfs een belediging aan de oude volkeren om te zeggen dat de huidige west-Aziaat op het niveau van 2000 jaar geleden staan.
Het is zelfs een belediging aan de oude volkeren om te zeggen dat de huidige Noord-Afrikaan op hun niveau staan.
Zowel technisch, moreel als maatschappelijk kunnen ze komen ze nog niet eens aan hun hielen.
Steeds opnieuw word vergeten dat er na de val van het grote Romeinse rijk een technische, morele en maatschappelijke terugval heeft plaats gehad.
Steeds opnieuw word vergeten dat het Christendom en de Islam de oorzaak waren van die terugval en dat die elke vooruitgang hebben tegen gehouden.

En ik heb het niet nodig om de wereldwijde IQ-lijst te raadplegen om te weten dat +98% van de wereldbevolking dommer is dan ondergetekende en zijn kinderen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 07:21   #54
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Hoezo, korte termijn? De Europese suprematie begint ongeveer bij de kolonisatie van het Amerikaans continent, bereikt zijn hoogtepunt tijdens de industriële revolutie en begint af te brokkelen na WOI.

Dat is een half millennium.
dat is wat vroeg.


Maar het is wel zo dat alle voorsprong van het Westen, elke ontdekking, al het streven naar vooruitgang voort kwam uit ... de concurrentie tussen de staten in Europa ... Portugal, Spanje, de Nederlanden, Groot Brittanie ... op gebied van techniek en wetenschap, op gebied van ontdekkingsreizen en het veroveren van vrijwel heel de wereld op Japan en Rusland na... allemaal het gevolg van de constante concurrentie tussen de verschillende staten in Europa.

de EU heeft die blijkbaar bijzonder gezonde concurrentie compleet onderuit gehaald en sindsdien is het verval in West-Europa wel heel snel gekomen.

dat is volgens mij ook de manier waarop de geschiedenis naar de EU gaat kijken, door de EU te maken, organiseerde West-Europa zijn eigen ondergang.

Laatst gewijzigd door Anna List : 6 mei 2019 om 07:41.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 07:36   #55
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat maakt onze rekening hier en nu niet, beste Jan. Of gaat u een pak voor de broek van meneer pastoor incasseren omdat uw grootvader 70 jaar geleden in de brievenbus van de pastorie heeft gepiest?
Dat maakt juist wel onze rekening.
Daar wij het religeuze juk hebben afgeworpen en onze nieuwe burgers nog steeds dat juk dragen, is dat dus juist het grote probleem.
En dan gata het niet alleen over de Islam, want ook onze nieuwe burgers uit Centraal-Afrika sleuren een religeus juk mee.
Zij zijn volgelingen van het Christendom.
En zo lang een geloofsovertuiging je beperkingen oplegt, is het onmogelijk om je aan te passen naar onze moderne waarden en normen.
Is het onmogelijk om je aan te passen naar onze moderne levenswijze.
Is het onmogelijk om onze vrijheden en overtuigingen te kunnen aanvaarden.

En wat kan het mij schelen wat mijn grootvaders hebben uitgevreten.
Dat zijn hun daden, niet die van mij.
Al hebben die samengewerkt met Leopold II om de rijkdommen van Congo te roven, dan nog is dat mij probleem en mijn schuld niet.
Die leefde in ander tijden en met andere normen en waarden.
Die leefde met andere geloofsovertuigingen en vrijheden.
Wat die hebben uitgevreten, daar heb ik dus niets mee te maken en heb ik helemaal geen schuld aan.
Ik heb mijn leven, met mijn waarden en normen, met mijn overtuigingen en vrijheden.
En al de rest kan mij gestolen worden.
Ik ga mij echt niet druk maken over wat mijn voorvaderen hebben uitgevreten, dat was hun leven, niet het mijne.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 07:50   #56
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat is wat vroeg.


Maar het is wel zo dat alle voorsprong van het Westen, elke ontdekking, al het streven naar vooruitgang voort kwam uit ... de concurrentie tussen de staten in Europa ... Portugal, Spanje, de Nederlanden, Groot Brittanie ... op gebied van techniek en wetenschap, op gebied van ontdekkingsreizen en het veroveren van vrijwel heel de wereld op Japan en Rusland na...

de EU heeft die blijkbaar bijzonder gezonde concurrentie compleet onderuit gehaald en sindsdien is het verval in West-Europa wel heel snel gekomen.

dat is volgens mij ook de manier waarop de geschiedenis naar de EU gaat kijken, door de EU te maken, organiseerde West-Europa zijn eigen ondergang.
Nee, de terugval van Europa is inderdaad begonnen in de jaren 40 van vorige eeuw.
Toen hebben de VS en de USSR de technische rijkdom van Europa vernietigd en wat overschoot gestolen.
Maar je mag ook niet vergeten dat de huidige Amerikaan eigenlijk een Europeaan is.
Maar je mag niet vergten dat de autochtone Rus een Mongool of Tartaar is, geen Europese blanke, terwijl de machthebbers in de huidige RF wel Europese Blanken zijn.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 07:59   #57
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dat is wat ik zeg, het heeft toen gewerkt, voor die generatie.
De volgende generatie komt en vertrekt weer vanaf 0, ze nemen weliswaar over wat er al was, maar ze denken niet aan de fouten die er geweest zijn.

Vergelijk bijv. met veel jongeren die nu voor een unitaire regering pleiten.
We weten dat dit al geprobeerd is, en precies daaruit de federalisering ontstaan is, net omdat het niet werkte.
De volgende generaties vertrokken echter weer van een blanco blad, de opgedane kennis en ervaring werd gewoon weggegooid.
Je maakt een kleine denkfout.
De nieuwe generatie begint steeds onder begeleiding van de vorige generatie.
Ze dragen dus vanaf hun geboorte oogklepppen en zijn niet in staat die af te werpen zolang hun voorgangers hen blijven zeggen wat goed en wat fout is.

Eigenlijk heeft een unitaire regering wel gewerkt. Er waren in het verleden wel wat gebreken, vooral op taalgebied, maar het werkte.
De problemen zijn pas begonnen toen met het gelijkheidsprincipe heeft ingevoerd.
De problemen zijn begonnen toen men het land in 2 deelde en men bepaalde dat er evenveel geld naar beide gebieden moest vloeien.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 08:20   #58
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Klimaatverandering en oprukkende islam gaan goed samen. Beiden zijn symptomatisch voor een endgame-scenario en het bewijs dat de boel aan het verneuken is.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 08:33   #59
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
So what? Dat is het natuurlijke verloop van de menselijke geschiedenis. Imperia vallen en nieuwe ontstaan.
U hebt er blijkbaar geen enkel probleem mee om verder te leven onder de sharia als u het geluk hebt om niet vermoord te worden omdat u geen moslim bent.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 10:01   #60
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
'Westen verdwijnt voor onze ogen'



Ik denk niet dat Sarkozy de enige is waarbij de ongerustheid in stijgende lijn bij gaat.



Gelijk heeft Sarkozy maar er zijn er nog steeds velen die het probleem niet willen zien, het gewoon van de baan schuiven.

Zij die het probleem nog steeds niet willen zien doen aan:

Ik ben in tegendeel van mening dat wij binnen een van (of zelfs, dé) de meest verlichte en vooruistrevende maatschappij leven uit de geschiendenis van de mensheid.

Neen, onze maatschappij is verre van perfect, maar geen enkele andere maatschappij (zeker van die omvang) heeft ooit zoveel burgers de mogelijkheden en de vrijheden gegeven om zich te ontplooien.

Ik zou in geen enkele tijdperk uit het verleden willen leven, jullie wel?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be